Bar & Bistro Speyk

Bellamypark 12 4381 CJ Vlissingen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Panitobrood met diverse smeersels
      Huisgemaakte tomatensoep met basilicumroom
      Lichtgebonden uiensoep met gefrituurde uien ringen
  • Hoofdgerechten
    • In roomboter gebakken sliptongen met friet en salade
      Gegrilde varkenshaas medaillons met moserd-roomsaus, friet en salade
      Stoofpannetje van bospaddestoelen met friet en salade
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Vanille-ijs met verse aardbeien
      Coupe sorbet
      Koffie of thee

Over het restaurant Bar & Bistro Speyk

Knusse bistro

Of je nou een romantisch avondje met je liefje hebt gepland of gezellig met een groep vrienden wilt bijpraten; Bar & Bistro Speyk is voor elke gelegenheid geschikt! De chef serveert heerlijke traditionele bistrogerechten. Terwijl je geniet van al dat lekkers schenkt de gastvrije bediening graag nog een drankje voor je in.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bar & Bistro Speyk

Maandag 20:00 - 03:00
- Bar 20:00 - 03:00
Dinsdag 11:30 - 03:00
- Bar 11:30 - 03:00
Woensdag t/m Zondag 11:30 - 03:00
- Bar 11:30 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar & Bistro Speyk

Paul Van Den Berg V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
een gezellig bruin café waar je ook lekker kunt borrelen of een klein hapje kunt eten. Wel uitzicht op 3 t.v.'s. Beetje veel van het goede. Erg aardige bediening en keurig personeel! Eten boven verwachting
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten!
Nicolet S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het is ern ruime en uitstekende maaltijd
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker gegeten en heel goede bediening
Nan J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Prima gegeten, vriendelijke en attente bediening en complimenten aan de chef.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Prima gegeten , heerlijke kerriesoep , verse salade , friet , vis , en een geweldig toetje . We waren met zijn 4 en , en iedereen was zeer tevreden
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Twee weken geleden hier gegeten, toen was het prima. Vandaag hebben zeker een half uur op de kaart moeten wachten en na een uur was er nog geen hoofdmenu. Drankjes afgerekend en vertrokken. Er zal wel iets moeten gebeuren wil ik daar nog eens ga eten.
Margaretha Louise D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Wij hadden heerlijk gegeten,alles was lekker! Van het meisje van de bediening word je blij van????
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het eten was best OK maar het bleef maar duren. Na 2u45 hadden we nog steeds ons dessert niet gekregen. Toen de ober zei dat het nog wel even kon duren voor ons dessert er aan kwam hebben we gevraagd ons dessert te vervangen door een koffie. 3u aan tafel zitten voor een 3 gangenmenu is wel te lang. Er werd wel regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken.
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Niks op aan te merken. Goed eten en goede bediening.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Boeking met AH diner bonnen was niet als zodanig geregistreerd bij het restaurant ; Het restaurant wilde hier niets aan veranderen en wij hebben daardoor ca. 55 Euro meer uitgegeven (met 4 personen).

Binnen zat niemand en het terras zat half vol. Toch duurde het ruim 45 minuten voordat wij onze bestelling kregen opgediend. Je moet er niet aan denken als het helemaal vol zit hoe lang het gaat duren; je kan dan beter bij de buren gaan eten.

We hebben er een uur voor in de auto gezeten ; we doen dit nooit meer.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Gereserveerd via IENS voor de AH actie. In hun systeem waren wij niet aangemeld, waardoor wij geen gebuik konden maken van de actie.
Henry F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij namen het menu met keuze uit vis- of tomatensoep, zalm of diamanthaas en een dessert. Goed eten, mooie porties. Vroeg in de avond (toch echt etenstijd) te weinig personeel, dat ook nog eens weinig ervaring had. Later op de avond genoeg bedienend personeel maar problemen, naar zeggen door te weinig personeel in de keuken; meer dan een half uur wachten op je nagerecht (ijscoupe) is niet normaal. Ook andere tafels stoorden zich aan de lange tijd dat op een gerecht gewacht moest worden.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening in gezellige ambiance
Juan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening. De gerechten waren ruimschoots voldoende en lekker.
Elly J.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Niet gegeten. Er was geen tafel gereserveerd.bediening wist niks van ahkaarten. Mensen voor ons hadden ook al problemen met ahkaart en moesten dubbel betalen. Een drankje besteld maar ze kwamen ons niks brengen. We zijn toen opgestapt en ergens anders gaan eten.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Afgelopen vrijdag ben ik hier geweest samen met 3 (ex-)collega's. Deze avond heb ik het 3 gangen menu genomen.
Eerst vissoep, daarna een goede medium rare gebakken biefstuk met salade en frietjes en als dessert een groot glas sorbetijs.
De porties waren zeer ruim, dit kon ik echt niet op!
Het was lekker en mooi geserveerd.
We zaten buiten, het weer was natuurlijk top.
Het was wel erg levendig, vanwege Onderstroom, maar dat gaf ook wel karakter.
We hebben alle 4 lekker gegeten en de prijs viel ons erg mee.
Speyk is voor herhaling vatbaar.
Addy D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ik heb heerlijk gegeten en een leuke bediening,heb eigenlijk geen min puntjes ,en het toetje ook heerlijk .
Karina V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Deze keer niet voor het complete menu gekozen maar alleen voor een hoofdschotel, genoten van de gebakken zalmmoot, frites en sla, mijn disgenoten kozen allen voor de diamant biefstuk met dezelfde bijlage, zij waren ook zeer tevreden daar iedereen de biefstuk perfect gebakken kreeg op de wijze die ze kenbaar hadden gemaakt bij de vriendelijke bediening. De wijn was van prima kwaliteit en redelijk geprijsd, de koffie na werd met aandacht geserveerd. Een geslaagde gezellige smakelijke avond!
Arie E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten we zaten lekker achterin zodat de muziek en het lawaai wel meeviel. We konden het drie gangen menu zelfs niet op. We kregen zelf het recept van heerlijke uien/kerrie soep mee.