Bar-bistro 't Bruggetje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

LeaR .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Mijn man en ik komen regelmatig lunchen bij het Bruggetje.
De sfeer is ontspannen en het eten en de bediening is prima.
Vandaag hebben we voor het eerst gebruik gemaakt van de AH diner actie, bij Het Bruggetje.
Mijn man eet geen vis en ik eet geen vlees maar het menu was uitstekend samengesteld, zodat we allebei heerlijk gegeten hebben.
Mijn man had carpaccio als voor gerecht, een spies van varkenshaas als hoofd gerecht en de dame blanche als nagerecht.
Ik had de krab salade als voorgerecht, de zalm moot als hoofd gerecht en verse aardbeien met vanille ijs en slagroom als nagerecht. We zouden dit menu normaal gesproken niet gekozen hebben, maar het was allemaal heerlijk. Vooral de krabsalade was een verrassing. We hebben voor de prijs /kwaliteit uitstekend gegeten. Het weer zat mee en hebben buiten op het terras kunnen eten.
De bediening was ook heel vriendelijk en behulpzaam.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
zangertje .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ontvangst was gastvrij, Service was prima.
Voor- en nagerecht waren lekker. De hoofdgerechten waren heel matig. Als deze hoofdgerechten gedurende de gehele actieperiode op het menu blijven staan, is dat voor ons een reden om weg te blijven.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben genoten van het eten en de ambiance. De bediening was super. Snel en vriendelijk. Het AH menu was een prima keus. Ik mocht de varkenshaas ook anders invullen. Ik had liever spareribs.
rugby .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Goede bediening de serre waar we aten vinden wij ongezellig,we houden niet van placemats het eten was voor ons tussen een 7 en n ' 8 de rode en witte wijn is goed, mogelijk nog eens
terug maar dan in Bar-bistro,en niet meer in de Serre.
margopos .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Voor een actie van AH ben ik altijd wat huiverig, wordt er dan net zo veel aandacht aan besteed dan als je de volle prijs betaalt. In dit geval werd ik zeer verrast het eten was heerlijk, mooi opgemaakt en de service was goed.
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Alles was heerlijk. De mosselen, gamba's en zelfs de spare-ribs waren super lekker. Bediening vriendelijk en vlot, prijs kwaliteit verhouding was ook prima. Ook hier is het een aanrader, we komen zeker terug!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten is van een redelijk niveau. De voorgerechten goed (carpaccio / zalm), hoofdgerechten (sliptong) matig, weinig smaak en fantasieloos. Het was druk en de bediening mede daardoor misschien beneden peil. Niet attent en 2 1/2 uur voor 3 gangen is voor een eetcafe te lang. Ons bezoek was hierdoor eenmalig.
doglover307 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Alles was top. De bediening is vriendelijk en netjes. Het eten is overheerlijk lekker, het restaurant heeft een superleuke sfeer. Echt een top plek om te eten!
aruban .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Goed eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke attente bediening. Mooie omgeving. Indien je wil kan he ook heerlijk buiten zitten. Proeverij als voorgerecht is een aanrader. Spareribs waren heerlijk
tjvalphen .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Prima gegeten bij Bistro het Bruggetje, ruime porties. Weinig wisseling qua menukeuze. Prima bediening. Qua Decor kan het restaurant wel een oppepper gebruiken, het mag wel wat moderner en frisser aangaande de inrichting.
Derek V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Simpel maar goed. Bediening is keurig en strikt.

Eten was goed op smaak maar niet heel spannend.

Goede prijs kwaliteitsverhouding
elle.geurtz .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hadden gereserveerd maar helaas bleek onze tafel in de volle zon. Twee van de serveersters waren niet erg service gevoelig en wilden onze geen andere tafel geven. Deden ook erg bot. Ook al was er wel een vrij in de shaduw. Na nog een laatste poging was er toch een serveerster die ons de tafel gaf. De sliptongetjes en entrecote waren heerlijk. De spareribs waren wat vet maar verder prima. Lekker dat je behalve patat ook gebakken aardappelen kreeg. Ook al was het eten best lekker, wij komen hier niet meer terug.
H. J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Gegeten bij dit leuke restaurant. De carpaccio en geitenkaassalade waren bijzonder smakelijk net zoals de rest van de maaltijden. Ook het dessert (white lady) beviel goed en tot slot was de cappuccino en koffie lekker warm. Over de bediening absoluut geen klachten. Vriendelijke en correct. Ons bezoek aan 't Bruggetje zal zeker worden herhaald.
john-mol .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
We waren met z'n zessen en ieder was zeer tevreden over zijn gekozen gericht, vooral de drie die spare-ribs hadden genomen.
mvw79 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gezellig restaurant en lekker eten. Opvallend vonden wij wel dat na het eersts drankje er niet meer is gevraagd of wij iets wilde drinken.
ccboel .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Gisteren heb ik samen met mijn vriendin bij het Bruggetje gegeten was niet zo druk maar echt heerlijk gegeten vooraf hadden we de gamba s in een prei saus echt top daarna het vleespotje en als nagerecht de suprise het was heel gezellig zeker een aanrader
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
In een chaotisch decor van de ouderwetse bistro met veel gasten een tafeltje in het midden. Vriendelijke serveersters en heerlijk gegeten met een assorti aan voorgerechten dus zeker aan te bevelen is. Niet goedkoop, maar ruime porties en mooie, pure smaken.
bouwbedrijfjdejongbv .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Het eten was heerlijk . Bediening vriendelijk .
Er kon alleen wat meer tijd tussen de gerechten door zijn .
Gezellige sfeer .
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gewoon een hapje gegeten,als hoofdgerecht de schnitzel deze was mals en goed geportioneerd ,maar de carpaccio was gewoon niet lekker, er zat veel te veel salade er boven op ,en er zat gewoon geen smaak aan, al met al was het niet bijzonder .
abarber60 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij waren met 3 personen en ik heb hier vaker gegeten in de loop van tijd ,maar wat je ook besteld altijd heerlijk gegeten .
Ook deze keer bijzonder tevreden ,over het eten en de bediening en een compliment aan de kok ,
Met vriendelijke groeten
Ab Barber