Bar Bistro Joseph

728-A Hoofdweg 2132 BV Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro Joseph

Bistro met een Aziatische twist

Joseph is een bistro met een Aziatische twist. Er is een grote keuze uit vlees en visgerechten, maar ook de vegetariër kan hier prima terecht. Leuk detail: Joseph organiseert ook bier- en wijnproeverijen.

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Joseph

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Wijnbar 16:00 - 01:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
pieter V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij 1730 uur aanwezig moeten 90 minuten

wachten op het eten. Er waren 2 tafels bezet,

bediening was ons vergeten. Dus niet meer.

P.v.d.Hengst
Dutchdragon .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lynne H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Super lekker gegeten! Wij hadden de chef's choice voorgerechten,als hoofdgericht ik de wok gamba en mijn partner de tournedo met trufflesaus. Als na, hij de ijs en ik de brownie met ijs en crumble. Ik moet zeggen dat de brownie is niet ECHT een brownie ,maar een sort van een lava cake. Er waren ook zeer hard stukjes (misschien van de crumble erbij) en dat vond ik niet zo fijn. Verder was de "brownie" lekker. Wij moesten 30+ minuten wachten tot iemand bij onze tafel kwam om onze dessert te bestellen. Dat vonden wij niet zo prettig. We wisten wat we wilden, maar we hadden een vraag over een van de desserts. De serveerster liep weg, nadat ze ons de menu's gaf. Dus we konden onze vraag niet vragen . We begrepen dat het erg druk was maar het was jammer dat het zo lang duurde totdat iemand bij onze tafel kwam.
Remco B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Gevarieerde kaart, maar wel aan de prijs. Prijs/kwaliteitverhouding is scheef. Lekkere biertjes. vriendelijke bediening. De tournedos bestelde ik medium, maar werden well done geserveerd. Niets van gezegd. Tournedos dreven in de jus, leek wel soep zoveel als het was. Jammer. Ik eet hier alleen met een AH-actie.
Lara R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Echt héérlijk eten, allemaal ook echt op een aparte manier bereid. Het was de derde keer dat ik hier was en opnieuw hebben ze mijn verwachtingen overtroffen!
Karen J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Prima eten. Het is wat aan de prijzige kant allemaal maar wel van goede kwaliteit. Met de AH actie dus zeker goed te doen.
Dutchdragon .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wat een prettige sfeer, zeer relaxed, goed en gezellig personeel! Eten absolute aanrader, huiswijn een topper. Hele fijne tent, terugkomer!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Dit keer met mijn vriendinnen, zij kenden Joseph nog niet. Komen zeker weer een keer eten.
Vriendelijke bediening.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben een leuke en gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.

Er gingen 2 dingetjes mis maar er werd gelijk een passende oplossing gezocht top service we hebben genoten
Manuela L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Prijs/kwaliteitverhouding is niet in verhouding. Veel te duur voor wat je krijgt. Eten is oké maar niet geweldig. Betere afzuiging is nodig. Kleding stinkt na bezoek. Bediening enthousiast en netjes. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Voor dit geld eet ik veel beter bij andere restaurants.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima restaurant met een Goede service.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten. We kozen voor het 3 gangen verassings menu en heerlijk kruidenbrood vooraf. Lekkere biertjes, lekkere wijntjes en bediening zo rap en geintersseerd.
Je voelt je er meer dan welkom!
Ivo B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
helemaal lekker gegeten, 3 gangen. mét LIVE muziek van HeinMeijer/LittleBoogieBoyBluesBand!
Fantastische avond gehad.
(wel een beetje jammer dat de tussengerechten niet onder de AH-bonnen gold, ipv een toetje....)

volgende keer WEER!
HenkL1966 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vriendelijk personeel maar het duurde net even te lang allemaal.
Tournedos met pepersaus werd met jus.
Niets van gezegd, Prima avond verder.
adma49 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Al een paar keer bij Joseph gegeten maar de laatste keer was het hoofdgerecht een desillusie. De catch of the day was harder. Omdat ik alleen van zacht smakende vis houd vroeg ik naar de smaak en heb naar aanleiding van het antwoord de vis besteld. Het bleek een tanige dradige vis. Op mijn negatieve antwoord op de vraag of het smaakte werd niet echt gereageerd.
Jammer: voorgerecht en desert waren gelukkig wel lekker.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg gezellig, maar een crime voor vegetariërs. Daarvoor is keuze uit twee verschillende hoofdmenu's, dat is wel zonde. Het voorgerecht is lekker, de nagerechten zijn niet even begrijpelijk. Ook de voorgerechten zijn niet makkelijk te begrijpen. Oftewel - tijd voor wat huiswerk doen voor vegetariërs...
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Voorgerecht champignons Aioli uit de over om te smullen en met brood om te 'dopen'. Hoofdgerecht een BBQ burger, was prima maar een hele hap. Het hoofdgerecht hert was ook heerlijk.
Tussen twee gerechten door konden we nog even op het verwarmde terras ons wijntje doen, hier kom je via Josephine, de bargelegenheid van Joseph. De bediening is super vriendelijk, jong en ze doen het op een leuke jeugdige manier, niet zo conform de etiketten. Zaterdag 28 januari ga ik toevallig weer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Rommelige bediening. Eerst geen drankje toen twee serveersters achter elkaar met dezelfde vraag. 9.50 voor een uienbouillon met enkele sliertjes ui zonder garnituur is wel erg veel. de combinatie van thaise gamba's met Hollandse ingrediënten in de salade gaf een vreemde smaakcombinatie. Lange wachttijden hoewel serveerster aangaf dat keuken snel was. Al met al een wat teleurstellende ervaring.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima ontvangen en heerlijk gegeten.
Wachttijd op de verschillende gangen was niet te lang. Personeel was zeer vriendelijk en correct.
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Lekker gegeten en een top bediening! genoeg keuze op het menu. Daarna nog even naar josepine gegaan voor een borrel zeker aan te raden