Bar Bistro Baret

Korte Amstelstraat 18 1018 XS Amsterdam Nederland Kaart
31-206225602

Over het restaurant Bar Bistro Baret

Sterren (gerechten) kijken

Twee broers, één bistro. De kok van de twee heeft een gewoonte je de Cote de Boeuf te laten zien voor het bereiden; een ultieme eetervaring dus. Hun kaart is compact, maar wat je er eet is puur van smaak en origineel. De locatie? Bistro Baret zit op een centrale, ultieme locatie vlakbij Carré, met uitzicht op de artiesteningang en de Amstel. Kortom, een perfecte locatie om je avond te beginnen, voorafgaand aan voorstelling, stopera, hermitage, Tuschinski of een andere activiteit in het centrum. Centraler kan niet!

Wilt u met een groep komen lunchen? Neem contact op voor de mogelijkheden!

Meer informatie over restaurant Bar Bistro Baret

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30
- Diner vanaf 16:30

Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een zeer leuk restaurant waar je heel lekker en romantisch kunt eten. Inrichting en personeel zijn top. Graag weer.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Bert F.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Prima, uitstekende planning vanwege theaterbezoek.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Pareltje ontdekt dat ideaal is voor een hapje eten voor een voorstelling in Carré! Ik hoop dat ze ook klandizie krijgen buiten theaterpubliek om want de tent was om tien voor acht helemaal leeg. Dit is een plek waar ik graag nog eens uitgebreider zou dineren, op een theateravond zou ik dan niet voor half 8 gaan eten maar dat is prima.

Keurige vlotte bediening die het samen met de keuken perfect voor elkaar kreeg een volle tent netjes op tijd voor aanvang van het theater te eten te geven. Alles was erg lekker en met zorg en een leuke twist bereid (een botermengsel en chimmichurri bij de steak, bijzondere groenten en niet aangemaakte sla erbij in plaats van de gebruikelijke 'in dressing drijvende sla en doorgekookte worteltjes'). Prima wijnen per glas, karafje kraanwater erbij.
Een onhandigheid van mij bij het reserveren werd van te voren keurig via telefonisch contact door het restaurant gecheckt en goed gemaakt.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Mensen met een menu moeten langer wachten op een gerecht dan mensen die een enkel gerecht bestellen.
Dat kan beter, zeker als je daarna na theater wil.
E. J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Uitstekende gelegenheid om voorafgaande aan theaterbezoek, Carré, te dineren. Erg goede prijs-prestatie en prima keuken.
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Hier op een dinsdagavond gegeten, voorafgaand aan een voorstelling van Youp in Carré. De zaak zat om 18.15u bomvol. Zeer vriendelijk personeel en prima eten, dat mooi op tijd wordt geserveerd zodat je niet in tijdnood komt voor de voorstelling in Carré. Er is naast de a la carte mogelijkheid ook een 3-gangen theatermenu. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen hier zeker terug.
Pauline A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Reuze gezellig en vlot en zeer vriendelijk geholpen , het was bomvol!
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Gisterenavond voorafgaand aan een voorstelling in Carré gegeten bij restaurant, bar, bistro Baret. Het eten was lekker en de doorkomt van de gerechten werd goed afgestemd op het theaterbezoek. Erg leuk, vlot en aardig personeel die uiterst vriendelijk en in hoog tempo dit spitsuur (volgens mij ging het merendeel van de gasten naar Carré) goed wist af te handelen. Een compliment.
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben hier vanavond heerlijk gegeten voordat we naar Carré gingen. Bediening was top, het tempo precies goed, we waren mooi op tijd klaar.
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Voordat we naar Youp gingen, om zes uur afgesproken met man en dochter om een hapje te eten bij bistro baret. Helemaal vol! Omdat iedereeen naar Youp ging denk ik, maar de service was er niet minder om, erg vriendelijk, snel en lekker eten. En om de hoek bij Carré! Een aanrader.
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende tartaar, geweldige dry Agnes côte de boeuf.
Lyda D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten en goede bediening. Theatermenu een aanrader!
mary D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wij waren erg blij met dit restaurant, dichtbij Carré ,dus ook gemakkelijk. Lekker gegeten, de Oosterse mosselen en de salade geitenkaas heerlijk. De Baskische soep met geroosterde groenten was erg tomatig, de kabeljauw en crème brulee heerlijk. Lekkere wijnen.
Vriendelijke bediening, prettige sfeer!
Reserveren aanbevolen!
SANDRA V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten, snelle service maar jammer dat de tafels zo dicht op elkaar staan..
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wat een leuk tentje met vriendelijke mensen! Prima gegeten. Vlotte bediening en alles goed verzorgd. We waren aan de late kant aan in dit restaurant, maar waren toch keurig op tijd in Carré.
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor het eerst gegeten bij Bar Bistro Baret. Zeer aan te bevelen.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Uitstekend theatermenu! Veel groenten, op diverse manieren bereid. Supervers, heerlijk van smaak. Idem de soep, gebonden door de ruime hoeveelheid groenten. Mooi stuk kabeljauw, precies goed bereid. Crème brulée met espresso prima afronding. Vervolgens culinair voldaan naar Carré.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bretonse tomatensoep en kabeljauw met diverse groenten smaakten uitstekend.
Jacoba S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker eten geen probleem dat we geen vol menu wilden. Gezellige en goede bediening.