Bar Beton De Bank

Adriaen van Ostadelaan 22 3583 AJ Utrecht Nederland Kaart
31-302080999

Over restaurant Bar Beton De Bank

Van leegstaand pand tot populaire hotspot

Jaren een leegstaand pand, twee jonge mannen met een goed idee en zie daar: Bar Beton was geboren! Hier ontmoeten buurtgenoten, zakelijke contacten en familie elkaar. Dit is echt een plek om samen te komen en dat was dan ook precies de instelling waarmee Eric en Jeroen, in 2013 met trots de deuren van dit hippe, maar gezellige restaurant openden. Hier plof je neer voor een kop koffie, een stevige lunch of een uitgebreid diner. De mannen achter dit succes hebben oog voor Utrechtse details. Van vlinderdas tot stadskaart, alles is van Utrechtse ontwerpers.

Meer informatie over restaurant Bar Beton De Bank

Zaterdag 09:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gevarieerd gegeten. Uitgebreid en heel lekker verassings voorgerecht. Prima nagerecht.
Kortom uitstekend gegeten!
Evanstijn .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
wanneer het restaurant vol is, is het wat rumoerig, iets aan doen? Eerste kennismaking is goed bevallen!! Dit restaurant gaan we onthouden voor een volgende keer.
FamSmits .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Verrassend lekker, hele prettige bediening, prima sfeer; wij hebben er een hele lekkere en leuke
verjaardag gevierd! Heerlijke proeverij van voorgerechten, grote porties...en dat met AHkaart. Aanrader.
Sylvie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ook wij hebben hier fantastisch gegeten! De dag van te voren contact gehad met Remco, om alles door te geven wat we niet mogen eten, en dat is een lijst hoor! Vele restaurants houden geen rekening met allergieën, maar Remco en zijn team wel! Aan alles werd gedacht en niets aan het toeval gelaten. We hoefden op de avond zelf het niet eens meer te herhalen: bij het brengen van de kaart werden we meteen door de sympathieke bediening op de hoogte gesteld dat mijn man en ik een apart bord kregen als voorgerecht. Een heerlijke proeverij, net als onze vrienden, een trio van vlees, vis en vegetarisch maar rekening gehouden met onze lijst! Het was een topper! De groentjes waren zelfs al op voorhand apart voor me voorbereid zodat er niets fout kon gaan, wat een service! Hoofdgerecht was heerlijk, zelfs bij het toetje werd rekening gehouden met de topping! Wij willen dan ook via deze weg REMCO EN ZIJN TEAM BEDANKEN voor deze uitstekende service en absoluut geweldige avond, eindelijk eens NIET ziek geworden bij een bezoek aan een restaurant!
Wij komen terug, zelfs zonder de restaurantactie, maar oh zo geweldig dat we via deze weg BAR BETON BANK Utrecht hebben leren kennen. Met smaakvolle groet, Sylvie en Erik van Elven, en ook namens onze vrienden die het tafeltje hadden geboekt, Sonja en Niels
Danny5658 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Werkelijk perfect !! Heerlijke gegeten ,mooie opgemaakte borden en absoluut voldoende. Verrassend voorgerecht ,super combinatie van spies met groenten pallet en het bosvruchten toetje maakte het helemaal compleet. Alles puur geen overbodige vaak verbloemende sausen, maar voortreffelijke kruidencombinaties!!!
Jammer dat het concept alleen in Utrecht is.
Maar als we weer in de omgeving zijn gaan we zeker terug.
Een aanrader voor zowel "intiem" als met gezin, vrienden of zakelijk.
De 2 kleine kinderen ,met familie die achter ons zaten werden ook fantastisch op hen wensen bediend....een woord PERFECT.
Hebben al veel gebruik gemaakt van de AH dineebon en gaan veel uit eten maar dit restaurant staat bij ons ver bovenaan.
Mvg,Ben en Danny van der Aa Budel
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Een heerlijke lunch genoten hier op de bank buiten voor de deur in de zon! Dekentje was gelukkig aanwezig. We hadden de dagsoep van bieten en geitenkaas en die smaakte uitstekend want de borden waren goed warm. Brood lekker vers, luiewijvenfrieten heerlijk. Bediening jong, maar vrolijk. Grote keuze op de lunchkaart!
Mendy V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Vooral blij met de goede service. 1 jongen had duidelijk nog iets minder ervaring, maar maakt dat helemaal goed door met een glimlach en humor te reageren op eigen kunnen. Fijn dat ze zo meedachten m.b.t. intoleranties (koemelk en nachtschade). Voor het toetje kunnen ze nog nadenken over een koemelk/glutenvrije optie.
CharlotteLisette J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Samen met mijn vriend ben ik via de Albert Heijn actie bij Bar Beton de Bank wezen eten. We konden gelukkig nog redelijk dichtbij een plekje vinden voor de auto maar de fiets bleek achteraf wel handiger. De ontvangst was goed en het voorgerecht zag er echt schitterend uit. Heel erg leuk om verschillende gerechtjes te eten. Bij mijn hoofdgerecht had ik knoflook-tijm jus verwacht maar die zat er helaas niet bij. Foutje van de keuken maar dat werd opgelost met een gratis drankje. Goede service.
Rommensc .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Een fantastisch voorgerecht, allemaal leuke en lekkere hapjes, echt geweldig. Het hoofdgerecht was heerlijk, zowel de spies met ossenhaas als de kipsaté waren prima. De gegrilde groenten smaakten ook erg goed.
Het nagerecht viel wat tegen. Er was geen crumble aanwezig en de vruchten waren wat zoet en er was geen passievruchtroomijs bij.
hoopmjde .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Prima lunches, mooi opgediend en smaakvol. Bediening was niet okay ik denk onderbezetting voor de zondagmiddag. Daardoor moesten we 20 min wachten op de kaart en een drankje. Ook later werd het niet opgemerkt dat onze drankjes op waren en moesten we moeite doen contact met de bediening te krijgen. Prima plek om opnieuw te eten maar als de bediening dan weer traag is vind ik dat een reden om er minder snel naar toe te gaan.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het restaurant heeft een moderne inrichting met een prettige sfeer, de bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was echt heerlijk.
De muziek stond iets te hard wat mij betreft, maar mijn tafelgenoot vond dat wel meevallen. ik zou daar wel op letten.
Toch een aanrader!
Chaya P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Vanmiddag met de ah actie geluncht bij Bar Beton de Bank, ik had de Canadese salade. De coquilles hadden een hele sterke penetrante vis-geur toen ze aankwamen, wat er naar mijn weten op wijst dat ze verre van vers waren. Verder hadden bijna alle slablaadjes bruine randjes en 1 slablaadje was een beetje slijmerig... Het smaakte wel prima maar we zullen het niemand aanraden om hier te gaan eten.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Genoten op het terras van een heerlijke salade ,geen ruime portie maar heerlijke smaak .
Leuke lokatie zo aan deze weg, binnen ook gezellig interieur
Marloes C.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We kregen veel eten! We hebben best lang moeten wachten tot het voorgerecht kwam, het was een plateau met warme en koude gerechtjes. Lekker klaargemaakt en erg veel! Daarna kwam het hoofdgerecht wat ook een grote portie was, dat heeft ervoor gezorgd dat we beiden ons bord niet leeg hebben gegeten en geen toetje hebben besteld. Jammer dat je zo grote porties krijgt, dat is toch verspilling van eten. Ondanks het lange wachten op het voorgerecht hebben we een leuke avond gehad en prima gegeten.
Bieckmann .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten bij Bar Beton De Bank was super !

Ik heb er weinig aan toe te voegen, niks mis mee !

We komen snel een keer terug ! :D
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren voor het eerst met lieve vriendin bij Bar Beton in Utrecht gegeten, zowel het voor hoofd en nagerecht waren echt fantastisch ,
Ook fantastisch was Nina onze serveerster, heel deskundig , geduldig en klantgericht, niets was te veel!! Geweldige avond gehad
Lautenbach10 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Leuke zaak, maar helaas liep bij ons bezoek van alles fout. Niet gaar gerecht, drinken en frietjes die niet komen. Bediending is vriendelijk, maar had waarschijnlijk niet hun avond.
Elsbetje .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk geluncht bij Bar Beton De Bank. De Clubsandwich Vega was voortreffelijk: veel geroosterde groenten en prachtig opgemaakt. Mijn man was een beetje jaloers want hij had gekozen voor de 'gewone', die overigens ook rijkelijk belegd was en erg lekker. De cappuccino is zalig en we komen hier zeker nog een keer terug voor een diner! De bediening heeft hart voor de zaak en dat zie je terug in de persoonlijke aandacht, ondanks de drukte op sommige momenten.
Mvanroosmaelen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Eten was weer lekker. De proeverij als voorgerecht was goed! Jammer dat de kaart nauwelijks is aangepast ten opzichte van vorig jaar, daarom geen 8. Service was redelijk tot goed. Erg jonge en onzekere bediening, er gingen wel wat dingetjes mis. Wel erg vriendelijk, en dat vind ik ook belangrijk. Daarom geen 6 maar een 7. Restaurant zelf ziet er erg leuk uit. Mooie lichte en informele setting maar desondanks wel gezellig.
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Geluncht met 6 personen en ons kleine neefje. Heerlijk buiten gezeten op het terras. Bediening was niet zo efficiënt dit keer, leek een beginnende serveerster, maar wel erg vriendelijk en attent. Dus helemaal niet erg, die leert het wel. Heerlijke soep van de dag (pompoen, paprika, pastinaak). Salades en broodjes waren lekker. Wel vreemd dat er sterk gewaarschuwd wordt voor de 'grote' salade omdat dat een heel hoofdgerecht zou zijn. Mijn vriend (normaal formaat) had achteraf toch echt nog behoefte aan een broodje.