Bar Bistro Sonnemans

Zandvoortselaan 363 2116 EN Bentveld Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro Sonnemans

Een bistro met Franse invloeden waar je populaire gerechten kunt bestellen maar ook seizoensgerechten zoals wildspecialiteiten en asperges. Lekker eten dus maar ook een plek waar je ongedwongen kunt genieten van een drankje. Met vrienden, collega’s of familie. Niet ver van de zee dus ook een prima uitvalsbasis na een middagje uitwaaien aan het strand. Neerploffen in de loungehoek of een beetje zon pikken op het terras!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Sonnemans

Dinsdag t/m zaterdag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Bar Bistro Sonnemans

Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heeft helaas zijn beste tijd gehad.
Matig eten, hoge prijzen.
Jammer want het is een lange tijd goed geweest.
Personeel wel zeer vriendelijk maar te veel wisseling, bestellingen die mis gaan of wordt vergeten.
Marissa P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ik kom regelmatig bij Sonnemans, het is er altijd goed en gezellig. De kwaliteit van het eten is zeer goed en de kaart goed gevarieerd. Sonnemans kookt veel met seizoensproducten, dus altijd vers en smaakvol! Ook voor de kids is er een lekkere hamburger o.a.
In de mooie zomermaanden is het terras ook echt super om bv met vrienden/familie te dineren, wij zijn groot fan!!
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Fijn restaurant langs de weg van Zandvoort naar Heemstede. Leuke kaart, attent personeel en lekker sfeertje om te eten tegen goede prijs.
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Eigenlijk alles klopt bij dit sympathieke restaurant. Van de leuke kaart via de slim gekozen wijnen en de attente bediening tot de uitstekende keuken. Geen wonder dat het ook op deze doordeweekse dag behoorlijk vol zit.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
HEERLIJK!!!!! Erg lekker gegeten, alles erg goed op smaak en lekkere combinaties. Bediening is vriendelijk en snel en in voor een grapje. Echt een super aanrader.
Arno O.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Vaak langsgereden maar vanavond voor het eerst de proef op de som. En wat een verborgen culinaire parel! De pappadum met tonijn vooraf gevolgd door een voortreffelijke cote de boeuf. Wow! Authentiek is de rode draad. Top kwaliteit zonder al te veel gedoe. Attente bediening en een prima entourage. Aanrader die qua prijs-kwaliteit spot-on is. Gaat dat ervaren!
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Het is gezellig druk bij Sonnemans als we ons zonder reservering melden voor een tafeltje voor twee. Gelukkig is er nog een plek. Sonnemans schenkt o.a. een heerlijke Viognier per glas; die drinken we als aperitief. Uit de aantrekkelijke kaart kiezen we de fazant en de hamburger XL. De fazant is prachtig, de hamburger is medium rare en lekker sappig. Redelijke prijzen, vlotte bediening. Goed adres!
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Het restaurant is niet groot en dat maakt het sfeervol, knus en gezellig. Het eten is veelzijdig. Van culinair wild tot gemakkelijk. Voor iedereen wat wils ook voor de kinderen. De service is snel en je krijgt alle aandacht. Wij vierde er een verjaardag en gingen weg met een heerlijk fijn gevoel. Je kan er ook gezellig een drankje drinken. Een SUPER restaurant. Kom graag in februari op mijn verjaardag terug. Chapeau!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wat een top tent! Heerlijk gegeten, ik heb namelijk als voorgerecht de Pappadum met tonijn gegeten en als hoofdgerecht de fazant. Het is sfeervol ingericht, een echte jagershut. De bediening erg vriendelijk en zeer attent. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Een goede kwaliteit voor een niet al te hoge prijs. Niet te vergeten zalige wijn gedronken! Een aanrader voor iedereen!
TheTree .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
In een ontspannen sfeer heerlijk gegeten. Het eten, van het voor- tot nagerecht, wastafel gewoon top! Goede bediening en een enthousiaste eigenaar die alles piekfijn in orde heeft.
TedjeSteH .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Voor de derde keer sinds het bestaan van Sonnemans gereserveerd. Natuurlijk alleen omdat we ook de vorige keren een leuke avond hebben gehad en lekker hebben gegeten. De inrichting is misschien niet hip, maar wel sfeervol, schoon en verzorgd. De bediening is correct en vriendelijk, de gerechten op smaak en netjes geserveerd. Prijs- kwaliteitsverhouding is zeker OK. Wij gaan zeker nog eens terug.
NN14 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Hier van de week gegeten leuke zaak mooie ambiance.
Was een drukke vrijdag avond helaas kon je dat wel een beetje merken aan personeel.
Bleven wel zeer vriendelijk maar alles ging met een noodgang.
Eten was perfect prachtig stukje vlees goed gebakken geen klachten.
Kortom kom zeker nog een keer terug!

Mathilde M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wederom gegeten bij Bar Bistro Sonnemans, wat een heerlijke keuken!
Ongecompliceerde bistro keuken met échte ingredienten, kwaliteit!!!
Uitstekende bediening en orginele en gezellige ambiance.
Akoestisch plafond heeft er voor gezorgd dat dit mijn topfavoriet is geworden.Zeer billijk prijsniveau!
Buiten dineren een feest.
Clarine B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Al een paar keer goed gegeten bij Sonnemans. Dit keer koos ik een visgerecht; spaghetti met jakobsschelpen. Wat een afknapper want het laatste wat je verwacht is dat dat met bloedworst wordt geserveerd. Staat ook niet op de menukaart. De pasta zónder bloedworst was erg lekker. Maar jammer ook dat er maar 3 hele kleine jakobsschelpen in de spaghetti te vinden waren. Een té gewaagde ongevraagde combinatie en dat voor 24 euro. Volgens de bediening waren er gasten die de combi met bloedworst wel lekker vonden. Als het op de menukaart had gestaan had ik het noooooit gekozen.
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Voor het eerst eindelijk eens naar Bistro Sonnemans geweest. Wat geweldig. Het was best een beetje omrijden/zoeken omdat de Zandvoortselaan afgesloten was. Voor de echte culinaire genieters geen probleem dus want de zaak zat helemaal vol met mensen die van echt mooi en lekker eten houden. Ruim parkeren bij de zaak, keurige en correcte bediening en waar het eigenlijk echt om gaat is het culinaire genieten. Prachtig gemaakt en je proeft de versheid. Het geheel "feels at home".
Dat kan ook niet anders want de naam van (Jan) Sonnemans prijkt op het pand en voor kenners is dit garantie voor kwaliteit. Kom snel weer terug. Een absolute aanrader.
Dik B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Twee keer hier gegeten op zondagavond en beide keren zeer tevreden over de kwaliteit van het geserveerde. Toch moet er wat aan de huisregels gesleuteld worden. Opvallend veel ouders met kinderen. Geen probleem als kinderen maar niet voortdurend tussen de tafels door rennen of naar buiten of binnen. De ouders beschouwen dit blijkbaar als een veredelde fastfoodrestaurant.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Weinig verheffend. Ergernis alom bij het nuttigen van de hoofdgerechten. Pasta Vongole slecht op smaak. Kok meldt desgevraagd er graag een flinke lepel roomboter in te meppen (per portie). Dank je wel ... maar niet heus. Bah! En de fazant ... tja . Eveneens matig van kwaliteit. Garnituur? Evenzo. Niet doen ... althans, wij niet meer/weer.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Eindelijk weer een prima restaurant op deze locatie. Sterk variërende kaart van escargots tot een hamburger. Prima prijs kwaliteit verhouding, en een leuk terras dat afgeschermd wordt voor de wind.