Bar & Bistro Speyk

Bellamypark 12 4381 CJ Vlissingen Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Bistro Speyk

Knusse bistro

Of je nou een romantisch avondje met je liefje hebt gepland of gezellig met een groep vrienden wilt bijpraten; Bar & Bistro Speyk is voor elke gelegenheid geschikt! De chef serveert heerlijke traditionele bistrogerechten. Terwijl je geniet van al dat lekkers schenkt de gastvrije bediening graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Bar & Bistro Speyk

Maandag 20:00 - 03:00
- Bar 20:00 - 03:00
Dinsdag 11:30 - 03:00
- Bar 11:30 - 03:00
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 03:00
- Bar 11:30 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar & Bistro Speyk

Anton R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten,alles heel smakelijk,meer dan genoeg!
Alleen muziek wat hard wat erg jammer is
81shovel D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
gezellig restaurant, zeer goed verzorgd menu met smakelijke ingredienten, vriendelijk personeel
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
verbeterpunt: als bij het voorgerecht gemengde sla zit, die overigens prima was, is het prettig als het hoofdgerecht door een andere groente begeleid wordt.
de opmaak van de gerechten ziet er goed uit.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
vriendelijke ontvangst en attente bediening. zeker niet opdringerig.
leuke muziek waarvan het geluidsniveau was aangepast aan de bezettingsgraad. heerlijk gegeten. ziet er mooi opgemaakt uit.
verbeterpunt zou zijn dat niet bij voorgerecht en hoofdgerecht dezelfde, overigens prima, gemengde sla zit. we gaan nog eens.
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lang geleden dat wij zo'n lekkere malse biefstuk hebben gegeten. Een pluim voor de kok.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs! Voorgerecht gamba's perfect, ook de slibtong heerlijk krokant gebakken.
Tip; De salade van het voorgerecht is gelijk aan het hoofdgerecht, het is een prima salade maar door een iets andere dressing te gebruiken krijg je niet 2x achter elkaar dezelfde smaak.
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Echt een leuk gezellig druk restaurant, wat op zaterdag avond ook nog een kroeg wordt. Bediening is ondanks de drukte vlot en vriendelijk en het eten staat relatief snel op tafel. Een goed 3- gangen menu voor de prijs van 27,50 EUR. Leuk opgemaakte borden en echt top gegeten (heerlijke tomatensoep en een van de betere biefstukken die ik gegeten heb). Het wijn assortiment zou wel wat breder mogen, dit past beter bij de heerlijke gerechten die zij serveren.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Het eten was lekker, maar de bediening uitermate slecht. Omdat er een frisse wind stond hebben we binnen gegeten. Het hoofdgerecht werd al geserveerd toen we nog met het voorgerecht bezig waren en daarna kwam er niemand meer aan onze tafel. Na het aperitief hebben we niets meer gedronken.
Familie A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Toppie!!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten,zij hebben erg vriendelijk personeel de muziek was geweldig alleen soms een beetje hard
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gegeten in een bijzonder ontspannen sfeer. Duidelijk bar en bistro concept met daarbij behorend rumour. Veel jaren 60 muziek die daaraan bijdraagt. Gerechten waren erg goed, mooi verzorgd met oog voor details. Kerrie uiensoep bijvoorbeeld werdt geserveerd in klein pannetje met daarnaast gefrituurde uienringen. Brood met olie en kruidenboter behoorde tot standaard en niet op rekening. Hoofdgerechten waren zeer uitgebreid dus met volle buik tegen zeer redelijke prijs het pand weer verlaten.
Zwaantje M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Fijne bediening, heerlijk eten en leuk gepresenteerd. We hebben genoten en bevelen Speyk dan ook van harte aan! Er werd steeds naar onze wensen gevraagd, ook wat betreft de snelheid tussen de gerechten.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Leuk eetcafé, goede bediening en prima keuken.
Met het AH menuutje 2 keuzes per gang; tomatensoep erg lekker en de room apart geserveerd (heel goed!)
Lekker vers brood met boter & olie.
Hoofdgerecht: 4 perfect gebakken sliptongen gepresenteerd op een zeeeer uitgebreid gevulde plank met bijgerechten; voor de écht grote eters.
Ook nagerechten zijn groot dus samen 1 portie gedeeld + koffie.
+/+ : gratis tafelwater
-/- : te harde muziek voor het restaurantgedeelte ( zou misschien los gekoppeld kunnen worden van het café-gedeelte of pas later in de avond het volume verhogen)
81shovel D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
was een zeer geslaagde avond, lekker eten, mooi opgediend, vriendelijk personeel en een bakje koffie/thee als toetje, de porties zijn erg royaal, is ook geen bezwaar
schlm .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
een zeer prettige avond met diner gehad. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan. Leuke sfeer in het restaurant, wel wat harde muziek omdat het begingdeel toch een goed lopend cafe is
butselaar .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een AH-voucher! Buitengewoon vriendelijke bediening, redelijk vlot ook. Zeer aangename prijs! Enige minpunt was de harde muziek, die conversatie ongeveer onmogelijk maakte. Dus, als het de volgende keer wat zachter kan, komen we héél graag terug!
juandefesche .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De kwaliteit van het hoofdgerecht was erg goed. Ruime portie biefstuk en van erg goede kwaliteit. De
bijbehorende frietjes waren gebakken van verse aardappelen. De salade was erg goed en met veel ingredienten. De 5 slibtongetjes waren goed gebakken en smaakten heerlijk. Voor ons was het de 2e keer dat we bij Speyk gegeten hebben. Een aanrader!
Cobyenleo2010 D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
prima gezellige ontvangst, een werkelijk iitstekend driegangenmenu met eenn nadeel
de portie zijn aan de zeer royale kant doch werkelijk prima.
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten uit een drie gangen keuzemenu. Erg goede kwaliteit en ruime porties.
Erg vriendelijk personeel die plezier in hun werk uitstraalt. We waren een uur te vroeg maar geen enkel probleem.
Top avond gehad.
liane D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
hier wezen eten op 16-10 op de kaarten van de restaurantactie en het was echt lekker zeker voor herhaling vatbaar. lekker rumoerig en lekker gemoedelijk personeel was ook vriendelijk en normaal gewoon down to earth heerlijke avond dus
van ons een dikke 10!