Bar Bistro Joseph

728-A Hoofdweg 2132 BV Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro Joseph

Bistro met een Aziatische twist

Joseph is een bistro met een Aziatische twist. Er is een grote keuze uit vlees en visgerechten, maar ook de vegetariër kan hier prima terecht. Leuk detail: Joseph organiseert ook bier- en wijnproeverijen.

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Joseph

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Wijnbar 16:00 - 01:00

christabos .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten is heerlijk en je wordt door het personeel in de watten gelegd. Mijn man is Glutenvrij en dat wordt hier serieus genomen. Zelfs het ijs wordt nagekeken. Jammer dat ze geen glutenvrije broodje hebben en dat de marinade van de kipgerechten gluten bevat. Maar we hebben genoten.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We moesten erg lang op het hoofdgerecht wachten. Na dit aangegeven te hebben bleek er een miscommunicatie te zijn geweest. Kreeg ter compensatie gratis koffie aangeboden , helaas moesten we hier later nog een keer om vragen. Werden door erg veel verschillende personeelsleden bediend. Erg rommelig. Er was gevraagd om een medium doorbakken tournedos maar deze was rose.
LindaKaya .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker gegeten! Leuke spontane, vrolijke bediening!! Nu 2x geweest, beide keren duurde hee wel lang dat je op je eten zat te wachten, aan de andere kant kon je wel rustig je eten laten zakken voordat je je hoofdgerecht/nagerecht kreeg.
Wij hadden zegels vd AH waardoor je het 2e drie gangenmenu gratis kreeg, scheelde een hoop, anders best prijzig.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Erg aardige en behulpzame staff, maar wel erg lang gewacht op de hoofdgerechten. Op de rekening bleek een fles wijn teveel te staan.
robvanr .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Eten is prima, Kunnen we kort over zijn. Pas wel op bij de restaurantactie: 3 gangen is ook echt 3 gangen. Vind je dat te veel en laat jet het voorgerecht of nagerecht weg, dan geldt de actie ineens niet meer. Dus ook al vind je 3 gangen te veel, bestel ze wel. Neem voor of na het goedkoopste en laat het ze gewoon weggooien. Ze zeggen het bij het bestellen niet, dus wees gewaarschuwd.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Hier met twee personen gegeten, waarbij gebruik werd gemaakt van de AH-restaurantactie.
Het bleek een redelijk sfeervol ingericht restaurant en het personeel was erg aardig. Er kon gewoon à la carte worden gegeten. We zochten een fles wijn uit en vroegen er ook een karafje kraanwater bij, wat geen probleem was.

Vooraf namen beiden de Champignons aioli (knoflooksaus) en deze was heel smakelijk.

Als hoofdgerecht nam de één Gepofte aardpeer met druiven, hazelnoot, oude kaas en verjus vinaigrette en de ander de Tournedos Joseph in jus met sambal.
De tournedos, goed gebakken en mals, werd gepresenteerd in een grote laag jus.
Het was zo niet mogelijk de bijgerechten (salade en frites) naast het vlees te scheppen, omdat ze dan door de jus zompig en zacht zouden worden. Niet handig dus.
Het aardpeergerecht bestond uit wel erg veel aardpeer, daarbij hadden de stukjes kaas de grootte van een borrelhapje.
De combinatie van deze ‘vergeten groente’ met de andere ingrediënten was wel lekker maar de hoeveelheid aardpeer was wel erg groot en daarom werd het gerecht maar gauw vergeten.

Als nagerecht werd gekozen voor het Grand Dessert voor 2 personen.
Dit stond, gepresenteerd op een grote plank, wel erg snel op tafel. In eerste instantie zag het er aardig uit, maar het viel qua smaak toch tegen. Er was veel gebruik gemaakt van diverse crèmesoorten die voornamelijk erg machtig waren, de normale prijs van dit gerecht was 28 euro voor 2 personen en daarmee veel te duur.

Als afsluiting namen we een espresso maar helaas was de smaak van deze ook geen succes.

Al met al niet direct een zaak om naar terug te gaan.
Gon Z.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Voorgerecht en hoofdgerecht waren lekker, nagerechten vielen tegen,
de prijs-kwaliteit verhouding kon ook beter.
Vriendelijke maar wel rommelige bediening.
Men zou in een wat rustiger tempo de gerechten kunnen uitserveren.
Onze wijnkeuze (een verdejo) beviel ons.
h.lok .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Met vriendelijke bediening en goed klaargemaakte gerechten op tafel kunnen we alleen maar zeggen: Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we bij Joseph komen. Een aanrader!
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben hier wel vaker gegeten en eigenlijk nooit echt klachten gehad. Dit keer werden we neergezet bij de overloop tussen de bar en restaurent. We zaten niet in zicht en dat hebben we ook echt gemerkt. We hebben serieus een half uur gewacht voordat we iets te drinken konden bestellen. Nee zij kwamen niet langs, ik heb ze moeten roepen. Mijn kalfstartaat smaakte heerlijk, maar de gamba's van mijn vriend werd overheerst door vissaus. Niet echt lekker dus. De tournadou met sambal smaakten lekker, maar mijn tonijn was echt flauw. Het smaakte gelukkig wel lekker als ik mijn vis in de sambaljus doopte. Het duurde ook weer erg lang voordat er afgeruimd werd. Het wachten duurde zo lang dat we er maar een weddenschap van gingen maken. Ook voelde mijn vriend zich niet lekker, dus ik was naar de bar gelopen en heb het uitgelegd waarom we gelijk de rekening wilden. De bediening zou de rekening gelijk komen brangen. Ook hier moesten we heel erg lang op wachten. Op een gegeven moment hebben we de jassen maar aangedaan en liepen we naar de kassa. De bediening zag ons en schok eingelijk, omdat ze ons was vergeten. Ze vergat ons eigenlijk al de hele avond. Prijzen waren ook erg hoog voor de kwaliteit wat je krijgt. We zullen hier niet snel terug komen nee.
nhjdl .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Met AH actie hier gegeten, voordeel is dat je geen aangepaste menukaart krijgt, maar gewoon a-la-carte kunt bestellen. Top. Gezellige tent en leuke bediening, maar we kwamen voor het eten. Dit viel een beetje tegen. De porties waren niet ruim behalve dan bij menu van de chef de rode kool gazpacho, een hele karaf vol, een beetje teveel van het goede. Na paar lepels heb je al genoeg. De kalfswang was zeer mals, en de groente moet je er maar bij denken, maar dat is in veel restaurants helaas tegenwoordig het geval.
denenhel .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede service, eten was lekker jammer dat het erg weinig was. Klein bakje sla en mandje friet die je met 2 personen moest delen. Verders geen andere groenten. De prijs voor het menu was te duur. Personeel heel gastvrij.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Als Haarlemmers hebben we wederom met de AH restaurantactie voor Hoofddorp gekozen. We bemerkten al snel dat dit restaurant erg populair is bij een gemêleerd publiek. De gerechten waren zeer smakelijk van hoge kwaliteit en erg kreatief, met een Oosterse touch. De bediening is vermoedelijk geselecteerd op hun brede lach en durft zelfs ons een compliment te geven : "u was een gezellige tafel".
Nicoline W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Onlangs op een woensdag avond met zijn tweetjes wezen eten met de AH restaurant actie. Het was erg druk voor een doordeweekse avond waardoor het uit serveren van de voorgerechten en de drankjes wat rommelig verliep maar dit werd met een glimlach snel door het personeel opgelost. Het eten was heerlijk. Alles tezamen hebben we een fijne avond gehad
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant. Leuke bediening! Lekker eten met een regelmatig wisselende kaart, Verder alleen maar complimenten. Het geluidniveau op weekend dagen kan wat hoog zijn aangezien de aangrenzende gelegenheid Josephine een bar voor jongeren is en in verbinding staat met het restaurant Joseph! Maar daar wordt goed opgelet!
Pbry .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met zijn 4en hier gegeten. De bediening was een beetje rommelig. Het meisje kwam iedere keer vragen of we wat wilde drinken, ondanks dat de glazen nog niet leeg waren. Maar het eten was daarentegen heerlijk. We maakten gebruik van de AH-actie en konden kiezen voor het Voor- Hoofd- en Nagerecht van de kaart. Je kon ook kiezen voor een speciaal AH 3-gangen menu. Al met al hebben we heerlijk gegeten. Komen zeker een keer terug.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima !
Champignons Ailoli waren als voorgerecht goed op temperatuur en gelukkig niet overdreven doordrenkt met knoflook.
Joseph's BBQ-burger was redelijk smakelijk maar niet erg spannend. Bijgeleverde frites konden niet overtuigen. Slap en smakeloos.
Bediening efficiënt en vriendelijk.
AngelaF .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Prima gegeten hier van de ah actie. Je had keuze van de hele kaart. Voor zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en het nagerecht was er keuze genoeg. De cheesecake was heel verrassend. We komen zeker nog een keer terug.
marjo_lekkereten .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten! En super bediening. Ondanks de drukte was er oog voor onze wensen.
Het eten is aan de prijs maar dat was het waard.
We gaan zeker nog eens terug.
Kaat-S .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Verschillende malen geweest en moet zeggen normaal altijd super kwaliteit maar wel tegen een behoorlijke prijs. Nu weer geweest en we moesten bijna een half uur wachten op alleen de kaart (en dat op een Dinsdagavond), OK het zat vol maar dan nog. Hele vriendelijke bediening maar duurde echt te lang. Het is dat we van de AH actie gebruik maakte maar dan nog ver boven de € 70,=. In verhouding toch echt te duur !
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik heb erg lekker gegeten, de prijs-kwaliteit verhouding had wel wat lager mogen zijn. Verder vondt ik het erg rumoerig en druk. De bediening was verder erg aardig en het zag er erg leuk uit.