Bar Bistro Joseph

728-A Hoofdweg 2132 BV Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro Joseph

Bistro met een Aziatische twist

Joseph is een bistro met een Aziatische twist. Er is een grote keuze uit vlees en visgerechten, maar ook de vegetariër kan hier prima terecht. Leuk detail: Joseph organiseert ook bier- en wijnproeverijen.

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Joseph

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Wijnbar 16:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Bar Bistro Joseph

Stuart S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Goed eten. Vriendelijk personeel en heerlijk live muziek ( gitarist en zangeres)
petra A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten (de zeetong) was echt heerlijk. Het was de vangst van de dag en helaas waren we even vergeten te vragen hoeveel dit gerecht kostte. Het was nl erg aan de prijs (€32). Alleen wat heel vervelend was, was dat het tempo echt veel te hoog lag. We hadden net het knoflook broodje gehad en toen kwam het eten al. En we waren nog niet eens klaar, toen ze het alweer weg wilde halen. Het voelde alsof ze ons zsm weer weg wilde hebben en dit was heel vervelend. Het personeel was verder erg vriendelijk hoor, maar de teleurstellend bij de ontvangst en service is dus vanwege het gehaast.
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Was gezellig en hebben goed gegeten.
Richard Z.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Niet goedkoop, maar heerlijk gegeten
nienkevanderlouw .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Het eten was echt top alleen het personeel, wat verschrikkelijk! Zo vol van zichzelf, we moesten wel drie keer vragen om de rekening en vervolgens om te betalen. Arrogante houding, voelen zich beter dan de gasten en totaal niet servicegericht. De manier van benaderen van gasten kan zoveel beter, alleen de woordkeuze al om nog maar te zwijgen over de manier van behandelen van de gasten. Heel erg jammer..
Louisa S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vriendelijk personeel en heerlijk eten
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het hele plaatje klopte: zeer klantgerichte service en de kwaliteit van het eten was zeer goed. De volgende keer bestellen we weer hetzelfde.
Erol B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Super goed. Op zondagavond met live muziek, uitstekende zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Zeker een aanrader. Wij gaan zeker terug.
Erik O.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Gewoon een gezellig restaurant met leuke vriendelijke bediening waar je lekker voor een redelijke prijs kunt eten.
Stuart S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Leuk vlot personeel. Lekker eten en een super ambiance!
Angele M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
kwaliteit goed sfeer aangenaam alleen rumoerig ivb met converseren met elkaar.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Voor het eten gezellig in de bar wat gedronken. Heerlijke gerechten van een vernieuwde kaart. Gezellige ambiance en een Superleuke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Topavond gehad; eten was uitstekend en qua service perfect. Regelmatig werd ons gevraagd of er nog iets te wensen was. Voor herhaling vatbaar!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijke bediening, we waren vroeg dus men nam ook de tijd . Volle bak daarna dus dat geeft ook wel een goed teken. Goede keus geweest.
ellyvandekoevering V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was en de bediening was goed. Ikzelf ben een best moeilijk met eten en vond het moeilijk om een keus van de toch wat kleine kaart te maken
W. B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk ingericht restaurant met ontzettend kwalitatief, goed eten en hulpvaardig personeel. We zaten niet echt relaxt doordat er in het restaurant een toegang is naar een drinkbar ernaast, afgescheiden met een dik gordijn. Entree van die bar loopt waarschijnlijk alleen via de hoofdingang van het restaurant waardoor het horde mensen constant langs je heen lopen. Maar de kwaliteit van het eten maakte dit weer goed.
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zoals altijd bij Joseph heerlijk gegeten en super bediening. Ook altijd bijzondere specials dus het wordt nooit saai. Aanrader!
Cora M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
1 van ons was glutenvrij, echter er was totaal geen bijgerecht in de vorm van salade of frites bij het hoofdgerecht, derhalve erg duur voor alleen een tournedos.
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
met nog 2 vrienden gisteravond gegeten bij Joseph. Gewoon een goeie tent. Geen poespas, goed eten. Vooral de bediening was erg vriendelijk en professioneel. Bij de zeetong stelde men een andere en veel beter passende witte wijn voor. Deze jongens, en meiden, begrijpen het!
Antoine P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was prima. De dame die ons bediende heeft blijkbaar iets minder positief te horen gekregen tijdens ons diner . De tweede helft van de bediening was zij minder enthousiast.
Op een meter naast ons werden tientallen glazen op de bar gezet die daar bleven staan. Dat zag er minder gezellig uit.
Verder prima gegeten.