Bar & Bistro Speyk

Bellamypark 12 4381 CJ Vlissingen Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Bistro Speyk

Knusse bistro

Of je nou een romantisch avondje met je liefje hebt gepland of gezellig met een groep vrienden wilt bijpraten; Bar & Bistro Speyk is voor elke gelegenheid geschikt! De chef serveert heerlijke traditionele bistrogerechten. Terwijl je geniet van al dat lekkers schenkt de gastvrije bediening graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Bar & Bistro Speyk

Maandag 20:00 - 03:00
- Bar 20:00 - 03:00
Dinsdag 11:30 - 03:00
- Bar 11:30 - 03:00
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 03:00
- Bar 11:30 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Het eten was lekker, maar de bediening uitermate slecht. Omdat er een frisse wind stond hebben we binnen gegeten. Het hoofdgerecht werd al geserveerd toen we nog met het voorgerecht bezig waren en daarna kwam er niemand meer aan onze tafel. Na het aperitief hebben we niets meer gedronken.
Familie A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Toppie!!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten,zij hebben erg vriendelijk personeel de muziek was geweldig alleen soms een beetje hard
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gegeten in een bijzonder ontspannen sfeer. Duidelijk bar en bistro concept met daarbij behorend rumour. Veel jaren 60 muziek die daaraan bijdraagt. Gerechten waren erg goed, mooi verzorgd met oog voor details. Kerrie uiensoep bijvoorbeeld werdt geserveerd in klein pannetje met daarnaast gefrituurde uienringen. Brood met olie en kruidenboter behoorde tot standaard en niet op rekening. Hoofdgerechten waren zeer uitgebreid dus met volle buik tegen zeer redelijke prijs het pand weer verlaten.
Zwaantje M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Fijne bediening, heerlijk eten en leuk gepresenteerd. We hebben genoten en bevelen Speyk dan ook van harte aan! Er werd steeds naar onze wensen gevraagd, ook wat betreft de snelheid tussen de gerechten.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Leuk eetcafé, goede bediening en prima keuken.
Met het AH menuutje 2 keuzes per gang; tomatensoep erg lekker en de room apart geserveerd (heel goed!)
Lekker vers brood met boter & olie.
Hoofdgerecht: 4 perfect gebakken sliptongen gepresenteerd op een zeeeer uitgebreid gevulde plank met bijgerechten; voor de écht grote eters.
Ook nagerechten zijn groot dus samen 1 portie gedeeld + koffie.
+/+ : gratis tafelwater
-/- : te harde muziek voor het restaurantgedeelte ( zou misschien los gekoppeld kunnen worden van het café-gedeelte of pas later in de avond het volume verhogen)
81shovel D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
was een zeer geslaagde avond, lekker eten, mooi opgediend, vriendelijk personeel en een bakje koffie/thee als toetje, de porties zijn erg royaal, is ook geen bezwaar
schlm .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
een zeer prettige avond met diner gehad. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan. Leuke sfeer in het restaurant, wel wat harde muziek omdat het begingdeel toch een goed lopend cafe is
Bert Elly T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Fijn en vriendelijk geholpen . Het driegangen menu was heerlijk en ruim uit keuze . We hebben topavond gehad . Ga er zeker nog eens eten.
butselaar .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een AH-voucher! Buitengewoon vriendelijke bediening, redelijk vlot ook. Zeer aangename prijs! Enige minpunt was de harde muziek, die conversatie ongeveer onmogelijk maakte. Dus, als het de volgende keer wat zachter kan, komen we héél graag terug!
juandefesche .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De kwaliteit van het hoofdgerecht was erg goed. Ruime portie biefstuk en van erg goede kwaliteit. De
bijbehorende frietjes waren gebakken van verse aardappelen. De salade was erg goed en met veel ingredienten. De 5 slibtongetjes waren goed gebakken en smaakten heerlijk. Voor ons was het de 2e keer dat we bij Speyk gegeten hebben. Een aanrader!
Cobyenleo2010 D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
prima gezellige ontvangst, een werkelijk iitstekend driegangenmenu met eenn nadeel
de portie zijn aan de zeer royale kant doch werkelijk prima.
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten uit een drie gangen keuzemenu. Erg goede kwaliteit en ruime porties.
Erg vriendelijk personeel die plezier in hun werk uitstraalt. We waren een uur te vroeg maar geen enkel probleem.
Top avond gehad.
liane D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
hier wezen eten op 16-10 op de kaarten van de restaurantactie en het was echt lekker zeker voor herhaling vatbaar. lekker rumoerig en lekker gemoedelijk personeel was ook vriendelijk en normaal gewoon down to earth heerlijke avond dus
van ons een dikke 10!
PvD48 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Vriendelijk personeel. Lekker gegeten (3-gangen menu AH-actie) met echtgenote. Grote porties (we konden het niet op). Lekkere tomatensoep, goede biefstuk en een heerlijk ijsje als nagerecht. 1 tip: de muziek zou wat zachter kunnen zodat je elkaar kunt verstaan.
Janvand .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Een lekker voordelig menu Tomatensoep - varkenshaas en een koude verrassing toe.
Een gezellige zaak met zeer aardig en bekwaam personeel. Een gezellig avondje uit.
basentiny .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
AHmenu, goed verzorgd, vriendelijke jonge bediening, echt goed eten. Keuze uit twee soepen (beide goed) drie hoofdgerechten ( twee vlees en één vis) prima van kwaliteit, groente mix en goede friet. dessert drie verschillende soorten ijs (best grote portie) maar ook de mogelijkheid tot een speciaal koffie in mijn geval koffie met apart een Souhtern Comfort
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gezellig zaak met leuk terras aan het Bellamypark in Vlissingen. We hebben hier heerlijk gezeten en genoten van een lekker biertje en mooie lunchgerechten.

Gekozen voor een uitsmijter en brood met brie. Duidelijk te merken dat er met verse producten wordt gewerkt. Zeer smaakvol allemaal. Bij de gerechten wordt een lekkere salade met vele verse ingrediënten als garnituur geserveerd.

De bediening was erg vriendelijk; wel leek de bezetting aan de lage kant. De dame en heer van de bediening deden hun uiterste best maar het duurde daardoor soms wat lang.
Tiffany T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Gisteren genoten van een halve kilo mosselen met friet. Mosselen heerlijk op smaak, 2 lekker sausjes erbij en de friet was perfect gebakken! De hoeveelheid was meer dan genoeg. De bediening is vriendelijk. Kortom, een gezellige bistro waar je voor een leuke prijs heerlijk kunt eten. Hier komen wij zeker nog eens terug!
thea1354 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten prima ,goede bediening, alleen vervelend dat er bij de deur gerookt werd,omdat daar ook dichtbij een statafel staat terwijl wij een tafel hadden bij de deur.