Bar bistro Speakers

Maliestraat 16 2514 CA Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Bar bistro Speakers

Vlakbij het Malieveld in Den Haag kun je heerlijk lunchen en dineren bij Restaurant Speakers Corner. Een ongelofelijke kaart, zoveel lekkers en ook nog zo betaalbaar. Is dat wel echt lekker? Kom gewoon binnen en overtuig jezelf. De koffie staat hier al voor je klaar, misschien nog een stukje versgebakken taart erbij? Voor de lunch kun je kiezen uit basic broodjes, koude en warme specials, salades of wraps. Het diner varieert van hoofdgerecht tot zoveel gangen als je maar wilt.

Meer informatie over restaurant Bar bistro Speakers

Maandag t/m zaterdag
Zondag gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bar bistro Speakers

Frits G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
De keuken is geweldig , het tafel dekken kan beter, misten oa vorken bij hoofd en nagerecht en de sorbetlepel bij het nagerecht. Akoestiek is niet goed daardoor geluidsniveau te levendig.
makaria P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Zeer positieve kennismaking. Leuke, flexibele kaart. Komen zeker terug. Erg prettige bediening.
hedwig V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vanavond mogen eten bij Speakers. Met collega’s een heerlijke maaltijd mogen eten. Voorgerecht,hoofdgerecht en nagerecht waren erg lekker. Een verse muntthee als afsluiting. Meer dan de moeite waard op er te gaan eten. Een aanrader voor iedereen.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vanavond op de bonnefooi bij Speakers beland. Werden hartelijk ontvangen en konden nog net een tafel bemachtigen.
Hierna heerlijk gegeten, overheerlijke Speakers burger en spareribs met lekker frieten. Prima sfeer en beslist de moeite waard voor een diner met gezellige nazit. Hier gaan we beslist nog een keer naar toe!
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Op de bonnefooi vanavond bij Speakers beland. Werden hartelijk ontvangen en konden nog net een tafel bemachtigen. Daarna heerlijk gegeten! Overheerlijke Speakers burger en spareribs met verse frieten. Prima sfeer en zeker de moeite waard voor een gezellig diner met een nazit. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Florence87 .
Bouwe P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijke cheesecake
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeer vriendelijk bediening en heerlijk eten. Goede prijs/kwaliteit!
Van Thuong H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het eten was heerlijk. De bavette en de kalfsentrecote is zekers aan te raden! Hele goede klantvriendelijke bediening!
Jurriaan J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Top!
Jupijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Echt een geweldig restaurant! Het is erg gezellig binnen en de mensen zijn onwijs aardig. De Bavette was hemels, even dacht ik zelfs met God aan tafel te zitten, dit eten kan alleen door engelen zijn bereid. Alle hulde dus aan de keuken! We komen zeker nog een keer terug, al was t maar voor het hemelse toetje :)!
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Enthousiast personeel, gezellige sfeer en superlekker gegeten! Echt top!
De tafel van Alies R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wat een gezellige gastvrije sfeer in dit restaurant. Heerlijk gegeten met mijn 2 zussen. Zij hadden de kalfsrib Eye met gorgonzola deze had misschien iets pittiger gemogen, maar ikzelf heb voor de dorade gekozen. Helemaal top en dit alles met verse groenten. Wij gaan zeker hier terugkomen.
mw. G.A. Rog R.
Sfeervolle ambiance en prettige bediening. Verhouding prijs/ kwaliteit is in goed evenwicht. Voor herhaling vatbaar.
Cor V.
wij hebbeb donderdagavond bij speakers gegeten. drie personen. het eten was voortreffelijk. goede wijn en buitengewoon aardig personeel. gaan er zeker nog eens terug. en wij bevelen deze zaak aan bij onze vrienden.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Goede bediening, heerlijk eten, leuke sfeer en een gunstige prijs. Wat wil je nog meer? Zeker een aanrader...!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Kwaliteit tov van de prijs is goed. Ik vond het alleen te donker in het restaurant.
Selma H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk. Een absolute aanrader! Ik kom zeker terug hier.

Enig minpuntje is dat er te weinig licht is.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Erg lekker gegeten, leuke informele sfeer, gezellig ingericht. Hier ga ik nog wel een keer naartoe!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Een hele gezellige sfeervolle avond met zeer aardige medewerkers lekker eten en heerlijke wijn
voor herhaling vatbaar
Arold S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We zijn hier twee keer wezen eten in dezelfde week in verband met onze trouwdag en omdat we de eerste keer erg tevreden waren over de prijs / kwaliteit verhouding. De gerechten zijn heerlijk, zeker voor de gevraagde prijzen. Je kan heel flexibel een menu samenstellen, ook een menu dat bestaat uit alleen maar voorgerechten. De zitjes maken dat je net wat meer privacy hebt. En erg fijn restaurant.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een heerlijke kalfsentrecote gegeten. Goede prijs kwaliteit, prettige sfeer( alleen beetje warm als het druk is) Erg leuk dat het Branoul Theater er naast ligt en toegankelijk is via het restaurant.