Bar bistro Speakers

Maliestraat 16 2514 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Bar bistro Speakers

Vlakbij het Malieveld in Den Haag zit in het Maliestraatje bar bistro Speakers, met een diverse menukaart hebben we voor ieder wat wils. Een ongelofelijke kaart, zoveel lekkers en ook nog zo betaalbaar. Is dat wel echt lekker? Kom gewoon binnen en overtuig jezelf. De koffie staat hier al voor je klaar, misschien nog een stukje versgebakken taart erbij? Voor de lunch kun je kiezen uit basic broodjes, koude en warme specials, salades of wraps. Het diner varieert van hoofdgerecht tot zoveel gangen als je maar wilt.

Meer informatie over restaurant Bar bistro Speakers

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bar bistro Speakers

Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fijne omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug.
Hoge cijfers die gegeven worden zijn terecht.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Goed eten en het personeel is vriendelijk en geduldig . Zeer prettige gelegenhied om een maaltijd te hebben met vrienden ! We komen zeker terug.
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima eten en ambiance! 1 minpunt: dichtbij de deur dineren is echt (te) koud. Misschien bij de deur een dicht dik gordijn hangen om de eerste kou een beetje buiten te houden.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
De gerechten waren bijzonder en heerlijk, Ook het sharing dinner was een ideale combinateie. We hebben er heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Aan een tafeltje voor 2 kon ik mijn partner door muziek en rumoer andere gasten slecht verstaan. Het eten was goed en de aankleding is gezellig.
Helmie O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een heerlijk knus restaurantje met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding! Een goed adres om zowel met z'n tweetjes als met 'n gezelschap te eten.
Thijs H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk getafeld met uitstekende wijn, erg goede service en smakelijk eten. Eigenlijk was er niets op aan te merken en raad ik dit restaurant aan.
Ivan Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Gezellige bistro!

Perfect om met je team uitje/avond heen te gaan.

Voor een prima prijs (p.p.) kregen we heerlijke hapjes en tevens was er live muziek aanwezig.

Ook zeer geschikt voor een after work borrel of gewoon een drankje in de avond.
MS S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We kunnen het menu kiezen, het was erg lekker.
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij hebben hier gisteren met z'n vieren gegeten. Het was heerlijk! Ook vriendelijk personeel en een leuke, sfeervolle, inrichting. Wij komen terug!
Tanja B.
Heeel goed!
elena L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Wij hebben hier uitstekend gegeten vooral als je prijs-kwaliteit verhouding in acht neemt. Heel tevreden. Wij komen terug.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Speakers. Prima zaak. Lekker eten voor een redelijke prijs.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Vanavond voor de eerste keer heerlijk gegeten. Uitstekend menu. Goede fles wijn. Prijs kwaliteit voortreffelijk. Vriendelijke gastvrouwen.
We komen zeker vaker.
Veel succes
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Niets op aan te merken. Goede sfeer, fijne bediening, prima wijn en heel lekker eten met gezonde Hollandse portiea.
Shari H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
17/12 heb ik hier met een groep collega's mogen eten. Het personeel was onwijs vriendelijk en het eten erg lekker! Aanrader!
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Zeer vriendelijk personeel en goed eten voor een hele vriendelijke prijs. Kom hier op zeker gauw terug!
Merle L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Goed eten en leuke sfeer. Het restaurant zelf was alleen best koud. Bovendien kon in mijn 10 euro aan YUMS niet inwisselen terwijl ik dat bij de reservering wel had aangegeven. Dat kwam omdat ik óók de 50% korting had aangevinkt en korting op korting kan blijkbaar niet.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst. Vanwege bezoek aan theater gevraagd voor snelle bediening. Was totaal geen probleem.
Heerlijk gegeten.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
We hebben er gegeten op een dag waar het de hele dag had gesneeuwt, dus er was niemand te bekenen. Maar we werden vriendelijk ontvangen en we hebben heerlijk gegeten. Het eten volgde elkaar wel snel op, maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat het zo rustig was. Zeker een aanrader