Bar-bistro 't Bruggetje

Maandag 12:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Goede ontvangst, en flexibel in waar we wilden zitten. goede bediening en snel, eten was goed
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een teleurstellend etentje. Onaardige bediening, die niet eens wist wat lactose intolerantie was. Er was geen alternatief voor de kruidenboter bijv. pesto, terwijl die later wel op het voorgerecht zat.
Mijn dochter nam toen maar pillen in tegen lactose en toen we water vroegen om de pilletjes in te nemen, moesten we er achteraf nog €2,50 voor betalen. Toen we 4 muntthee bestelden, was deze er niet in voldoende mate voor ons vieren, werd er gezegd. Maar even later kregen andere mensen wel muntthee. Ook met de ah bonnen was het eten nog veel te duur en stond in geen verhouding tot de kwaliteit.
Wijnand W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Al vaker geweest bij 'T Bruggetje ook al is het even rijden voor ons. Kwalitatief was het eten weer top en de gastvrijheid zoals gewend. Binnenkort gelukkig weer de mosselen :)
brigitte.ramaekers .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Met de AH restaurantactie hier gegeten. Redelijk wat keuzes, wij kozen voor Neptunus trio en carpaccio als voorgerecht, sliptongetjes, Thais kippotje en 2x schnitzel als hoofdgerecht en 3x tiramisu en 1 White Lady als nagerecht.
Geroosterd brood bij voorgerecht, frites, gebakken aardappeltjes, rijst en salade bij hoofdgerecht.
Vriendelijk personeel, lekker buiten gegeten, behoorlijk grote porties.
Goed, eenvoudig eten, geen 'tierelantijntjes'.
G S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij waren de tweede gasten waarvan er geen reservering bij 't Bruggetje aangekomen was. Dat was dus niet goed gegaan. Misschien kunt U contact opnemen?
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
heerlijk gegeten eten was van goede kwaliteit en er was een goede keuze mogelijk in het keuzemenu wat werd aangeboden, vriendelijk personeel goede service voor herhaling vatbaar.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben van de slibtong gesmuld op het terras in de zon. Keuze uit vier voor- en hoofdgerechten en twee desserts, ruim voldoende. De bediening was prima. We hebben een fijne middag/avond gehad, bedankt !
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het was erg druk en daardor vrij lawaaiig. De bediening was kortaf en is niet komen vragen of we nog iets wilden. Het eten was prima, maar aan de prijs, zelfs met de 2de menu gratis actie.
Wijnand W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Kwalitatief zeer goed eten en goede service.
Zelfs met minder goed weer leuke locatie.
Lekker druk op eerste Paasdag, eten kwam wel met zeer hoog tempo
Berry H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten en super gezellig zoals altijd groet fam heerschop
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten niet van die lullige bordjes , gewoon en goed gevuld bord,absoluut een aanrader!!
Vriendelijk personeel en gezellig restaurant
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gegeten met de AH-actie. Keuzemenu biedt voor elk wat wils. Carpaccio, uiensoep en champignons met brie uit de oven erg lekker. Hoofdgerechten kabeljauw op pastabedje en schnitzel waren top. Nagerechten kaneelparfait en spekkoek met ijs heerlijk en vooral grote porties. Prijs van € 39,50 vind ik is best fors voor dit 3-gangenmenu, maar door de actie is het toch leuk.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten, klein menu maar voor elk wat wils. Gezellig restaurant met vlotte en vriendelijke bediening. We komen zeker nog eens terug!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was lekker, maar we vonden de prijs voor het menu iets aan de hoge kant. Dankzij de AH actie was het eindbedrag OK. De prijs voor het kindermenu van 11,75 vonden we aan de hoge kant voor friet + kroket/frikandel met ijsbeker toe (beker mee naar huis).

Bediening was aardig en ambiance ook goed, dus het overall resultaat positief.
Cleo L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
't Bruggetje in Loosdrecht is een gezellig café restaurant met leuk vriendelijke bediening en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het enige minpuntje was als er steeds nieuwe gasten van buiten kwamen, voelde je de vrieskou van buiten langs heen waaien.
André S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Verschillende keren al bij 't Bruggetje gegeten en het blijft lekker en gezellig. Ook de bediening is goed en aardig. op woensdag was het rustig en kwam het eten eerder dan andere dagen dat wij er waren.
Chinees88 V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Netjes sfeervol met de AH bonnen .Anders was het naar verhouding te duur jammer dat je een speciale menukaart krijgt met niet al te veel keuze
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Via de AH kortingsbonnen gegeten. De bediening is vlot en aardig. Het eten goed, beetje ouderwets en degelijk. 3 gaten menu voor 40 euro wel wat duur maar met de bonnen goed te doen.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Aardige en snelle bediening. Een goede maaltijd, ouderwets en degelijk. Niet verrassend en prijs-kwaliteit beetje aan de dure kant.