Bar Bistro Joseph

728-A Hoofdweg 2132 BV Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro Joseph

Bistro met een Aziatische twist

Joseph is een bistro met een Aziatische twist. Er is een grote keuze uit vlees en visgerechten, maar ook de vegetariër kan hier prima terecht. Leuk detail: Joseph organiseert ook bier- en wijnproeverijen.

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Joseph

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Wijnbar 16:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Bar Bistro Joseph

Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig restaurant, heerlijke gerechten en vlotte bediening. Voorgerecht was erg weinig maar na dit gezegd te geven werd er direct iets aan gedaan, top.
dingeltje .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
heerlijk gegeten, een keuze mogen maken vanaf de kaart. In een gezellig restaurant met vriendelijke bediening en voor een mooie prijs.
belepro46 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gisteren heel gezellig mer vier personen met AH bonnen gegeten. Heerlijke keus uit alle gerechten van de kaart.
Heel erg vriendelijke bediening en heel lekker gegeten.
Direct een nieuwe reservering gemaakt
We kijken er weer naar uit.
Leen
Winny K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Goed te spreken, wij gaven aan dat wij via Ah aktie kwamen eten, daar maakten ze ze geen Onderscheid met de andere gasten, werden gastvrij ontvangen.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ondanks vroege boeking, 17.00 uur, leuk ontvangen. Relaxte sfeer, heerlijk eten, topavond! Zeker voor herhaling vatbaar!
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prima gegeten. Vooraf chef's choice, hoofdgerecht tournedos prima gebakken en als dessert grand dessert. Alles zeer smakelijk. Goede vriendelijke bediening en een leuke setting.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer enthousiast, met name over de vriendelijkheid en attentheid van de bediening. Het personeel onderscheidt zich duidelijk van andere restaurants, houden goed contact met de gasten waardoor ze vlot kunnen inspelen op behoeften van de gast. Wij komen vaak bij restaurants, dit was opvallend. Goede samenwerking onderling ook van de medewerkers. Prima gegeten en heerlijke avond gehad!
Ria O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Top Restaurant

Heerlijk gegeten hele prettige bediening was top maar dat wisten wij al wij komen al vaker bij dit restaurant
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goede prijs kwaliteit en attente bediening. Voor de AH actie met restaurantzegels een aanrader vanwege het a la carte menu. Wachttijd was kort maar het was op dat tijdstip dat wij daar aten niet heel druk. Inrichting is wat aan de povere kant waar wij zaten (serre).
Joan M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij waren met 5 personen waarvan 3 personen een steak van 200 gram hebben genomen toen de borden werden gegeven waren deze porties echt geen 200 gram en vonden dit erg jammer. De overige 2 hoofdgerecht waren oké. De kwaliteit was top alleen dus jammer van die kleine porties.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten, bediening sfeer allemaal top ! Mochten ook diverse desertwijntjes proeven om tot 'n keuze te komen . Verlieten als een van de laatste gasten het restaurant. Teken dat we ons prima vermaakten.
A A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
uitstekend gegeten in een drukke maar gezellige sfeer. Aanrader voor anderen. Is bij ons vlakbij dus we gingen er wel meer naar toe/
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was erg vriendelijk. Wij hadden een kortingsbon van AH. Konden gewoon alles bestellen wat we wilde. Werd achteraf berekend. Wij gaan zeker nog een keer
johnenpetra .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
super vriendelijke en attente bediening. Goed stuk vlees van kwaliteit. Voldoene variatie op de kaart. Al met al een dikke 8.
BEZICHT6 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met de AH restaurantactie konden we a la Carte bestellen . Onze gekozen gerechten smaakten heerlijk ,waarbij
de gebakken heilbot als subliem werd ervaren . Een echte aanrader .Mijn vrouw maakt gebruik van een
rolstoel en werd uitstekend begeleid en waar nodig geholpen . Voor de eerste keer in dit restaurant hebben
wij genoten ; we komen zeker terug.
_Manon_ .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hier gegeten met de restaurantactie van de AH. We mochten alles van de kaart kiezen en die keuze was lekker ruim. Voorgerecht was lekker en smaakte naar meer. Op het hoofdgerecht hebben we ruim een uur moeten wachten, wat we beiden echt té lang vonden. Doordat we hierdoor nog wat meer trek hadden gekregen direct een portie friet erbij besteld. Die friet was nadat we ons eten op hadden nog steeds niet gearriveerd: vergeten dus. Het hoofdgerecht (noodles met beef) was echt héél erg lekker!! Zelden zo'n lekkere wok gegeten. Het eten was een dikke 10, maar door het lange wachten op het hoofdgerecht en de friet die werd vergeten toch een wat lager cijfer.
Nicolien P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Aangenaam verrast! Mooie zaak, sfeervolle inrichting en vriendelijk personeel. Konden kiezen van de gehele kaart (absoluut een pluspunt). Mooie wijnen en erg veel aandacht besteed aan de presentatie van de gerechten. Proeverij van voorgerechten is een aanrader! Kan niet echt een minpunt bedenken, behalve dat ik de locatie niet heel gezellig vind (aan een drukke weg), maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de kwaliteit van het eten en de bediening. Ik kom hier zeker terug. Ga zo door.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
geweldige hartelijke ontvangst en prima eten wij zijn er al meerdere keren geweest met vrienden en de kinderen een echte aanrader.
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het duurde wel even, maar dat kwam omdat ze ons een hoge tafel hadden bedacht en dat lukt mijn vriendin (met een slechte rug) niet. Maar in de cocktail bar gezellig gezeten totdat een lage tafel vrij was.
We hebben heerlijk gegeten en het was heel gezellig.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met 5 vrienden uit eten geweest. Door een opstootje tussen een andere klant en de bediening (vanwege een dubbele boeking) hebben wij op verzoek van de bediening onze tafel afgestaan om de goede vrede te bewaren. Met oprechte excuses en onze drankjes op kosten van het restaurant plaatst genomen in het aangesloten cafe.
De bediening is uiterst vriendelijk/behulpzaam en vanwege het lange wachten en de toenemende trek hebben wij ook een knoflookbroodje met serranoham op kosten van het restaurant gekregen. Het wachten op onze tafel duurde echter langer dan verwacht. Het voorgerecht is hierdoor bij aanvang van het diner ook op kosten van het restaurant aangeboden. Wij merkte dat de bediening de situatie erg lastig vond en er alles aan deden om het ons naar de zin te maken. Ondanks de onrustige start hebben wij heerlijk gegeten. De gerechten waren smaakvol en goed verzorgd. De vegetarische gerechten zijn ook heerlijk en verassend.