Bar-bistro 't Bruggetje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

G S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij waren de tweede gasten waarvan er geen reservering bij 't Bruggetje aangekomen was. Dat was dus niet goed gegaan. Misschien kunt U contact opnemen?
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
heerlijk gegeten eten was van goede kwaliteit en er was een goede keuze mogelijk in het keuzemenu wat werd aangeboden, vriendelijk personeel goede service voor herhaling vatbaar.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben van de slibtong gesmuld op het terras in de zon. Keuze uit vier voor- en hoofdgerechten en twee desserts, ruim voldoende. De bediening was prima. We hebben een fijne middag/avond gehad, bedankt !
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was erg druk en daardor vrij lawaaiig. De bediening was kortaf en is niet komen vragen of we nog iets wilden. Het eten was prima, maar aan de prijs, zelfs met de 2de menu gratis actie.
Wijnand W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Kwalitatief zeer goed eten en goede service.
Zelfs met minder goed weer leuke locatie.
Lekker druk op eerste Paasdag, eten kwam wel met zeer hoog tempo
Berry H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten en super gezellig zoals altijd groet fam heerschop
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten niet van die lullige bordjes , gewoon en goed gevuld bord,absoluut een aanrader!!
Vriendelijk personeel en gezellig restaurant
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gegeten met de AH-actie. Keuzemenu biedt voor elk wat wils. Carpaccio, uiensoep en champignons met brie uit de oven erg lekker. Hoofdgerechten kabeljauw op pastabedje en schnitzel waren top. Nagerechten kaneelparfait en spekkoek met ijs heerlijk en vooral grote porties. Prijs van € 39,50 vind ik is best fors voor dit 3-gangenmenu, maar door de actie is het toch leuk.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten, klein menu maar voor elk wat wils. Gezellig restaurant met vlotte en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was lekker, maar we vonden de prijs voor het menu iets aan de hoge kant. Dankzij de AH actie was het eindbedrag OK. De prijs voor het kindermenu van 11,75 vonden we aan de hoge kant voor friet + kroket/frikandel met ijsbeker toe (beker mee naar huis).

Bediening was aardig en ambiance ook goed, dus het overall resultaat positief.
Cleo L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
't Bruggetje in Loosdrecht is een gezellig café restaurant met leuk vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het enige minpuntje was als er steeds nieuwe gasten van buiten kwamen, voelde je de vrieskou van buiten langs heen waaien.
André S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Verschillende keren al bij 't Bruggetje gegeten en het blijft lekker en gezellig. Ook de bediening is goed en aardig. op woensdag was het rustig en kwam het eten eerder dan andere dagen dat wij er waren.
Chinees88 V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Netjes sfeervol met de AH bonnen .Anders was het naar verhouding te duur jammer dat je een speciale menukaart krijgt met niet al te veel keuze
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Via de AH kortingsbonnen gegeten. De bediening is vlot en aardig. Het eten goed, beetje ouderwets en degelijk. 3 gaten menu voor 40 euro wel wat duur maar met de bonnen goed te doen.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Aardige en snelle bediening. Een goede maaltijd, ouderwets en degelijk. Niet verrassend en prijs-kwaliteit beetje aan de dure kant.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met vrienden erg lekker gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijke bediening! Restaurant-Bistro 't Bruggetje is een aanrader!
André S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op 19 november 2016 via de AH restaurant aanbieding gegeten. We eten regelmatig bij 't Bruggetje. De bediening en sfeer zijn goed.
Nandi S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima eten, maar niet bijzonder. De salade was bevroren die kwam regelrecht uit de vriezer. Personeel had niet veel tijd voor ons en liep steeds al weg voordat we alles hadden besteld. Dit geldt niet voor allen trouwens. Inrichting was naar mijn smaak veel te druk, maar had ook wel iets gezelligs.
P.d.vanmameren V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De ontvangst was vlot en correct (jassen aannemen). De bediening idem, echter wel erg snel. Weinig pauzes tussen de gerechten door. De voorgerechten carpaccio en zalm waren uitstekend. Dit gold ook voor de lamspotjes uit grootmoeders tijd met voldoende zaken als rijst, frites, groenten en salade. Met als nagerecht cheesecake met warme kersen en slagroom. Als vanouds heerlijk gegeten.
estelle K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben er lekker gegeten, zonder problemen gereserveerd, het was een gezellig avondje happen met de familie. De grote porties gingen erin als koek.