Bar-bistro 't Bruggetje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

p.d.vanmameren .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Na lange tijd waren wij hier weer eens na een fietstochtje omdat het de vorige keren erg goed bevallen was. Diop een mooie zondagavond met dreigende luchten. Prima ontvangst met meedenkend dat wij nu even beter niet buiten moesten eten gezien de dreigende wolkenluchten. Goed meegedacht. Het was erg druk en vele gezelschappen moesten dan ook onverricht ter zake retour. Dus... reserveren is, zeker in het weekend een must!
Een geweldig voorgerecht van een trio vis viel erg in de smaak bij beiden. De hoofdgerechten bestonden uit een sate met toebehoren, prima van smaak met echte pindasatesaus en een Thais stoofpotje van kip, welke voor mijn vrouw te pittig was, overigens zonder vooraankondiging, De tiramisu en een Irisch coffee smaakten daarentegen prima. Het is een gemoedelijke omgeving van een vorm van bruine eetgelegenheid met een prima-en correcte bediening. Voor ons zeker een gelegenheid om voor de zoveelste keer weer eens aan te landen.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten en zelfs buiten met een aangename temperatuur.
johan P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Voor mezelf een grote portie. Eigenlijk waren de 3 gangen te veel. Gelukkig hiel mijn partner me.
Goed van smaak. De bediening was vriendelijk.
Carina G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Het menu voor de ah restaurantactie was prima. Porties net zo groot als voor de gewone gerechten. Het was druk dus duurde iets langer, maar dat was geen probleem.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Goede ontvangst, en flexibel in waar we wilden zitten. goede bediening en snel, eten was goed
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
wij werden voor treffelijk bediend.
En het eten was heerlijk en veel.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een teleurstellend etentje. Onaardige bediening, die niet eens wist wat lactose intolerantie was. Er was geen alternatief voor de kruidenboter bijv. pesto, terwijl die later wel op het voorgerecht zat.
Mijn dochter nam toen maar pillen in tegen lactose en toen we water vroegen om de pilletjes in te nemen, moesten we er achteraf nog €2,50 voor betalen. Toen we 4 muntthee bestelden, was deze er niet in voldoende mate voor ons vieren, werd er gezegd. Maar even later kregen andere mensen wel muntthee. Ook met de ah bonnen was het eten nog veel te duur en stond in geen verhouding tot de kwaliteit.
Wijnand W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Al vaker geweest bij 'T Bruggetje ook al is het even rijden voor ons. Kwalitatief was het eten weer top en de gastvrijheid zoals gewend. Binnenkort gelukkig weer de mosselen :)
brigitte.ramaekers .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Met de AH restaurantactie hier gegeten. Redelijk wat keuzes, wij kozen voor Neptunus trio en carpaccio als voorgerecht, sliptongetjes, Thais kippotje en 2x schnitzel als hoofdgerecht en 3x tiramisu en 1 White Lady als nagerecht.
Geroosterd brood bij voorgerecht, frites, gebakken aardappeltjes, rijst en salade bij hoofdgerecht.
Vriendelijk personeel, lekker buiten gegeten, behoorlijk grote porties.
Goed, eenvoudig eten, geen 'tierelantijntjes'.
G S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij waren de tweede gasten waarvan er geen reservering bij 't Bruggetje aangekomen was. Dat was dus niet goed gegaan. Misschien kunt U contact opnemen?
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
heerlijk gegeten eten was van goede kwaliteit en er was een goede keuze mogelijk in het keuzemenu wat werd aangeboden, vriendelijk personeel goede service voor herhaling vatbaar.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben van de slibtong gesmuld op het terras in de zon. Keuze uit vier voor- en hoofdgerechten en twee desserts, ruim voldoende. De bediening was prima. We hebben een fijne middag/avond gehad, bedankt !
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was erg druk en daardor vrij lawaaiig. De bediening was kortaf en is niet komen vragen of we nog iets wilden. Het eten was prima, maar aan de prijs, zelfs met de 2de menu gratis actie.
Wijnand W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Kwalitatief zeer goed eten en goede service.
Zelfs met minder goed weer leuke locatie.
Lekker druk op eerste Paasdag, eten kwam wel met zeer hoog tempo
Berry H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten en super gezellig zoals altijd groet fam heerschop
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten niet van die lullige bordjes , gewoon en goed gevuld bord,absoluut een aanrader!!
Vriendelijk personeel en gezellig restaurant
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gegeten met de AH-actie. Keuzemenu biedt voor elk wat wils. Carpaccio, uiensoep en champignons met brie uit de oven erg lekker. Hoofdgerechten kabeljauw op pastabedje en schnitzel waren top. Nagerechten kaneelparfait en spekkoek met ijs heerlijk en vooral grote porties. Prijs van € 39,50 vind ik is best fors voor dit 3-gangenmenu, maar door de actie is het toch leuk.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten, klein menu maar voor elk wat wils. Gezellig restaurant met vlotte en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was lekker, maar we vonden de prijs voor het menu iets aan de hoge kant. Dankzij de AH actie was het eindbedrag OK. De prijs voor het kindermenu van 11,75 vonden we aan de hoge kant voor friet + kroket/frikandel met ijsbeker toe (beker mee naar huis).

Bediening was aardig en ambiance ook goed, dus het overall resultaat positief.
Cleo L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
't Bruggetje in Loosdrecht is een gezellig café restaurant met leuk vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het enige minpuntje was als er steeds nieuwe gasten van buiten kwamen, voelde je de vrieskou van buiten langs heen waaien.