Bar Bistro De Twee Heeren

- Ontbijt vanaf 11:00

Voordelig
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heel lekker samen gegeten voor een zeer vriendelijke menu prijs van €24.50, voor 3 gangen. Vooraf eendenborst salade, erg smakelijk, als hoofdgerecht kabeljauw met beurre blanc, en bavet met goed verse friet en heerlijke, maar wat summiere groenten. De dessert waren goed, maar niet bijzonder, crème brullee chocolade en sambuca aardbeien met ijs. De sambuca was niet echt te herleiden en de crème leek op een stevige mousse met suiker laagje, wel lekker. We hadden wat brood vooraf en gedronken vaasjes bier en super Rioja, pluspunt dat kwaliteitswijnen per glas worden geserveerd. Helaas waren de tafels wat laag en krap en zaten de stoeltjes niet zo, dus hebben we de koffie maar gelaten. We moesten bijna €75 afrekenen, het alle zins waard.
Gere .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Lekker gegeten bij De Twee Heeren. Longhaas en Bavette kun je niet overal krijgen en zeker niet zo goed klaargemaakt. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk. Prijs is goed.
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Een week geleden gegeten bij de Twee Heeren, nadat iemand het ons had aangeraden. A la carte bestellen kan, maar het 'ding' is dat je een volledig drie-gangen menu besteld voor een vaste (lage) prijs. Vooraf had ik gravad lax, heerlijk!! Als hoofd had ik de kippendij in een saus van witte wijn en cognac. De saus en de groente die er bij zat was lekker. De kip vond ik wat aan de droge kant. Ook was het voor mij iets teveel. Daardoor geen echt dessert meer besteld, maar een koffie met wat kleine zoetigheden. prima te doen.
Leuk tent als je voor een normale prijs wilt eten. Het eten is prima.
BillyJean G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Wat leuk. Lekker eten, ontspannen sfeer, leuke prijs. 3 gangen voor 24,50. Ik had de witlofsalade met blauwe kaas vooraf. Ik ben gek op blauwe kaas, maar vind het altijd overheersen, omdat het erg sterksmaakt, maar dat is misschien persoonlijk. Hoofdgerecht gegrilde bavette met bearnaise saus. Echt lekker! Medium besteld, vond het perfect mals. De saus vond ik gek maar dat kwam door de kruiden, venkel of zo, maar daar ben ik niet gek op. Frietjes zijn lekker vers en niet droog. Desssert was een pot de crème au chocolat met gesuikerde pecannoten. Eentonig verhaal misschien maar ook erg lekker. Niet te zoet, niet te groot maar lekker zacht en romig met een knapperig nootje. Meer heb ik niet nodig. Bediening vriendelijk en relaxt. Plekjes boven een beetje krap voor je jas en tas. Wel erg leuk pandje. Ik kom wel terug, ben benieuwd naar de rest van de kaart.
Tommy88 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Ik ben een paar keer wezen lunchen bij de Twee Heeren, en aangezien dat beviel, zijn we laatst in een groter gezelschap wezen dineren bij deze kleine bistro. Het interieur ziet er typisch Frans uit, met veel gebruik van hout. De zaak is wel erg krap, waardoor je met een groter gezelschap al snel bij elkaar op schoot zit. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima, maar de tarte tartin is helaas geen aanrader. Droog plak bladerdeeg met daarop wat rauwe appel, verre van een echte tarte tartin. De service is wel erg vriendelijk en spontaan.
Nilen .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gezellige sfeer, leuk ontvangst en elke tafel heeft zijn charme. Meerdere malen genoten van het drie gangen diner dat elke maand wisselt. Leuke en creatieve kaart: van een goed stuk vlees tot een bijzondere maaltijd. Wij komen hier vaker en raden het anderen zeker aan.
Yodini .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Eenvoudig geluncht bij de Twee Heeren. Warme ontvangst in mooie bistro. Gezelligheid ten top op een gewone donderdagmiddag. We mochten boven zitten; beneden was het helemaal vol. Mijn vriendin had een salade en ik een broodje. Beide goed. Ik had ook een heerlijk dagsapje met appel, wortel en gember. Bediening prima.
Aleksandra J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Wij hadden lekker bij Twee Heren gegeten.
Als voorgerecht hadden we salade en kleine garnalen en als hoofdgerecht hadden we kabeljauw en kip "rolade" geserveerd met groenten en patat.
Het eten was lekker, niets om te klagen.
Bediening was aardig en attent.
Bar Bistro De Twee Hereen is goede punt in stad om te onthouden. 24,50 euro voor 3 gangen menu (wij hadden geen plek meer voor toetje) is goede prijs qua kwaliteit van het eten. Goede selectie van wijnen maak alles complet.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Leuke tent, met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Wel erg druk en gehorig. Ik vond de bediening erg attent.
Aanrader is de Aperitivo op zondag. Een Italiaans concept dat hier erg leuk is uitgewerkt. Voor 3, 50 mag je van de bar hapjes pakken. Het was vers en goed klaar gemaakt. Erg leuk voor een zondagmiddag borrel met vrienden
Charlottealtena .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Wij hebben hier met z'n tweeën heerlijk gegeten. Daarnaast valt de prijs ook mee: €24,50 voor drie gangen. Alles was mooi opgediend en smaakte heerlijk (gamba's vooraf, als hoofdgerecht de kip en zwaardvis, en als toetje de cheesecake) . De sfeer in de Twee Heeren is daarnaast erg gezellig en de bediening vriendelijk. Enige minpuntje waren de stoelen.

Een erg leuk detail: het was Valentijnsdag en er werd aan het einde van de avond een roos meegegeven.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De twee heeren in Den Haag is een bar/bistro met een Franse uitstraling. De ruimte is klein en elke centimeter in het pand is benut om het de gasten naar de zin te maken. Op een zaterdagavond is het dan ook erg druk en staan er mensen in de rij om te wachten tot er weer een tafeltje vrij komt. De eigenaar doet ook zijn uiterste best om de gasten die "klaar" zijn naar de bar te begeleiden om de tafel voor een tweede ronde te benutten. De bediening moet goed op elkaar ingespeeld zijn om in de kleine ruimte geen brokken te maken. Ons voorgerecht liet erg lang op zich wachten, maar dat werd goedgemaakt door een extra broodjes met olie en aioli en een extra digestiefje bij de koffie/thee. Het voorgerecht bestond uit een antipasti voor twee personen met kaas, vleeswaren, warme gamba's en groene salade. Het hoofdgerecht, geserveerd met lekkere frieten, bestond uit een kiprollade met cheranoham en met pastinaak, knolselderie en een bijpassend rode port sausje. Alles goed van smaak en mooi opgediend. Als nagerecht een wat magere cafe gourmand met diverse zoetigheden. Als je rustig wilt dineren is dit niet de juiste plaats ; als je onderdeel wilt zijn van een bruisende bistrosfeer ben je hier zeker op je plek. Wij komen zeker nog een keer terug.

Nica V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Met mijn verjaardag hier gegeten met mijn vriend. We hebben eerst aan de bar een glas bubbels gedronken. Daarna aan tafel een selectie van voorgerechten gegeten als hoofdgerecht Skrei en scholfilet. Gerechten waren goed bereid. Bediening was attent maar niet nadrukkelijk aanwezig.
Jelmer P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Na twee eerdere erg goede ervaringen twee jaar geleden (waarvan 1 review geschreven), nu een wat meer wisselende ervaring:

Op vrijdagavond waren alle stoeltjes bezet; sfeervol, druk en een uitdaging voor het personeel.
Het goedkope, maar kwalitatief goede bistroconcept staat me erg aan; heel handig voor kleine groepen bijvoorbeeld (wij waren er met een groep van 5) waarvan niet iedereen vaker uit eten gaat. Ze weten hier goede producten voor een betaalbare prijs op tafel te zetten en dat is een compliment waard.
Vooral bij de hoofdgerechten ging er nu helaas het een en ander mis in de bereiding van de producten: de kip was te droog, de bavette niet de goede garing en 1 persoon aan onze tafel die de bavette well-done had besteld (los van de misdaad die dat op zichzelf is) kreeg nog niet de helft van de twee andere bavettes op onze tafel.
De service is uiterst vriendelijk, maar, mogelijk door de drukte ging ook hier het eea mis: drankjes kwamen laat of moesten vaak 2x besteld worden (zowel water, bier als wijn). Dat het eten in deze drukte soms iets langer op zich liet wachten (niet storend overigens aangezien we met een groep waren en toch genoeg te bepraten hadden) is door de drukte niet zo heel vreemd.
Cheryl_ .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Een tentje in het centrum van Den Haag waar ik met regelmaat én plezier kom. Het is geen groot restaurant maar wel goed ingedeeld. Personeel is altijd vriendelijk - alsof je thuis komt. Op de kaart staan eigenlijk gewone gerechten, maar met een speciale toevoeging waardoor ieder gerecht toch bijzonder wordt. Lunch is ook altijd erg lekker, ik neem meestal de geitenkaassalade. De rode wijnen trouwens ook. Het is een erg sfeervol restaurant door alle decoraties en hoe het is aangekleed.

Op zondagmiddag hebben ze vaak aperitivo. Dan betaal je €3,5 extra, en kun je genieten van alle lekkere hapjes die op de bar geserveerd staan. Goede tent, zeker een aanrader!
Kruisinga .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Op zaterdagavond kwamen we aanwaaien bij dit restaurant en er was boven nog plek. Een gezellige atmosfeer! Mijn vriend nam een 3-gangen menu dat naar eigen inzicht is samen te stellen voor € 24,50. Op de menukaart staan leuke gerechtjes. Vooraf nam hij de langzaam gegaarde makreelfilet, mooi opgediend en zonder graatjes! Als hoofdgerechten namen we de frittata met geitenkaas en het kalfsfilet met pesto. Als nagerecht deelden we de wentelteefjes van suikerbrood met kaneelijs. Zonder te vragen werd er voor 2 ingedekt. Het was allemaal erg smakelijk. De bediening was zeer goed. We hebben een fijne avond gehad.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Goed eetcafé, Tafeltjes zijn wat krap maar dat hoort een beetje bij deze setting.
Heerlijk stuk hertenbiefstuk; goed bereid. Voor en na wat minder spannend.
Al met al een leuk adres.
Freekjanssen .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Afgelopen zaterdag bij de twee heeren gegeten. Nou kwamen wij hier al vaker voor de lunch of de aperitivo Italiano. Het is hier altijd goed. Het eten is lekker de wijnen top en die twee heeren en hun medewerkers zijn altijd vriendelijk en doen graag een stapje extra voor je. Steak met frites en hertenbiefstuk waren verrukkelijk.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Heerlijke lunch gehad bij de Twee Heeren. Ik had het broodje met huisgemaakte zalm salade en mijn zusje de club rosbief. Beiden lekker en goede prijs/kwaliteit. Ik ga hier zeker ook een keer 's avonds eten. Qua decors was het vervelend dat we een wiebeltafel hadden en ik vond de lamp te laag hangen. Verder is het een gezellig zaakje met leuke bediening
Martinus1967 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijk gegeten met z'n tweetjes. De kaart is klein maar dat is wat ons betreft juist een goed teken en dat werd waargemaakt: het tableaut voorgerechtjes, steak, eendenborst en panna cotta waren uitstekend met goede en uitgesproken smaken. En de bio Rioga erbij maakte het helemaal af.
Michèle H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Gisteren voor de tweede keer bij de Twee Heeren gegeten. En het was weer heerlijk! Ik vind het het een van de beste restaurants in Den Haag qua prijs-kwaliteit verhouding. Het eten is goed en vol smaak, de bediening vlot en vriendelijk en er heerst een gemoedelijke sfeer. Zelfs op een dinsdagavond zat het hele restaurant vol en zaten er mensen te wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Goed teken!! Ik ga zeker nog een derde keer terug.