Bar-bistro 't Bruggetje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Wendy .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We waren hier met zijn zevenen. Een knusse inrichting. We komen niet uit de buurt (het lag op de route van een eerdere familieverplichting in Amsterdam naar Den Bosch, Middelburg en Gouda). Desondanks zijn mijn ouders geenthousiasmeerd om eens terug te komen (en omdat het donker was hebben we de omgeving niet gezien).

Er was een speciaal menu voor de AH zegels. Heerlijke frietjes. Ik had gerookte zalm, sliptongetjes en cheescake. Dat smaakte uitstekend. Ook de mensen sde een andere keuze hadden hebben heerlijk gegeten.

Personeel was zeer vriendelijk.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij konden nog voor dezelfde dag reserveren! Ook de bediening was super vriendelijk en het eten was top! Bedankt voor de goede service :-)
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten! De inrichting is wat gedateerd.......................................................................................
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een geweldig restaurant waar je geweldig kan eten en waar je hond welkom is
Ook nog een verwarmd terras waar je even rustig kan zitten om even te roken
André S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Na een periode niet zijn wezen eten bij 'T Bruggetje, nu een keer via de AH kortingsbonnen gegeten. Zoals gewoon lekker en gezellig . De bediening is vlot en aardig.
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Echt eetcafe. Verwacht geen culi. Carpaccio met een berg sla er op?? Kip stoofpot erg lekker, maar een stronk bloemkool er bij? De slibtongen prima. De toet met veel ijs en aardbeien. Goed adres voor snelle en lekkere hap.
Rakhee R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
gezellig restaurant. was erg druk maar je werd snel geholpen en het eten liep mooi door! wij hadden de carpaccio en de gamba's als voorgerecht die waren heerlijk. als hoofdgerecht de spies die ook goed smaakte. toetje heerlijke aarbeien met ijs en slagroom.
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Samen met mijn vriend gegeten. Relaxte sfeer erg vriendelijk personeel. Eten goed van smaak. Met ah was de prijs prima zonder misschien iets prijzig voor wat het was. Inrichting is wat ouderwets
Nicolinedehoog D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De gamba's vond mijn man te flauw, de griekse varkenshaas was gekruid met kruiden die ik beslist niet lekker vond, beter een satespies met satesaus voortaan aanbieden.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We informeerden de bediening dat we niet veel tijd hadden en het bestelde kwam vervolgens heel vlot. De kwaliteit was goed, prachtige mosselen en lekkere saté. We zaten buiten, waar de weg vlak langs loopt, en dat is uiteraard rumoerig.
H. J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Vorige week voor het eerst met volgespaard AH-zegelboekje gereserveerd bij dit restaurant. Dat behelst een tweede driegangenmenu gratis. Het driegangenmenu bevatte twee keuzes en kostte 37,50 euro. Ik heb gekozen voor carpaccio, Surinaams stoofpotje en aarbeien/ijs/slagroom.
We hebben heerlijk gegeten, er was een vlotte bediening en ook dankzij het heerlijke weer was het op het terras goed toeven.
Een kanttekening is dat het hoofdgerecht lekker maar wel wat weinig was. Een grote eter zou er tekort aan hebben. Mede daardoor was het bedrag van € 37,50 voor het gehele menu wel aan de hoge kant.
Conclusie: tweede menu gratis is een wat overdreven term in deze; maar al met al hebben wij het naar de zin gehad.
Brandybro .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Al meerdere keren in deze bar-bistro geweest. Een gezellig etablisement waar het vooral op het terras ook prettig toeven is. De kaart is niet erg spectaculair en zo vonden wij het eten ook niet. Hiermee bedoel ik geenzins dat het eten niet in orde is want dat was het zeker wel. Weinig fantasievol is wellicht een betere uitdrukking. Op de dessertkaart is dit met name terug te zien. Bediening snel en vriendelijk. Geen lege glazen en aan de tafel verschijnen wanneer dit nodig is. Een perfecte timing zou je kunnen zeggen. Een plek die toch zal blijven trekken om terug te komen. De keuken is in mijn optiek met relatief weinig grote veranderingen naar een beter niveau te tillen. Dat zou terugkomen nog spannender maken.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De sfeer is losjes en het is gezellig. De kwaliteit-prijs verhouding van het eten is uitstekend, het bier wordt goed getapt en is goed op temperatuur. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht en nagerecht waren heerlijk. Al met al een aanrader!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
heerlijk buiten gegeten, Vriendelijke ontvangst en bediening. Jammer dat je maar uit 2 gerechten kon kiezen, maar wat we kregen was prima van smaak. Vlotte bediening. Persoonlijk vond ik de saté te gekruid met griekse kruiden (liever gewoon en met satehsaus) Geserveerd met groente, salade, patatjes en ook nog eens heerlijk gebakken aardappeltjes.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker buiten gezeten onder het genot van een drankje (helaas alleen Amstel bier) en een hapje. Uiterst vriendelijk en attente bediening.
Het eten was lekker, maar naar mijn mening de verkeerde saus bij de spies die wij hadden. Een goeie satésaus ware daar naar mijn smaak veel lekkerder bij geweest.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De voorgerechten waren goed, maar degenen die de spies hadden waren niet tevreden, het vlees was te droog maar dit werd heel goed opgelost door de bediening!
Alie-en-Henk .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gezellig knus terras, vriendelijke bediening, vooral ook druk met de gasten te plezieren. Mijn man het het Surinaamse kippotje en ik de Snitzel. De sla die erbij werd geserveerd was heerlijk knapperig en vers. Wij waren er voor de eerste keer maar gaan zeker terug. Het Bruggetje komt op ons favoriete
Plekjeslijst te staan. Alie Kreeftmeijer
eekde.vries .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
al meer dan 20 jaar komen wij eens in de 2-4 jaar bij het Bruggetje of hoe het ook voordien heette. We wonen ver van Loosdrecht maar familie bezoek en oude banden maken dat we
af en toe deze kant opkomen. Eten bij het Bruggetje met de familie(die helaas steeds kleiner is geworden is een vaste traditie geworden. In de loop der jaren is de kwaliteit, zowel van het eten als de service steeds beter geworden. Nieuw voor ons was de z.g. Proeverij, een geweldig en origineel voorgerecht, echt heel erg aanbevolen. Daarna de sliptongetjes die we hier al jaren nemen, begeleid door een lekker witte huiswijn.
De bediening is heel attent en oplettend, als iets nodig hebt, wil aanvullen of vragen hoef je niet tijden om aandacht te vragen. De sfeer is warm en gezellig.
Al met al we komen graag weer terug
Geurie K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker gegeten. Alleen jammer dat je maar keuze hebt uit twee.personeel erg vriendelijk en gezellige sfeer op het terras.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hadden de keuze uit carpaccio en krabsalade als voorgerecht en varkenshaas aan een spies en een zalm moot als hoofdgerecht. Beide kozen wij de krabsalade en mijn vrouw de zalm en ik de varkenshaas. Alleen toen we aan het hoofdgerecht toe waren kwam de serveerster jammer genoeg met 2 varkenshaasspiezen aan, toen wij aangaven dat dit niet klopte verontschuldigde zij zich en nam de gerechten weer mee. Na enige tijd kwam ze terug met de varkenshaas en vertelde dat de zalm er zo aan zou komen. Dit duurde vrij lang en omdat wij gezellig samen uit eten waren was ik niet begonnen aan mijn gerecht. toen de serveerster langs liep heb ik gevraagd of ze mijn gerecht zolang warm wilde houden omdat de zalm nog niet geserveerd was. Tot mijn verbazing zei ze "oh bent u nog niet begonnen" en nam mijn bord weer mee. Tijdens het wachten op de zalm hebben wij de patat vast op gegeten en de eigenaar bood mijn vrouw een wijntje aan en nog een schaaltje patat voor het ongemak wat wij uiteraard geaccepteerd hebben. Uiteindelijk werden de door ons gekozen gerechten gebracht en bleek mijn varkenshaas niet warm te zijn gehouden maar de zalm was wel goed van temperatuur. Ik heb het toen maar zo gelaten zeker door het gebaar van de eigenaar, maar ik vind de reactie van de serveerster erg vreemd omdat ze dacht dat ik vast zou beginnen met mijn gerecht en mijn vrouw later als haar gerecht geserveerd was.
Het voorgerecht en dessert waren overigens heerlijk!!