Bar-bistro 't Bruggetje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

menno K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij Het Bruggetje.
Een gebakken tong vis, asperges met zalm en een tomatensoep.
Ook de Sauvignon Blanc was van goede kwaliteit.
Bediening was correct.
EHKoomen .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Wij eten hier regelmatig.
Ruime keuze, schappelijke prijzen en vriendelijk personeel. Erg leuk na een dagje loosdrechtse plassen bijvoorbeeld! Verder is er ruime parkeergelegenheid en in de zomer kun je ook op het terras terecht.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
We hebben heerlijk gegeten, mijn man durft meestal geen andere dingen te nemen dan die hij kent.
Maar we hadden het Valentijnsmenu en dat heeft heerlijk gesmaakt.
De bediening was attent en de entourage is leuk.
We gaan zeker nog eens terug.
edkwint .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Gisteren gegeten bij t bruggetje eten was heerlijk leuke sfeer alleen was het jammer dat de bediening meer aandacht had voor een bepaalde tafel misschien kennissen of bekende klanten bij ons duurde het steeds erg lang tussen opnemen en serveren na het vragen om de dessertkaart werd deze na 5 minuten gebracht vervolgens bleef de serveerster 10 minuten bij de andere tafel staan praten voor ik kon bestellen ik stond op het punt om weg te gaan wel vroeg zij enkele keren of het eten goed was jammer was toch een minpuntje
ALAVIE .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Afgelopen weekend hier gegeten.
De bediening is keurig, echter de schnitzel is niet krokant gebakken, de buitenzijde nog wittig en het vlees is niet top. Het is geen overheerlijke Duitse of Oostenrijkse schnitzel, ook de saus stelt niets voor; het was een dunne, doorschijnende saus met een stukje rode paprika erin. Mijn man had een kalfslever, teveel doorgebakken, verder ok, prima spek en ui.
De bediening is aardig, daar ligt het niet aan.
Wij gaan er niet meer heen, ons vooroordeel over dit restaurant werd overigens wel bevestigd, maar had toch verwacht dat je er wel een goede schnitzel zou krijgen, maar helaas.
Merlijnvd .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Goede bediening maar zeer matig eten. Lambsrack was te doorbakken, frietjes niet gaar, geen salade, (kinder)menu overpriced. Kortom prijs - kwaliteit verhouding totaal scheef. Jammer, want het ligt heel leuk en ziet ervan buiten aantrekkelijk uit. Binnen is het wat oubollig ingericht.
Kyra B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Eén keer samen met mijn moeder bij 't Bruggetje geweest, we waren er al vaak langs gereden en nu wilden we het toch eens proberen! We werden leuk ontvangen, en we hadden geluk, er was nog 1 tafeltje vrij! Er hing een gezellige sfeer en het was lekker druk. Je kon merken dat de bediening ervaren was. De jassen werden netjes aangenomen en bij vertrek ook weer teruggegeven (hier schieten veel restaurants te kort) en ze waren er iedere keer op het goede moment. We hadden allebei een grote salade gegeten die goed was. Niet heel bijzonder, maar erg lekker voor een goede prijs. De inrichting is gezellig, het komt warm en knus over.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Lekker met de kids na een dagje varen "geland" bij 't Bruggetje. Voor ieder wat wils, zowel borrelen, vooraf als voor de kleine honger. Fijne ervaren service: strak, vriendelijk, teamwork en goed oogcontact. Precies wat je in de rozige sfeer van het varen kan houden.