Bar Bistro Tic Tac

Kerkstraat 83 5211 KE Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Bar Bistro Tic Tac

Heerlijke smeltkroes van bistrogerechten

Een smaakvolle mix van de Amerikaanse, Aziatische en Franse keuken in het hart van de stad. Dit levert een spannende kaart op en dat maakt het kiezen moeilijk. De specialiteit, kip van de rotisserie, doet menig gast met grote regelmaat terugkeren. De bediening is lekker gezellig, gastvrij en vakbekwaam.

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Tic Tac

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
7,2
Reviewers .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Met collega's hier gegeten. Reservering was niet doorgekomen (wel bevestigd per mail!), maar dit werd netjes opgelost. Eten is wat het is: Kip en Steak. Op zich niet verkeerd, maar wanneer je niet met een groep bent we wat beperkt. In voorgerechtjes is er wat meer keuze, maar wel wat snack-achtig bitterballen, gefrituurde garnalen, mini-loempia Het arrangement voor 24,50 pp is echt redelijk geprijsd. Wij zaten buiten heel gezellig op de stoep, binnen vond ik het er wat minder gezellig uitzien. De kippen worden als halve kip geserveerd, moeten dus nog wel even verder worden verdeeld tussen de gasten, wanneer je gebruik maakt van de groepsmenu optie, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat mij betreft zeer geschikt voor een groep, een intiem dinertje met je partner/vrienden zal bij TicTac wat minder tot zijn recht komen.
Luuk B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Lekker gegeten, gewoon eetcafé style. Vriendelijke bediening. Aankleding is wat minder, binnen slechts enkele tafeltjes een beetje opgesteld rondom de bar, is duidelijk een café 's-avonds. Buiten op zich prima toeven, maar je zit wel een beetje op de stoep van een winkelstraat.
JT1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Op maandagavond gegeten. Uiteraard niet heel druk in het restaurant.
Als voorgerecht hadden we worstjes en brood met humous en avocadodip. De worstjes waren heerlijk, en ook de dipjes waren zeer smaakvol. Als hoofdgerecht zijn we allebei voor een burger gegaan (een kipburger en een hamburger). De hamburger was zeer smaakvol, veel vlees, goed gebakken en goed op smaak. De bijgerechtjes (zelf gesneden friet (beetje flauwe aardappelsoort) en salade) leken wat aan de kleine kant, maar was goed in verhouding want de burger was behoorlijk flink. De kipburger was ook zeer groot en erg smaakvol.
Als dessert hebben we een combi dessert gepakt van brownie en lemon cheesecake. Beide zeer lekker! Enige jammere was dat er spuitbusslagroom bij zat.
Kortom, heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. De service was ook prima, niet echt iets op aan te merken.
Ietlefrite .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Gezellig gegeten op het terras bij Tictac. We waren met zijn zessen en konden daardoor kiezen voor het familiediner, waarbij je bierstuk en kip krijgt. De kleine snacks vonden we aantrekkelijker dan de echte voorgerechten, dus we gingen voor de kleine versie. Leuk eten, niet super bijzonder maar prima. Bij de lemon pie ging het helaas mis: 1 van de stukken was vies, de bodem (koek-boter) was ranzig en ook het citroen - kwark gedeelte kwam wattig over. Onze opmerking daarover werd totaal genegeerd. Bij het afrekenen werd nogmaals (maar blijkbaar alleen voor de vorm) gevraagd of het goed geweest was, en werd de klacht herhaald, maar daarop kwam geen enkele reactie. Blijkbaar vind men het hier normaal dat je iets vies krijgt.....
Cote .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
te weinig keus op een vodje als menukaart en dan is de kip ook nog op....
loempia als voorgerecht smaakte goed, hier hebben we het bij gelaten
de zaak is een smal pijpelaatje met wel een vlotte bediening
Immengaatje .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gezellig, relaxt dinner met als hoofdgerecht de specials kip en bief. Waren erg lekker. Nadien heerlijk zitten natafelen met een borrel. In alle rust waarbij het personeel niet steeds stoorde in het gesprek maar echt pas aankwam wanneer we er om vroegen. Top avond gehad zo.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Afgelopen zondag met 3 personen gegeten bij Tic Tac. In het verleden al meerdere malen geweest en altijd tot volle tevredenheid. Men kon hier eten voor een schappelijke prijs. Wat een tegenvaller was het echter afgelopen zondag. De prijzen bleken fors verhoogd en de biefstuk van 180 gram kwam dichter bij de 150 als bij de 180 gram. Vooraf kregen we voor 3 personen slechts één broodje met wat smeerseltjes wat voor 5,50 euro op de rekening kwam te staan. Wij waren nog als enigste binnen en men was al aan het opruimen, uit alles bleek dat ze er niet veel zin meer in hadden. De biefstuk werd lauw geserveerd, waar verder geen aandacht meer aan werd besteed en het kopje koffie na de maaltijd werd kaal geserveerd zonder iets erbij. Bij het afrekenen kreeg men voorheen nog een rolletje mint, maar ook dit was niet meer van toepassing, Kortom, een tegenvaller, voor de prijs hoef je er echt niet meer naar toe te gaan want daarvoor kun je in ieder restaurant terecht met een betere ambiance. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.
Akkermanskoos .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Het restaurant biedt een goede prijs- kwaliteit verhouding voor een snelle
hap. De kaart is beperkt, de bediening bijzonder vriendelijk. In deze zin
zou ik het aan vrienden van aanbevelen.
Mr. Anthony A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Kleine knusse zaak met een paar tafels en een lange bar.

Het was niet heel druk, hele avond met ongeveer 4-6 man daar gezeten.
het interieur laat wat te wensen over, mannen wc kan een update gebruiken, en de menukaarten waren smoezelig.
de lichten flikkerden om de zoveel minuten van dimstand naar iets lichter en vica versa.
Zelfs met 4-6 man in de zaak moest ik nog wachten of ik bijgeschonken kreeg.

Het eten was prima, (hamburger +ceasar).

een prima cafe, alleen kan het wel een upadte gebruiken.
RenLu .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Kleine gezellige eetbar. Jammer dat er alleen tafels zijn met barkrukken. Dat zit net noet comfortabel maar wel fijne sfeer, vriendelijke bediening en lekkere bistro gerechten op de kaart. Een aanrader voor een snelle hap.
Werner76 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Kleinschalige eetgelegenheid met goede, nette bediening. Niet al te uitgebreide kaart. Dus makkelijk kiezen. Eten was heerlijk!!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Joan H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Mijn man had de biefstuk en ik de kip het was heerlijk ruime portie lekker klaar gemaakt verzorgd, als voorgerecht hadden we pittig kipgerecht ook heerlijk en het nagerecht hadden we browneys en een soort cheesetaart . echt vriendelijke jonge mensen
HBurght .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Wij zijn hier mer z'n vieren geweest en hebben heerlijk gegeten, de bediening was ook super! Echt een aanrader, wij gaan er zeker vaker eten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Super malse steak! Gezellig klein restaurantje in de binnenstad. Leuk dat je het dessert (brownie en key lime pie) moet delen met je tafelgenoten.
Didy.hermens .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Beste steak van den Bosch! Goede wijn, echt een heerlijk avondje gehad! We gaan snel weer een hapje eten daar, super goed bevallen!
Muskiebart .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
heel goed eten voor de prijs die je betaald, lekker bier, goede biefstuk, lekker klein voorafje, goed toetje,ook lekkere wijn bij het eten.
MKuin .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
De bediening was erg vriendelijk en opmerkzaam. Lekker eten, hoewel de tosti als voorgerecht wat tegenviel. Voor de rest was alles wel goed op smaak. We vonden de muziek wat hard staan, maar de sfeer was desondanks goed. Al met al een geslaagde avond!
AanTaaaaafel .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
In dit kleine restaurant zijn een beperkt aantal tafels, vandaar dat we aan de bar zijn gaan zitten. Al snel werd het drankje geregeld en de kaart overhandigd. Na 2 fingerfood gerechtjes bestelden we ook 2 hoofdgerechten. Zowel de kip als de black angus steak waren perfect van smaak en erg mals. De prijs kwaliteit is hier ook perfect.
Het sfeertje is wel van een eetcafe. Gemoedelijk en niet formeel. Tic tac is een goede plek voor een eenvoudig maar goed gerecht.
Sterre123 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het eten was prima, maar toch hielden we een nare smaak over aan de avond. Onze tafel bevond zich namelijk in de keuken, in de allesoverheersende herrie van de afzuiginstallatie. Een ontspannen gesprek voeren was daardoor onmogelijk. We waren met 7 personen, wonen verspreid over Nederland en hadden deze plek uitgezocht om elkaar te treffen en dat bleek echt een misser te zijn. Als het niet op een zaterdag was geweest zouden we zijn weggegaan om een ander restaurant te zoeken. Hoe goed het vriendelijke meisje in de bediening ook haar best deed, dit was totaal niet de avond die wij in gedachten hadden. Voor het dessert zijn we dan ook naar een andere locatie gevlucht. Naar onze mening kan een eetgelegenheid met goed fatsoen deze tafel niet inzetten voor haar gasten! Tenzij het duidelijk genoemd wordt bij de reservering zodat de gast weet wat hem te wachten staat.
Ook hadden we 2 maal glutendieet expliciet doorgegeven en dat bleek toch vergeten te zijn. Daar ontvingen we weliswaar excuses voor, maar het blijft uitermate vervelend voor zowel degene die de avond organiseert als voor de 2 personen in kwestie.
Leo-Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Gezellig eten met snacks die je samen kunt pakken. Vooral kip is een aanrader. Vriendelijke en ontspannen bediening, Het is er ook opvallend druk .