Bar Botanique

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Botanique

Carina M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Fijn terras, erg lekker gegeten en heerlijk G&T’s! Alleen jammer dat er op de bietenburger ook mayonaise wordt gedaan terwijl er al genoeg tzatziki op zit. Had voor mij niet gehoeven!
Mitch L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Fijne ongedwongen sfeer met lekker eten, goeie drankjes en gezellige mensen.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We hebben een supergezellige ervaring gehad bij Bar Botanique. Het eten was lekker en de kaart gevarieerd, keuze voor iedereen. Ook is het personeel erg aardig, en zorgen ze ervoor dat je goed geholpen wordt.
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuke ambiance, vriendelijke en attente bediening, eten prima.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wat een mooie zaak, en wat een geweldige ervaring. Bediening is druk maar toch attend en correct. Eten is echt geweldig! Aanrader!
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Geen uitgebreide kaart, maar wat erop staat is heerlijk.
Jammer dat de bediening twee gerechten was vergeten door te geven.
AnnaSchr .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Op Valentijnsdag gegeten. Al met al een leuke avond gehad, maar niet vanwege de service. Reserveren ging warrig, er waren shifts of toch geen shifts. We hadden een prachtig plekje, de kaart vonden we erg beperkt, maar we waren blij verrast toen de borden op tafel kwamen. Zag er prachtig uit! Was behoorlijk goed op smaak. Voor bij een vleesgerecht is het wel echt nodig bijgerechten te bestellen.. De service liet te wensen over: vergeet steeds dingen, gaat er maar vanuit dat we drie gangen willen bestellen, en toen we cash betaalden ging ze er ook maar vanuit dat we geen wisselgeld wilden. We vroegen toch maar uiterst ongemakkelijk om wisselgeld zodat we zelf even konden kijken hoeveel we wilden laten liggen, maar dat leek ze niet te verstaan en weg was ze. Ondanks het lekkere eten ga je dan toch met een onprettig gevoel de deur uit.
AnnaSchr .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
M1988 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Bar Botanique is typisch zo'n trendy plek waar je prima terechtkunt voor een drankje in een sfeervolle omgeving, maar waar je niet voor een goede prijskwaliteitverhouding moet zijn. Gezamenlijk hebben we ongeveer 170 euro afgerekend, wat op zich geen probleem hoeft te zijn. Maar dat moet wel in balans zijn met de smaak.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Relatief weinig op bord in verhouding met prijs. Met name weinig friet voor 4,50. Daarnaast jammer dat je vooraf geen broodje krijgt.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Bar Botanique is een hippe tent waar goed gekookt wordt. Bediening is vriendelijk en efficiënt . De sfeer is een een echte kruising tussen een kroeg en een restaurant. Het was een vrijdagavond en volle bak. Lekker eten, creatieve gerechten omlijst door een enorme bak herrie. Waarom de muziek zo hard zetten, de gasten gaan dan allemaal nog harder praten, de herrie neemt toe. Lekker gegeten, maar vermoeiend om er een gesprek bij te voeren.
Rosa T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super gezellig gegeten met mijn 5 vriendinnen. Ook de dieetwensen (allergisch voor knoflook en ui & een glutenallergie) van mijn vriendinnen werden goed opgepakt.
Gaby M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wilde eend niet lekker mals, tegen het taaie aan
Wijn prima, chardonay
Garnituur, witlof te weinig
Gehele portie te weiniafknapper dat je frites bij moet betalen.
Wildpate vooraf wat droog en toast te weinig
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Eten en bediening goed, maar akoestiek ondermaats. We moesten onszelf overschreeuwen om ons voor elkaar verstaanbaar te maken.
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Erg goed eten, maar door
dure side dishes wordt het uiteindelijk best duur, zeker als je voor 6 personen moet betalen zoals ik...
Heidi G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke plek waar je, ondanks dat je wat krap zit, ontzettend leuk kunt eten.
Mechtild V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Beetje thuiskomen. Gezellig, lekker en ontspannen. te dogmatisch dat ik steeds weer minstens 120 tekens moet aanwenden voor deze recensie.
Sander F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De winter menukaart is geweldig. Schorseneren met een vichysoisse en sousvide eidooier, Wilde eend met wijn en rode biet. De gerookte zalm met mierik en radijs stond al een seizoen eerder op de kaart (terecht een blijvertje). En dan die wijnen. Een terra lisa vin nature, een geweldige chardonnay. Prijs niet heel laag, maar de kwaliteit is heel erg hoog.
Mylene V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
De bediening inclusief kok waren geweldig mbt mijn allergie. Petje af????
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuke hotspot en goed eten, alleen niet voor een zaterdagavond. Veel te druk, lawaaierig en we moesten te lang op een voor- en hoofdgerecht wachten :-(