Bar bistro Speakers

Maliestraat 16 2514 CA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Bar bistro Speakers

Vlakbij het Malieveld in Den Haag zit in het Maliestraatje bar bistro Speakers, met een diverse menukaart hebben we voor ieder wat wils. Een ongelofelijke kaart, zoveel lekkers en ook nog zo betaalbaar. Is dat wel echt lekker? Kom gewoon binnen en overtuig jezelf. De koffie staat hier al voor je klaar, misschien nog een stukje versgebakken taart erbij? Voor de lunch kun je kiezen uit basic broodjes, koude en warme specials, salades of wraps. Het diner varieert van hoofdgerecht tot zoveel gangen als je maar wilt.

Meer informatie over restaurant Bar bistro Speakers

Maandag t/m zaterdag
Zondag gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bar bistro Speakers

Massing A.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Speakers lijkt zo'n verborgen pareltje in de Haagse binnenstad:
idyllisch plekje, niet te grote omvang, daar door voldoende rustig en voldoende privacy, prettige sfeer, attente bediening, creatieve menukaart, hoog kwalitatief eten, royale porties, goede wijnen, en zeer betaalbaar.
Als ze een terras buiten zouden hebben, zou het er allemaal van af spatten !!
(binnen vind ik het er zelf ietsjes te donker, maar dat kan ook de sfeer zijn die ze willen uitstralen)
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het is een sfeervol restaurant in het centrum van Den Haag wijk 2005. Erg populair. Dit restaurant heeft een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Dat vindt je nergens in Den Haag. En lekker eten. Top!
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Gezellig, goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening. Escargots met oude kaas een verrassende combinatie. Goed te doen bij een theaterbezoek.
Elliot O.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Buitensporig mooi en romantisch voor deze prijs. Top 3 gangen diner gehad met voldoende keus.
Vooral de dorade (vis) was erg goed!

Zeker een aanrader, wij gaan nog een keer.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Erg gezellig. Leuke bediening en prima service. Een ding vond ik jammer: er stond een grote fles duur water op de tafel. En dan durf ik niet meer om kraanwater te vragen.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
prima restaurant. nu 3x geweest. eten goed. personeel goed. prijs goed.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima: lekker eten (voldoende keuze), goede kwaliteit wijn en een goede prijs-kwaliteitsvertoning. Goede centrale locatie Aanrader!.....
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Eten was fantastische, komen er zeker weer eens terug.
George C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellig
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Bediening perfect, eten super, goede prijzen. Kortom we komen hier zeker terug
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten zeer smaakvol !!
Gezellige inrichting echt een dikke 10 !!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Uitstekend. Prima kwaliteit/prijsverhouding.
Bediening vriendelijk en efficiënt. Eten zonder meer goed. Sfeer informeel en verzorgd.
Anna .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Gezellig restaurant. Prima prijs kwaliteit verhouding. Prima bediening. Heerlijke dorade. Mooi voorgerecht, bladerdeeg met groentes. Heerlijke frites. Lekker toetje, chocolade tuintje met goede koffie.
Sjaak P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
leuke tent voor een goede prijs! zeker een aanrader
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Prima eten, leuke sfeer, porties niet groot maar wel voldoende. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Aanrader!
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eten is voor de prijs redelijk. Verwacht geen haute cuisine. Het eten was wisselend. Mijn salade met Rode poon was heel veel salade en een klein stukje wat hard uitgevallen Rode poon met weinig smaak. Kalfsentrecote was goed en goed gebakken. Bijgeleverde champignonsaus vond ik minder. Het Petit grand dessert was van alles wat en was een leuke afsluiter. Het kaasplankje is niet veel bijzonders. Standaard kaasjes. Minder was dat wij bij binnenkomst aan een tafeltje gezet werden waar continu mensen voorbij liepen die je op een haar na konden raken. Gelukkig werd hier na ons beklag goed op geanticipeerd. We kregen een andere tafel. Mijn tip voor de eigenaar: verwijder die tafel!
Als laatste puntje van aandacht is de continue tocht zodra de voordeur open gaat. Best vervelend als het buiten net boven nul is en de deur steeds open en dicht gaat. We hadden verder een gezellige avond want speakers is een leuke en sfeervolle zaak met aardig personeel.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Fijne omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug.
Hoge cijfers die gegeven worden zijn terecht.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Goed eten en het personeel is vriendelijk en geduldig . Zeer prettige gelegenhied om een maaltijd te hebben met vrienden ! We komen zeker terug.
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima eten en ambiance! 1 minpunt: dichtbij de deur dineren is echt (te) koud. Misschien bij de deur een dicht dik gordijn hangen om de eerste kou een beetje buiten te houden.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
De gerechten waren bijzonder en heerlijk, Ook het sharing dinner was een ideale combinateie. We hebben er heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs