Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher)

Vlierdenseweg 109A 5753 AC Deurne Nederland Kaart

Over het restaurant Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher)

Dineren in een voormalig klooster: het kan bij Bar Bistro DuCo. Het klooster opende in 1954 voor het eerst haar deuren als Missiehuis, aan de weg van Deurne naar Vlierden. In het Missiehuis woonden destijds de paters en broeders van het Gezelschap van het Goddelijk Woord, zij hebben er tot 2004 gewoond. Nu kun je in dit prachtige gebouw plaatsnemen voor een heerlijk diner in dé culinaire hotspot van het karakteristieke 4-sterren hotel: Bar Bistro DuCo. Hier bereidt de chef-kok de vis- en vleesgerechten op de Josper houtskooloven, wat een unieke smaaksensatie creëert.

De menukaart bevat diverse producten uit de Peelstreek, maar ook smaken en stijlen uit de internationale keuken. In de zomermaanden kun je bij mooi weer plaatsnemen op het zonnige terras, waar de gerechten worden klaargemaakt in de buitenkeuken. Sluit de avond af in de knusse bar, waar je een potje biljart of tafelvoetbal kunt spelen.

Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher)

• : Eigen parkeerplaats voor de deur van het hotel.

Dagelijks 12.00 - 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Bar Bistro DuCo Deurne (by Fletcher)

Malgorzata B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het restaurant ligt op een gezellige plek. Lekker buiten gegeten. Konden de hele avond blijven zitten. Vriendelijke en snelle bediening. Het belangrijkste is natuurlijk eten. Vers eten van hoge kwaliteit. En heerlijk smaak van alles wat op je bord ligt. Alles past bij elkaar. Ik ben er vaker geweest en zal ook nog vaak terug gaan!
Mandy J.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Gisteravond een bezoek gebracht aan Bar Bistro Duco. We kregen direct een goede indruk van het mooie restaurant. De bediening was heel vriendelijk en hielpen ons een goede keuze te maken. Het eten was goed, maar normaal houden wij van ander soort eten. Aangezien het goed was, zullen wij zeker terug gaan!
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Lekker gegeten, een uitgebreide kaart, keus voor iedereen.
Het was wel koud, benauwd in het restaurant, bleek dat de verwarming niet werkte. Maar de td-er was snel ter plekke en loste het probleem handig en netjes op. ????????
Konden we verder genieten van onze gezellige avond
Laury M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Vandaag de paasbruch gehad! Het was erg druk maar we kwamen niks te kort! Het vis buffet maakte het helemaal af. De neefjes en nichtjes hebben zich goed vermaakt met de paashaas!???? Bedankt!
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Vandaag een paasbrunch gehad. Wat een aanfluiting. Het was gewoon een ontbijtbuffet met soep en dessert. Lang in de rij staan omdat het buffet te klein was. En wat er was, was echt heel simpel. Koffie en thee moest je zelf halen bij een automaat. Wel kon je iedere keer een schoon bord pakken maar het bestek moest je houden. Niet echt fijn als je vis hebt gegeten en daarna aan de feeststol zit! Gevraagd of ik ander bestek kon krijgen maar dat kon niet, ze hadden niet genoeg. Voor de prijs had ik toch iets meer verwacht....
Cheryl D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten op deze mooie lokatie. Ook de bediening was bijzonder vriendelijk.

Zeker een aanrader !
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vanavond wezen eten hier bij de DuCo. Op papier leek het heel wat en de gerechten ook, maar wat viel het vies tegen. Wij hadden allebei een spies besteld ( lauw vlees) en kwam op tafel gewoon om een bord, terwijl op foto stond dat het hangend kwam. Daarbij werd sla en friet gepresteerd met 2 sausjes.Ik vroeg of er genoeg groente bij zat, en of we bij konden bestellen. 1 klein schaaltje sla met minimaal sla en 2 schijfjes tomaat. Bij besteld en bij betaling kwam er nog eens €3,50 bij voor het extra schaaltje met beetje sla met tomaat, schandalige prijs.
Gaan zeker niet hier terug
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Een prachtig oud klooster met een fantastische inrichting. Oprecht vriendelijke medewerkers en het heerlijke diner maakte de avond compleet!! De volgende keer blijf ik zeker overnachten on zo nog langer te kunnen genieten van deze Brabantse gastvrijheid!
Laury M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Genoten van een luxe ontbijt. Complimenten over de moderne inrichting van een oud klooster. Personeel is vriendelijk en klantgericht.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Gekozen voor een sharing dinner, verschillende gerechtjes in 3-gangen. Erg lekker en voor ieder wat wils. Super vriendelijke bediening die dit ook als tip gaf. Wij komen snel terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Een mooi project voor Gordon Ramsey.
albersbram82 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijk personeel met goede kennis over wat er geserveerd word..
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
De vegetarische gerechten waren matig: een soort strudel gevuld met pompoen, met daarnaast fantasieloos een aantal plakken fetakaas, en een vrij kleine en eenvoudige maaltijdsalade. De medewerkers van de bediening deden hun best, maar er ging in het hele restaurant veel mis.
Antonius Nikolaas L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
mocht wat meer groenten en friet bij zijn de rest was voldoende en lekker.
eus2 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Niet om over naar huis te schrijven
Beperkte menukaart, met nadruk op vleesliefhebbers. Bijna alleen maar bijbetalingen op 3-gangenmenu. Uur moeten wachten op voorgerechten. Na opmerking daarover werden voorgerechten, zoals het er uitzag, in 1 minuut in elkaar geflanst. Saté niet te eten door smerig riekende kipstukjes. Vleesschotel in orde, maar onhygiënisch opgediend op houten plank. Wijnkeuze prima. Bediening probleemoplossend bezig en vriendelijk. Bij uitchecken uit hotel nog discussie over restaurantnota.
Advies: mijden.
PS: Ontbijt was weer zeer goed verzorgd en ruim in keuze.
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Reservering was niet aan restaurant doorgegeven.
Lilian W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Hele aardige bediening en mooie locatie.
robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
geen dessertwijn, soms wat lang wachten op de service, personeel kan professioneler
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het eten was erg goed maar ik miste mijn wiener snitzel
albert H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Uitstekend gegeten!Prettige,vakkundige bediening.Net open,alles ziet er perfect uit.De kwaliteit van de Fletcher restaurants is erg wisselend;maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit.Alleen jammer dat ze niet meededen met de AH-actie(ze gingen later open dan het begin van de AH-actie)Een flesje wijn ter compensatie zou leuk zijn geweest!Kortom:aanbevelenswaardig.Terzijde:het hotel heeft prachtige ruime kamers,dus blijf overnachten!