Bar-bistro 't Bruggetje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

KimberlyM .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij 't Bruggetje! De spare-ribs zijn een aanrader, ze vallen zo van het bot af.
Spekkoek als nagerecht was ook helemaal goed, we zijn er beiden dol op maar hadden het nog nooit als nagerecht ergens op de kaart zien staan.
Margreet H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Wij hebben heerlijk gedineerd bij het Bruggetje.
Voor ons de perfecte locatie voor een gezellige locatie met gastvrije ontvangst en heerlijke gerechten.
Heerlijk terras voor de mooiere dagen en verwarmd rokersterras. in deze tijd ook belangrijk.
berndonline .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Het Bruggetje is al bij aankomst al zeer klantvriendelijk en we worden hartelijk welkom geheten.
Drankjes werden vlot opgenomen en in no time stond er een mandje met brood op tafel. Vooraf hebben we de salade geitenkaas en de salade Tokyo genomen. Beide goed op smaak en qua hoeveelheid ruim voldoende. De ossenhaaspuntjes waren wel wat taai.
Onze hoofdgerechten waren de tournedos met pepersaus en het befaamde vleespotje t'Bruggetje. De tournedos was heerlijk mals en een prima pepersaus erbij. Het vleespotje met ossenhaaspuntjes viel minder in de smaak. Wederom taaie stukjes ossenhaas i.p.v. malse stukjes. Bijpassend garnituur bestond uit witlof met ham en kaas, patatjes en overheerlijke aardappeltjes.
Als nagerecht hadden we de White Lady en een soort grand dessert (een uitstekende combinatie van diverse nagerechten).
De gehele avond zijn we op ons wenken bedient door het personeel en die verdienen echt een 10 voor hun vriendelijkheid en service.
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Hier mosselen gegeten met een aanbiedingsprijs van €15.- incl brood/frites/sausjes/sla. Echt heerlijk gegeten met een prima service. Klassieke kok die nog paprikapoeder door de cocktailsaus doet. Zo hoort het officieel!
Ook voorafjes waren erg verzorgd en lekker. Enige kritiek die ik heb is dat het fritesschaaltje 4 stukken porselein miste. Verder aanrader!
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Al verschillende keren bij 't Bruggetje gegeten en het eten was super.Het personeel is heel vriendelijk en altijd even een praatje.Wat ook fijn is dat ze een ruime parkeergelegenheid hebben.Ik ben echt verslaafd aan het vleespotje maar ook de andere gerechten zijn over heerlijk.Jullie zien mij snel weer terug.Echt een aanrader.
Plakker D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Aanrader , lekker op het terras gegeten en gedronken, eerst vooraf proeverij , heerlijk voorgerecht voor twee daarna sate en mijn vriendin mosselen en als toetje advokaat bavarois , lekker wijntje erbij en bediening vriendelijk
stahli1954 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Bij binnenkomst werden netjes ontvangen. De bediening was goed. Doordat er artiesten op zouden treden kregen we snel ons eten. We konden na het eten op een andere plaats gaan zitten om zo de hele avond van de artiesten te kunnen genieten.
akvo .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Het eten was niet goed, maar ook niet slecht. De hoeveelheid groenten en friet was schandalig klein! Eén stronkje broccoli per persoon en een éénpersoonsschaaltje friet voor twee personen. Na een opmerking hierover kregen wij er nog een stronkje en friet bij, maar hiervoor werden wij op de rekening extra belast!!
Een absolute afrader!
rianne1951 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Zaterdag met vrienden hier gegeten, na 10 jaar waren wij er weer. Echt gezellig!
Eten was ook erg lekker, had als voorgerecht grote garnalen en als hoofdgerecht slip tongetjes.
De andere 3 vonden het ook smakelijk.
Fijn het weer herontdekt te hebben. Komen zeker terug.

Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
We hebben met z'n tweeën heerlijk gegeten. Kregen een mandje brood met kruidencreme. Vooraf lekkere soep gegeten. Als hoofdgerecht een varkenshaas, een hele! met pepersaus en een schnitzel, maatje boekenplank, met champignonsaus. Zat bloemkool bij en gebakken aardappeltjes en frietjes met mayonaise.
Als dessert sinaasappelsorbetijs en koffie.
Vriendelijk personeel, wat ook even een praatje maakte.
We hadden dit restaurant gekozen door andere recensies. Hebben een goede keus gemaakt. Zeer aan te bevelen.
Tot ziens.
Eikjes .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Asperge tijd. Dus aspergeroomsoep vooraf en als hoofdgerecht asperges met krieltjes en beenham. Erg lekker.
Leuke en gezellige locatie.
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Heerlijk gegeten. Helaas duurde het meer dan een uur voor wij onze voorgerechten op tafel hadden. Kok zou alleen staan!? Andere tafels gingen wel sneller dus vaag excuus. Als troost kregen wel koffie gratis.
Diana1964 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Asperges waren niet goed geschild, dit hebben we aangegeven bij de bediening. Ze vonden het erg vervelend, en hebben het gecompenseerd met de rekening. Dus keurig afgehandeld.
menno K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij Het Bruggetje.
Een gebakken tong vis, asperges met zalm en een tomatensoep.
Ook de Sauvignon Blanc was van goede kwaliteit.
Bediening was correct.
EHKoomen .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Wij eten hier regelmatig.
Ruime keuze, schappelijke prijzen en vriendelijk personeel. Erg leuk na een dagje loosdrechtse plassen bijvoorbeeld! Verder is er ruime parkeergelegenheid en in de zomer kun je ook op het terras terecht.
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
We hebben heerlijk gegeten, mijn man durft meestal geen andere dingen te nemen dan die hij kent.
Maar we hadden het Valentijnsmenu en dat heeft heerlijk gesmaakt.
De bediening was attent en de entourage is leuk.
We gaan zeker nog eens terug.
edkwint .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Gisteren gegeten bij t bruggetje eten was heerlijk leuke sfeer alleen was het jammer dat de bediening meer aandacht had voor een bepaalde tafel misschien kennissen of bekende klanten bij ons duurde het steeds erg lang tussen opnemen en serveren na het vragen om de dessertkaart werd deze na 5 minuten gebracht vervolgens bleef de serveerster 10 minuten bij de andere tafel staan praten voor ik kon bestellen ik stond op het punt om weg te gaan wel vroeg zij enkele keren of het eten goed was jammer was toch een minpuntje
ALAVIE .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Afgelopen weekend hier gegeten.
De bediening is keurig, echter de schnitzel is niet krokant gebakken, de buitenzijde nog wittig en het vlees is niet top. Het is geen overheerlijke Duitse of Oostenrijkse schnitzel, ook de saus stelt niets voor; het was een dunne, doorschijnende saus met een stukje rode paprika erin. Mijn man had een kalfslever, teveel doorgebakken, verder ok, prima spek en ui.
De bediening is aardig, daar ligt het niet aan.
Wij gaan er niet meer heen, ons vooroordeel over dit restaurant werd overigens wel bevestigd, maar had toch verwacht dat je er wel een goede schnitzel zou krijgen, maar helaas.
Merlijnvd .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Goede bediening maar zeer matig eten. Lambsrack was te doorbakken, frietjes niet gaar, geen salade, (kinder)menu overpriced. Kortom prijs - kwaliteit verhouding totaal scheef. Jammer, want het ligt heel leuk en ziet ervan buiten aantrekkelijk uit. Binnen is het wat oubollig ingericht.
Kyra B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Eén keer samen met mijn moeder bij 't Bruggetje geweest, we waren er al vaak langs gereden en nu wilden we het toch eens proberen! We werden leuk ontvangen, en we hadden geluk, er was nog 1 tafeltje vrij! Er hing een gezellige sfeer en het was lekker druk. Je kon merken dat de bediening ervaren was. De jassen werden netjes aangenomen en bij vertrek ook weer teruggegeven (hier schieten veel restaurants te kort) en ze waren er iedere keer op het goede moment. We hadden allebei een grote salade gegeten die goed was. Niet heel bijzonder, maar erg lekker voor een goede prijs. De inrichting is gezellig, het komt warm en knus over.