Bar-bistro 't Bruggetje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Alie-en-Henk .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gezellig knus terras, vriendelijke bediening, vooral ook druk met de gasten te plezieren. Mijn man het het Surinaamse kippotje en ik de Snitzel. De sla die erbij werd geserveerd was heerlijk knapperig en vers. Wij waren er voor de eerste keer maar gaan zeker terug. Het Bruggetje komt op ons favoriete
Plekjeslijst te staan. Alie Kreeftmeijer
eekde.vries .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
al meer dan 20 jaar komen wij eens in de 2-4 jaar bij het Bruggetje of hoe het ook voordien heette. We wonen ver van Loosdrecht maar familie bezoek en oude banden maken dat we
af en toe deze kant opkomen. Eten bij het Bruggetje met de familie(die helaas steeds kleiner is geworden is een vaste traditie geworden. In de loop der jaren is de kwaliteit, zowel van het eten als de service steeds beter geworden. Nieuw voor ons was de z.g. Proeverij, een geweldig en origineel voorgerecht, echt heel erg aanbevolen. Daarna de sliptongetjes die we hier al jaren nemen, begeleid door een lekker witte huiswijn.
De bediening is heel attent en oplettend, als iets nodig hebt, wil aanvullen of vragen hoef je niet tijden om aandacht te vragen. De sfeer is warm en gezellig.
Al met al we komen graag weer terug
Geurie K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker gegeten. Alleen jammer dat je maar keuze hebt uit twee.personeel erg vriendelijk en gezellige sfeer op het terras.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hadden de keuze uit carpaccio en krabsalade als voorgerecht en varkenshaas aan een spies en een zalm moot als hoofdgerecht. Beide kozen wij de krabsalade en mijn vrouw de zalm en ik de varkenshaas. Alleen toen we aan het hoofdgerecht toe waren kwam de serveerster jammer genoeg met 2 varkenshaasspiezen aan, toen wij aangaven dat dit niet klopte verontschuldigde zij zich en nam de gerechten weer mee. Na enige tijd kwam ze terug met de varkenshaas en vertelde dat de zalm er zo aan zou komen. Dit duurde vrij lang en omdat wij gezellig samen uit eten waren was ik niet begonnen aan mijn gerecht. toen de serveerster langs liep heb ik gevraagd of ze mijn gerecht zolang warm wilde houden omdat de zalm nog niet geserveerd was. Tot mijn verbazing zei ze "oh bent u nog niet begonnen" en nam mijn bord weer mee. Tijdens het wachten op de zalm hebben wij de patat vast op gegeten en de eigenaar bood mijn vrouw een wijntje aan en nog een schaaltje patat voor het ongemak wat wij uiteraard geaccepteerd hebben. Uiteindelijk werden de door ons gekozen gerechten gebracht en bleek mijn varkenshaas niet warm te zijn gehouden maar de zalm was wel goed van temperatuur. Ik heb het toen maar zo gelaten zeker door het gebaar van de eigenaar, maar ik vind de reactie van de serveerster erg vreemd omdat ze dacht dat ik vast zou beginnen met mijn gerecht en mijn vrouw later als haar gerecht geserveerd was.
Het voorgerecht en dessert waren overigens heerlijk!!
chris162 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Zeer gastvrije ontvangst! Onze wensen, via de reservering doorgegeven, waren bekend bij het personeel. Ter plekke was nog van alles mogelijk en het personeel dacht op een prettige manier mee om het ons zo veel mogelijk naar de zin te maken. Verder waren we aangenaam verrast door het keuzemenu voor de AH-restaurantactie: goede keuze, volgens ons voor iedereen geschikt. het decor, lijkend op dat van een 'bruine kroeg', kan wat oubollig overkomen. Wij keken echter onze ogen uit naar alle 'props' en de verzameling heksen. Leuk!
jteunen94 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Na een paar dagen in Stadskanaal (wat moet je daar nou!) waar we het heel gezellig en goed hebben gehad wilden we dit afsluiten en hadden gereserveerd bij 't Bruggetje. Een heel leuke en druk bezochte locatie, erg gezellig en goede bediening. Voor de AH-actie had men 2 keuze menu's. Eén met zalm en één met een varkenshaasspies. Erg lekker. Kort maar krachtig dit restaurant is een aanbeveler.
dirkvanreenen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Je had keuze uit 2 verschillende menu's , die je ook door elkaar kon nemen. Er was keuze uit een visgerecht of vleesgerecht . Wij gingen voor het vlees ,carpaccio en een spies van de grill,
Deze waren goed bereid en heerlijk mals. Als nagerecht hadden wij gekozen voor ijs met verse aardbeien . Wij hebben buiten gezeten op het terras,waar het een gezellige drukte was.
De bediening was vriendelijk en vlot. Wij hebben heerlijk van ons etentje genoten .
rianne1951 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vandaag met z'n vieren hier gegeten. Vlotte bediening.
Eten was over het geheel genomen wel goed, alleen mijn sliptongetjes viel tegen, traan smaak.
Voorgerecht super.
Interieur sober,
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ik zou dit restaurant zeker niet aanraden.

Het voorgerecht, de carpaccio, was prima. Mooi dun gesneden,maar verder een gewone carpaccio.

Het hoofdgerecht, een Griekse varkenshaasspies met tzatziki en een stronkje broccoli was fantasieloos. Weinig tot geen opmaak.

Het nagerecht, vanilleijs met warme chocoladesaus was ook een doorsnee gerecht.

Kortom we waren blij dat we de AH-korting hadden, want dit geheel voor € 37,50 is zeker de prijs niet waard.
MoniquedB .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten, zowel aan het voorgerecht als aan het hoofdgerecht was veel aandacht besteed.
Service gerichte, vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Kuylro .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima gegeten, mooi voorgerecht, mals vlees bij het hoofdgerecht en heerlijk toetje. Was behoorlijk druk in het restaurant maar we hadden niet het idee dat de bediening daardoor traag werd. Zeker een aanrader.
p.d.vanmameren .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Uitstekende ontvangst en bediening. Correct en vlot ondanks de drukke zondagavond. Alles liep op rolletjes. De sfeer vonden wij wat minder. Het leek op een bruin cafe/-huiskamer met weinig uitzicht. En dit terwijl de serre en het buitenterras er veel leuker uitzagen. Maar ja, vol helaas. Het eten was uitstekend, maar een erg beperkte keuze voor het AH-menu. Hoewel wij hier echt meer willen terugkomen is dit niet echt aantrekkelijk met deze beperkte menukaart als deze niet wisselt.
kronenhardenberg .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, hadden in de serre een prima plekje maar ik moet er niet aan denken dat ik binnen had moeten zitten. Wat een somber/obollig decor met de lucht van een kroeg.
Het eten was prima, service ook maar doe iets aan de accommodatie!
LeaR .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Mijn man en ik komen regelmatig lunchen bij het Bruggetje.
De sfeer is ontspannen en het eten en de bediening is prima.
Vandaag hebben we voor het eerst gebruik gemaakt van de AH diner actie, bij Het Bruggetje.
Mijn man eet geen vis en ik eet geen vlees maar het menu was uitstekend samengesteld, zodat we allebei heerlijk gegeten hebben.
Mijn man had carpaccio als voor gerecht, een spies van varkenshaas als hoofd gerecht en de dame blanche als nagerecht.
Ik had de krab salade als voorgerecht, de zalm moot als hoofd gerecht en verse aardbeien met vanille ijs en slagroom als nagerecht. We zouden dit menu normaal gesproken niet gekozen hebben, maar het was allemaal heerlijk. Vooral de krabsalade was een verrassing. We hebben voor de prijs /kwaliteit uitstekend gegeten. Het weer zat mee en hebben buiten op het terras kunnen eten.
De bediening was ook heel vriendelijk en behulpzaam.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
zangertje .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ontvangst was gastvrij, Service was prima.
Voor- en nagerecht waren lekker. De hoofdgerechten waren heel matig. Als deze hoofdgerechten gedurende de gehele actieperiode op het menu blijven staan, is dat voor ons een reden om weg te blijven.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wij hebben genoten van het eten en de ambiance. De bediening was super. Snel en vriendelijk. Het AH menu was een prima keus. Ik mocht de varkenshaas ook anders invullen. Ik had liever spareribs.
rugby .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Goede bediening de serre waar we aten vinden wij ongezellig,we houden niet van placemats het eten was voor ons tussen een 7 en n ' 8 de rode en witte wijn is goed, mogelijk nog eens
terug maar dan in Bar-bistro,en niet meer in de Serre.
margopos .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Voor een actie van AH ben ik altijd wat huiverig, wordt er dan net zo veel aandacht aan besteed dan als je de volle prijs betaalt. In dit geval werd ik zeer verrast het eten was heerlijk, mooi opgemaakt en de service was goed.
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Alles was heerlijk. De mosselen, gamba's en zelfs de spare-ribs waren super lekker. Bediening vriendelijk en vlot, prijs kwaliteit verhouding was ook prima. Ook hier is het een aanrader, we komen zeker terug!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten is van een redelijk niveau. De voorgerechten goed (carpaccio / zalm), hoofdgerechten (sliptong) matig, weinig smaak en fantasieloos. Het was druk en de bediening mede daardoor misschien beneden peil. Niet attent en 2 1/2 uur voor 3 gangen is voor een eetcafe te lang. Ons bezoek was hierdoor eenmalig.