Bar-bistro 't Bruggetje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

stahli1954 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Bij binnenkomst werden netjes ontvangen. De bediening was goed. Doordat er artiesten op zouden treden kregen we snel ons eten. We konden na het eten op een andere plaats gaan zitten om zo de hele avond van de artiesten te kunnen genieten.
akvo V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Het eten was niet goed, maar ook niet slecht. De hoeveelheid groenten en friet was schandalig klein! Eén stronkje broccoli per persoon en een éénpersoonsschaaltje friet voor twee personen. Na een opmerking hierover kregen wij er nog een stronkje en friet bij, maar hiervoor werden wij op de rekening extra belast!!
Een absolute afrader!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Zaterdag met vrienden hier gegeten, na 10 jaar waren wij er weer. Echt gezellig!
Eten was ook erg lekker, had als voorgerecht grote garnalen en als hoofdgerecht slip tongetjes.
De andere 3 vonden het ook smakelijk.
Fijn het weer herontdekt te hebben. Komen zeker terug.

Jeannet E.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Asperge tijd. Dus aspergeroomsoep vooraf en als hoofdgerecht asperges met krieltjes en beenham. Erg lekker.
Leuke en gezellige locatie.
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Heerlijk gegeten. Helaas duurde het meer dan een uur voor wij onze voorgerechten op tafel hadden. Kok zou alleen staan!? Andere tafels gingen wel sneller dus vaag excuus. Als troost kregen wel koffie gratis.
menno K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij Het Bruggetje.
Een gebakken tong vis, asperges met zalm en een tomatensoep.
Ook de Sauvignon Blanc was van goede kwaliteit.
Bediening was correct.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
We hebben heerlijk gegeten, mijn man durft meestal geen andere dingen te nemen dan die hij kent.
Maar we hadden het Valentijnsmenu en dat heeft heerlijk gesmaakt.
De bediening was attent en de entourage is leuk.
We gaan zeker nog eens terug.
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Gisteren gegeten bij t bruggetje eten was heerlijk leuke sfeer alleen was het jammer dat de bediening meer aandacht had voor een bepaalde tafel misschien kennissen of bekende klanten bij ons duurde het steeds erg lang tussen opnemen en serveren na het vragen om de dessertkaart werd deze na 5 minuten gebracht vervolgens bleef de serveerster 10 minuten bij de andere tafel staan praten voor ik kon bestellen ik stond op het punt om weg te gaan wel vroeg zij enkele keren of het eten goed was jammer was toch een minpuntje
Kyra B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Eén keer samen met mijn moeder bij 't Bruggetje geweest, we waren er al vaak langs gereden en nu wilden we het toch eens proberen! We werden leuk ontvangen, en we hadden geluk, er was nog 1 tafeltje vrij! Er hing een gezellige sfeer en het was lekker druk. Je kon merken dat de bediening ervaren was. De jassen werden netjes aangenomen en bij vertrek ook weer teruggegeven (hier schieten veel restaurants te kort) en ze waren er iedere keer op het goede moment. We hadden allebei een grote salade gegeten die goed was. Niet heel bijzonder, maar erg lekker voor een goede prijs. De inrichting is gezellig, het komt warm en knus over.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Lekker met de kids na een dagje varen "geland" bij 't Bruggetje. Voor ieder wat wils, zowel borrelen, vooraf als voor de kleine honger. Fijne ervaren service: strak, vriendelijk, teamwork en goed oogcontact. Precies wat je in de rozige sfeer van het varen kan houden.