Bar Botanique

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Botanique

A D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Fantastisch restaurant! Prachtige (en vooral heerlijke) gerechten en een heerlijke sfeer. Bediening was ook erg aardig en vlot!
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede pizza en een heerlijke salade, maar ook de kabeljauw was lekker. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, gereserveerd en konden zelf kiezen of we buiten of binnen wilden eten, alles was mogelijk.
Tara M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Lekker eten. Wel redelijk lang wachten tussen de gangen door.
Corine T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De hamburger was een beetje nat van onder en van een vriend van me viel het broodje uit elkaar, frietjes had meer kunnen zijn, klein bakje maar
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Samen met een vriendin gegeten bij Bar Botanique vanavond. Zo'n avond dat je ff gezellig met elkaar wilt bijkletsen, lekker drankhe wilt drinken en iets goeds te eten wilt voor een schappelijke prijs. We werden heel leuk ontvangen en mochten zelf een tafeltje uitkiezen. Het begon meteen met een goede service. We hadden zin in een cocktail en de serveerster raadde ons de Perfect Storm aan. Zeer goede keuze! Als lekker hapje vooraf de artisjok, perfecte snack! Daarna samen de pasta met schaaldieren genomen en een heerlijke witte wijn erbij die werd aangeraden door dezelfde leuke serveerster. Toe nog een chocomousse en een kaasplankje met port. Al met al een topavondje gehad met super service, lekker eten en drinken en een goede ambiance. Ik zou het iedereen aanraden! Go Bar Botanique!
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Prima gegeten, leuke, vlotte en vriendelijke bediening. Jammer dat
om 19.00 uur sommige gerechten al niet meer te krijgen waren.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Hier op een drukke zaterdagavond met een kleine groep gegeten en geborreld. Fijn dat het 'systeem' en de kaart een combi van beide mogelijk maken. De bediening was druk en werd naarmate de avond vorderde steeds drukker waardoor de wachttijden opliepen en meerdere keren delen van een bestelling of een hele bestelling vergeten werden. Wel steeds goedgemaakt met excuses. Smakelijke pizza's en andere snackhapjes en ruime keus aan drankjes. Het grote terras buiten is heerlijk beschut, maar er werd tijdens ons bezoek door verschillende gasten stevig gerookt en de rook blijft er erg hangen. Best vies. Dit deel van het terras rookvrij maken zou een (ver)frisse(nde) keus zijn van Bar B!
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben het slecht getroffen, als je de vele positieve recensies over Bar Botanique leest. Bij binnenkomst niemand om je te verwelkomen. We vinden zelf een klein rond marmeren tafeltje in een hoekje. Leuke plek. Tafeltje moet nog worden schoongemaakt. Na een tijdje pakken we ergens menukaartjes. De bediening komt met bestek en gratis water maar maakt tafeltje niet schoon. Iets later komt een kordate blonde bedrijfsleider (?) zeggen dat dit tafeltje eigenlijk gereserveerd is voor drie personen. We willen er graag blijven zitten maar dat mag niet van haar. De keuze is nu uit een van de kleinere (50x50 cm) tafeltjes. We kiezen er een boven, waar een vriendelijk meisje ons bedient.
Als eten delen we vooraf een artisjok en slakken. Vrij droge artisjok met mini sausbakje. De slakken zijn klein maar goed met lekker brood. Extra brood komt direct als we erom vragen. Als hoofdgerecht gaan we beiden voor de lamsschenkel uit de oven. Wat vallen die tegen! Alle twee helemaal droog en hard vlees dat moeilijk van het bot te snijden is. Hoe krijg je het voor elkaar! Hoeveel dagen staan die al in de oven? Ernaast een bergje doorgekookte groente en lekkere frieten. Bij het vlees een heel zure muntsaus, zoals Marks & Spencer die in potjes verkoopt. Daar past geen wijn bij. Jammer. In de Javastraat zijn immers bergen verse munt te koop.
De fles Merlot (€ 25,50, matige kwaliteit), de fles water en nog wat zaken passen niet op het tafeltje. We zetten ze op het lege tafeltje naast ons. Maar de bedrijfsleider komt eraan met nieuwe gasten en zet onze flessen stijlvol op de grond. De rekening bedraagt € 85,30. Op zich niet teveel, maar wel voor deze slechte kwaliteit. We geven de aardige bediening € 5 tip. De bedrijfsleider negeert ons bij het verlaten van de zaak. Bij voorganger De Ponteneur aten we beter in een leukere sfeer.
Beste Ron,

Wat verveld om te horen dat jullie ervaring niet was zoals jullie gehoopt hadden. We hebben jullie feedback in acht genomen en de lamsschenkel van de kaart gehaald. Verder ligt service hoog in het vaandel bij ons, maar hadden we deze bewuste donderdag de drukte enorm onderschat. Ik vind het niet fijn om toe te geven, maar we hadden een mannetje of misschien zelfs 2 te kort die avond waardoor de ontvangst niet goed geregeld was en de druk te hoog. Zou je even contact willen opnemen met waklinkenberg@gmail.com dan kunnen we het even over een passende oplossing hebben. Ik hoop van je te horen!

Met vriendelijke groet,
Willem Klinkenberg
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Leuke bar met lekker eten. Buiten prachtig meubilair. Bediening doet wel zijn best maar is niet al te scherp
karin G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
leuke inrichting, zonnig terras, prima bediening en lekker eten
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het restaurant was erg goed omdat het eten erg lekker was, smaakvol met verassende combinaties. Het personeel was erg grappig, aardig en attent. We kregen bijvoorbeeld een gratis dessert nadat ze ons hadden verteld dat ons gewenste dessert op was. Dat vonden we erg aardig en attent. Het design is binnen erg mooi. Zo waren er veel planten en mooie verlichting, daardoor is het erg sfeervol. Al met al, het eten was lekker, het personeel aardig en het zag er mooi uit.
Mechtild V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het is goed toeven bij Bar Botanique. Het is alleen niet goedkoop. Met name wijn en de speciale bieren. Maar dan krijg je ook wel wat.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten! Geen uitgebreide kaart maar de gerechten zijn heel erg goed. Gezellige en snelle bediening. Een echte aanrader met veel sfeer!
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Perfect tropisch sfeertje, heerlijk gegeten en vriendelijke bediening - al leken ze wel onderbemand. De menukaart is wat beperkt, maar bevat zeer verschillende, verfijnde en smaakvolle gerechten en wellicht wisselen ze die regelmatig. Zou er graag nog eens naar terug gaan.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Wij zijn er vandaag geweest, eigenlijk bij toeval De buitenkant geeft niet de verrassing door van de binnenkant. Wij waren er voor de lunch, sfeer grand cafe met een tropische touch. Heel verrassend, gezellig en aangenaam .
Publiek, van allerlei verschillende mensen, heel harmonisch. Bediening heel goed en gemeend aardig. Lunch helemaal prima. Zou zeggen het is naast het station Muiderpoort en ga kijken. Het is echt de moeite waard.
Rebecca S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Ik vond de mensen/bediening heel fijn! Aardig en gezellig. Het eten was heel erg lekker! Boven verwachting. Aanrader!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Unieke plek op een geweldige locatie. Heerlijk ontspannen en levendige sfeer. Het eten is van hoge kwaliteit. De huiswijn is uitstekend! De bediening is casual maar professioneel.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
bediening vriendelijk , eten goed , ambiance leuk om te zien maar erg rumoerig waardoor je eigen tafel gesprek zeer moeilijk te volgen is
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima eten en en leuke bediening maar de desserts zijn erg klein en de Irish koffie wordt in een klein champagneglas geserveerd voor €7,95
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Linzensoep was heerlijk, Lamsschouder mals maar te zout helaas