Bar & Bistro Speyk

Bellamypark 12 4381 CJ Vlissingen Nederland Kaart

Over het restaurant Bar & Bistro Speyk

Knusse bistro

Of je nou een romantisch avondje met je liefje hebt gepland of gezellig met een groep vrienden wilt bijpraten; Bar & Bistro Speyk is voor elke gelegenheid geschikt! De chef serveert heerlijke traditionele bistrogerechten. Terwijl je geniet van al dat lekkers schenkt de gastvrije bediening graag nog een drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Bar & Bistro Speyk

Maandag 20:00 - 03:00
- Bar 20:00 - 03:00
Dinsdag 11:30 - 03:00
- Bar 11:30 - 03:00
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 03:00
- Bar 11:30 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar & Bistro Speyk

Wiebe E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten we zaten lekker achterin zodat de muziek en het lawaai wel meeviel. We konden het drie gangen menu zelfs niet op. We kregen zelf het recept van heerlijke uien/kerrie soep mee.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!! We hadden van te voren gezegd dat we het rustig aan zouden doen: eerst wat drinken en kletsen en daarna eten. De bediening was zondermeer attent en geduldig. Het was een zeer geslaagde avond!
Joan B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, De gerechten waren mooi opgemaakt. Gezellig bruin/ouderwets ingericht met lekkere muziek. We hebben een driegangen menuutje genomen, en dat was ruim voldoende.
Gunstige prijs-kwaltitietsverhouding en vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heb het donkere dagen menu besteld. Een 3- gangen menu vooraf uien/kerrie soep hoofdgerecht slibtongetjes en warme appel met ijs als nagerecht en dat allemaal voor 19,95! Heerlijk gegeten en je zag dat het met liefde was klaar gemaakt.
Roxanne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer leuke tent/restaurant/bar, en zeer goed eten voor een normale prijs. Goede muziek (jaren 60/70/80). (dit verhaal is om het af te maken want ik moet perse 120 tekens hebben van deze waardeloze kut site)
Els B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Echt heerlijk gegeten samen met mijn zoon. Prima ontvangst. Onze plank met eten waren met liefde en zorg op gemaakt. En wij hebben er met heel veel plezier van genoten het eten was echt super lekker.
Als er een klein minpuntje is wij vonden dat muziek iets zachter mocht maar het was wel gezellige muziek.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Echt een eetcafé, muziek stond vrij hard maar wij aten ook best laat misschien dat eerder op de avond de muziek wat zachter staat , heel gezellig! Helaas: de kwaliteit van het eten viel erg tegen....
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Ontzettend lekker gegeten. Alle gerechten zagen er geweldig uit en smaakten ook weer voortreffelijk. Zowel de gamba's, slibtongetjes, biefstuk als draadjesvlees!
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Weer geweldig lekker gegeten! de scampi's , slibtongetjes en biefstuk waren weer voortreffelijk! Ook zag het er weer zeer verzorgd uit. Duidelijk een kok die met liefde zijn vak staat uit te oefenen.
Gastro G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Leuk maritiem interieur. Zeer vriendelijke bediening! Het eten was van super smakelijke bistro kwaliteit! Grootste meevaller was de prijs van het donkere dagen menu. Wij hebben genoten en komen graag nog een keer terug.
Bets D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ik vind het goed, gezellig, met lekkere muziek, mag wel iets zachter, leuke aankleding. De bediening is goed, vriendelijk personeel.
Anton R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten,alles heel smakelijk,meer dan genoeg!
Alleen muziek wat hard wat erg jammer is
81shovel D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
gezellig restaurant, zeer goed verzorgd menu met smakelijke ingredienten, vriendelijk personeel
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
verbeterpunt: als bij het voorgerecht gemengde sla zit, die overigens prima was, is het prettig als het hoofdgerecht door een andere groente begeleid wordt.
de opmaak van de gerechten ziet er goed uit.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
vriendelijke ontvangst en attente bediening. zeker niet opdringerig.
leuke muziek waarvan het geluidsniveau was aangepast aan de bezettingsgraad. heerlijk gegeten. ziet er mooi opgemaakt uit.
verbeterpunt zou zijn dat niet bij voorgerecht en hoofdgerecht dezelfde, overigens prima, gemengde sla zit. we gaan nog eens.
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Lang geleden dat wij zo'n lekkere malse biefstuk hebben gegeten. Een pluim voor de kok.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs! Voorgerecht gamba's perfect, ook de slibtong heerlijk krokant gebakken.
Tip; De salade van het voorgerecht is gelijk aan het hoofdgerecht, het is een prima salade maar door een iets andere dressing te gebruiken krijg je niet 2x achter elkaar dezelfde smaak.
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Echt een leuk gezellig druk restaurant, wat op zaterdag avond ook nog een kroeg wordt. Bediening is ondanks de drukte vlot en vriendelijk en het eten staat relatief snel op tafel. Een goed 3- gangen menu voor de prijs van 27,50 EUR. Leuk opgemaakte borden en echt top gegeten (heerlijke tomatensoep en een van de betere biefstukken die ik gegeten heb). Het wijn assortiment zou wel wat breder mogen, dit past beter bij de heerlijke gerechten die zij serveren.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Het eten was lekker, maar de bediening uitermate slecht. Omdat er een frisse wind stond hebben we binnen gegeten. Het hoofdgerecht werd al geserveerd toen we nog met het voorgerecht bezig waren en daarna kwam er niemand meer aan onze tafel. Na het aperitief hebben we niets meer gedronken.
Familie A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017