Bar Bistro Brink 20

6,8
Kan beter
Bono K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Vandaag, 14 maart, de Lunch gebruikt. Wij hebben de lunch als teleurstellend ervaren. Mijn echtgenoot bestelde de clubsandwich, deze was smakeloos, erg veel sla, weinig kipfilet. Ikzelf had de roerei met zalm en Toast. De roerei was erg nat, veel vocht, zodat de toast sompig op mijn bord dreef. Doorgegeven aan de serveerster die het zou melden. Aan wie, geen idee. Bij binnenkomst twee koffie besteld, daarna is niet meer aan ons gevraagd of we nog iets wilde drinken. Ook nog een nachos besteld, gemaakt van dorito- chips met plakken niet gesmolten kaas. Bij het afrekenen is ons ook niet gevraagd of alles naar wens was, zo ja, dan had ik dit bovenstaande zeker kenbaar gemaakt. De bediening had het erg druk met elkaar en een bouwvakker. Wij gaan niet meer terug.
Bartbanning .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Inmiddels voor de derde keer gegeten. Ook zaterdagavond prima in gezellige ambiance. Erg vriendelijk personeel. Weliswaar kleine kaart, maar voor iedereen zit er iets lekkers tussen. Enige tip aan restaurant: als je van dat lekkere brood serveert als voorafje tijdens de borrel, dan ook snel uitserveren. Het duurde wat lang. Verder zeer ok.
Marie B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Geweest om 2 tomatensap te drinken. Daarna bitterballen besteld.

Het werd gebracht door een jong meisje (leek wel een kind van 15 jaar) zei geen eet smakelijk of geniet ervan, zei helemaal niets en plofte alles op tafel+1 servetje.

Had daarvoor al 2x gevraagd om de tafel schoon te maken, die was oeffff zo vies.....
Uiteindelijk naar de bar gelopen en nogmaals gevraagd om een doekje voor de tafel schoon te maken.
Uiteindelijk kwam er iemand die even over de tafel maaide en dacht zo dat het voldoende moest zijn.

Niemand kwam verder vragen of we misschien nog wat wilde bestellen. (vreemd, vorige keer kwam om de minuut iemand vragen of we nog wat wilde drinken???)
Het duurde allemaal veel te lang. De bitterballen waren lauw. Er was maar 1 klein servetje bij terwijl we met zn 2en waren.

Vriendelijkheid kan ook een stuk beter, vooral vriendelijke aandacht. En geen kinderen laten bedienen die er geen verstand van hebben.

Geen fooi gegeven. Niet verdiend!!!!

Jammer want het restaurant is reuze gezellig van binnen.

Ik hoop dat hieruit iets goeds zal voortkomen. Er zijn dus teveel minpunten op te noemen.

Ik kan dit niet aanbevelen aan anderen. Slechte bediening. Helaas kan dit nooit goed zijn voor een restaurant.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met een vriendin geluncht in dit restaurant. Vriendelijke bediening. Mijn vriendin bestelde een geitenkaas salade en ik de uiensoep. In de salade bleken grote klonten zand te zitten, hetgeen mijn vriendin pas ontdekte nadat ze een hap zand in haar mond had. Mijn soep was veel te zout en werd geserveerd met verbrandde stukken brood. De salade werd keurig vervangen door een nieuw bord met dit keer wel schone sla, maar toch een vrij fantasieloos gerecht met weinig smaak. De nog halfgevulde borden werden afgenomen en we bestelden nog een kopje koffie. Toch een gemiste kans van de eigenares om ook de koffie op de rekening te zetten, na onze wat sneue lunch. We zullen hier zeker niet nog een keer naar toe gaan.
Puck1 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Voor de eerste keer dit restaurant bezocht, dat midden in Laren aan De Brink is gesitueerd. Bij binnenkomst heerste een gezellige drukte en wij werden vriendelijk naar een tafeltje achterin de zaak begeleid.
Wij kozen allebei voor een club sandwich vis, die binnen korte tijd geserveerd werd op een plankje. De sandwich werd vergezeld van chips en er was duidelijk aandacht besteed aan de "aankleding" van het gerecht. De smaak was goed en de vis was ruim aan wezig.
De bediening was vriendelijk en niet opdringerig. Het serveren van de thee was wat vreemd. Eerst werd ons gevraagd welke thee we wilden drinken, vervolgens werd er een zakje thee op tafel gelegd, waarna er iets later 2 glazen heet water arriveerden.
Na afloop bracht de kok ons nog een klein proeverijtje van een wentelteefje met zure room, wat een heerlijke zoete afsluiting was van een gezellige vriendinnenlunch.
Klazien74 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijke flammkuchen. Gezellig druk. Vriendelijk personeel. Nu voor de tweede keer bezocht. Vandaag lunch vorige keer diner. De slechte recensies zijn echt niet jammer, want zo heb ik het niet ervaren. Gewoon een keer proberen en oordeel zelf.
Obelia .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Nieuw restaurant in het centrum van Laren. Mooie zaak. Druk en gezellig. Het eten is allemaal oké. Wel vinden wij dat het hier en daar schort aan de bediening. Dat zou allemaal wat sneller en efficiënter kunnen. Maar mijn man en ik komen er wel graag omdat de sfeer gezellig is.
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk geluncht, vriendelijk en bekwaam personeel.
Kaart met diverse gerechten tegen een goede prijsverhouding, met veel plezier in deze ambiance geluncht en we komen dan ook op de korte termijn graag terug
demanharold .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben een heerlijke lunch bij Brink 20 op de verjaardag van mijn partner gegeten.
De bediening is erg vriendelijk en gezellig. De eigenaresse is ook aan onze tafel geweest en heeft ons persoonlijk geholpen.
Deze tent is erg druk maar er wordt zo een plekje voor je geregeld.
Zaterdag in Laren is een tip ook met het leuke verwarmde buiten terras.
Wij gaan daar zeker weer terug komen. Succes met de zaak Harold 3108
Marloes101991 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Afgelopen week wezen lunchen bij Brink 20. Wat een prachtige zaak!! Helemaal hip en modern, echt van deze tijd!! We werden direct vriendelijk geholpen en de sfeer was ontspannen. Het eten was goed en bediening erg vriendelijk.

Elk hoekje van de zaak is sfeervol en heeft zijn eigen karakter. Brink 20 lijkt mij ideaal om met een zakenrelatie af te spreken of om met vriendinnen te dineren en borrelen.

Ik kom zeker terug voor het diner!!
chrisz62 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Van de week spontaan gaan dineren bij Brink20. Vriendelijk geholpen door de bediening. Het was goed druk in het restaurant maar ze hadden nog wel een plekje voor ons. Vooraf broodplankje, gewoonweg een karige italiaanse bol met kruidenboter en daar betaal je dan 4€ voor.. En de dagsoep voor 7€, wat currysoep moest voorstellen maar smaakte naar een zout watertje. Na bijna 3 kwartier gewacht te hebben op het voorgerecht hadden wij wel wat beters verwacht. Als hoofd tournedos, was prima maar ook karig. Friet, sla etc moest worden bijbesteld, dan betaal je zo'n 30€ voor een hoofdgerecht. Niet echt goede prijs-kwaliteit verhouding als het aan mij ligt. Bediening was verder erg vriendelijk maar werd alleen in bij zijn van de gasten afgesnauwd door (volgens mij) de eigenaar. Hier werd ik nogal ongemakkelijk van wat de sfeer ook aantastte.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Nieuw restaurant in het Centrum van Laren. Fijn dat er eindelijk weer een restaurant in dit pand zit. Heeft veel te lang leeg gestaan. Het is mooi verbouwd met een gezellige sfeer en uitstraling. Leuke kaart met diverse mogelijkheden. Een aantal keren zijn wij hier nu geweest. Vooral tijdens de lunch. Er schort hier en daar wel nog iets aan de service betreft efficiëntie. Er wordt bijvoorbeeld gekozen door 3 keer naar een tafel te lopen om uiteindelijk 6 glazen wijn met de hand op tafel te krijgen. Naar mijn mening is het handiger om hiervoor een dienblad te gebruiken want dat kan dat namelijk in één keer geregeld zijn.
Door dit soort acties duurt de service onnodig lang. Daarentegen zijn de dames verschrikkelijk vriendelijk dus dat scheelt. Één keer hebben wij iets minder gegeten maar dat wijten wij aan de enorme drukte. We komen toch wel terug mede omdat het gewoon een gezellige zaak is.
mechteld K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Heerlijke omelet. Prijs kwaliteit goed. Bediening goed als je eenmaal hun aandacht hebt. Kan wel eens even duren, maar de vriendelijkheid compenseert het wachten. Ambiance niets op aan te merken. Alleen de akoestiek in het voorste deel is een min puntje. Dus ga gezellig naar de achterzijde!
l-vv .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Een aanrader!
We zijn al een aantal keer speciaal vanuit Amsterdam naar Laren gereden voor deze geweldige zaak en zijn nog nooit teleurgesteld! Goed eten, geweldige wijnen, vriendelijke bediening en ontzettend gezellige sfeer.

Tot snel!!
TinyO .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Gisteravond bij Brink 20 gegeten en wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Bijzonder gezellige ambiance, attent en vrolijk, vriendelijk personeel. Gerechten op houtskool bereid, heel puur en waanzinnig lekker. Als voorgerecht hadden wij de gamba's alioli en steak tartare. Van elkaar geproefd en beiden heerlijk ! Hoofdgerechten waren de tournedos, pasta gamba's en de krielkip. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en bijzonder smaakvol. Een aanrader deze bistro !
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Ondanks de slechte verhalen toch maar eens gegeten bij Brink 20. Ten eerste duurde het verschrikkelijk lang voor dat het eten eindelijk geserveerd werd.. Het soepje dat besteld was werd een rode curry soep genoemd.. Dit hadden ze eerder een groente bouillon kunnen noemen, veelste zout en als ik een groente bouillon had gewild had ik die wel besteld.. In de salade bevonden zich super grote stukken sla.. Heel lekker als je t goed doet maar dit waren grote hompen, wat dus niet eetbaar was.. Toen onze borden half vol uit werden gehaald werd er alleen gevraagd of we klaar waren, niet of t naar behorens gesmaakt had.. Aangezien de borden nog gewoon vol waren.. Zelf jaren ervaring in de horeca is dat het eerste wat je vraagt als borden nog vol liggen en men al klaar is.. Vervolgens moesten we iemand anders bij ons roepen om het te melden.. Toen meldde de medewerkster dat er nu niets meer aan gedaan kan worden, omdat het niet op tijd gemeld was... Er valt zeker iets aan te doen, dat weet iedereen met enige ervaring in de horeca. 6 drankjes gedronken, ze stonden allemaal op de rekening. Heel erg jammer. Interieur wel oké maar het is net alsof je loods 5 binnen stapt!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Gisteravond bij toeval terecht gekomen in Brink 20. Gezellige ambiance om door de week een eenvoudige maar goed verzorgde maaltijd te nuttigen. De knoflook gamba's als voorgerecht smaakten uitstekend. Tonijn als hoofdgerecht, prima rose gebakken. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Valkie0250 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Vanmiddag voor de 1st keer hier naar binnen gegaan, bestaat vlgs mij nu +/- een maand, eigenaren schijnen ook een zaak in de Jordaan (Amsterdam) te hebben.
Hebben het volgende besteld, 1 x uiensoep, 1x beef tartaar, glas chardonay en een brand bock van de tap.
Uiensoep was vet met olielaagje erop, geserveerd met 2 stukjes brood en kuipje boter, wat ons betreft een 5.
De tartaar kon qua smaak beter, portie was nominaal, geserveerd met 1 stukje brood, geen boter (heb de boter van mijn partner gebruikt) , en een klein beetje salade, o.i. een magere 6.
Bediening vriendelijk maar niet effectief o.i., wat voor bier erop de tap was moest nagevraagd worden.
Bij het afrekenen hebben wij 1 en ander aan de bedienende dame ( na haar vraag of 1 en ander naar wens was geweest) ook gezegd, zij zou het doorgeven.
Wat ons betreft moet hier het nodige veranderen om ons weer hier naar binnen te krijgen.
1222 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Hier gister een lunch gehad en was zeer onder de maat. Koude uiensoep en tartare niet op smaak. Prijs/kwaliteit dus niet op orde. Bediening probeerde t goed maar ook dat was geen kwaliteit. Jammer want t is qua uitstraling best een mooi zaakje
Sophie1992 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Spontaan uit eten bij Brink 20. Een hele mooie zaak die zeer veel sfeer uitstraalt! Op de bank tegenover de bar heb je een leuk uitzicht op het hard werkende personeel. Het viel mij op dat het personeel steeds moet bukken om aan de andere kant van de bar te komen.. Het zal mijn fysiotherapeutische blik zijn, maar denk aan de ruggen van je personeel!
Als voorgerecht de mozzerella burger en als hoofdgerecht de gamba's met pasta. Lekker gegeten maar niet mega bijzonder en met €21 voor een pasta met 5 gamba's is de prijs-kwaliteit verhouding lichtelijk uit balans. Met mijn gezelschap een scala aan toetjes besteld, allemaal even lekker! Het personeel is vriendelijk en correct en dat maakt deze avond toch echt af. Ik kom snel weer!