Bar-bistro 't Bruggetje

Maandag 12:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

• Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Verschillende keren al bij 't Bruggetje gegeten en het blijft lekker en gezellig. Ook de bediening is goed en aardig. op woensdag was het rustig en kwam het eten eerder dan andere dagen dat wij er waren.
Chinees88 V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Netjes sfeervol met de AH bonnen .Anders was het naar verhouding te duur jammer dat je een speciale menukaart krijgt met niet al te veel keuze
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Via de AH kortingsbonnen gegeten. De bediening is vlot en aardig. Het eten goed, beetje ouderwets en degelijk. 3 gaten menu voor 40 euro wel wat duur maar met de bonnen goed te doen.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Aardige en snelle bediening. Een goede maaltijd, ouderwets en degelijk. Niet verrassend en prijs-kwaliteit beetje aan de dure kant.
gernel .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met vrienden erg lekker gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijke bediening! Restaurant-Bistro 't Bruggetje is een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op 19 november 2016 via de AH restaurant aanbieding gegeten. We eten regelmatig bij 't Bruggetje. De bediening en sfeer zijn goed.
Nandi S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima eten, maar niet bijzonder. De salade was bevroren die kwam regelrecht uit de vriezer. Personeel had niet veel tijd voor ons en liep steeds al weg voordat we alles hadden besteld. Dit geldt niet voor allen trouwens. Inrichting was naar mijn smaak veel te druk, maar had ook wel iets gezelligs.
p.d.vanmameren .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De ontvangst was vlot en correct (jassen aannemen). De bediening idem, echter wel erg snel. Weinig pauzes tussen de gerechten door. De voorgerechten carpaccio en zalm waren uitstekend. Dit gold ook voor de lamspotjes uit grootmoeders tijd met voldoende zaken als rijst, frites, groenten en salade. Met als nagerecht cheesecake met warme kersen en slagroom. Als vanouds heerlijk gegeten.
estelle K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben er lekker gegeten, zonder problemen gereserveerd, het was een gezellig avondje happen met de familie. De grote porties gingen erin als koek.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het Bruggetje levert een vette hap voor een hoge prijs. 40 Euro voor een driegangen-menu kan, maar dan moet het wel echt goed zijn. Dat was het niet. De voorgerechten (gerookte zalm, carpaccio) waren zonder meer erg goed en echt lekker, maar de hoofdgerechten (lamsstoofpotje, sliptongetjes) waren wel lekker maar niet bijzonder. De frietjes en de tongetjes dropen van het vet. Heel jammer, want zo moeilijk is het toch niet om die wel lekker en krokant af te leveren.
De bediening is vriendelijk maar wat afstandelijk (komt dat omdat wij er voor het eerst waren?). Ondanks dat ze vaak genoeg langs liepen vroeg niemand ook maar een keer of alles naar wens was.
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Na lange tijd via de AH-actie weer eens terug in het Bruggetje. Enigszins gelokt door hoge Iensrecensies.
Een grote tegenvaller! Van een 3-gangen menu dat geprijsd is op €39,50 mag je iets verwachten! Samen namen we 6 verschillende gerechten. Hoeveelheid was (ruim) voldoende. Twee gerechten waren gemiddeld, drie gerechten vielen tegen: Carpaccio, weinig vlees en veel salade; Varkenshaas was droog en taai; Lamstoofpotje smaakte niet (meer) naar lamsvlees. De bediening was plichtmatig, of waren we als AH-actiegasten niet erg welkom?
En over de recensies: Je kunt van smaak verschillen, maar recensies met een 10 score lijken mij niet realistisch.
Wendy .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We waren hier met zijn zevenen. Een knusse inrichting. We komen niet uit de buurt (het lag op de route van een eerdere familieverplichting in Amsterdam naar Den Bosch, Middelburg en Gouda). Desondanks zijn mijn ouders geenthousiasmeerd om eens terug te komen (en omdat het donker was hebben we de omgeving niet gezien).

Er was een speciaal menu voor de AH zegels. Heerlijke frietjes. Ik had gerookte zalm, sliptongetjes en cheescake. Dat smaakte uitstekend. Ook de mensen sde een andere keuze hadden hebben heerlijk gegeten.

Personeel was zeer vriendelijk.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij konden nog voor dezelfde dag reserveren! Ook de bediening was super vriendelijk en het eten was top! Bedankt voor de goede service :-)
noordebruin .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten! De inrichting is wat gedateerd.......................................................................................
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een geweldig restaurant waar je geweldig kan eten en waar je hond welkom is
Ook nog een verwarmd terras waar je even rustig kan zitten om even te roken
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Na een periode niet zijn wezen eten bij 'T Bruggetje, nu een keer via de AH kortingsbonnen gegeten. Zoals gewoon lekker en gezellig . De bediening is vlot en aardig.
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Echt eetcafe. Verwacht geen culi. Carpaccio met een berg sla er op?? Kip stoofpot erg lekker, maar een stronk bloemkool er bij? De slibtongen prima. De toet met veel ijs en aardbeien. Goed adres voor snelle en lekkere hap.
Rakhee R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
gezellig restaurant. was erg druk maar je werd snel geholpen en het eten liep mooi door! wij hadden de carpaccio en de gamba's als voorgerecht die waren heerlijk. als hoofdgerecht de spies die ook goed smaakte. toetje heerlijke aarbeien met ijs en slagroom.
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Samen met mijn vriend gegeten. Relaxte sfeer erg vriendelijk personeel. Eten goed van smaak. Met ah was de prijs prima zonder misschien iets prijzig voor wat het was. Inrichting is wat ouderwets
nicolinedehoog .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
De gamba's vond mijn man te flauw, de griekse varkenshaas was gekruid met kruiden die ik beslist niet lekker vond, beter een satespies met satesaus voortaan aanbieden.