Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher)

Vlierdenseweg 109A 5753 AC Deurne Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher)

Dineren in een voormalig klooster: het kan bij Bar Bistro DuCo. Het klooster opende in 1954 voor het eerst haar deuren als Missiehuis, aan de weg van Deurne naar Vlierden. In het Missiehuis woonden destijds de paters en broeders van het Gezelschap van het Goddelijk Woord, zij hebben er tot 2004 gewoond. Nu kun je in dit prachtige gebouw plaatsnemen voor een heerlijk diner in dé culinaire hotspot van het karakteristieke 4-sterren hotel: Bar Bistro DuCo. Hier bereidt de chef-kok de vis- en vleesgerechten op de Josper houtskooloven, wat een unieke smaaksensatie creëert.

De menukaart bevat diverse producten uit de Peelstreek, maar ook smaken en stijlen uit de internationale keuken. In de zomermaanden kun je bij mooi weer plaatsnemen op het zonnige terras, waar de gerechten worden klaargemaakt in de buitenkeuken. Sluit de avond af in de knusse bar, waar je een potje biljart of tafelvoetbal kunt spelen.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher)

• : Eigen parkeerplaats voor de deur van het hotel.

Dagelijks 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher)

Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Zeer teleurstellend. Voorgerecht uiensoep was niet echt spannend, hoodgerecht mixed grill bestond uit 4 hompjes vlees, waarvan 2 niet opgegeten, gortdroog. Groente en aardappelgarnituur was gewoon zielig. Geen bediening te zien (ca. uur lang niet) om nog iets anders te krijgen. Uiteindelijk kregen we ter compensatie een kop koffie. De vis van mijn partner was wel ok. Zeker niet goedkoop.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Vorige 2 keren dat we hier waren was het niet goed!
Gisteren was het goed. Bediening goed, voldoende personeel, eten goed, niet te lang hoeven te wachten .
Zou zeggen ga zo door.????????
Tonny En Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wel gevraagd om op borden te serveren i.p.v. dit standaard op houten planken.
Wij vinden dat een gerecht geserveerd op een houten plank minder hygiënisch en moeilijker te nuttigen (jus loopt van en trekt in de plank).
Van het concept "houten plank"zouden ze naar onze mening moeten afstappen.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Na aanvankelijk wat verwarring rond de reservering tussen receptie en restaurant, hebben we gelukkig een gezellige avond in het kader van verjaardag kunnen hebben. Kwaliteit van het eten [verrassingsmenu] is prima.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
" Verrassend " lekker gegeten!
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Lunch. Na een autorit kom je begin van de middag aan en wilt wat eten.
Gaat naar deze zogenaamde bistro , een grote ruimte zonder sfeer en uitstraling. Ontvangst is er niet , je krijgt geen aandacht en kan zelf in een heel matig bezet gebeuren op zoek naar een geschikte SCHONE tafel , dat lukt uiteindelijk. De tafels zijn klein en je krijgt bestek met een onooglijk servetje. De bestelde twaalfuurtjes zijn goed. Er is slechts keus uit twee bieren van het vat , een pils en de Witte Trappist van La Trappe.
De bediening is niet erg attent.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
3-Gangen arrangements-diner in deze bistro-zaal.Een leuke amuse kan er niet af , toch altijd een leuke welkomst voor de gast. Wij begonnen met een goede carpaccio met toch wat overmatig groen.Voor de een werd het een vleesspies zonder een verzorgd sausje. Voor de ander werd met de grote steak ( met bijbetaling) , werkelijk een homp (!) vlees op een niet aantrekkelijk houten plank. Geserveerde garnituurtjes kunnen best wat aantrekkelijker. De temperatuur van het eten was te laag.Wij hadden een witte wijn besteld , aardig aan de prijs voor die kwaliteit en een kannetje water. Het werd zonder verder overleg een met kraanwater nagevulde(!) fles , met een prijs op de rekening.
Men maakt aan alle kanten gerechten in de Josper , zo ook het ananasdessert , je verwacht wel iets dat apart is , nee dus. Afgesloten werd met thee , geen bijzonder merk en een Latte Macchiato wel in een hoog glas maar met een theelepeltje, hoe kan je het verzinnen.Ook bij het diner weer die servetjes.
Een aantal dingen komen slordig over , men is slordig en af en toe niet vriendelijk.Attent zijn !
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
er was een bruiloftsgezelschap aan het eten, waardoor de bediening en de keuken voor ons niet tot z'n recht kwam. het was wat chaotisch en het eten niet optimaal..... te druk voor het aantal personen die aan het werk waren...
Jaimy S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We hebben lekker gegeten. Service was goed vooral barman Engin zorgde voor een leuke avond. Wij komen terug. Tot de volgende keer
Annette J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Met twee genoten van een heerlijk diner. Het dessert ananas uit de josper is de nieuwe favoriet! Een prachtig gebouw met een bijzondere ambiance. Na het diner een avond wandeling gemaakt in het naast gelegen bos met wandelroute. Dit maakte de avond compleet.
Marvin L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Vorige week met de Try Out actie hier gegeten van de nieuwe kaart. Dit was de tweede x voor ons en was wederom super. Leuke bediening!
L'olandese V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
ALLES TOP!!.. De eten was zeer lekker en de personeel super vriendelijke en professioneel... Een echte houde team!
Wij komen zeker terug.
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We hebben hier 3 avonden voortreffelijk gegeten en werden onthaald met de Brabantse gastvrijheid.
Wat een prachtlocatie, wat een heerlijk eten, wat een vriendelijk personeel. Wij hebben genoten!!!!!
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Buiten op het terras een heerlijke vegetarische spies gegeten! Zo inspirerend: iets soortgelijks ligt thuis voortaan ook op de barbecue...
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
We hadden gekozen voor shared dining en dit was erg lekker. Goede keuzes van de kok. Te weinig personeel waardoor vooral bestelling van drankjes herhaald moest worden. Personeel wel erg vriendelijk.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De sliptong was erg lekker in combinatie met de spinazie. De bediening is goed en de manager houdt alles goed in de gaten.
We komen zeker terug!
Erwin P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Vanwege werk, wekelijks te gast in dit restaurant. De restaurantmanager en haar team doen altijd hun uiterste best het mij naar de zin te maken met verrassende en lekkere maaltijden. Prima service & kwaliteit!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Dit restaurant valt onder het concern Fletcher geboekt via iens allemaal goed gegaan.alleen het personeel wist van niets daar ik met mijn vrienden daar logeerde had ik daar ook geboekt te weinig personeel opeens een kok via uitzendbureau en bediening idem.i
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Dag 1: We hadden via Hoteljaarkaart een reservering gedaan, dat is dus hotelreservering incl. Diner 3 gangen. Toen ik dit van te voren aangaf moest de serveerster eerst toestemming vragen. De uitslag was dat men hier nog nooit van gehoord had, we moesten ons eerst melden bij de Hotelreceptie... De receptioniste heeft uiteindelijk geregeld dat we wel mochten dineren. Maar het ging WEER niet vlekkeloos, we mochten alleen 1 hoofdgerecht nemen... De volgende dag heeft de vriendelijke hotel receptioniste het teveel betaalde geld netjes aan ons terug gegeven. Dag 2: Eindelijk een normaal 3 gangen menu, men kwam direct naar ons toe om te melden dat wij recht hadden op een 3 gangen menu, TOP! Na ons voorgerecht mochten we ruim 45 minuten wachten op ons hoofdgerecht, tijdens het lange wachten op ons hoofdgerecht kwam een vriendelijke ober naar ons toe met de dessertkaart..... Was alles naar wens? Wilt U nog een dessert bestellen? Mijn hemel....... Het hoofdgerecht was helaas ook niet zo super, vlees was erg droog. Al met al NIET voor herhaling vatbaar, Jammer.
Kobus K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
20 juli hier gegeten met mijn partner. gebruik gemaakt van de Grill en Chill. eten was heerlijk en leuk personeel. heerlijk op het tuinterras gezeten. Komen zeker terug.