Bar Beton De Bank

Adriaen van Ostadelaan 22 3583 AJ Utrecht Nederland Kaart
31-302080999

Over het restaurant Bar Beton De Bank

Van leegstaand pand tot populaire hotspot

Jaren een leegstaand pand, twee jonge mannen met een goed idee en zie daar: Bar Beton was geboren! Hier ontmoeten buurtgenoten, zakelijke contacten en familie elkaar. Dit is echt een plek om samen te komen en dat was dan ook precies de instelling waarmee Eric en Jeroen, in 2013 met trots de deuren van dit hippe, maar gezellige restaurant openden. Hier plof je neer voor een kop koffie, een stevige lunch of een uitgebreid diner. De mannen achter dit succes hebben oog voor Utrechtse details. Van vlinderdas tot stadskaart, alles is van Utrechtse ontwerpers.

Meer informatie over restaurant Bar Beton De Bank

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Beton De Bank

h_lans .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De gerechten waren heerlijk. Porties waren zeker groot genoeg! Sfeer was erg leuk.
Er mocht net wat meer aandacht zijn voor de service en deze mocht ook iets vriendelijker zijn.
Hele leuke avond gehad.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Voorgerecht een assortiment, maar ondanks aanmelding van 1 vis/vega en 1 vlees voornamelijk vleesgerechten
Hoofdgerechten te droge kip, matige satésaus, een berg gewone koude chips en ongekookte gesneden groente zonder dressing. Vega-hoofdgerecht zou met geitenkaas zijn, maar die was tussen het deeg niet te proeven, salade (sprietjes rucola) zonder dressing. Na melding van onze ontevredenheid, kregen we een paar drankjes gratis.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prettige service en vriendelijke bediening. Prima samengestelde smaak vanuit de keuken en goede diverse eet combinaties die lekker smaakten.
Miran2707 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk eten wat mooi opgediend wordt, vriendelijke bediening, goede sfeer.
Apart 3 gangen menu voor de AH actie met voldoende keuze.
We komen zeker nog een keer terug. Het restaurant is goed te bereiken met de auto en er is voldoende ( betaalde) parkeergelegenheid in de buurt.
C.N. D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De zaak is mooi strak ingericht, maar heeft een lastige akoestiek. De bediening was vrij vlot. De serveerster had weinig idee waarover ze sprak (dat leek ze zelf ook te vinden), maar maakte dat goed met schattige combinatie van goedlachsheid, vriendelijkheid en bereidwilligheid. De porties waren goed. De smaakcombinaties waren leuk. Lekker veel (verschillende) groenten. De kipvleugeltjes, de zalm en gamba's waren naar onze smaak iets te veel gegaard (wat droog). De rest was uitstekend. Het toetje was heerlijk.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We kwamen met de AH actie, en konden lekker op het grote terras zitten. Het restaurant zit op een soort kruispunt, maar het was niet heel druk. Op het terras was het wel behoorlijk druk dus we moesten soms redelijk lang wachten, maar net niet te lang. Als vegetariërs kregen we een creatief voorgerecht, erg fijn. Het hoofdgerecht was ook erg lekker, toetje was oké.
Al met al een ontspannen avond en lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs met de AH bon, zonder was het wel prijzig geworden.
Xandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Er was een vastgesteld menu waaruit,we konden kiezen. Erg lekker gegeten, behalve de pompoenlasagne, was niet bijzonder en wat smakeloos.
Angie H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We haddebn een AH bon.
Het voorgerecht van ons was een proeverij van vlees/ vis voor 2 personen was ruim voldoende voor ons tweeën en goed..
Het hoofdgerecht was saté van kip, deze was wat droog , maar wel prima te eten. Vis was erg goed met gamba's.
Het toetje was teleurstellend na wat we daarvoor hadden gekregen. Creme brulee was mislukt, en ijs was simpel ijs met goedkope spuitslagroom.
Ondanks het toetje, wel gezellig gehad en voor en hoofdgerecht waren prima.
Marlon H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten en snelle service
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vanaf het eerste contact (telefoontje dat we iets later zouden komen) hadden we een goed gevoel. Vanzelfsprekende gastvrijheid, toelichtingen op menu to the point. Prima eten in een prima rustige sfeer. Zeker om terug te komen met gasten.
Ard J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Erg leuk restaurantje! Super bediening. Saté was erg lekker mals. Vangst van de dag was nog een stapje hoger en ook perfect van smaak. Opmaak was heel mooi. Aanrader dus
petervrheenen .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten op mooi opgemaakte borden. Erg vriendelijk personeel die regelmatig informeerde of we wel of niet wat nodig hadden. Alleen fruitvliegje was irritant ????
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Op maandag heerlijk gegeten in dit restaurant, hadden niet veel tijd maar daar werd uitstekend rekening meegehouden. Wij komen zeker terug.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Erg lekker gegeten, enige jammere was dat er nog extra kosten bijkomen voor patat: € 7,50 voor een bakje patat met erg weinig mayonaise.
Het eten was wel erg lekker en een aanrader!
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Uitstekend restaurant, prima keuken, heerlijke gerechten en zeer prettige bediening met persoonlijke aandacht en attente zorg. Echt een aanrader!
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een echte aanrader! De ontvangst is hartelijk en het advies oprecht. We waren met 4 personen en deelden het voorgerecht van kleine hapjes. Gezellig en een heerlijk begin van de avond. Daarna smaakvolle hoofdgerechten. Wij komen zeker terug!
janutrecht12 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voor de 3e keer hier heerlijk gegeten, bediening was ook heel attend op dat het ging regenen en een tafel binnen had opgedekt voor ons, top!
Wij komen snel weer terug.
hbmutrecht .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
AH menu voor 2 volwassenen en á la carte voor 14 jarige. Voorgerecht proeverij heerlijk, hoofdgerecht saté en witte vis ook echt goed, venkel bij de vis mooie combi en niet te gaar of te rauw precies goed, net zoals de á la carte bestelde burger. Nagerecht hebben we overgeslagen, waren voldaan, maar á la carte bestelde warme brownie was ook heel goed. Wijn goed, al met al erg tevreden. Kom zeker terug. Vriendelijk personeel, leuke avond gehad.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vriendin.
De bedienig was vriendelijk en erg nauwkeurig.
Het eten zag er geweldig uit en smaakte goed.
De vangst van de dag is een zekere aanrader! De sate van mijn vriendin smaakte ook erg goed.
Zeker een top locatie en een goed restaurant!
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker gegeten, keuze uit een prima menu, bediening was vriendelijk en redelijk snel.
Prijs/kwaliteit vergouding is goed.