Bar Bistro Joseph

728-A Hoofdweg 2132 BV Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro Joseph

Bistro met een Aziatische twist

Joseph is een bistro met een Aziatische twist. Er is een grote keuze uit vlees en visgerechten, maar ook de vegetariër kan hier prima terecht. Leuk detail: Joseph organiseert ook bier- en wijnproeverijen.

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Joseph

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Wijnbar 16:00 - 01:00

Nol V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekker gegeten en goede bediening, voor herhaling vatbaar en leuke locatie en vriendelijk personeel en goed weer in de serre
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met familie een leuke avond gehad. Lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Wel aardig aan de prijs..............................................................................
.........................
simone354 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ondanks dat het druk was, kregen we voldoende aandacht van de bediening. De bediening straalde echt uit dat ze het naar hun zin hadden en daardoor hadden we een leuke avond. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Eerst gezellig geborreld bij Josephine, zeer vriendelijke bediening. Aansluitend heerlijk gegeten, alle vier verschillende gerechten genomen welke allen zeer smakelijk waren! Ook hier Vriendelijk en vlotte bediening!
Martien K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Eten was prima. Bediening vriendelijk en adequaat. Moesten alleen erg lang wachten op hoofdgerecht maar dat kan te maken hebben gehad met een grote groep in het restaurant.
eggepie .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Ruim 2 en een half uur gezeten. Wel wat lang. Duurde vrij lang voordat er werd opgenomen wat we wilde eten. kaart prima. Kon alles van de kaart kiezen voor de AH bon. Heerlijk gegeten, hoeveelheid best groot. Ga er zeker nog een keer naar toe.
Sija V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben gezellig met 11 mensen gegeten. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar zin was. Je kon je wensen geven en werden aangepast. Kortom, een leuk restaurant om nog eens heen te gaan.
jmvanvught1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zeer betrokken personeel, goede sfeer, heerlijk menu, goeie ambiance!
Zeker aan te bevelen. Geen uitzonderingen bij keuze van gerechten op de menukaart ( zoals AH restaurantactie. )
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Gisteravond met een vriendin bij Joseph gegeten. Als voorgerecht hadden we een soepje en de gemarineerde zalm besteld, beide erg lekker! Het hoofdgerecht was voor ons beide een salade met ossenhaas, helaas was dit niet goed doorgekomen en kregen wij een wokmaaltijd met ossenhaas. Nadat we hadden aangegeven dat dit niet was wat wij hadden besteld, kreeg mijn vriendin een side salad erbij geserveerd ipv de rijst maar bleef mij wokmaaltijd zoals hij was? Ik heb hier ook bijna niet van gegeten aangezien dit niet was waar ik trek in had. Als dessert bestelde we een kaasplankje en een cheesecake, die waren beide prima. Toen we de rekening kregen bleek dat daar ook 2x een wokmaaltijd op stond in plaats van de bestelde salade, dit werd netjes gecorigeerd. Na nog een keer gekeken te hebben stond er ook een voorgerecht van kabeljauw op en niet de gegeten zalm. Ook dit is gewoon gecorigeerd maar al met al was het een rommelige avond, jammer!
Klaas P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
gezelschap van 8 personen gegeten. Prima bediening, niets van te zeggen. Wat absoluut niet kan: tournedos Joseph, in groot kader op de kaart : is er niet ...nb op zaterdagavond!!!
Flessen kraanwater van ruim 4 euro, sorry ook dat kan echt niet!
Verder kan je hier gezellig eten maar niet meer dan dat.
Caren D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en bekwaam. De gerechten waren verrassend en erg lekker. Het enige minpunt vond ik was het publiek op deze avond. Dit waren helaas niet mensen waar ik graag een in restaurant zit.
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker gegeten en er wordt goed opgelet bij een glutenvrij dieet!
Ze kunnen de meeste gerechten aanpassen indien nodig. Top!
rhonselaar .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuk restaurant dat overloopt in bruine kroeg. De ontvangst en bediening was zeer correct en vriendelijk. Het eten werd kundig opgediend en was zeer smaakvol. Zowel de Thaise soep, de Spareribs en de Thaise garnalen waren heerlijk. De deserts konden beter en aan de Coupe ijs zat een vreemde, zurige smaak.
henk R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij vonden het eten erg karig , weinig groenten , wij hadden er meer van verwacht.
Geen lekkere bak aardappeltjes , of iets dergelijks , heel jammer.
Bediening zeer goed .
Om weer re komen .?
Thea en henk
Robijn
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het ontvangst was heel vriendelijk. Dit door twee zeer vriendelijke heren in de bediening ! Wat echt iedereen op viel was de dame in de bediening die heel kort af was. Wel een paar keer riep jullie zijn toch van de AH ACTIE !
Jullie moeten dit wel bestellen. Jammer . Maar we hebben een heerlijke avond gehad!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
prettige vriendelijke bediening, ruime keuze aan gerechten. Het was mooi weer, tafel online gereserveerd, was ook voor ons buiten klaar gemaakt. Kortom prima avond gehad
MARION S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Prima eten. Maar lang wachten voordat drankjes opgenomen werden. Lang wachten en meerdere malen geprobeerd de aandacht te trekken om te mogen bestellen en dit ging alle gangen zo door. Ook met afrekenen. Rekening op tafel echter de dame komt niet meer terug om af te rekenen want ze is druk met opruimen. Dus weer naar de bar. Dus dit was niet de klantbeleving waarop we hadden gehoopt, ondanks dat iedereen uiterst vriendelijk is. Dit kan echt beter.
Alexia D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en goede bediening, die goed opletten of we nog wat wilden drinken en goed adviseerden.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten , aardige bediening. Misschien is het beter als er
1 vast bedienings personeel per tafel serveert . Bij het serveren van
de drankjes ging er iets mis bij ons.
Vdirks .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben heel lekker gegeten en bediening was zeer vriendelijk en hebben kennis van wat er op het menu
staat. Het Grande dessert hadden wij met vier personen besteld. Het was een geweldige presentatie en van zeer
goede kwaliteit.
Te samen met de AH actie was de rekening geen teleurstelling.