Bar-bistro 't Bruggetje

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Bar-bistro 't Bruggetje

M.P. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de restaurantkaart van AH, voorgerecht Neptunus is echt een aanrader en de Thaise kip ook. Ook waren wij zeer verrast door de hele vriendelijke en attente bediening, we komen zeker weer eens terug.
demuis .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
goed en lekker gegeten maar plek naast bar dus veel levendigheid en te grote porties ik weet niet of ik nog een keer terug ga het was wel goed maar........
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima eten voor een goede prijs.
Sfeer is goed en personeel is vlot en vriendelijk.
De porties van het eten zijn uitstekend.
Ga zo door!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Geen commentaar. We hebben heerlijk gegeten.
Jannieo .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de ah restaurant actie.
Ruimte keuze, vriendelijke bediening.
Het was mooi weer, dus op t terras gegeten. Het was erg druk, maar dit was nauwelijks te merken. Het eten werd vlot gereserveerd.
Kortom. Een aanrader!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Let op: bij de AH restaurant actie wordt geen €19,95 gehanteerd zoals in de tekst staat, maar €39,50 per menu. Daarmee zou 't Bruggetje bij de duurste restaurants van Hilversum moeten staan. Fors voor een tomatensoepje, saté en een bolletje ijs met warme chocoladesaus. Voor deze prijs geen aanrader.
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prima eten en gezellige locatie. Goede parkeergelegenheid. Het eten was meer dan voldoende. Je krijgt echt genoeg. Aanrader om naar toe te gaan.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was fantastisch,we konden lekker buiten zitten een vriendelijke ontvangst,kregen een mandje met stokbrood en kruidenboter ,daarna een keuzemenu via AH aktie,goeie bediening waren met 3 man bediening maar ging zeer professioneel,kortom we hebben genoten en komen graag terug,Simon en Nel
Christa B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We werden goed en snel ontvangen. De bediening was goed, Ik vond het eten goed op de carpaccio na waar wel erg veel olie op zat. De slibtongen waren heerlijk en het toetje hebben we niet gegeten omdat we vol zaten. Wel een lekker kopje koffie gedronken.
We komen zeker nog eens terug.
willem H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het eten is altijd perfect ,bediening altijd zeer vriendelijk
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Alles in een woord TOP.Zoal reeds in de vragenlijst aan gegeven waren wij met zijn allen heel erg te vreden.Gaan we zeker nogmaals doen en deze locatie aan vrienden door geven. Nogmaals Top.
eekde.vries .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Altijd weer de erg de moeite waard om terug te komen. Voortreffelijke, gezellige en vriendelijke bediening, wij komen bijna ieder jaar weer terug uit de andere kant van Nederland voor de tongetjes. Buiten wel veel lawaai van het verkeer, binnen heerlijk rustig, lekker sfeertje.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Wij hebben hier jarenlang onze eerste kennismaking gevierd, samen of met familie. Altijd goede ervaringen gehad. Gisteren weer geweest en hadden beiden zoiets van, nee, dit is niet het Bruggetje zoals wij het kennen. De bediening doet wel z'n best maar de kwaliteit is duidelijk minder geworden, echt jammer!
Wij gaan volgend jaar met pijn in het hart ergens anders heen.
Wijnand W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wederom goede ontvangst en service. Voorafje, hoofdgerecht en nagerecht wederom van uitzonderlijke kwaliteit.
Wij komen zeker weer terug!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het is voor herhaling vatbaar. Goede sfeer, ruime parkeerplek, heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke bediening, niet opdringerig.
dorlas .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gisteren met mooi weer op het terras gezeten zeer goede en vriendelijke bediening.
De locatie is leuk echt oude bistro, het eten was erg lekker en geen lange wachttijd maar precies goed!
Zeker een aanrader.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Na lange tijd weer hier gegeten, geactiveerd door AH-restaurantactie én goede herinnering aan eerder bezoek.
Buiten op terras, man in schaduw onder afdak, ik in de zon, hond onder tafel, prima geregeld.
Mandje lekker knapperig stokbrood met boter en kruidenboter ging er rap in, hadden trek!
Keuze uit vier voor- en hoofdgerechten en twee desserts. Genoeg keus voor ons.
Vooraf alle twee trio van vis met toast. Prima van smaak.
Vervolgens drie sliptongetjes voor mij en schnitzel voor echtgenoot. De schnitzel mals en goed gebakken, sliptongetjes precies goed. Van bakje rauwkost, patat en gebakken aardappeltjes niet veel gegeten, hadden meer dan genoeg.
Alle twee White Lady toe, heerlijk ijs met chocoladesaus.
Ontspannen sfeer en vriendelijke, snelle bediening.
Voor herhaling vatbaar!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het ontvangst was gezellig, met fijne bediening, de maaltijd was goed.
ondanks dat het helemaal vol zat snel/rustig geholpen.
Dity D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het viel me tegen.Sate was niks verrassend,2 stokjes i.p.v. 3,wat rauwkost erbij.Vlees was goed.
Ik heb wel meer bij jullie gegeten,maar heb daar een beter gevoel over.
Was wel 2 jaar geleden voor 't laatst.
Eleonora1944 J.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Als rolstoeler werd ik geweldig geholpen. Heerlijk buiten kunnen eten. We hebben genoten en mijn verjaardag gevierd. Als oud-loosdrechtse voelde ik mij weer helemaal thuis.