Bar & Bistro Speyk

Bellamypark 12 4381 CJ Vlissingen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Panitobrood met diverse smeersels
      Huisgemaakte tomatensoep met basilicumroom
      Lichtgebonden uiensoep met gefrituurde uien ringen
  • Hoofdgerechten
    • In roomboter gebakken sliptongen met friet en salade
      Gegrilde varkenshaas medaillons met moserd-roomsaus, friet en salade
      Stoofpannetje van bospaddestoelen met friet en salade
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Vanille-ijs met verse aardbeien
      Coupe sorbet
      Koffie of thee

Over het restaurant Bar & Bistro Speyk

Knusse bistro

Of je nou een romantisch avondje met je liefje hebt gepland of gezellig met een groep vrienden wilt bijpraten; Bar & Bistro Speyk is voor elke gelegenheid geschikt! De chef serveert heerlijke traditionele bistrogerechten. Terwijl je geniet van al dat lekkers schenkt de gastvrije bediening graag nog een drankje voor je in.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bar & Bistro Speyk

Maandag 20:00 - 03:00
- Bar 20:00 - 03:00
Dinsdag 11:30 - 03:00
- Bar 11:30 - 03:00
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 03:00
- Bar 11:30 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar & Bistro Speyk

Juan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening. De gerechten waren ruimschoots voldoende en lekker.
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Niet gegeten. Er was geen tafel gereserveerd.bediening wist niks van ahkaarten. Mensen voor ons hadden ook al problemen met ahkaart en moesten dubbel betalen. Een drankje besteld maar ze kwamen ons niks brengen. We zijn toen opgestapt en ergens anders gaan eten.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Afgelopen vrijdag ben ik hier geweest samen met 3 (ex-)collega's. Deze avond heb ik het 3 gangen menu genomen.
Eerst vissoep, daarna een goede medium rare gebakken biefstuk met salade en frietjes en als dessert een groot glas sorbetijs.
De porties waren zeer ruim, dit kon ik echt niet op!
Het was lekker en mooi geserveerd.
We zaten buiten, het weer was natuurlijk top.
Het was wel erg levendig, vanwege Onderstroom, maar dat gaf ook wel karakter.
We hebben alle 4 lekker gegeten en de prijs viel ons erg mee.
Speyk is voor herhaling vatbaar.
Addy D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ik heb heerlijk gegeten en een leuke bediening,heb eigenlijk geen min puntjes ,en het toetje ook heerlijk .
Karina V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Deze keer niet voor het complete menu gekozen maar alleen voor een hoofdschotel, genoten van de gebakken zalmmoot, frites en sla, mijn disgenoten kozen allen voor de diamant biefstuk met dezelfde bijlage, zij waren ook zeer tevreden daar iedereen de biefstuk perfect gebakken kreeg op de wijze die ze kenbaar hadden gemaakt bij de vriendelijke bediening. De wijn was van prima kwaliteit en redelijk geprijsd, de koffie na werd met aandacht geserveerd. Een geslaagde gezellige smakelijke avond!
Wiebe E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten we zaten lekker achterin zodat de muziek en het lawaai wel meeviel. We konden het drie gangen menu zelfs niet op. We kregen zelf het recept van heerlijke uien/kerrie soep mee.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!! We hadden van te voren gezegd dat we het rustig aan zouden doen: eerst wat drinken en kletsen en daarna eten. De bediening was zondermeer attent en geduldig. Het was een zeer geslaagde avond!
Joan B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, De gerechten waren mooi opgemaakt. Gezellig bruin/ouderwets ingericht met lekkere muziek. We hebben een driegangen menuutje genomen, en dat was ruim voldoende.
Gunstige prijs-kwaltitietsverhouding en vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heb het donkere dagen menu besteld. Een 3- gangen menu vooraf uien/kerrie soep hoofdgerecht slibtongetjes en warme appel met ijs als nagerecht en dat allemaal voor 19,95! Heerlijk gegeten en je zag dat het met liefde was klaar gemaakt.
Roxanne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer leuke tent/restaurant/bar, en zeer goed eten voor een normale prijs. Goede muziek (jaren 60/70/80). (dit verhaal is om het af te maken want ik moet perse 120 tekens hebben van deze waardeloze kut site)
Els B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Echt heerlijk gegeten samen met mijn zoon. Prima ontvangst. Onze plank met eten waren met liefde en zorg op gemaakt. En wij hebben er met heel veel plezier van genoten het eten was echt super lekker.
Als er een klein minpuntje is wij vonden dat muziek iets zachter mocht maar het was wel gezellige muziek.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Echt een eetcafé, muziek stond vrij hard maar wij aten ook best laat misschien dat eerder op de avond de muziek wat zachter staat , heel gezellig! Helaas: de kwaliteit van het eten viel erg tegen....
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Alle gerechten zagen er geweldig uit en smaakten ook weer voortreffelijk. Zowel de gamba's, slibtongetjes, biefstuk als draadjesvlees!
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Weer geweldig lekker gegeten! de scampi's , slibtongetjes en biefstuk waren weer voortreffelijk! Ook zag het er weer zeer verzorgd uit. Duidelijk een kok die met liefde zijn vak staat uit te oefenen.
Gastro G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Leuk maritiem interieur. Zeer vriendelijke bediening! Het eten was van super smakelijke bistro kwaliteit! Grootste meevaller was de prijs van het donkere dagen menu. Wij hebben genoten en komen graag nog een keer terug.
Bets D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ik vind het goed, gezellig, met lekkere muziek, mag wel iets zachter, leuke aankleding. De bediening is goed, vriendelijk personeel.
Anton R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten,alles heel smakelijk,meer dan genoeg!
Alleen muziek wat hard wat erg jammer is
81shovel D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
gezellig restaurant, zeer goed verzorgd menu met smakelijke ingredienten, vriendelijk personeel
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
verbeterpunt: als bij het voorgerecht gemengde sla zit, die overigens prima was, is het prettig als het hoofdgerecht door een andere groente begeleid wordt.
de opmaak van de gerechten ziet er goed uit.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
vriendelijke ontvangst en attente bediening. zeker niet opdringerig.
leuke muziek waarvan het geluidsniveau was aangepast aan de bezettingsgraad. heerlijk gegeten. ziet er mooi opgemaakt uit.
verbeterpunt zou zijn dat niet bij voorgerecht en hoofdgerecht dezelfde, overigens prima, gemengde sla zit. we gaan nog eens.