Bar Bistro Joseph

728-A Hoofdweg 2132 BV Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro Joseph

Bistro met een Aziatische twist

Joseph is een bistro met een Aziatische twist. Er is een grote keuze uit vlees en visgerechten, maar ook de vegetariër kan hier prima terecht. Leuk detail: Joseph organiseert ook bier- en wijnproeverijen.

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Joseph

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Wijnbar 16:00 - 01:00

Manuela L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Prijs/kwaliteitverhouding is niet in verhouding. Veel te duur voor wat je krijgt. Eten is oké maar niet geweldig. Betere afzuiging is nodig. Kleding stinkt na bezoek. Bediening enthousiast en netjes. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Voor dit geld eet ik veel beter bij andere restaurants.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima restaurant met een Goede service.
Ivo B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
helemaal lekker gegeten, 3 gangen. mét LIVE muziek van HeinMeijer/LittleBoogieBoyBluesBand!
Fantastische avond gehad.
(wel een beetje jammer dat de tussengerechten niet onder de AH-bonnen gold, ipv een toetje....)

volgende keer WEER!
HenkL1966 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vriendelijk personeel maar het duurde net even te lang allemaal.
Tournedos met pepersaus werd met jus.
Niets van gezegd, Prima avond verder.
adma49 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Al een paar keer bij Joseph gegeten maar de laatste keer was het hoofdgerecht een desillusie. De catch of the day was harder. Omdat ik alleen van zacht smakende vis houd vroeg ik naar de smaak en heb naar aanleiding van het antwoord de vis besteld. Het bleek een tanige dradige vis. Op mijn negatieve antwoord op de vraag of het smaakte werd niet echt gereageerd.
Jammer: voorgerecht en desert waren gelukkig wel lekker.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg gezellig, maar een crime voor vegetariërs. Daarvoor is keuze uit twee verschillende hoofdmenu's, dat is wel zonde. Het voorgerecht is lekker, de nagerechten zijn niet even begrijpelijk. Ook de voorgerechten zijn niet makkelijk te begrijpen. Oftewel - tijd voor wat huiswerk doen voor vegetariërs...
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Voorgerecht champignons Aioli uit de over om te smullen en met brood om te 'dopen'. Hoofdgerecht een BBQ burger, was prima maar een hele hap. Het hoofdgerecht hert was ook heerlijk.
Tussen twee gerechten door konden we nog even op het verwarmde terras ons wijntje doen, hier kom je via Josephine, de bargelegenheid van Joseph. De bediening is super vriendelijk, jong en ze doen het op een leuke jeugdige manier, niet zo conform de etiketten. Zaterdag 28 januari ga ik toevallig weer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Rommelige bediening. Eerst geen drankje toen twee serveersters achter elkaar met dezelfde vraag. 9.50 voor een uienbouillon met enkele sliertjes ui zonder garnituur is wel erg veel. de combinatie van thaise gamba's met Hollandse ingrediënten in de salade gaf een vreemde smaakcombinatie. Lange wachttijden hoewel serveerster aangaf dat keuken snel was. Al met al een wat teleurstellende ervaring.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima ontvangen en heerlijk gegeten.
Wachttijd op de verschillende gangen was niet te lang. Personeel was zeer vriendelijk en correct.
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Lekker gegeten en een top bediening! genoeg keuze op het menu. Daarna nog even naar josepine gegaan voor een borrel zeker aan te raden
Klaas T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima gegeten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel, in voor een grapje.
Wachttijden tussen de gangen goed, je krijgt de tijd om tijdens gesprek met vrienden weer uit te kijken naar de volgende gang.
Gewoon een leuke avond!
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Erg lekker gegeten alleen erg weinig keuze in het menu, aardig personeel en snelle service. Ik ga hier zeker nog een keer naartoe als er wat variatie komt in het menu bijvoorbeeld een pastagerecht met vlees erbij.
Marjon O.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prima gelegenheid, konden gewoon van de kaart kiezen, vriendelijke serveerster, eten was heerlijk, gaan we zeker nog eens heen.
Dear C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We kwamen aan om 18:30u en zijn gestart met het aangeboden "tapas"-plankje. Vervolgens moesten we het daarmee doen tot 20:45u. En niemand van de keuken noch de bediening hielt het in de gaten. We moesten meerdere malen vragen waar ons eten bleef. De keukenbrigade was kennelijk niet onder de indruk van de bediening, die wij wel naar de keuken zagen gaan om te vragen hoe lang het nog duurde. En echt druk was het niet. Gasten die later kwamen kregen eerder te eten en waren ook veel eerder klaar. Een behoorlijke tegenvaller dus, die weliswaar werd afgedaan met een drankje, maar toch..... laatste keer!
christabos .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten is heerlijk en je wordt door het personeel in de watten gelegd. Mijn man is Glutenvrij en dat wordt hier serieus genomen. Zelfs het ijs wordt nagekeken. Jammer dat ze geen glutenvrije broodje hebben en dat de marinade van de kipgerechten gluten bevat. Maar we hebben genoten.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We moesten erg lang op het hoofdgerecht wachten. Na dit aangegeven te hebben bleek er een miscommunicatie te zijn geweest. Kreeg ter compensatie gratis koffie aangeboden , helaas moesten we hier later nog een keer om vragen. Werden door erg veel verschillende personeelsleden bediend. Erg rommelig. Er was gevraagd om een medium doorbakken tournedos maar deze was rose.
LindaKaya .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker gegeten! Leuke spontane, vrolijke bediening!! Nu 2x geweest, beide keren duurde hee wel lang dat je op je eten zat te wachten, aan de andere kant kon je wel rustig je eten laten zakken voordat je je hoofdgerecht/nagerecht kreeg.
Wij hadden zegels vd AH waardoor je het 2e drie gangenmenu gratis kreeg, scheelde een hoop, anders best prijzig.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Erg aardige en behulpzame staff, maar wel erg lang gewacht op de hoofdgerechten. Op de rekening bleek een fles wijn teveel te staan.
robvanr .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Eten is prima, Kunnen we kort over zijn. Pas wel op bij de restaurantactie: 3 gangen is ook echt 3 gangen. Vind je dat te veel en laat jet het voorgerecht of nagerecht weg, dan geldt de actie ineens niet meer. Dus ook al vind je 3 gangen te veel, bestel ze wel. Neem voor of na het goedkoopste en laat het ze gewoon weggooien. Ze zeggen het bij het bestellen niet, dus wees gewaarschuwd.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Hier met twee personen gegeten, waarbij gebruik werd gemaakt van de AH-restaurantactie.
Het bleek een redelijk sfeervol ingericht restaurant en het personeel was erg aardig. Er kon gewoon à la carte worden gegeten. We zochten een fles wijn uit en vroegen er ook een karafje kraanwater bij, wat geen probleem was.

Vooraf namen beiden de Champignons aioli (knoflooksaus) en deze was heel smakelijk.

Als hoofdgerecht nam de één Gepofte aardpeer met druiven, hazelnoot, oude kaas en verjus vinaigrette en de ander de Tournedos Joseph in jus met sambal.
De tournedos, goed gebakken en mals, werd gepresenteerd in een grote laag jus.
Het was zo niet mogelijk de bijgerechten (salade en frites) naast het vlees te scheppen, omdat ze dan door de jus zompig en zacht zouden worden. Niet handig dus.
Het aardpeergerecht bestond uit wel erg veel aardpeer, daarbij hadden de stukjes kaas de grootte van een borrelhapje.
De combinatie van deze ‘vergeten groente’ met de andere ingrediënten was wel lekker maar de hoeveelheid aardpeer was wel erg groot en daarom werd het gerecht maar gauw vergeten.

Als nagerecht werd gekozen voor het Grand Dessert voor 2 personen.
Dit stond, gepresenteerd op een grote plank, wel erg snel op tafel. In eerste instantie zag het er aardig uit, maar het viel qua smaak toch tegen. Er was veel gebruik gemaakt van diverse crèmesoorten die voornamelijk erg machtig waren, de normale prijs van dit gerecht was 28 euro voor 2 personen en daarmee veel te duur.

Als afsluiting namen we een espresso maar helaas was de smaak van deze ook geen succes.

Al met al niet direct een zaak om naar terug te gaan.