Bar Botanique

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
mechtild1 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het is goed toeven bij Bar Botanique. Het is alleen niet goedkoop. Met name wijn en de speciale bieren. Maar dan krijg je ook wel wat.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten! Geen uitgebreide kaart maar de gerechten zijn heel erg goed. Gezellige en snelle bediening. Een echte aanrader met veel sfeer!
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Perfect tropisch sfeertje, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening - al leken ze wel onderbemand. De menukaart is wat beperkt, maar bevat zeer verschillende, verfijnde en smaakvolle gerechten en wellicht wisselen ze die regelmatig. Zou er graag nog eens naar terug gaan.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Wij zijn er vandaag geweest, eigenlijk bij toeval De buitenkant geeft niet de verrassing door van de binnenkant. Wij waren er voor de lunch, sfeer grand cafe met een tropische touch. Heel verrassend, gezellig en aangenaam .
Publiek, van allerlei verschillende mensen, heel harmonisch. Bediening heel goed en gemeend aardig. Lunch helemaal prima. Zou zeggen het is naast het station Muiderpoort en ga kijken. Het is echt de moeite waard.
Rebecca S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Ik vond de mensen/bediening heel fijn! Aardig en gezellig. Het eten was heel erg lekker! Boven verwachting. Aanrader!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Unieke plek op een geweldige locatie. Heerlijk ontspannen en levendige sfeer. Het eten is van hoge kwaliteit. De huiswijn is uitstekend! De bediening is casual maar professioneel.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
bediening vriendelijk , eten goed , ambiance leuk om te zien maar erg rumoerig waardoor je eigen tafel gesprek zeer moeilijk te volgen is
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima eten en en leuke bediening maar de desserts zijn erg klein en de Irish koffie wordt in een klein champagneglas geserveerd voor €7,95
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Linzensoep was heerlijk, Lamsschouder mals maar te zout helaas
mechtild1 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuk restaurant, goeie sfeer, top bediening, lekker eten. Het is wel echt druk, zeker op vrijdag. Dat maakt het wat rumoerig maar niet minder gezellig.
Croque-Madame .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Superleuke zaak. Heel vriendelijk personeel. Het eten was lekker, en goed in verhouding met de prijs.
We begonnen met eten in het diner-gedeelte beneden, maar wilde liever in de lounge eten, dit was geen probleem. We hebben in de lounge verder gegeten en wat gedronken.
De entourage is super
Het kaasplankje is zeer aan te raden.
We komen zeker terug!
Jay N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke menu kaart en zeker lekker gegeten. Onze gastvrouw was top! Ze ziet alles, heel behulpzaam, humoristisch, gezellig praatje en dat maakt het bezoek echt heel aangenaam. Wij komen zeker terug!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Superlekker eten, en aardige bediening. Fijn ingericht. Er zou alleen iets aan de akoestiek moeten worden gedaan. De kaart is mooi en evenwichtig. Voor de prijs van een eetcafé, heel restaurant-waardig eten!
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Goede spullen, goed gemaakt, fantastisch gegeten!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Lekker gegeten en aardige bediening. De prijs/kwaliteit verhouding was goed. We zaten bovenin en daar was het wel wat rumoerig en warm.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het ontvangst was heel vriendelijk, we werden snel geholpen. Knus restaurant met goede en vriendelijke bediening! Eten is prima in orde.
Marike K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
heerlijk gegeten, lekkere wijn, sfeervolle inrichting, onnadrukkelijk aanwezig maar vriendelijk en efficiënt personeel, heel leuke avond gehad!
Anouk W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heel erg lekker gegeten met een vlotte en gezellige bediening. De burrata en de artisjok als voorgerecht waren beide heerlijk. En de salades was iedereen ook heel enthousiast over! Echter de pizza was niet lekker, smakeloos, opzich ook wel te verwachten van een niet Italiaans restaurant. Dus dat zou ik zeker afraden, maar de andere hoofdgerechten zagen er goed uit en daarom verdient dit restaurant zeker nog een tweede kans.
Tessa B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Erg leuke sfeer en lekkere pizza's! Wel erg druk. De service was prima, we werden redelijk vlug geholpen. Inrichting is vrolijk en sfeervol.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was lekker (ik had zelf het artisjokvoorgerecht en de kabeljauw, mijn tafelgenoten waren ook tevreden) de sfeer gezellig en de service goed - alleen het lawaai was overdreven.