Bar Botanique

Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening. Rustig plekje achterin het restaurant waar we gezellig hebben gegeten.
De kaart mag iets uitgebreider.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Op de kaart staat dat er Vegan gerechten zijn maar dat klopt niet. :-(
Zelfs de eendenborst was vegan te verkrijgen? Dat was jammer.
Kwaliteit van eten ook niet zo goed. De inrcihting en sfeer zijn wel super leuk!
Dus voor een drankje een aanrader.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Ik kan me voorstellen dat het lange wachten met de drukte te maken had, maar omdat we echt een paar keer vergeten waren is dit wel een punt van aandacht. We kregen geld van verkeerd aangeslagen wijn terug, dat was netjes.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Super leuke aankleding, fijne sfeer, goede en vlotte bediening met aandacht voor de gast. De voorgerechten om te delen waren heerlijk, en ik had een smakelijke pompoenburger (alleen het broodje was niet veel bijzonders). Ook een leuke, diverse bierkaart.
Proever F.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekkere bietenburger gehad, met een vegetarische tafelgenoot wel handig dat er veel vega gerechten op de kaart stonden. Obers waren ook lekker proactief door ons na het diner cocktails voor te schotelen, waarvan we 'ze zeker lekker zouden vinden'. En dat was zo:) Wijntjes waren lekker, sfeer was goed, geluid stond a/d harde kant, maar het was ook niet zo'n café/restaurant waar je in stilte je eten nuttigt. Ja, ik zou hem adviseren. Fijne - logistiek handige - plek en gezellige rumoerigheid!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Wij aten op het terras in de laatste zonnestralen. Vlotte en heel vriendelijke bediening, de vier kellners met wie ik te maken kreeg zijn allen goed tot zeer goed.
De soep van geroosterde tomaat en paprika was goed, mooi dik, maar ik proefde niet dat de groenten geroosterd waren.
De bavette was een mooi stuk vlees, goed mals ook, had wel minder smaak dan ik had begrepen dat bavette zou hebben. De saus erop was mooi dik maar wel heel zout, achteraf had ik er beter de helft afgeschraapt.
Het chocoladetoetje was heel heel goed. Puur, puurder, puurst.
Ze serveerden verder een bijzondere en bijzonder lekkere IPA en de pinot noir smaakte OK.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
bediening deed met plezier en een glimlach zijn werk. Erg prettig! Muziek binnen ( we zaten buiten) misschien wat aan de luide kant. Eten smakelijk zonder meer.
Rosalie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gezellige avond op het terras van Bar Botanique. Het was druk maar de bediening was vlot en vrolijk, en het eten heerlijk!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Aardige bediening. Eten was goed, waar voor je geld. Entree van eenderillette was best grote portie. Pizza was goed. Hadden Rioja, was prima. Inrichting is heel 2018 - veel grote planten. Prettige sfeer.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Gisteren even iets eten. De serveerster had weinig zin en zei niet eens goede mogge...enfin 2 x tosti’s besteld ham/kaas en 2 x frisdrank. Was niet zo druk maar de tosti’s waren na 20 min wachten de high light van onze dag.... voor 5,25 euro op een bordje gekwakt waarvan de servet in je tosti bleef kleven..... en gelukkig had de serveerster nog tijd om onze drankjes te brengen nadat we de tosti,s al op hadden. Ik kan het niet geloven dat zo een zaak zo slecht presteerd qau service en een simpele tosti. Never again,,,,hip and trendy maar zeer matige service.

Overpriced en slecht
Carina M.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Fijn terras, erg lekker gegeten en heerlijk G&T’s! Alleen jammer dat er op de bietenburger ook mayonaise wordt gedaan terwijl er al genoeg tzatziki op zit. Had voor mij niet gehoeven!
Mitch L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Fijne ongedwongen sfeer met lekker eten, goeie drankjes en gezellige mensen.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We hebben een supergezellige ervaring gehad bij Bar Botanique. Het eten was lekker en de kaart gevarieerd, keuze voor iedereen. Ook is het personeel erg aardig, en zorgen ze ervoor dat je goed geholpen wordt.
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuke ambiance, vriendelijke en attente bediening, eten prima.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wat een mooie zaak, en wat een geweldige ervaring. Bediening is druk maar toch attend en correct. Eten is echt geweldig! Aanrader!
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Geen uitgebreide kaart, maar wat erop staat is heerlijk.
Jammer dat de bediening twee gerechten was vergeten door te geven.
AnnaSchr .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Op Valentijnsdag gegeten. Al met al een leuke avond gehad, maar niet vanwege de service. Reserveren ging warrig, er waren shifts of toch geen shifts. We hadden een prachtig plekje, de kaart vonden we erg beperkt, maar we waren blij verrast toen de borden op tafel kwamen. Zag er prachtig uit! Was behoorlijk goed op smaak. Voor bij een vleesgerecht is het wel echt nodig bijgerechten te bestellen.. De service liet te wensen over: vergeet steeds dingen, gaat er maar vanuit dat we drie gangen willen bestellen, en toen we cash betaalden ging ze er ook maar vanuit dat we geen wisselgeld wilden. We vroegen toch maar uiterst ongemakkelijk om wisselgeld zodat we zelf even konden kijken hoeveel we wilden laten liggen, maar dat leek ze niet te verstaan en weg was ze. Ondanks het lekkere eten ga je dan toch met een onprettig gevoel de deur uit.
AnnaSchr .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
M1988 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Bar Botanique is typisch zo'n trendy plek waar je prima terechtkunt voor een drankje in een sfeervolle omgeving, maar waar je niet voor een goede prijskwaliteitverhouding moet zijn. Gezamenlijk hebben we ongeveer 170 euro afgerekend, wat op zich geen probleem hoeft te zijn. Maar dat moet wel in balans zijn met de smaak.