Bar Bistro DuCo Middelburg (by Fletcher)

Loskade 1 4331 HV Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro DuCo Middelburg (by Fletcher)

Bar Bistro DuCo is dé nieuwe hotspot van Middelburg, dat je tegenover station Middelburg kunt vinden, midden in het historische stadshart. Proef de heerlijke gerechten in het sfeervolle à la carte restaurant. Hier bereidt de chef-kok de vis- en vleesgerechten op de Josper houtskooloven, wat een unieke smaaksensatie creëert. Laat je verrassen door een culinair diner uit de internationale keuken en geniet van een bijpassend wijnarrangement. Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Bar Bistro DuCo Middelburg (by Fletcher)

Geopend van Maandag t/m Zondag. Het restaurant is open van 12.00 tot 21.00

Jouw recensie over het restaurant Bar Bistro DuCo Middelburg (by Fletcher)

Jean-marie N.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
De sharing dinner is een echte aanrader, je gaat zeker niet met honger van tafel. Proevertjes van voorgerecht tem dessert.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het was gezellig en lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar.
John en Els T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima restaurant, gezellig, kleinschalig. vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit prima. Heerlijk gegeten.
Joep R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hadden allebei de mixed grill. Cuisson en smaak waren op orde, maar de temperatuur van het gebodene was ondermaats. Alsof het te lang op het bord heeft gelegen voordat het geserveerd werd. Als desserts een (gedeeld) "kaasplankje met Zeeuwse kaasselectie". Van de vier kazen was er precies één Zeeuwse kaas en verder port salut, gorgonzola en brandnetelkaas. Kazen kwamen rechtstreeks uit de koeling. Zware tegenvaller. Bij een volgend Middelburgs bezoek zullen we deze gelegenheid mijden.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Afrader vanwege de onprofessionele service. We waren de enige tafel en moesten toch steeds lang wachten, de bediening maakte fouten en wist vervolgens met klachten hierover geen raad. Eten is oké en de ruimte in potentie mooi maar kil en goedkoop ingericht.
Koert S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gewoon lekker! In een gezellige ambiance een lekker stukje vlees eten? Geen probleem hier. Ook vlees aan een spies. Leuk opgediend. Vriendelijk personeel. Gewoon dik in orde
guwij .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke aankleding van het restaurant. Prima maaltijden, voltte bediening, ondanks de drukte. We komen beslist nog eens terug. Het was ons goed bevallen
B V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goede bediening. De dames hadden het erg druk. laatste dag van de aktie ! De stukjes vlees van de mix-grill
waren klein ook werd er een schaaltje salade/rauwkost gemist.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
heerlijk gegeten-mooi opgediend-goede porties en vooral goede rustpauze s tussen de maaltijden.
mooie locatie en zeker voor herhaling vatbaar.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Helaas kwam het hoofdgerecht voor de soep, Dit is wel snel opgelost.
Soep en daarna het hoofdgerecht waren erg lekker.
Ook op het dessert was niks aan te merken.
4849be64 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben geluncht, met 3 vegetariërs, de bediening is zeer goed, ook al komt de serveerster 4 x aan tafel om op te nemen, ze blijft beleefd, en blijft geduldig uitleg geven. TOP
J.E.A. V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooie locatie met uitzicht op brug en station. Het eten was prima, en men hield rekening met onze speciale wensen. We moesten nogal lang wachten op het hoofdgerecht, maar dat lag waarschijnlijk aan de capaciteit van de keuken, want de dames van de bediening waren voortdurend aan het werk. Al met al: een aanrader.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gerechten waren goed verzorgd en lekker maar bediening was niet erg efficiënt.
De dames moeste vaak naar de keuken en kwamen heel erg vaak met lege handen terug.
C H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vanwege nacht van de nacht waren er veel kaarsen aan. Dit resulteerde in een heel warm restaurant. Gelukkig kregen we het tafelwater hierdoor van de zaak en dat was erg netjes.
We hebben wel lang op ons eten moeten wachten, vooral omdat het zo druk was. Ook bij lege glazen duurde het lang voordat er nieuw drinken werd opgenomen.
De gerechten waren heerlijk, goed op smaak. Maar de porties waren aan de kleine kant, de groente al helemaal nergens te bekennen. Vooral wanneer je bedenkt dat je voor veel gerechten nog wat bij betaald, vonden wij het niet helemaal in verhouding. Hierdoor moesten we ook nog behoorlijk was bijbetalen aan het einde en dat was echt jammer, vooral omdat het dus niet in verhouding was.
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellige uitstraling, veel keus, lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel, vooral ook het keukenpersoneel. Voor herhaling vatbaar.
Liesbeth F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, we hadden gevraagd om en tafeltje aan het raam maar deze waren al bezet helaas.
het eten ( bloemkoolsoep met gerookte zalm , kabeljauw met knoflooksaus en loempia met garnaaltjes was uitstekend van kwaliteit , ook onze nagerechten waren heerlijk. Wel was de wachttijd echt te lang, het was erg druk en de tafeltjes staan dicht op elkaar helaas. De mooi opgediende gerechten hebben veel goedgemaakt, we komen nog eens terug.
E. O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het restaurant zat vol, wat een gezellige, levendige sfeer gaf. De bediening was snel, met het voorgerecht eigenlijk te snel, want we hadden ons broodplankje voor bij het aperitief nog niet gehad. Het eten was lekker, veel keus. Het was jammer dat de uiensoep niet gegratineerd was: de crouton lag naast de kom soep. Waarom de gamba van de spies maar half zo groot was als de gamba bij de mixed grill bleef onduidelijk.
We hadden ons meer voorgesteld van de smaak van de speciale grill, de Josper. Die kwam niet zo goed naar voren.
Al met al een fijne avond met lekker eten.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vlotte bediening, het personeel was vriendelijk , en het eten was lekker , mooi restaurant.
Kortom een geslaagd etentje.
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was een gezellig avondje uit eten. Vriendelijke bediening, lekker eten. De vernieuwde inrichting is erg mooi, oogt strak en toch gezellig. We kozen voor tomatensoep en uiensoep, die allebei erg smakelijk waren. We hadden er een broodplankje bijbesteld, die zag er leuk uit met een mix aan minibroodjes. Als hoofdgerecht hadden we de saté, die was goed mals. We kregen er friet bij. Wij waren met de Albert Heijn restaurantbon, zonder de bonnen vinden we de prijs wel te hoog voor de hoeveelheid die je kreeg. De prijs-kwaliteitverhouding kan dus beter (of meer eten, of lagere prijs). Als dessert hebben we de limoensorbet gekozen, die zag er mooi uit en was erg lekker!
Jonathan B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mooi (nieuw) ingericht interieur. Goed gespeeld met de verlichting, mooie, ingetogen kleuren.
Leuk avondje uit met een vriendin. We kwamen hier met de AH-actie.
Die vriendin koos voor de tonijnsalade als vooraf (mooie, royale portie) en ik voor de uiensoep. Beiden waren goed bereid en op smaak.
Als hoofdgerecht kozen we beiden iets dat bereid was met de Jospher-oven. Zij koos voor de sur 'n turf en ik voor het kogelbiefstukje. We hebben allebei gesmikkeld.
Ook het toetje was heerlijk, misschien wel het allelekkerste! Mijn vriendin had een mooi, stickie cholcolade-cakeje en chocoladeijs en mooie, bijpassende garnering. Ik koos voor de limoensorbet met frambozenmousse. Deze was heerlijk romig en intens van smaak. Ook dit mooi begeleid met aardbeitjes, chocolade en macarons. Mmmmm.... Ik kom zeker nog eens terug.
Wijn bij het hoofdgerecht (Cabernet) was een goede keuze. Goed advies van de mevrouw die ons bediende. Vriendelijk door al het personeel geholpen.