Bar Bistro Brink 20

6,9
Duur
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met een vriendin geluncht in dit restaurant. Vriendelijke bediening. Mijn vriendin bestelde een geitenkaas salade en ik de uiensoep. In de salade bleken grote klonten zand te zitten, hetgeen mijn vriendin pas ontdekte nadat ze een hap zand in haar mond had. Mijn soep was veel te zout en werd geserveerd met verbrandde stukken brood. De salade werd keurig vervangen door een nieuw bord met dit keer wel schone sla, maar toch een vrij fantasieloos gerecht met weinig smaak. De nog halfgevulde borden werden afgenomen en we bestelden nog een kopje koffie. Toch een gemiste kans van de eigenares om ook de koffie op de rekening te zetten, na onze wat sneue lunch. We zullen hier zeker niet nog een keer naar toe gaan.
Puck1 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Voor de eerste keer dit restaurant bezocht, dat midden in Laren aan De Brink is gesitueerd. Bij binnenkomst heerste een gezellige drukte en wij werden vriendelijk naar een tafeltje achterin de zaak begeleid.
Wij kozen allebei voor een club sandwich vis, die binnen korte tijd geserveerd werd op een plankje. De sandwich werd vergezeld van chips en er was duidelijk aandacht besteed aan de "aankleding" van het gerecht. De smaak was goed en de vis was ruim aan wezig.
De bediening was vriendelijk en niet opdringerig. Het serveren van de thee was wat vreemd. Eerst werd ons gevraagd welke thee we wilden drinken, vervolgens werd er een zakje thee op tafel gelegd, waarna er iets later 2 glazen heet water arriveerden.
Na afloop bracht de kok ons nog een klein proeverijtje van een wentelteefje met zure room, wat een heerlijke zoete afsluiting was van een gezellige vriendinnenlunch.
Klazien74 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijke flammkuchen. Gezellig druk. Vriendelijk personeel. Nu voor de tweede keer bezocht. Vandaag lunch vorige keer diner. De slechte recensies zijn echt niet jammer, want zo heb ik het niet ervaren. Gewoon een keer proberen en oordeel zelf.
Obelia .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Nieuw restaurant in het centrum van Laren. Mooie zaak. Druk en gezellig. Het eten is allemaal oké. Wel vinden wij dat het hier en daar schort aan de bediening. Dat zou allemaal wat sneller en efficiënter kunnen. Maar mijn man en ik komen er wel graag omdat de sfeer gezellig is.
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk geluncht, vriendelijk en bekwaam personeel.
Kaart met diverse gerechten tegen een goede prijsverhouding, met veel plezier in deze ambiance geluncht en we komen dan ook op de korte termijn graag terug
Demanharold .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben een heerlijke lunch bij Brink 20 op de verjaardag van mijn partner gegeten.
De bediening is erg vriendelijk en gezellig. De eigenaresse is ook aan onze tafel geweest en heeft ons persoonlijk geholpen.
Deze tent is erg druk maar er wordt zo een plekje voor je geregeld.
Zaterdag in Laren is een tip ook met het leuke verwarmde buiten terras.
Wij gaan daar zeker weer terug komen. Succes met de zaak Harold 3108
Marloes101991 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Afgelopen week wezen lunchen bij Brink 20. Wat een prachtige zaak!! Helemaal hip en modern, echt van deze tijd!! We werden direct vriendelijk geholpen en de sfeer was ontspannen. Het eten was goed en bediening erg vriendelijk.

Elk hoekje van de zaak is sfeervol en heeft zijn eigen karakter. Brink 20 lijkt mij ideaal om met een zakenrelatie af te spreken of om met vriendinnen te dineren en borrelen.

Ik kom zeker terug voor het diner!!
Chrisz62 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Van de week spontaan gaan dineren bij Brink20. Vriendelijk geholpen door de bediening. Het was goed druk in het restaurant maar ze hadden nog wel een plekje voor ons. Vooraf broodplankje, gewoonweg een karige italiaanse bol met kruidenboter en daar betaal je dan 4€ voor.. En de dagsoep voor 7€, wat currysoep moest voorstellen maar smaakte naar een zout watertje. Na bijna 3 kwartier gewacht te hebben op het voorgerecht hadden wij wel wat beters verwacht. Als hoofd tournedos, was prima maar ook karig. Friet, sla etc moest worden bijbesteld, dan betaal je zo'n 30€ voor een hoofdgerecht. Niet echt goede prijs-kwaliteit verhouding als het aan mij ligt. Bediening was verder erg vriendelijk maar werd alleen in bij zijn van de gasten afgesnauwd door (volgens mij) de eigenaar. Hier werd ik nogal ongemakkelijk van wat de sfeer ook aantastte.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Nieuw restaurant in het Centrum van Laren. Fijn dat er eindelijk weer een restaurant in dit pand zit. Heeft veel te lang leeg gestaan. Het is mooi verbouwd met een gezellige sfeer en uitstraling. Leuke kaart met diverse mogelijkheden. Een aantal keren zijn wij hier nu geweest. Vooral tijdens de lunch. Er schort hier en daar wel nog iets aan de service betreft efficiëntie. Er wordt bijvoorbeeld gekozen door 3 keer naar een tafel te lopen om uiteindelijk 6 glazen wijn met de hand op tafel te krijgen. Naar mijn mening is het handiger om hiervoor een dienblad te gebruiken want dat kan dat namelijk in één keer geregeld zijn.
Door dit soort acties duurt de service onnodig lang. Daarentegen zijn de dames verschrikkelijk vriendelijk dus dat scheelt. Één keer hebben wij iets minder gegeten maar dat wijten wij aan de enorme drukte. We komen toch wel terug mede omdat het gewoon een gezellige zaak is.
Mechteld K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Heerlijke omelet. Prijs kwaliteit goed. Bediening goed als je eenmaal hun aandacht hebt. Kan wel eens even duren, maar de vriendelijkheid compenseert het wachten. Ambiance niets op aan te merken. Alleen de akoestiek in het voorste deel is een min puntje. Dus ga gezellig naar de achterzijde!
L-vv .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Een aanrader!
We zijn al een aantal keer speciaal vanuit Amsterdam naar Laren gereden voor deze geweldige zaak en zijn nog nooit teleurgesteld! Goed eten, geweldige wijnen, vriendelijke bediening en ontzettend gezellige sfeer.

Tot snel!!
TinyO .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Gisteravond bij Brink 20 gegeten en wat een heerlijke avond hebben wij gehad. Bijzonder gezellige ambiance, attent en vrolijk, vriendelijk personeel. Gerechten op houtskool bereid, heel puur en waanzinnig lekker. Als voorgerecht hadden wij de gamba's alioli en steak tartare. Van elkaar geproefd en beiden heerlijk ! Hoofdgerechten waren de tournedos, pasta gamba's en de krielkip. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en bijzonder smaakvol. Een aanrader deze bistro !
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Ondanks de slechte verhalen toch maar eens gegeten bij Brink 20. Ten eerste duurde het verschrikkelijk lang voor dat het eten eindelijk geserveerd werd.. Het soepje dat besteld was werd een rode curry soep genoemd.. Dit hadden ze eerder een groente bouillon kunnen noemen, veelste zout en als ik een groente bouillon had gewild had ik die wel besteld.. In de salade bevonden zich super grote stukken sla.. Heel lekker als je t goed doet maar dit waren grote hompen, wat dus niet eetbaar was.. Toen onze borden half vol uit werden gehaald werd er alleen gevraagd of we klaar waren, niet of t naar behorens gesmaakt had.. Aangezien de borden nog gewoon vol waren.. Zelf jaren ervaring in de horeca is dat het eerste wat je vraagt als borden nog vol liggen en men al klaar is.. Vervolgens moesten we iemand anders bij ons roepen om het te melden.. Toen meldde de medewerkster dat er nu niets meer aan gedaan kan worden, omdat het niet op tijd gemeld was... Er valt zeker iets aan te doen, dat weet iedereen met enige ervaring in de horeca. 6 drankjes gedronken, ze stonden allemaal op de rekening. Heel erg jammer. Interieur wel oké maar het is net alsof je loods 5 binnen stapt!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Gisteravond bij toeval terecht gekomen in Brink 20. Gezellige ambiance om door de week een eenvoudige maar goed verzorgde maaltijd te nuttigen. De knoflook gamba's als voorgerecht smaakten uitstekend. Tonijn als hoofdgerecht, prima rose gebakken. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Valkie0250 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Vanmiddag voor de 1st keer hier naar binnen gegaan, bestaat vlgs mij nu +/- een maand, eigenaren schijnen ook een zaak in de Jordaan (Amsterdam) te hebben.
Hebben het volgende besteld, 1 x uiensoep, 1x beef tartaar, glas chardonay en een brand bock van de tap.
Uiensoep was vet met olielaagje erop, geserveerd met 2 stukjes brood en kuipje boter, wat ons betreft een 5.
De tartaar kon qua smaak beter, portie was nominaal, geserveerd met 1 stukje brood, geen boter (heb de boter van mijn partner gebruikt) , en een klein beetje salade, o.i. een magere 6.
Bediening vriendelijk maar niet effectief o.i., wat voor bier erop de tap was moest nagevraagd worden.
Bij het afrekenen hebben wij 1 en ander aan de bedienende dame ( na haar vraag of 1 en ander naar wens was geweest) ook gezegd, zij zou het doorgeven.
Wat ons betreft moet hier het nodige veranderen om ons weer hier naar binnen te krijgen.
1222 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Hier gister een lunch gehad en was zeer onder de maat. Koude uiensoep en tartare niet op smaak. Prijs/kwaliteit dus niet op orde. Bediening probeerde t goed maar ook dat was geen kwaliteit. Jammer want t is qua uitstraling best een mooi zaakje
Sophie1992 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Spontaan uit eten bij Brink 20. Een hele mooie zaak die zeer veel sfeer uitstraalt! Op de bank tegenover de bar heb je een leuk uitzicht op het hard werkende personeel. Het viel mij op dat het personeel steeds moet bukken om aan de andere kant van de bar te komen.. Het zal mijn fysiotherapeutische blik zijn, maar denk aan de ruggen van je personeel!
Als voorgerecht de mozzerella burger en als hoofdgerecht de gamba's met pasta. Lekker gegeten maar niet mega bijzonder en met €21 voor een pasta met 5 gamba's is de prijs-kwaliteit verhouding lichtelijk uit balans. Met mijn gezelschap een scala aan toetjes besteld, allemaal even lekker! Het personeel is vriendelijk en correct en dat maakt deze avond toch echt af. Ik kom snel weer!
Perry S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vanavond om 18.30 uur een tafel gereserveerd, om 19.30 uur weer thuis. Waar zal ik beginnen..
Na een aantal keer een borrel en hapje te hebben genoten in deze prachtige zaak zijn we vol verwachting vertrokken om kennis te gaan maken met het diner. Het vlees wordt lauw/warm geserveerd. De bijbehorende saus was koud en bovendien zeer karig qua hoeveelheid. Het vlees was niet op smaak. De presentatie met de zoete aardappel was niet echt smaakvol. De pasta met gamba's, de pasta niet geheel warm en de gamba's lauw. Al met al niet echt een hoogstaand gerecht. De tonijn was wel ok, teveel smaak naar rook en niet echt lekker gegrild. Toen we klaar waren vroeg de bediening of het heeft gesmaakt, ik vertelde haar dat ik zeer teleurgesteld was en vertelde haar vervolgens mijn bevindingen. Nou dat was zeer verrassend dat had ze nog niet eerder gehoord.. Dit kon ik bijna niet geloven. Maar helaas, ze kon niets meer doen want we hadden het allemaal al opgegeten. Dat klopt, een rondje langs de tafel tijdens het eten met de vraag, smaakt het allemaal, heeft dan ook niet plaatsgevonden. De prijs/kwaliteit is uit balans, 5,10 voor een glas wijn! In het gooi zijn we niet meer kritisch dan elders, maar we hebben wel hele goede zaken in de omgeving die veel meer bieden voor veel minder geld. Ik hoop dat de kinderziektes snel verdwijnen en dat we over een tijdje niets dan goede recensies lezen.. Oh ja, een kopje koffie van de zaak was toch wel het minste wat ze ons konden aanbieden.
Carlo S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Matige prijs/kwaliteit verhouding. Soepje van disgenote was lekker maar er kwam geen brood. Mijn slakken dreven in een plas olie en hadden kraak nog smaak. De zeetong was okay, de tonijn zou rood moeten zijn en dat was die niet. Smaak redelijk en beslist geen shashimi kwaliteit. De wijn was 5 euro en de tonijn 25. Dat is gewoon 20% te duur.
VG1991 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Heerlijke avond gehad! Het eten wat heerlijk, de steak tartaar en de hamburger zijn echt een aanrader! De bediening was snel en correct. Er werd goed op lege glazen gelet en het eten kwam in een prettig tempo door. Gezellige drukte in het restaurant en een mooie inrichting. Ga zo door!