Bar Beton Rijnsweerd

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bar Beton Rijnsweerd

vegametdieet .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Wat ontzettend slecht dat je hier plastic wegwerpbestek en plastic & kartonnen wegwerpbekertjes krijgt! Ongelofelijk milieuvervuilend, vies en ongezond. Zeer teleurstellend.
Daarnaast: ik had een duurzame lunch verwacht op een zakelijke bijeenkomst over duurzaamheid/klimaat. Dat was het helaas niet: overal zaten dierlijke producten in. Dierlijke kaas is nog milieuvervuilender dan kip! Bij navragen waren er ook vegan broodjes hummus gelukkig, maar waarom waren die niet voor iedereen?
Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Op 14 december 2016 even snel geluncht bij Bar Beton in Rijnsweerd. Bar Beton is gevestigd in het oude provinciehuis van Utrecht. Bij binnenkomst valt gelijk de omvang op: Bar Beton is groot en hoog. De ruimte overheerst.. Bij binnenkomst vroeg ik of ik een lunchkaart kon krijgen. Daar moest ik even op wachten want deze waren allemaal bezet (?). En dat terwijl het niet heel erg druk was rond de lunchtijd. Tip: zorg voor meer menukaarten... Ik heb gekozen voor de clubsandwich. De clubsandwich was lekker, maar van deze gaan er 13 in een dozijn. De chips van zoete aardappel waren eigenlijk frites en te dik en te melig voor mijn smaak. Ik heb ze in ieder geval niet allemaal opgegeten. Wellicht dat het beter is om de frites wat kleiner te maken en deze apart erbij te doen. De prijs voor de koffie (€ 3,35 voor een americano (wat niets anders is dan een aangelengde espresso)) vind ik te hoog. Bar Beton Rijnsweerd voorziet denk ik wel in een behoefte; het is gevestigd tussen kantoren en een fatsoenlijke lunchgelegenheid ontbrak. Bar Beton Rijnsweerd kan dit gat opvullen maar dan moeten er wel nog wat puntjes op de i worden gezet.
margasuvaal S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Vertel ons alles over Bar Beton Rijnsweerd! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie!
Hebben al verschillende keren bij Bar Beton op de A van Ostadelaan gegeten, Daar was het prima. Hadden dus hoge verwachtingen voor Rijnsweerd. De drank kwam snel, met de menu kaart, maar moest zelf doorgeven aan de bar wat we wilden voor de lunch. Vervolgens moesten wij meer dan drie kwartier wachten op het gerecht. Wij hadden een hoofdgerecht, Bar Beton proeverij, de vis , de kip en de groenten waren wel redelijk, maar het vlees was taai. De bediening niet erg geïnteresseerd, dekte de tafel pas in toen zij het eten reserveerde. Heeft de tafel niet eens schoon gemaakt. Wij laten de Bar Beton voortaan links liggen, en gaan dan weer ergens anders lunchen.