Bar Beton De Bank

Adriaen van Ostadelaan 22 3583 AJ Utrecht Nederland Kaart
31-302080999

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Bar Beton De Bank

Van leegstaand pand tot populaire hotspot

Jaren een leegstaand pand, twee jonge mannen met een goed idee en zie daar: Bar Beton was geboren! Hier ontmoeten buurtgenoten, zakelijke contacten en familie elkaar. Dit is echt een plek om samen te komen en dat was dan ook precies de instelling waarmee Eric en Jeroen, in 2013 met trots de deuren van dit hippe, maar gezellige restaurant openden. Hier plof je neer voor een kop koffie, een stevige lunch of een uitgebreid diner. De mannen achter dit succes hebben oog voor Utrechtse details. Van vlinderdas tot stadskaart, alles is van Utrechtse ontwerpers.

Meer informatie over restaurant Bar Beton De Bank

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar Beton De Bank

Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Voor de tweede keer met AH bon gegeten. Fijne bediening, lekker eten en leuk terras Echt prima prijs/kwaliteit. Ook fijn: vrije keuze van de kaart en wat we over hadden van het grand dessert werd netjes ingepakt voor mee naar huis.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Bediening was erg aardig. Het eten redelijk. Omdat we niet veel trek hadden, namen we niet een 3-gangenmenu van de AH-restaurantactie, maar alleen een hoofdgerecht. Tot onze verrassing kregen we toch korting op de gehele rekening. Heel aardige geste!
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Wat een leuke hippe tent om te zien, alerte en attente bediening en heerlijk eten. Beef asian style als voorgerecht was een aangename verrassing. Lekker, mals en net even anders.
Ik raad het restaurant van harte aan.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige setting met heel vriendelijke bediening! Echt een aanrader!
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Genoten van een lekker avondje. Een heerlijke proeverij als voorgerecht en we gaan voor de burger en een geitenkaassalade. Mijn man vind het broodje van de burger wat te hard.
Hele vriendelijke bediening!
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijke dagoep van tomaat en curry maar de vega wellington had een slappe ongare bladerdeeg korst. De roodbaars en bijbehorende groenten waren allemaal net niet gaar genoeg, al was de bijbehorende risotto prima. Al met al toch echt onder de maat.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Vriendelijke bediening, lekkere proeverij als voorgerecht en érg lekker chef’s special nagerecht, voor een goede prijs. Leuk restaurant om eens te proberen!
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk eten, leuke bediening en een goede prijs kwaliteitsverhouding. Een aanrader!
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Erg VERVELEND als een kok aan de bar nog zit en uitgebreid met zn haar bezig is.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Beslist voor herhaling vatbaar.
Maartje J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten was helemaal top! We kregen veel verschillende verse groenten bij ons hoofdgerecht (wat ik bij veel restaurants vaak vind tegenvallen). Daarnaast smaakte het heerlijk.

De bediening was attent en heeft goed voor ons gezorgd.
Een aanrader om een keer te proberen!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het eten was erg lekker. We hebben met vrienden buiten gegeten. Helaas was de bediening minder. We hadden net een desert besteld en toen werd ons gevraagd of na het desert koffie wilde want het koffiezetapparaat werd al schoongemaakt. Dit vonden wij erg vreemd. Jammer.
M.M M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lekker een visje gegeten met flesje wijn en een AH bon binnen (we zijn niet zo van buiten "aan de straat" eten (verkeer, passanten, te warm ect). Vakantietijd blijkbaar, lekker rustig, super koffie. Ik zou buiten reclame maken voor een menu , nu beetje onzichtbaar wat er te koop is. Top bediening!.
Jackie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
prima gegeten, buiten op het terras, niet lang hoeven wachten en tussen periodes waren precies goed.
Gebruik gemaakt van de AH aktie en a la carte kunnen eten. Meer dan voldoende en verassende opmaak van de borden met leuke en originele gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Wandav V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Hier gegeten met mijn man. Drie gangen menu. Was goed en mooi opgemaakt . We moesten erg lang wachten op ons eten. Er was maar 1 kok vertelde het personeel en het terras zat aardig vol. Dus lange waschttijd.
janutrecht12 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten op een mooi zon overgoten terras, vlotte bediening en mooie gerechtjes voor een uitstekend prijs!
bediening ook goed ondanks de drukte.
Remco67 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Laatse keer dat we hier komen
Van de drie hoofdgerechten was er 1 niet beschibaar
Glas sauvignon blanc werd chardonnay
Grote Weizenbier werd kleine want ‘ de glazen waren op’
en toen kwam het: rauwe kipsate!!
Rest was al lang klaar en toen kon ik nog eten, excuses, ach waarom zou je
Ga hier echt nooit meer eten, wat een ballentent, die gaat het niet lang meer volhouden.
Dian B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Met 8 pers hier gegeten. Het eten niet al te duur, voorgerechten prima. Visgerecht bevatte veel graat. Wat jammer is dat er om 21 uur al meegedeeld wordt dat we rustig moeten zijn en er geen bestellingen meer geplaatst kunnen worden ivm bovenburen.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten, maar de bediening is niet best. Althans, een van de twee die ons gezin bediende. Dat zat ‘m vooral in de verkeerde informatie (“De bijgerechten zijn echt veel kleiner nu we de kaart veranderd hebben. Ik zou er maar twee nemen” -> niet waar, het was meer dan genoeg!) en in het opnemen van de bestelling. We waren met twee volwassenen en twee kinderen en wilden een proeverij vooraf voor twee. Op de bon bleek dat ze zonder overleg een proeverij voor drie hadden gerekend. (Proeverij is overigens wel een aanrader..)