Bar Bistro Joseph

728-A Hoofdweg 2132 BV Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant Bar Bistro Joseph

Bistro met een Aziatische twist

Joseph is een bistro met een Aziatische twist. Er is een grote keuze uit vlees en visgerechten, maar ook de vegetariër kan hier prima terecht. Leuk detail: Joseph organiseert ook bier- en wijnproeverijen.

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Joseph

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Wijnbar 16:00 - 01:00

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Als Haarlemmers hebben we wederom met de AH restaurantactie voor Hoofddorp gekozen. We bemerkten al snel dat dit restaurant erg populair is bij een gemêleerd publiek. De gerechten waren zeer smakelijk van hoge kwaliteit en erg kreatief, met een Oosterse touch. De bediening is vermoedelijk geselecteerd op hun brede lach en durft zelfs ons een compliment te geven : "u was een gezellige tafel".
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant. Leuke bediening! Lekker eten met een regelmatig wisselende kaart, Verder alleen maar complimenten. Het geluidniveau op weekend dagen kan wat hoog zijn aangezien de aangrenzende gelegenheid Josephine een bar voor jongeren is en in verbinding staat met het restaurant Joseph! Maar daar wordt goed opgelet!
Pbry .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met zijn 4en hier gegeten. De bediening was een beetje rommelig. Het meisje kwam iedere keer vragen of we wat wilde drinken, ondanks dat de glazen nog niet leeg waren. Maar het eten was daarentegen heerlijk. We maakten gebruik van de AH-actie en konden kiezen voor het Voor- Hoofd- en Nagerecht van de kaart. Je kon ook kiezen voor een speciaal AH 3-gangen menu. Al met al hebben we heerlijk gegeten. Komen zeker een keer terug.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima !
Champignons Ailoli waren als voorgerecht goed op temperatuur en gelukkig niet overdreven doordrenkt met knoflook.
Joseph's BBQ-burger was redelijk smakelijk maar niet erg spannend. Bijgeleverde frites konden niet overtuigen. Slap en smakeloos.
Bediening efficiënt en vriendelijk.
AngelaF .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Prima gegeten hier van de ah actie. Je had keuze van de hele kaart. Voor zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht was er keuze genoeg. De cheesecake was heel verrassend. We komen zeker nog een keer terug.
Marjo_lekkereten .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten! En super bediening. Ondanks de drukte was er oog voor onze wensen.
Het eten is aan de prijs maar dat was het waard.
We gaan zeker nog eens terug.
Kaat-S .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Verschillende malen geweest en moet zeggen normaal altijd super kwaliteit maar wel tegen een behoorlijke prijs. Nu weer geweest en we moesten bijna een half uur wachten op alleen de kaart (en dat op een Dinsdagavond), OK het zat vol maar dan nog. Hele vriendelijke bediening maar duurde echt te lang. Het is dat we van de AH actie gebruik maakte maar dan nog ver boven de € 70,=. In verhouding toch echt te duur !
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik heb erg lekker gegeten, de prijs-kwaliteit verhouding had wel wat lager mogen zijn. Verder vondt ik het erg rumoerig en druk. De bediening was verder erg aardig en het zag er erg leuk uit.
Daanproeft .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij zijn hier al vaker geweest. Maar wil toch graag weer een goede recensie schrijven. Wederom heerlijk gegeten! We waren met de Albert Heijn actie en dan mag je gewoon van de kaart kiezen. Vriendelijke bediening die je niet uit het oog verliezen ondanks de drukte. Uitgebreide kaart ook! Kortom een absolute aanrader voor een lekker avondje genieten.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een geweldige avond gehad. Het was bomvol en erg gezellig. Kwam mede door de spontane, enthousiaste en kundige bediening. Ook het eten was prima. Aanrader!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
'Was sich liebt, das neckt sich,' is hier van toepassing, veel te vol "sorry maar het gaat langer duren want het is erg (te) druk" begint de vriendelijke serveerster. Ondefinieerbare kalf tartaar met bruine truffel poeder? niet goed, coquilles waren goed en de carpaccio niet verkeerd, een mini portie spare ribs waar amper vlees opzat maakte niemand vrolijk, en de rest? laat maar zitten, wat jammer want ze bedoelen het goed maar gaan ten onder aan het succes.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
na klacht lauwe vissoep, lekkere warme vissoep gekregen
hoofdgerecht van verschillende soorten vis in saus met droge rijst was de tonijn (behoorlijk veel) smakeloos, klacht doorgegeven aan ober, hij vond de klacht terecht.
het kipgerecht in saus met droge rijst was heerlijk
op maandag 14 november was een nieuwe menukaart ingegaan. De keuken is ingelicht betr. de klachten
dessert was heerlijk!!!!
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Wij hadden ah kortings kaart 2e 3 gangen menu gratis maar niks geen korting ze kwamen met allemaal smoesjes en wij moesten gewoon de volle mep betalen!! wij komen hier echt nooit meer,dit is al de 2e keer dat ze ons dit flikken!!Hier niet naar toegaan mensen!
Heidy A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Meerdere malen bij jullie gegeten maar ik vond de gerechten erg duur geworden. Het toetje Coupe Joseph was erg teleurstellend voor die prijs. Erg jammer. Vroeger speciale toetjes nu erg minimaal.
Heidy A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Was weer super. Vrijdag komen we weer. Erg lekker eten en erg gezellig.
De carpaccio was heerlijk, we hadden verschillende hoofdgerechten maar allemaal super. Als toetje de cheesecake in een hoorntje was erg lekker maar persoonlijk vindt ik een stukje taart lekkerder.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Warme sfeer, gezellig druk, vriendelijk personeel, eten was goed en na 3 gangen zit je echt goed vol.
Gerechten zien er mooi uit, ook wat Thaise invloeden bijv met de gamba's, erg lekker!
Toetjes zijn allemaal 9,50 is niet goedkoop maar het was wel lekker.
Ook leuk dat er in Hoofddorp achterin in de zaak een apart bar gedeelte is waar af en toe live muziek is.
Daar zitten veel jonge lui en om 22.00 uur zou er een dee-Jay muziek draaien. Op zondag zou er jazz zijn.
Echt een restaurantje van deze tijd.
Sturkjes .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lekker gegeten maar als we niet via de AH restaurantactie hadden gegeten , zijn de prijzen best hoog.
Kaart is ook bijna hetzelfde als de afgelopen jaren.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gezellige avond gehad met vrienden en kids.
Eten was lekker, meer dan voldoende keuze.

Einde avond onrustig door toename geluid Josephine.

Bediening zeer matig. Er werd van alles vergeten, zoals drankjes, bijgerechten enz.
Carlakeijser7 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Was jammer dat personeel te vaak aan tafel kwam vragen of het naar wens was en of ze de wijn mochten bijschenken....Het leek nu net of de fles wijn zo snel mogelijk leeg moest...En als je in gesprek bent is het niet zo fijn als je steeds wordt onderbroken.En wijn bijschenken kunnen we zelf ook wel...Eten was perfect...
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima locatie voor een lekker hapje eten in een ongedwongen sfeer.
Gezien de kwaliteit van het eten, zou Joseph best de patat en mayonaise zelf mogen maken.
Nette bediening. De prijzen zijn wel aan de hoge kant a la carte.
Reservering was niet goed doorgekomen (was hier niet de eerste keer trouwens), maar is goed opgelost.