Bar-bistro 't Bruggetje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

elle.geurtz .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hadden gereserveerd maar helaas bleek onze tafel in de volle zon. Twee van de serveersters waren niet erg service gevoelig en wilden onze geen andere tafel geven. Deden ook erg bot. Ook al was er wel een vrij in de shaduw. Na nog een laatste poging was er toch een serveerster die ons de tafel gaf. De sliptongetjes en entrecote waren heerlijk. De spareribs waren wat vet maar verder prima. Lekker dat je behalve patat ook gebakken aardappelen kreeg. Ook al was het eten best lekker, wij komen hier niet meer terug.
H. J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Gegeten bij dit leuke restaurant. De carpaccio en geitenkaassalade waren bijzonder smakelijk net zoals de rest van de maaltijden. Ook het dessert (white lady) beviel goed en tot slot was de cappuccino en koffie lekker warm. Over de bediening absoluut geen klachten. Vriendelijke en correct. Ons bezoek aan 't Bruggetje zal zeker worden herhaald.
john-mol .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
We waren met z'n zessen en ieder was zeer tevreden over zijn gekozen gericht, vooral de drie die spare-ribs hadden genomen.
mvw79 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gezellig restaurant en lekker eten. Opvallend vonden wij wel dat na het eersts drankje er niet meer is gevraagd of wij iets wilde drinken.
ccboel .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Gisteren heb ik samen met mijn vriendin bij het Bruggetje gegeten was niet zo druk maar echt heerlijk gegeten vooraf hadden we de gamba s in een prei saus echt top daarna het vleespotje en als nagerecht de suprise het was heel gezellig zeker een aanrader
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
In een chaotisch decor van de ouderwetse bistro met veel gasten een tafeltje in het midden. Vriendelijke serveersters en heerlijk gegeten met een assorti aan voorgerechten dus zeker aan te bevelen is. Niet goedkoop, maar ruime porties en mooie, pure smaken.
bouwbedrijfjdejongbv .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het eten was heerlijk . Bediening vriendelijk .
Er kon alleen wat meer tijd tussen de gerechten door zijn .
Gezellige sfeer .
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gewoon een hapje gegeten,als hoofdgerecht de schnitzel deze was mals en goed geportioneerd ,maar de carpaccio was gewoon niet lekker, er zat veel te veel salade er boven op ,en er zat gewoon geen smaak aan, al met al was het niet bijzonder .
abarber60 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij waren met 3 personen en ik heb hier vaker gegeten in de loop van tijd ,maar wat je ook besteld altijd heerlijk gegeten .
Ook deze keer bijzonder tevreden ,over het eten en de bediening en een compliment aan de kok ,
Met vriendelijke groeten
Ab Barber
nelvanvliet .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
De zeetong was weer heerlijk,wij maken steeds gebruik van de aanbieding.
De bediening is altijd vriendelijk en vlot.
Het decor is mooi,maar het is wat te donker,
Aw.smits S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Gezellig restaurant. We hebben heerlijk gegeten, aan alle wensen is door de bediening ruimschoots voldaan. Een aanrader.
Inès H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Onder een hemel van kerstlichtjes en in de ambiance van een Oostenrijkse stube met 10 man een goed, voor-ieder-wat-wils, betaalbaar en royaal 3 gangen-menu gegeten. Reserveren via internet en contact via de mail liep erg vlot. Goede service!
liesdegier .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Een jaarlijkse traditie geworden...in de kersttijd eten bij T Bruggetje.....heerlijk eerlijk eten, wild gerechten simpel maar zo lekker !!
Restaurant in kerst versiering....heerlijk om te zien, gewoon zoals het vroeger een beetje was.
Het was weer een fijne avond .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Een gezellige sfeer. Ik werd 50 (slik) ze hadden slingers met 50 erop opgehangen. Eten was heerlijk de carpacio met pesto het grande dessert! Echt heerlijk! Makkelijk email contact. Echt een aanrader. Vivienne
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
we hebben heerlijk gegeten en genoeg stoofpotje heerlijk mals,lamsschouder mals en genoeg vlees en het pittige stoofpotje ook heerlijk patat,rijst en gebakken aardappeltjes genoeg dus TOP
EvelienNina .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Wat is het toch een heerlijk, leuk en gezellig restaurant! Wij komen hier zeker 1 tot 2 keer per maand even ons buikje vullen. Gezellige en lieve bediening, eten is heerlijk! Aanrader is de goed gevulde uiensoep en absoluut het overheerlijke vleespotje 't bruggetje, maar ook de mosselen, varkenshaas en tournedos zijn een 10 waard!
Zomers kan je er heerlijk vertoeven op het terras. Kortom een echte aanrader!
KimberlyM .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij 't Bruggetje! De spare-ribs zijn een aanrader, ze vallen zo van het bot af.
Spekkoek als nagerecht was ook helemaal goed, we zijn er beiden dol op maar hadden het nog nooit als nagerecht ergens op de kaart zien staan.
berndonline .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Het Bruggetje is al bij aankomst al zeer klantvriendelijk en we worden hartelijk welkom geheten.
Drankjes werden vlot opgenomen en in no time stond er een mandje met brood op tafel. Vooraf hebben we de salade geitenkaas en de salade Tokyo genomen. Beide goed op smaak en qua hoeveelheid ruim voldoende. De ossenhaaspuntjes waren wel wat taai.
Onze hoofdgerechten waren de tournedos met pepersaus en het befaamde vleespotje t'Bruggetje. De tournedos was heerlijk mals en een prima pepersaus erbij. Het vleespotje met ossenhaaspuntjes viel minder in de smaak. Wederom taaie stukjes ossenhaas i.p.v. malse stukjes. Bijpassend garnituur bestond uit witlof met ham en kaas, patatjes en overheerlijke aardappeltjes.
Als nagerecht hadden we de White Lady en een soort grand dessert (een uitstekende combinatie van diverse nagerechten).
De gehele avond zijn we op ons wenken bedient door het personeel en die verdienen echt een 10 voor hun vriendelijkheid en service.
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Hier mosselen gegeten met een aanbiedingsprijs van €15.- incl brood/frites/sausjes/sla. Echt heerlijk gegeten met een prima service. Klassieke kok die nog paprikapoeder door de cocktailsaus doet. Zo hoort het officieel!
Ook voorafjes waren erg verzorgd en lekker. Enige kritiek die ik heb is dat het fritesschaaltje 4 stukken porselein miste. Verder aanrader!
Plakker D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Aanrader , lekker op het terras gegeten en gedronken, eerst vooraf proeverij , heerlijk voorgerecht voor twee daarna sate en mijn vriendin mosselen en als toetje advokaat bavarois , lekker wijntje erbij en bediening vriendelijk