Bar Bistro Joseph

728-A Hoofdweg 2132 BV Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro Joseph

Bistro met een Aziatische twist

Joseph is een bistro met een Aziatische twist. Er is een grote keuze uit vlees en visgerechten, maar ook de vegetariër kan hier prima terecht. Leuk detail: Joseph organiseert ook bier- en wijnproeverijen.

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Joseph

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Wijnbar 16:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Bar Bistro Joseph

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Topavond gehad; eten was uitstekend en qua service perfect. Regelmatig werd ons gevraagd of er nog iets te wensen was. Voor herhaling vatbaar!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vriendelijke bediening, we waren vroeg dus men nam ook de tijd . Volle bak daarna dus dat geeft ook wel een goed teken. Goede keus geweest.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuk ingericht restaurant met ontzettend kwalitatief, goed eten en hulpvaardig personeel. We zaten niet echt relaxt doordat er in het restaurant een toegang is naar een drinkbar ernaast, afgescheiden met een dik gordijn. Entree van die bar loopt waarschijnlijk alleen via de hoofdingang van het restaurant waardoor het horde mensen constant langs je heen lopen. Maar de kwaliteit van het eten maakte dit weer goed.
ellyvandekoevering .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was en de bediening was goed. Ikzelf ben een best moeilijk met eten en vond het moeilijk om een keus van de toch wat kleine kaart te maken
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zoals altijd bij Joseph heerlijk gegeten en super bediening. Ook altijd bijzondere specials dus het wordt nooit saai. Aanrader!
Cora M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
1 van ons was glutenvrij, echter er was totaal geen bijgerecht in de vorm van salade of frites bij het hoofdgerecht, derhalve erg duur voor alleen een tournedos.
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
met nog 2 vrienden gisteravond gegeten bij Joseph. Gewoon een goeie tent. Geen poespas, goed eten. Vooral de bediening was erg vriendelijk en professioneel. Bij de zeetong stelde men een andere en veel beter passende witte wijn voor. Deze jongens, en meiden, begrijpen het!
Antoine P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was prima. De dame die ons bediende heeft blijkbaar iets minder positief te horen gekregen tijdens ons diner . De tweede helft van de bediening was zij minder enthousiast.
Op een meter naast ons werden tientallen glazen op de bar gezet die daar bleven staan. Dat zag er minder gezellig uit.
Verder prima gegeten.
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een zeer prettige plek om met het gezin uit eten te gaan. Het was zaterdag 21 oktober erg druk, ondanks dat was het personeel uitermate vriendelijk en correct, chapeau. In de serre is het met een grote groep lastig communiceren, het is verder uitstekend gegaan. Dank jullie wel. Familie van der Kamp
Winny K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en uiterst vrolijke bediening, wij komen zeker nog een keer of wat terug. Ook aan familie en bekende doorgegeven. Gelijk kwamen ze de volgende dag uit Amsterdam om het uit te proberen, ook zij waren enthousiast.
agraa000 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geweldige avond weer bij Joseph, vriendelijke bediening, je voelt je echt thuis!
Het eten en de opmaak van de plankjes voor- en achteraf waren weer zo mooi en veelzijdig. Het hoofdgerecht zowel de biefstuk als de sliptongetjes waren "come L' Amour".
Al met al een echt avondje uit, wij hebben genoten. Bedankt team van Joseph en tot gauw!
Remy K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuke ontvangst en informeel personeel. Heerlijk gegeten en lekkere wijntjes. Wel wat rumoerig maar hierdoor levendig restaurant.
p.vanhal .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De ontvangst was goed. We hadden een prima plek en hebben lekker gegeten. De bediening was vlot en gezellig, een goede avond.
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We zijn hier geweest met de AH actie. Mochten van de normale kaart kiezen. Wat een heerlijke gerechten. Proeverij vooraf, biefstuk in jus en proeverij als toetje. Bij het toetje miste ik de slagroom (graag erbij doen) maar verder was het helemaal af. Supervriendelijke bediening. We komen hier zeker nog een keer terug.
R. V. L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Op zich een leuk restaurant, goede ontvangst, gezellige bediening. Betreft de menu's, die hadden beter gekund, iedereen was tevreden over het voorgerecht, maar het hoofdgerecht was vlak van smaak en karig op de borden. Ook de bijgerechten als sla en frietjes waren echt veel te weinig.
Bij vertrek begrepen we dat de chef kok er niet was en een andere kok overspannen en dat is lastig, maar dat mag niet de kwaliteit van het eten benadelen. Of we er nog eens gaan eten? Denk het niet.
Beatrix61 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was een gezellig restaurant eten was goed en de bediening ook inrichting was gezellig en we mochten zelf kiezen voor aparte dingen of een menu
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gevarieerde kaart van sashimi tot steak tartaar en saté tot wok. Enige minpuntje: salade met kabeljauw is al maanden van de kaart maar staat er nog wel op. Leuke bediening.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lang geleden slechte ervaring met deze bistro, nu n.a.v. AH restaurantactie opnieuw geprobeerd en eerlijk is eerlijk was prima!
Vriendelijke bediening, lekker gegeten.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prettige bediening, leuke interactie.
Gerechten waren van wisselende kwaliteit van super tot matig. Het zijn simpele gerechten, die soms ook simpel in elkaar gezet zijn. Hierdoor komt voor mij de prijs/kwaliteit onder druk te staan.