Bar Beton De Bank

Adriaen van Ostadelaan 22 3583 AJ Utrecht Nederland Kaart
31-302080999

Over het restaurant Bar Beton De Bank

Van leegstaand pand tot populaire hotspot

Jaren een leegstaand pand, twee jonge mannen met een goed idee en zie daar: Bar Beton was geboren! Hier ontmoeten buurtgenoten, zakelijke contacten en familie elkaar. Dit is echt een plek om samen te komen en dat was dan ook precies de instelling waarmee Eric en Jeroen, in 2013 met trots de deuren van dit hippe, maar gezellige restaurant openden. Hier plof je neer voor een kop koffie, een stevige lunch of een uitgebreid diner. De mannen achter dit succes hebben oog voor Utrechtse details. Van vlinderdas tot stadskaart, alles is van Utrechtse ontwerpers.

Meer informatie over restaurant Bar Beton De Bank

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Beton De Bank

Floris V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Donderdag jongst leden (30/11'017) voor de tweede keer een bezoek gebracht aan Bar Beton op de kruising van de Van Ostadelaan en Van Scorelstraat. Leuk centraal, gelegen in een voormalig bank gebouw. Geachte vorkzuster D en ik kregen een tafeltje bij de deur toegewezen, ja het was druk zo op de donderdagavond, maar ook venijnig koud, een zeer attente en adequate jonge dame in bediening wees ons eer wij het eerste drankje konden nuttigen, reeds een ander plekje, top!

Na een korte blik op de kaart, eenvoudig, simpel, en toch doordacht. D kiest voor de Franse salade, ondergetekende voor de wagyu burger speciaal. Ik ben nu eenmaal lastig, maar mejuffrouw van de bediening hield het hoofd koel en noteerde alles naar eer en geweten.

De salade was naar behoren (jammer van de olijven en kappertjes, kan een volgende ook worden weggelaten, volgens onze gemotiveerde tafeldienares!). Frisse blaadjes sla (mélange), en mooie stukjes gefrituurde geitenkaas. Mijn burger (op briochebrood altijd pluspunten), was mooi van cuisson, getopt met rucola en met de geheime saus ;-), gewoon weg erg lekker. De vers gesneden frites waren ook voorbeeldig.

Conclusie: na een ietwat teleurstellende eerste keer, is het nu ruimschoots goedgemaakt. Aardige, kundige bediening, prima sfeer (de plee in de oude kluis is een +) en de locatie is ook gangbaar. Wij geven Bar Beton Bank een dikke 7,5!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Bediening was vriendelijk, maar het eten was teleurstellend. Ik heb het idee dat veel uit pakjes kwam die opgewarmd werden er er weinig vers bereid was.
janutrecht12 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
heerlijk gegeten, het opnemen en serveren van de gerechten zou iets beter en sneller kunnen maar voor de rest top. borden waren mooi opgemaakt en goed in balans qua smaken!
Jacqueline Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We komem vaker bij Bar Beton Bank, tot grote tevredenheid. Dit keer at ik er met een vriendin met een kaart van de Ah restaurantactie. Bar Beton Bank hanteert daarvoor een apart menu. Het voorgerecht was een proeverij van de chef samegesteld uit wel 10 kleine hapjes die refereren aan de menukaart. We laten ons graag verrassen en het viel dan ook uitstekend in de smaak. Een leuke manier om kennis te maken met het aanbod van de keuken.
Voor het hoofdgetecht konden we kiezen uit een zalmgerecht, een van de signature- dishes, de boerensaté en een vegetarisch gerecht. De zalm was heerlijk en het gerecht was een plaatje. Bij het opnemen van de bestelling werd ons direct verteld dat er van alles kon worden bijbesteld, maar dat meestal de gerechten ruim voldoende waten. Om dezelfde teden werd voorgesteld de bestelling van het dessert pas te doen na het hoofdgetecht. Dan konden we eventueel ook kiezen voor koffie of thee in plaats van een dessert. En de serveerster had gelijk.
De bediening was spontaan Vriendelijk en vlot. Het was wederom een geslaagd avondje Bar Beton Bank!
Cris W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
we moesten op zich steeds best lang wachten op de bediening; bediening was op zich heel vriendelijk en correct

mijn bladerdeeg/ spinazie was heerlijk maar bladerdeeg was beetje verbrand

wij aten er met een IENS-AH bon
h_lans .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De gerechten waren heerlijk. Porties waren zeker groot genoeg! Sfeer was erg leuk.
Er mocht net wat meer aandacht zijn voor de service en deze mocht ook iets vriendelijker zijn.
Hele leuke avond gehad.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Voorgerecht een assortiment, maar ondanks aanmelding van 1 vis/vega en 1 vlees voornamelijk vleesgerechten
Hoofdgerechten te droge kip, matige satésaus, een berg gewone koude chips en ongekookte gesneden groente zonder dressing. Vega-hoofdgerecht zou met geitenkaas zijn, maar die was tussen het deeg niet te proeven, salade (sprietjes rucola) zonder dressing. Na melding van onze ontevredenheid, kregen we een paar drankjes gratis.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prettige service en vriendelijke bediening. Prima samengestelde smaak vanuit de keuken en goede diverse eet combinaties die lekker smaakten.
Miranda F.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten wat mooi opgediend wordt, vriendelijke bediening, goede sfeer.
Apart 3 gangen menu voor de AH actie met voldoende keuze.
We komen zeker nog een keer terug. Het restaurant is goed te bereiken met de auto en er is voldoende ( betaalde) parkeergelegenheid in de buurt.
C.N. D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De zaak is mooi strak ingericht, maar heeft een lastige akoestiek. De bediening was vrij vlot. De serveerster had weinig idee waarover ze sprak (dat leek ze zelf ook te vinden), maar maakte dat goed met schattige combinatie van goedlachsheid, vriendelijkheid en bereidwilligheid. De porties waren goed. De smaakcombinaties waren leuk. Lekker veel (verschillende) groenten. De kipvleugeltjes, de zalm en gamba's waren naar onze smaak iets te veel gegaard (wat droog). De rest was uitstekend. Het toetje was heerlijk.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We kwamen met de AH actie, en konden lekker op het grote terras zitten. Het restaurant zit op een soort kruispunt, maar het was niet heel druk. Op het terras was het wel behoorlijk druk dus we moesten soms redelijk lang wachten, maar net niet te lang. Als vegetariërs kregen we een creatief voorgerecht, erg fijn. Het hoofdgerecht was ook erg lekker, toetje was oké.
Al met al een ontspannen avond en lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs met de AH bon, zonder was het wel prijzig geworden.
Xandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Er was een vastgesteld menu waaruit,we konden kiezen. Erg lekker gegeten, behalve de pompoenlasagne, was niet bijzonder en wat smakeloos.
Angie H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We haddebn een AH bon.
Het voorgerecht van ons was een proeverij van vlees/ vis voor 2 personen was ruim voldoende voor ons tweeën en goed..
Het hoofdgerecht was saté van kip, deze was wat droog , maar wel prima te eten. Vis was erg goed met gamba's.
Het toetje was teleurstellend na wat we daarvoor hadden gekregen. Creme brulee was mislukt, en ijs was simpel ijs met goedkope spuitslagroom.
Ondanks het toetje, wel gezellig gehad en voor en hoofdgerecht waren prima.
Marlon H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten en snelle service
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vanaf het eerste contact (telefoontje dat we iets later zouden komen) hadden we een goed gevoel. Vanzelfsprekende gastvrijheid, toelichtingen op menu to the point. Prima eten in een prima rustige sfeer. Zeker om terug te komen met gasten.
Ard J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Erg leuk restaurantje! Super bediening. Saté was erg lekker mals. Vangst van de dag was nog een stapje hoger en ook perfect van smaak. Opmaak was heel mooi. Aanrader dus
petervrheenen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten op mooi opgemaakte borden. Erg vriendelijk personeel die regelmatig informeerde of we wel of niet wat nodig hadden. Alleen fruitvliegje was irritant ????
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Op maandag heerlijk gegeten in dit restaurant, hadden niet veel tijd maar daar werd uitstekend rekening meegehouden. Wij komen zeker terug.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Erg lekker gegeten, enige jammere was dat er nog extra kosten bijkomen voor patat: € 7,50 voor een bakje patat met erg weinig mayonaise.
Het eten was wel erg lekker en een aanrader!
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Uitstekend restaurant, prima keuken, heerlijke gerechten en zeer prettige bediening met persoonlijke aandacht en attente zorg. Echt een aanrader!