Bar Bistro Het Wedde

Richard Wagnerlaan 85 2253CD Voorschoten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Het Wedde

Inez M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wij zijn net in Voorschoten komen wonen en proberen alle eetgelegenheden in de buurt uit. Dit is een eenvoudig etablissement. De uitbater doet dit al tientallen jaren met plezier. Er komen veel ouderen uit het omliggende verzorgingstehuis, zomaar of om wat te vieren met bv een hightea. Wij gingen voor het driegangetje keuzemenu van 17,50 en waren aangenaam verrast. Verwacht geen culinair hoogstandje, maar er is zeker sprake van een goede prijs/kwaliteitverhouding. Voorgerecht partner fruitcocktail waarin een ondeugend scheutje likeur. Voor mij een groentebouillon met verse kruiden. Hoofdgerecht een prima varkenscordonbleu, voor mij witvisfilet. Goede portie warme groente (broccoli en bloemkool) waar nog een bite in zat. Frietjes plus nog gekookte krieltjes met een sausje. Een schandalig lekker toetje waarin brokjes karamel waren verwerkt. Erbij worden royale glazen wijn geschonken. Geen hoogvlieger, dat kan ook niet voor die prijs, maar goed te drinken. Koffie na het toetje werd geserveerde met bonbons en noga. Het terras was leuk en toegankelijk. Ook op een regenachtige dag, want de uitbater had tuinpaviljoens geplaatst. Leuke eetgelegenheid als je gewoon zin hebt in een ongecompliceerde, goede maaltijd.
Jbrands1 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Ben de zoveelste keer gaan eten komt hier elke maand. het hier goed vertoeven erg gezellig en het personeel ook. klantvriendelijk.Je kunt hier allcart eten en maandmenu die bestaat uit 3 gangen voorgerecht hoofdmaaltijddinee en dessert. het is voortreffelijk dit maandmenu en is
zat wat je krijgt en erg lekker vooral de rauwkost. komt ook vragen of alles naar wens is? de tafels zijn ruim en je zit niet opgepromt genoeg ruimte en niet groot niet massaal dus lekker rustig en op je gemak eten en zelf bepalen wanneer je de volgende menu wilt eten. Dus ik vind het hier gewoon top en erg goed restaurant kan iedereen aanbevelen, ook voor partijtjes. dus over twee weken ben ik op 2 de kerstdag dat is ook erg gezellige avond tot 22 uur dus prima hier en ook met oudjaar kan je ook bestellen van die overheerlijke eigemaaktesalades verschillende soorten.

dus kan ik aan iedereen dit restaurant aanbevelen een top restaurant en erg vriendelijk personen
klantvriendelijk
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Met z'n drieën prima gegeten. En als je naar de prijs kijkt dan zit dit restaurant qua prijs/kwaliteit verhouding bovenaan.
Maar even afgezien van deze verhouding is het heerlijk eten. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als het nagerecht en de uitgebreide koffie. Bediening was ontzettend leuk. Heel attent en niet opdringerig. Je zou het van de buitenkant niet meteen zeggen, maar binnen is het uitstekend met een heerlijk groot terras.
Keiki .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Ik kan aansluiten bij de eerdere recensie. Wij zijn daar geweest voor een golfwedstrijd met aansluitend een bbq. Een mooie ambiance en zeer gezellig. Personeel erg attent. Het eten was smakelijk, overvloed en de huiswijn goed. Wij gaan zeker terug komen.
Ehbudel .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
We kozen uit het beperkte maandmenu als voorgerechten gerookte forelfilet met mierikswortelsaus en Indische kerriesoep. Als hoofdgerecht fricandeau met rode wijnsaus en champignons resp. tongschar met witte druiven en citroensaus. Voor het nagerecht viel de keuze op kaneel ijs met stoofpeertje en slagroom.
Mede de prijs van € 17,50 per menu in aanmerking genomen, vonden we het een zeer voortreffelijk maal. De porties waren niet heel groot, maar voor ons precies goed. De witte huiswijn was lekker en aanmerkelijk beter dan wat elders doorgaans als huiswijn wordt geschonken.
De bediening ondervonden we als vriendelijk-zakelijk en zeer attent.
De bar-bistro HET WEDDE is een ruim restaurant, aardig ingericht. De bar is op voldoende afstand van het restaurantgedeelte gesitueerd. Er is royale ruimte om de tafeltjes waardoor het restaurant zich gunstig onderscheidt van verschillende andere restaurants in Voorschoten waarin je opgepropt zit.
Het was met maar drie bezette tafeltjes wat stilletjes op woensdagavond na zevenen, maar gelukkig geen muziek/muzak ter compensatie. De ingang die wij kozen is eigenlijk niet rolstoel toegankelijk en helemaal uit het zicht van de bediening waardoor hulp achterwege bleef.

Eten 8; Service 9; Decor 8,5