Bar-bistro 't Bruggetje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Willem N.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We informeerden de bediening dat we niet veel tijd hadden en het bestelde kwam vervolgens heel vlot. De kwaliteit was goed, prachtige mosselen en lekkere saté. We zaten buiten, waar de weg vlak langs loopt, en dat is uiteraard rumoerig.
H. J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Vorige week voor het eerst met volgespaard AH-zegelboekje gereserveerd bij dit restaurant. Dat behelst een tweede driegangenmenu gratis. Het driegangenmenu bevatte twee keuzes en kostte 37,50 euro. Ik heb gekozen voor carpaccio, Surinaams stoofpotje en aarbeien/ijs/slagroom.
We hebben heerlijk gegeten, er was een vlotte bediening en ook dankzij het heerlijke weer was het op het terras goed toeven.
Een kanttekening is dat het hoofdgerecht lekker maar wel wat weinig was. Een grote eter zou er tekort aan hebben. Mede daardoor was het bedrag van € 37,50 voor het gehele menu wel aan de hoge kant.
Conclusie: tweede menu gratis is een wat overdreven term in deze; maar al met al hebben wij het naar de zin gehad.
Brandybro .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Al meerdere keren in deze bar-bistro geweest. Een gezellig etablisement waar het vooral op het terras ook prettig toeven is. De kaart is niet erg spectaculair en zo vonden wij het eten ook niet. Hiermee bedoel ik geenzins dat het eten niet in orde is want dat was het zeker wel. Weinig fantasievol is wellicht een betere uitdrukking. Op de dessertkaart is dit met name terug te zien. Bediening snel en vriendelijk. Geen lege glazen en aan de tafel verschijnen wanneer dit nodig is. Een perfecte timing zou je kunnen zeggen. Een plek die toch zal blijven trekken om terug te komen. De keuken is in mijn optiek met relatief weinig grote veranderingen naar een beter niveau te tillen. Dat zou terugkomen nog spannender maken.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De sfeer is losjes en het is gezellig. De kwaliteit-prijs verhouding van het eten is uitstekend, het bier wordt goed getapt en is goed op temperatuur. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht en nagerecht waren heerlijk. Al met al een aanrader!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
heerlijk buiten gegeten, Vriendelijke ontvangst en bediening. Jammer dat je maar uit 2 gerechten kon kiezen, maar wat we kregen was prima van smaak. Vlotte bediening. Persoonlijk vond ik de saté te gekruid met griekse kruiden (liever gewoon en met satehsaus) Geserveerd met groente, salade, patatjes en ook nog eens heerlijk gebakken aardappeltjes.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker buiten gezeten onder het genot van een drankje (helaas alleen Amstel bier) en een hapje. Uiterst vriendelijk en attente bediening.
Het eten was lekker, maar naar mijn mening de verkeerde saus bij de spies die wij hadden. Een goeie satésaus ware daar naar mijn smaak veel lekkerder bij geweest.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De voorgerechten waren goed, maar degenen die de spies hadden waren niet tevreden, het vlees was te droog maar dit werd heel goed opgelost door de bediening!
Alie-en-Henk .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gezellig knus terras, vriendelijke bediening, vooral ook druk met de gasten te plezieren. Mijn man het het Surinaamse kippotje en ik de Snitzel. De sla die erbij werd geserveerd was heerlijk knapperig en vers. Wij waren er voor de eerste keer maar gaan zeker terug. Het Bruggetje komt op ons favoriete
Plekjeslijst te staan. Alie Kreeftmeijer
eekde.vries .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
al meer dan 20 jaar komen wij eens in de 2-4 jaar bij het Bruggetje of hoe het ook voordien heette. We wonen ver van Loosdrecht maar familie bezoek en oude banden maken dat we
af en toe deze kant opkomen. Eten bij het Bruggetje met de familie(die helaas steeds kleiner is geworden is een vaste traditie geworden. In de loop der jaren is de kwaliteit, zowel van het eten als de service steeds beter geworden. Nieuw voor ons was de z.g. Proeverij, een geweldig en origineel voorgerecht, echt heel erg aanbevolen. Daarna de sliptongetjes die we hier al jaren nemen, begeleid door een lekker witte huiswijn.
De bediening is heel attent en oplettend, als iets nodig hebt, wil aanvullen of vragen hoef je niet tijden om aandacht te vragen. De sfeer is warm en gezellig.
Al met al we komen graag weer terug
Geurie K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker gegeten. Alleen jammer dat je maar keuze hebt uit twee.personeel erg vriendelijk en gezellige sfeer op het terras.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hadden de keuze uit carpaccio en krabsalade als voorgerecht en varkenshaas aan een spies en een zalm moot als hoofdgerecht. Beide kozen wij de krabsalade en mijn vrouw de zalm en ik de varkenshaas. Alleen toen we aan het hoofdgerecht toe waren kwam de serveerster jammer genoeg met 2 varkenshaasspiezen aan, toen wij aangaven dat dit niet klopte verontschuldigde zij zich en nam de gerechten weer mee. Na enige tijd kwam ze terug met de varkenshaas en vertelde dat de zalm er zo aan zou komen. Dit duurde vrij lang en omdat wij gezellig samen uit eten waren was ik niet begonnen aan mijn gerecht. toen de serveerster langs liep heb ik gevraagd of ze mijn gerecht zolang warm wilde houden omdat de zalm nog niet geserveerd was. Tot mijn verbazing zei ze "oh bent u nog niet begonnen" en nam mijn bord weer mee. Tijdens het wachten op de zalm hebben wij de patat vast op gegeten en de eigenaar bood mijn vrouw een wijntje aan en nog een schaaltje patat voor het ongemak wat wij uiteraard geaccepteerd hebben. Uiteindelijk werden de door ons gekozen gerechten gebracht en bleek mijn varkenshaas niet warm te zijn gehouden maar de zalm was wel goed van temperatuur. Ik heb het toen maar zo gelaten zeker door het gebaar van de eigenaar, maar ik vind de reactie van de serveerster erg vreemd omdat ze dacht dat ik vast zou beginnen met mijn gerecht en mijn vrouw later als haar gerecht geserveerd was.
Het voorgerecht en dessert waren overigens heerlijk!!
chris162 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Zeer gastvrije ontvangst! Onze wensen, via de reservering doorgegeven, waren bekend bij het personeel. Ter plekke was nog van alles mogelijk en het personeel dacht op een prettige manier mee om het ons zo veel mogelijk naar de zin te maken. Verder waren we aangenaam verrast door het keuzemenu voor de AH-restaurantactie: goede keuze, volgens ons voor iedereen geschikt. het decor, lijkend op dat van een 'bruine kroeg', kan wat oubollig overkomen. Wij keken echter onze ogen uit naar alle 'props' en de verzameling heksen. Leuk!
jteunen94 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Na een paar dagen in Stadskanaal (wat moet je daar nou!) waar we het heel gezellig en goed hebben gehad wilden we dit afsluiten en hadden gereserveerd bij 't Bruggetje. Een heel leuke en druk bezochte locatie, erg gezellig en goede bediening. Voor de AH-actie had men 2 keuze menu's. Eén met zalm en één met een varkenshaasspies. Erg lekker. Kort maar krachtig dit restaurant is een aanbeveler.
dirkvanreenen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Je had keuze uit 2 verschillende menu's , die je ook door elkaar kon nemen. Er was keuze uit een visgerecht of vleesgerecht . Wij gingen voor het vlees ,carpaccio en een spies van de grill,
Deze waren goed bereid en heerlijk mals. Als nagerecht hadden wij gekozen voor ijs met verse aardbeien . Wij hebben buiten gezeten op het terras,waar het een gezellige drukte was.
De bediening was vriendelijk en vlot. Wij hebben heerlijk van ons etentje genoten .
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vandaag met z'n vieren hier gegeten. Vlotte bediening.
Eten was over het geheel genomen wel goed, alleen mijn sliptongetjes viel tegen, traan smaak.
Voorgerecht super.
Interieur sober,
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ik zou dit restaurant zeker niet aanraden.

Het voorgerecht, de carpaccio, was prima. Mooi dun gesneden,maar verder een gewone carpaccio.

Het hoofdgerecht, een Griekse varkenshaasspies met tzatziki en een stronkje broccoli was fantasieloos. Weinig tot geen opmaak.

Het nagerecht, vanilleijs met warme chocoladesaus was ook een doorsnee gerecht.

Kortom we waren blij dat we de AH-korting hadden, want dit geheel voor € 37,50 is zeker de prijs niet waard.
MoniquedB .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten, zowel aan het voorgerecht als aan het hoofdgerecht was veel aandacht besteed.
Service gerichte, vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Kuylro .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima gegeten, mooi voorgerecht, mals vlees bij het hoofdgerecht en heerlijk toetje. Was behoorlijk druk in het restaurant maar we hadden niet het idee dat de bediening daardoor traag werd. Zeker een aanrader.
p.d.vanmameren .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Uitstekende ontvangst en bediening. Correct en vlot ondanks de drukke zondagavond. Alles liep op rolletjes. De sfeer vonden wij wat minder. Het leek op een bruin cafe/-huiskamer met weinig uitzicht. En dit terwijl de serre en het buitenterras er veel leuker uitzagen. Maar ja, vol helaas. Het eten was uitstekend, maar een erg beperkte keuze voor het AH-menu. Hoewel wij hier echt meer willen terugkomen is dit niet echt aantrekkelijk met deze beperkte menukaart als deze niet wisselt.
kronenhardenberg .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, hadden in de serre een prima plekje maar ik moet er niet aan denken dat ik binnen had moeten zitten. Wat een somber/obollig decor met de lucht van een kroeg.
Het eten was prima, service ook maar doe iets aan de accommodatie!