Bar Bistro Paolo's

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Paolo's

Jouw recensie over het restaurant Bar Bistro Paolo's

Ruud X.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellige bistro in huiskamersfeer met een grote variatie aan eten en drinken
Van pizzas(hout oven), tot pinchos,vis,biefstuk etc etc.
Gastvrije bediening en het eten was prima van kwaliteit en ruim qua porties.
Ook alleen voor een kopje koffie,alles is mogelijk.
Aanrader om in ongedwongen sfeer lekker te ten voor een redelijke prijs
ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Een mengelmoesje van alles, niet echt een italiaan. Op zich geen probleem maar noem het eerder mediterraans fusion. Laagdrempelig, gezellig, gemoedelijk. Ook nog eens lekker gegeten. De bediening is prima, we waren met z'n drieën en een portie sardientjes zitten er 8 in, 9 bestellen? geen probleem. We hadden geen behoefte aan een nagerecht maar de fudge zag er zo lekker uit, dat we er toch een gedeeld hebben, ook geen probleem. Kortom prima bediening.
harriet H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Een heerlijke Rioja schenken ze bij Paola's. Hoofdgerecht een kogelbiefstuk met kruidenkorst gekozen. Botermals en perfect volgens wens gebakken: medium rare. Prijstechnisch zit dit restaurant aan de lage kant, ze kunnen rustig iets meer vragen gezien de perfecte kwaliteit. Aanrader!
Eeeeefje .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Paolo's in het centrum van Loenen! Vriendelijke bediening, een leuke sfeer en het allerbelangrijkste: heerlijk eten. En dat voor een hele schappelijke prijs. Ik had de pasta van de dag, en die was zalig!
Liannelarose .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Op een zwoele zomeravond in de binnentuin/terras heerlijk genoten van alles wat de kaart te bieden heeft, pinchos om mee te beginnen, toen een geweldige pizza waardoor je je even in het eche Italië waant en dan afsluiten met een heerlijke brownie! Dit alles verzorgd door fijne bediening en heerlijke rose! Een echte aanrader!!!!!
Lieka .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat een prettig restaurant met heerlijk terras op een super leuke locatie. De sfeer zorgt er voor dat je je gelijk thuis voelt. Heerlijk gegeten (pasta en salade / vegetarische was ook geen enkel probleem) met een zeer goed glas wijn. Zeker de moeite waard en we komen zeker terug.
Marije Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Een mediterrane bistro met een gezellige warme sfeer, een fantastische binnentuin met in het midden een mooie vijgenboom alsof je in het buitenland bent. We hebben heerlijk gegeten, vooraf gamba's uit het pannetje en gegrilde sardientjes en als hoofd had ik een couscous en mijn man een dorade van de grill met verse groente en kruiden. Er zijn meerdere huiswijnen, erg makkelijk want mijn man drinkt graag rood en ik wit. Een echte aanrader in een prachtig dorpje.
kirstenvennix .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Na een zonnige dag hebben we op het terras van Paolo's echte pizza's gegeten. Paolo's ligt heel leuk en de inrichting is ook sfeervol. Wat ik met name heel fijn vond was de prijs kwaliteit verhouding. Het is niet zo duur, lekker eten, goeie wijn en een vriendelijke bediening, waardoor we er zeker vaker gaan eten.