Bar Bistro DuCo Winterswijk (by Fletcher)

Frerikshof 2 7103CA Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro DuCo Winterswijk (by Fletcher)

Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof | Bar Bistro DuCo

Het fietsroutenetwerk staat garant voor prachtige fietstochten, die je elke keer weer blijven verrassen. Na een schitterende dag keer je terug in Fletcher Hotel-Restaurant Frerikshof, aan de rand van Winterswijk. Je geniet in de culinaire hotspot Bar Bistro DuCo van diverse vis- en vleesgerechten, die worden bereid in de Josper houtskooloven. Hierdoor krijgen de gerechten een unieke smaaksensatie. Bij de culinaire gerechten kan je een heerlijk glas Bar Bistro DuCo wijn drinken. De Bar Bistro DuCo wijn is een blend van de Cabernet Sauvignon en Carmenere druif. De wijn past uitstekend bij het Bar Bistro DuCo concept en past geweldig bij de gerechten, die in de Josper houtskooloven worden bereid.

Dit culinaire restaurant is ook uitermate geschikt voor een heerlijke kop koffie, uitgebreid ontbijtbuffet, lekkere lunch of gezellige High Tea.

Meer informatie over restaurant Bar Bistro DuCo Winterswijk (by Fletcher)

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur

7,1
7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bar Bistro DuCo Winterswijk (by Fletcher)

Hans O.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Zowel mijn pomodorosoep vooraf als het hoofdgerecht, de mixed grill waren lauw en niet warm genoeg. Het vlees was matig, waaronder een stuk buikvet, dat ook niet meer was dan een stuk slap vet.
Mijn partner had een uiensoep die goed smakkte en voldoende warm was. Ook had ze een stoofpotje dat goed warm was en waarvan stukken stoofvlees ook goed smaakten. Alleen zaten er voor ongeveer de helft ook stukken vettig vlees in het potje! Het meegeleverde garnituur met wat standaard groenten was erg hard met aardappelschijfjes die hard en taai waren.
Om de bistro-sfeer te benadrukken werd bestek in een emmertje op tafel gepresenteerd en was het servet niet meer dan een klein papiertje.
De bediening verontschuldigde zich wel en had e.e.a. met de keuken besproken.
Men pretendeert hier een 4-sterrenrestaurant te zijn. Dat wordt naar mijn mening zeker niet waargemaakt.
Prijs/kwaliteit is onvoldoende. Qua sfeer ziet het er wel redelijk uit. Ga alleen niet bij het raam zitten; daar komt een flinke hoeveelheid kou vandaan.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Gegeten bij Duco, was niet geweldig. Als voorgerecht hadden we Gravad Lax waarvan de smaak nogal ontbrak. Hoofdgerecht hadden we mixed grill, was lekker maar niet heel bijzonder. Daarnaast liet de bediening nogal lang op zich wachten, te weinig personeel voor het aantal gasten.
Sophia J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant van het Fletcher Hotel waar wij een paar dagen verbleven. Als voorgerecht had ik een salade met geitenkaas uit de oven. De lasagne die uit alleen maar groenten en feta kaas bestond was het lekkerste groentegerecht dat ik ooit heb gegeten. Het dessert, in het bijzonder de brownie, smolt in mijn mond. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier graag nog weer een keertje terug.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ik heb in één week twee keer heerlijk gegeten in de Frerikshof waar ik op dat moment verbleef. Buitengewoon lekker vond ik de lasagne. In tegenstelling tot wat ik dacht was het geen pastagerecht maar diverse laagjes geroosterde groeten, feta en een beetje saus. Dit werd toen ik het bestelde ook door de bediening tegen mij gezegd. Bij zo'n voortreffelijk groentegerecht mis je het vlees helemaal niet. Een verbeterpuntje is de patat. Bepaald niet speciaal en wat aan de vette kant. Het voor- en het nagerecht waren ook smakelijk. De bediening was buitengewoon vriendelijk en service gericht.
Petervms V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Soep vooraf en speciale aanbieding T-bone steak. ice tea, een glas witte en een glas rode wijn totaal €70,00. Rode wijn werd bijgeschonken in het lege witte wijn glas. Deze fout werd door bediening zelf hersteld: nieuw glas.
Medium T-bone steak leek op in magnetron ontdooid varkensvlees (zacht roze, zonder smaak) Bij navraag werd gezegd: "Het is toch echt wel rundvlees, smakelijke voortzetting."