Bar-bistro 't Bruggetje

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Leo B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellig restaurant. Het eten was erg lekker en bereid met zeer verse producten. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben genoten . Het driegangenmenu diner was geweldig en de service was perfect. De serveersters waren aleervriendelijkst.
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met gebruik van de AH-actie gegeten. Het eten was prima en ondanks dat het heel erg druk was goede en vlotte bediening, precies goed.
marielle D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
we komen binnenkort weer langs.
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was heerlijk. De sfeer erg goed. De bediening was erg vriendelijk.
Waar je in veel restaurants wel eens te vaak de vraag krijgt of je nog iets wilt drinken was dat hier te weinig.
Maar zeer zeker de moeite waard om nog eens naartoe te gaan.
Marie-Louise H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een erg aardige bediening. Enig minpuntje, we zaten in de serre voor in de zaak en als de voordeur openging was t koud. Voor de rest een aanrader.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Slecht menu varkenshaasje
Saté slibtong was goed sombere bediening en tot slot geen koffie kunnen bedienen koffie apparaat stuk hebben de hele dag gewacht op reparatie bij Blokker verkopen ze goedkope koffie machines geen aanrader
M.P. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de restaurantkaart van AH, voorgerecht Neptunus is echt een aanrader en de Thaise kip ook. Ook waren wij zeer verrast door de hele vriendelijke en attente bediening, we komen zeker weer eens terug.
demuis .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
goed en lekker gegeten maar plek naast bar dus veel levendigheid en te grote porties ik weet niet of ik nog een keer terug ga het was wel goed maar........
Cora K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was al even geleden dat we hier gegeten hadden. Toen viel het wat tegen. Maar met de restaurant actie van AH, gaven we het een nieuwe kans.
De kaart was erg beperkt voor de actie, saté, curry, tong en schnitzel.
Door de actie betaalden we nu, inclusief drank 25, - p.p. Ik denk dat we ons bekocht hadden gevoeld als we het volle pond hadden moeten betalen.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima eten voor een goede prijs.
Sfeer is goed en personeel is vlot en vriendelijk.
De porties van het eten zijn uitstekend.
Ga zo door!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Geen commentaar. We hebben heerlijk gegeten.
Jannie O.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de ah restaurant actie.
Ruimte keuze, vriendelijke bediening.
Het was mooi weer, dus op t terras gegeten. Het was erg druk, maar dit was nauwelijks te merken. Het eten werd vlot gereserveerd.
Kortom. Een aanrader!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Let op: bij de AH restaurant actie wordt geen €19,95 gehanteerd zoals in de tekst staat, maar €39,50 per menu. Daarmee zou 't Bruggetje bij de duurste restaurants van Hilversum moeten staan. Fors voor een tomatensoepje, saté en een bolletje ijs met warme chocoladesaus. Voor deze prijs geen aanrader.
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima eten en gezellige locatie. Goede parkeergelegenheid. Het eten was meer dan voldoende. Je krijgt echt genoeg. Aanrader om naar toe te gaan.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was fantastisch,we konden lekker buiten zitten een vriendelijke ontvangst,kregen een mandje met stokbrood en kruidenboter ,daarna een keuzemenu via AH aktie,goeie bediening waren met 3 man bediening maar ging zeer professioneel,kortom we hebben genoten en komen graag terug,Simon en Nel
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We werden goed en snel ontvangen. De bediening was goed, Ik vond het eten goed op de carpaccio na waar wel erg veel olie op zat. De slibtongen waren heerlijk en het toetje hebben we niet gegeten omdat we vol zaten. Wel een lekker kopje koffie gedronken.
We komen zeker nog eens terug.
willem H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het eten is altijd perfect ,bediening altijd zeer vriendelijk
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Alles in een woord TOP.Zoal reeds in de vragenlijst aan gegeven waren wij met zijn allen heel erg te vreden.Gaan we zeker nogmaals doen en deze locatie aan vrienden door geven. Nogmaals Top.
eekde.vries .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Altijd weer de erg de moeite waard om terug te komen. Voortreffelijke, gezellige en vriendelijke bediening, wij komen bijna ieder jaar weer terug uit de andere kant van Nederland voor de tongetjes. Buiten wel veel lawaai van het verkeer, binnen heerlijk rustig, lekker sfeertje.