Bar Bistro d'Olde Smidse

Maandag t/m Zaterdag vanaf 16:00
Zondag vanaf 14:00

MaJac .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Toevallig hier terechtgekomen. Was wel even spannend, kwamen in een soort stamkroeg terecht. Hele vriendelijke mensen en wat hebben we lekker gegeten! Echt heerlijk. Lekkere tomatensoep, vers gemaakt. Ossenhaasspiesjes, super zacht, en hele smakelijke zachte sate hawaii. En dat voor hele leuke prijzen!
Beau D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Zondag 20 December bij de bistro gegeten, ik was blij dat we gereserveerd hadden, want het zat helemaal vol.
Ondanks dat het zo druk was, werden we goed,super vriendelijk en snel geholpen.
het eten was heerlijk, ik had de gamba's uit de pan, en mijn vriendin had een heerlijke tournedos.
De sfeer was goed, gezellig muziekje op de achtergrond.
Een absolute aanrader, ik ga hier vaker naar toe.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Het restaurant is bijna volledig bezet op een gewone woensdagavond. Bij het glas wijn wordt een glas kraanwater geserveerd: top, dat maakt meteen een goede indruk. Vriendelijke en goede bediening. Het eten is zonder meer goed. Iets meer aandacht voor het grillen zou wat mij betreft een hoger cijfer opleveren, de spareribs waren iets te droog. De inrichting is oubollig en toe aan een opfrisbeurt.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Toch nog een keer terug naar d' Olde Smidse met de zelfde vrienden na het biljarten. Ontvangst was zeer vriendelijk en de Corenweyjn heerlijk op kamer temperatuur.
Prima voorgerechten en ieder een mooi bereid hoofdgerecht.de entrecote was op de juiste manier bereid evenals de prime beef, het lamsvlees en de zalmforel plus garnituur.
Lekker ijsje toe. Zo zie je maar ieder bedrijf verdient een tweede kans. Houden zo!!
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Wat een verassing om zo'n leuke bistro in Goor te vinden. Het was precies waar wij van houden: een super gezellig aangeklede bistro, lekker ongedwongen, erg vriendelijk personeel en gewoon goed eten. Wij komen zeker vaker!
Danny014 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Bistro d'olde smidse, een gezellige en authentieke bistro zoals je dat mag verwachten, leuk en gezellig personeel, goede kaart, en als echte vleesliefhebber helemaal super met goede stukken vlees van de live cooking grill midden in de zaak!! En voor de dames in ons gezelschap totaal
Verrast door de enorme dessert keuze, doordat er een grote ijssalon aan vast zit! Gezellige en leuke avond gehad en vriendelijk personeel!
YvonneTwente .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Al sinds de opening kom ik graag bij de smidse. Misschien ben ik een beetje bevooroordeeld daar ik er de eerste 10 gewerkt heb, maar warmte en gezelligheid verveelt gewoon nooit. Afgelopen donderdag hbe ik er met mijn broer gegeten en ondanks de grote drukte liep het lekker vlot. De entrecote is al jaren mijn favoriet. Leuk restaurant voor een ongedwongen hapje en een drankje. Glenn bedankt voor de leuke avond!
Karel R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Bij binnenkomst waren we verrast het was meer een cafe Dan restaurant ,dus als je voor de rust en avondje tafelen komt zit je fout. Cappacio mee beginnen vleesbomen was goed maar mosterd dressing op het vlees ..jammer,daarna tbone en lamskoteletten van de gril.( stond in het cafe,beleving om te zien)goed van smaak..leuke vlotte bediening leuke tent om een drankje ,hapje te doen
Wen79 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Op een willekeurige dinsdag met z'n 4-en gegeten in d'Olde Smidse in Goor. Ondanks dat het dinsdag was waren bijna alle tafels bezet, gezellig druk dus! Heerlijk 3-gangen menu gehad, top bediening, ontspannen sfeer. Lekker avondje uit gehad, voor herhaling vatbaar.
Rjwg .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Eindelijk een bistro/restaurant waar het uitstekend eten is en het personeel de juiste sfeer weet te creëren voor een ieder. Gezellig, sfeervol, gezellig een tafel voor twee met de sfeer van een goed gevuld restaurant!
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Wat een gezellig bistro. Huiselijke sfeer, gezellige bediening en lekker eten. Voor vegetariërs kan de kok ook wat lekkers bedenken.
Na het eten nog even blijven hangen voor een drankje aan de bar. Super! Goede prijs-kwaliteit verhouding.
DGM .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Wat is er nu leuker dan met vriendinnen een middagje te kokkerellen om daarna lekker op het terras te gaan zitten en te genieten van onze eigengemaakte tapas en sangria! Na één telefoontje was dit geregeld bij Bar Bistro d'Olde Smitse!

Bij aankomst kregen we een persoonlijk overzicht van wat we gingen bereiden. Daarbij wat kleine hapjes en onze eigen gemaakte sangria om te kunnen nuttigen onder het kokkerellen. Alles wat we moesten gebruiken was netjes voorbereid en klaargezet. De begeleiding was super en de tijd vloog voorbij! De tapas verschilde van bekende tapas tot minder bekende maar minstens zo lekkere tapas! De sfeer was relaxed en we konden lekker kletsen. Nadat we alles hadden gemaakt konden we het terras op en kwam er een gigantische schaal met al onze eigengemaakte tapas. We hebben enorm genoten van onze heerlijke vriendinnen middag, de tapas en de sangria! Zeker een aanrader!!
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
met 4 man traditioneel de eerste donderdag van de maand na een middagje biljarten naar de bistro. gezellig druk binnen en buiten. eerst een lekker corenwijntje, daarna brodje met sauzen.prima! bestelling: 3x entrecote en een zalmforel.
het vleesgerecht kon direct dienstdoen als schoenzool.aangegeven dat het fameuze vetrandje ontbrak en de snijrichting niet te vinden was. ieder een beetje sla,gebakken aardappeltjes en frietjes.ons commentaar werd door een wilde juf niet gehoord.bij het afrekenen deed de patron wat van de prijs af.jammer,jammer. oh ja de zalmforel was prima!
Teirram .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Heerlijke avond uit eten geweest...! Fijne en snelle service, vriendelijk personeel en een verrukkelijke Sate Hawaii! Een plaats waar je vaker terug komt omdat je weet dat het gewoon goed is! Na afloop van het eten een heerlijk ijsje op het terras genuttigd.. Echt genieten, Bedankt!!
140277 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Lekker en gezellig eten! Het kan dus ook in Twente! Bar Bistro de Olde Smidse is een echte sfeervolle bistro met duidelijke kaart. Wat vooral opvalt is de vriendelijkheid van het personeel, ook het eten is van een goed niveau, combineer je dit met een goede prijs dan is een avondje uit al snel geslaagd! Aanrader in Goor dus!
Lianne M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2013
Samen met onze dochter (2 jr) hier heerlijk gegeten erg goede service met kinder stoel, kleurplaat en speciale kinderbeker. Ik had een gegrilde tournedos en die was heerlijk mals en goed gekruid, de bijgerechten ook heerlijk. En het dessert wat een lekker ijs! Wij komen graag terug!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Ik heb al een aantal keer ontzettend lekker gegeten bij De Olde Smidse. Vooral de Spare ribs zijn erg lekker!! Ook het personeel is heel vriendelijk!
Janwibbelink .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Wij hadden een diner voor twee en hebben heerlijk gegeten.
Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Er werd gelijk gevraagd of we ook water bij het eten wilden hebben. De Tournedos was helaas doorbakken terwijl er medium was besteld, dit werd in een mum van tijd hersteld door een andere Tournedos te serveren.
Er had wat meer groente geserveerd mogen worden. Het smaakte uitstekend en de Entrecote was super lekker.
Het ijs was ook heerlijk, maar niet erg professioneel opgemaakt.