Bar Botanique

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Botanique

AnnaSchr .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Op Valentijnsdag gegeten. Al met al een leuke avond gehad, maar niet vanwege de service. Reserveren ging warrig, er waren shifts of toch geen shifts. We hadden een prachtig plekje, de kaart vonden we erg beperkt, maar we waren blij verrast toen de borden op tafel kwamen. Zag er prachtig uit! Was behoorlijk goed op smaak. Voor bij een vleesgerecht is het wel echt nodig bijgerechten te bestellen.. De service liet te wensen over: vergeet steeds dingen, gaat er maar vanuit dat we drie gangen willen bestellen, en toen we cash betaalden ging ze er ook maar vanuit dat we geen wisselgeld wilden. We vroegen toch maar uiterst ongemakkelijk om wisselgeld zodat we zelf even konden kijken hoeveel we wilden laten liggen, maar dat leek ze niet te verstaan en weg was ze. Ondanks het lekkere eten ga je dan toch met een onprettig gevoel de deur uit.
AnnaSchr .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
M1988 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Bar Botanique is typisch zo'n trendy plek waar je prima terechtkunt voor een drankje in een sfeervolle omgeving, maar waar je niet voor een goede prijskwaliteitverhouding moet zijn. Gezamenlijk hebben we ongeveer 170 euro afgerekend, wat op zich geen probleem hoeft te zijn. Maar dat moet wel in balans zijn met de smaak.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Relatief weinig op bord in verhouding met prijs. Met name weinig friet voor 4,50. Daarnaast jammer dat je vooraf geen broodje krijgt.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Bar Botanique is een hippe tent waar goed gekookt wordt. Bediening is vriendelijk en efficiënt . De sfeer is een een echte kruising tussen een kroeg en een restaurant. Het was een vrijdagavond en volle bak. Lekker eten, creatieve gerechten omlijst door een enorme bak herrie. Waarom de muziek zo hard zetten, de gasten gaan dan allemaal nog harder praten, de herrie neemt toe. Lekker gegeten, maar vermoeiend om er een gesprek bij te voeren.
Rosa T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super gezellig gegeten met mijn 5 vriendinnen. Ook de dieetwensen (allergisch voor knoflook en ui & een glutenallergie) van mijn vriendinnen werden goed opgepakt.
Gaby M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wilde eend niet lekker mals, tegen het taaie aan
Wijn prima, chardonay
Garnituur, witlof te weinig
Gehele portie te weiniafknapper dat je frites bij moet betalen.
Wildpate vooraf wat droog en toast te weinig
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Eten en bediening goed, maar akoestiek ondermaats. We moesten onszelf overschreeuwen om ons voor elkaar verstaanbaar te maken.
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Erg goed eten, maar door
dure side dishes wordt het uiteindelijk best duur, zeker als je voor 6 personen moet betalen zoals ik...
Heidi G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke plek waar je, ondanks dat je wat krap zit, ontzettend leuk kunt eten.
Mechtild V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Beetje thuiskomen. Gezellig, lekker en ontspannen. te dogmatisch dat ik steeds weer minstens 120 tekens moet aanwenden voor deze recensie.
Sander F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De winter menukaart is geweldig. Schorseneren met een vichysoisse en sousvide eidooier, Wilde eend met wijn en rode biet. De gerookte zalm met mierik en radijs stond al een seizoen eerder op de kaart (terecht een blijvertje). En dan die wijnen. Een terra lisa vin nature, een geweldige chardonnay. Prijs niet heel laag, maar de kwaliteit is heel erg hoog.
Mylene V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
De bediening inclusief kok waren geweldig mbt mijn allergie. Petje af????
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuke hotspot en goed eten, alleen niet voor een zaterdagavond. Veel te druk, lawaaierig en we moesten te lang op een voor- en hoofdgerecht wachten :-(
Rolf A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Hamburger van 12 euro is was een rauwe schijf onder de maat vlees met wat laffe tomaat. Frietjes waren wel lekker. Moesten lang wachten op de drankjes. Ik kom hier niet meer terug voor eten! Wel gezellig voor een borrel. Voor die prijs verwacht je kwaliteit. Goed smaakvol vlees zou al een goede start zijn.
Hallo Rolf,

Wat vervelend dat je ervaring niet naar wens was. Wij willen graag reageren op je feedback. Ik heb geprobeerd om contact met je op te nemen via een ander platform waar je ons ook zwart hebt gemaakt. Ik zou het fijn vinden als je hier wel op reageert. Wij doen namelijk ons uiterste best om het onze gasten zo prettig mogelijk te maken. Als u geen fijne ervaring heeft gehad dan wil ik dat graag recht zetten. Ik hoop van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Willem
Rozemarijn D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het vroegere Ponteneur is niet meer, n.a.v. kijken wat 'ze' ervan hebben gemaakt een tafeltje gereserveerd. Eten was top, goede ingrediënten voor een schappelijke prijs. Service was ook erg goed, we hadden ons kind mee die niet zo van 'tafelen' houdt dus gevraagd of sommige gerechten al dan niet aangepast eerder op tafel mochten komen was geen probleem. Hetgeen wat wel stoorde was naast het geroezemoes van de gasten in de zaal de (harde) muziek. En als laatste; op de website word er gerefereerd naar een 'huiskamergevoel in Oost' deze heb ik 's avonds helaas niet gevoeld, wellicht is de avond voor de hippe lui en overdag meer voor iedereen dat kan nog.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Hier met de lunch gegeten, voor het diner (nog) niet geweest. Op een zondag geweest, dus het restaurant zat helemaal vol. Desondanks werden we snel en goed geholpen. Het is een prachtig restaurant, groen, wild en het voelt bijna alsof je in de jungle een hapje eet!
Lekker eten, goede bediening en leuke sfeer. Aanrader met vrienden, familie of partner!
GKoster K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker eten met een groep van familie en vrienden, voor ieder wat wils. Lekkere pizza's, prima hamburger en prima biefstuk. Behoorlijk wat geluid, maar niet te veel. Het was wel behoorlijk warm in het bovenste gedeelte van het restaurant.
Anya L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We werden eerst boven geplaatst, waar het voor ons echt veel te warm was, gelukkig werd er nog voor het voorgerecht een plek beneden geregeld. Goed eten (-enige nadeel was de krop sla bij de Burrata, dat is naar mijn idee dé sla die het minst goed bevalt bij mensen), verder is de inrichting super en de service was ook top.
Mirije N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na een heerlijke schaal met hapjes (harde verrukkelijke worst, pate en olijven) en lekkere Rueda witte wijn gingen wij gister met 7 personen aan tafel, achter in het restaurant, zeer fijn stukje, rustige sfeer en attente bediening. Paté overdadig met zeer goede smaak, rest van voorgerechten waren ook lekker. Hoofdgerecht, het stuk vlees voor 2 personen was mals en gelukkig nog op voorraad, want deze was na ons uitverkocht. Onze kabeljauw zeer smaakvol, kortom een aanrader! Salade met mozzarella (burata) was heerlijk, alleen na de vraag waarom de burata zo weinig was, kregen we ook gelijk nog een stuk erbij, klasse! De chocolade fondant zalig met ijs. Deze tent nog niet eerder ontdekt maar kom heel snel terug!