Bar Beton De Bank

Adriaen van Ostadelaan 22 3583 AJ Utrecht Nederland Kaart
31-302080999

Over het restaurant Bar Beton De Bank

Van leegstaand pand tot populaire hotspot

Jaren een leegstaand pand, twee jonge mannen met een goed idee en zie daar: Bar Beton was geboren! Hier ontmoeten buurtgenoten, zakelijke contacten en familie elkaar. Dit is echt een plek om samen te komen en dat was dan ook precies de instelling waarmee Eric en Jeroen, in 2013 met trots de deuren van dit hippe, maar gezellige restaurant openden. Hier plof je neer voor een kop koffie, een stevige lunch of een uitgebreid diner. De mannen achter dit succes hebben oog voor Utrechtse details. Van vlinderdas tot stadskaart, alles is van Utrechtse ontwerpers.

Meer informatie over restaurant Bar Beton De Bank

Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
claire G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Attente vriendelijke bediening, lekkere hamburgers, leuke ambiance. De gegrilde groenten zijn in opzet goed maar hebben nog wel erg veel "bite". Er wordt zeer zorgvuldig omgegaan met een notenallergie.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
De clubsandwich vega was een flinke maaltijd en goed belegd. De bediening was vlot.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Bij Bar Beton hebben ze niet de goedkoopste broodjes, maar ze zijn wel ruim belegd. Ik heb genoten van een heerlijk waldkornbroodje carpaccio.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Helaas raakte mijn maag al van streek tijdens het hoofdmenu. Ik kan niet anders dan concluderen dat iets uit het voorgerecht of de appetizer verkeerd is gevallen. Ik heb ze dit de volgende dag laten weten, maar helaas kwam er geen reactie hierop.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met AH bonnen gereserveerd voor een lunch. Lekker gezellig rumoerig. Ouderen paren, gezinnen met jonge kinderen, studenten en middenklassers met laptop. We gingen voor de dagsoep en de carpaccio. Daarna de biefstuk en garnalenkroketjes. Alles smaakten prima. Fijne bediening.
M I.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Helaas geen goede ervaring gehad met de AH-restaurantactie. We zaten als enigen in het restaurant, dus je zou de wereld aan service en aandacht voor het eten verwachten. In plaats daarvan liet alles te wensen over.

Het begon met halfvolle wijnglazen, miniglaasjes water en een prima voorgerecht. Toen het hoofdgerecht werd geserveerd, waren de groenten half gaar en de frieten vergeten. Die kwamen toen het hoofdgerecht bijna op was halfdoorbakken op tafel. Nog nooit eerder frieten teruggestuurd naar de keuken.

Nadat de borden werden opgehaald (zonder te vragen of het gesmaakt had en of we nog wat wilden drinken), volgde binnen nog geen 3 minuten het nagerecht. De 'crumble' bleek niets meer dan wat warme vruchten met twee centimeter koekkruimels eroverheen. Onvoorstelbaar dat je dit als kok wilt serveren.

Bij het betalen bovenstaande punten aangegeven. Naast een 'wat vervelend, dat was niet erg netjes van ons' geen enkele tegemoetkoming. Al met al absoluut niet ons geld waard geweest. Zonde, want het is in potentie een leuke tent met een goede kaart.

Tip voor het personeel: vraag of gasten nog wat willen drinken als de glazen leeg zijn, vraag of iets gesmaakt heeft als je de borden ophaalt en serveer geen gerechten die niet gaar of niet chefwaardig zijn. Zeker als er bijna geen gasten zijn, is dit echt onacceptabel.
annonymus .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bijzonder aardige en attente bediening. En de jongens hebben nog humor ook. Ontspannen en vrolijke avond. Blijft een leuke tent!
xanderpeters .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk gegeten met AH Restaurantactie, keuze was goed en kwaliteit top, restaurant ligt in rustige wijk buiten centrum Utrecht welke goed te bereiken is met auto en OV. Zeker een aanrader om ontspannen te eten zonder de drukte van Utrecht. Restaurant ruim opgezet waardoor privacy aan tafels.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor een leuke prijs lekker geluncht met een vriendin! Ook belangrijk, niemand zat ons weg te kijken, en hebben toch 3 uurtjes bij kunnen kletsen!
T. K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De gerechten waren erg lekker, de borden feestelijk opgemaakt en de prijs-kwaliteitsverhouding was prima. Ook de bediening liet niets te wensen over. Dat alles voor het AH-arrangement was echt boven verwachting. Alleen de inrichting viel tegen: we zaten dicht bij de deur en als die open ging dan kregen we iedere keer een golf kou over ons heen, het gordijn voor de deur hield dat niet tegen. Ook hadden we last van het geluid om ons heen, door de slechte akoestiek konden we elkaar niet goed verstaan. Maar als je daarvoor niet zo gevoelig bent dan is Bar Beton echt een aanrader: werkelijk smakelijk eten voor een redelijke prijs.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wij hebben via de Ah restairant actie kennis mogen maken met dit restaurant. Het is ons heel erg goed bevallen! Hoewel de keuze wat beperkter was ivm de actie, was er voor ieder wat wils. Het voorgerecht was voortreffelijk met een soort mixed plate met zowel vlees vis en vega hapjes. Het hoofdgerecht was goed bereid, alleen vond ik de kabeljauw iets aan de droge kant. De smaak was echter prima. Dessert was heerlijk dus weinig aan te merken op het eten. De bediening was snel en goed verzorgd. De inrichting van het restaurant vond ik erg goed verzorgd en leuk gedaan. Wij zullen hier zeker nog eens terug komen!
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Aangezien ik hier om de hoek woon wilde ik bar Beton een keer uitproberen voor de lunch. Ik was hier met mijn (hulpbehoevende) vader en moeder. Toen we aan een vies tafeltje plaats namen (er was niet veel plek) duurde het 10 min voordat er iemand naar ons toe kwam. Er stonden nog vieze glazen op de tafel en die werden niet eens meegenomen bij het opnemen van de bestelling! We kregen de drankjes en het glas wijn was zo gigantisch zuinig ingeschonken, dat we er wat van zeiden. Het meisje vertelde dat dit het drankbeleid was en ze schonk niet bij (behoorlijk brutaal aangezien de wijn ook nog eens prijzig is!).

Lunch viel tegen. Broodjes schraal belegd en sommige toevoegingen ontbraken. De rekening was veel te hoog voor de kwaliteit die je krijgt! In tijden heb ik niet zo slecht gegeten voor relatief veel geld. Ik kom hier nooit meer terug.
Guido J. V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Een verrassing waarop we geattendeerd werden aan een ziekbed van een familielid aan de overkant (het Diaconessenhuis) waar een bezoekster van een kamergenoot zei: "Daar kun je rustig gaan eten". Dat hebben we gedaan. Zeer enthousiast personeel. Fijn ontvangen en heerlijk gegeten. Ze mogen wat ons betreft hier best boven de 8 uitkomen!
margo.bloemsma .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg lekker gegeten met een vriendelijke en service gerichte bediening. Het interieur is strak maar zeker niet ongezellig.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gevarieerd gegeten. Uitgebreid en heel lekker verassings voorgerecht. Prima nagerecht.
Kortom uitstekend gegeten!
evanstijn .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
wanneer het restaurant vol is, is het wat rumoerig, iets aan doen? Eerste kennismaking is goed bevallen!! Dit restaurant gaan we onthouden voor een volgende keer.
FamSmits .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Verrassend lekker, hele prettige bediening, prima sfeer; wij hebben er een hele lekkere en leuke
verjaardag gevierd! Heerlijke proeverij van voorgerechten, grote porties...en dat met AHkaart. Aanrader.
Sylvie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ook wij hebben hier fantastisch gegeten! De dag van te voren contact gehad met Remco, om alles door te geven wat we niet mogen eten, en dat is een lijst hoor! Vele restaurants houden geen rekening met allergieën, maar Remco en zijn team wel! Aan alles werd gedacht en niets aan het toeval gelaten. We hoefden op de avond zelf het niet eens meer te herhalen: bij het brengen van de kaart werden we meteen door de sympathieke bediening op de hoogte gesteld dat mijn man en ik een apart bord kregen als voorgerecht. Een heerlijke proeverij, net als onze vrienden, een trio van vlees, vis en vegetarisch maar rekening gehouden met onze lijst! Het was een topper! De groentjes waren zelfs al op voorhand apart voor me voorbereid zodat er niets fout kon gaan, wat een service! Hoofdgerecht was heerlijk, zelfs bij het toetje werd rekening gehouden met de topping! Wij willen dan ook via deze weg REMCO EN ZIJN TEAM BEDANKEN voor deze uitstekende service en absoluut geweldige avond, eindelijk eens NIET ziek geworden bij een bezoek aan een restaurant!
Wij komen terug, zelfs zonder de restaurantactie, maar oh zo geweldig dat we via deze weg BAR BETON BANK Utrecht hebben leren kennen. Met smaakvolle groet, Sylvie en Erik van Elven, en ook namens onze vrienden die het tafeltje hadden geboekt, Sonja en Niels
danny5658 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Werkelijk perfect !! Heerlijke gegeten ,mooie opgemaakte borden en absoluut voldoende. Verrassend voorgerecht ,super combinatie van spies met groenten pallet en het bosvruchten toetje maakte het helemaal compleet. Alles puur geen overbodige vaak verbloemende sausen, maar voortreffelijke kruidencombinaties!!!
Jammer dat het concept alleen in Utrecht is.
Maar als we weer in de omgeving zijn gaan we zeker terug.
Een aanrader voor zowel "intiem" als met gezin, vrienden of zakelijk.
De 2 kleine kinderen ,met familie die achter ons zaten werden ook fantastisch op hen wensen bediend....een woord PERFECT.
Hebben al veel gebruik gemaakt van de AH dineebon en gaan veel uit eten maar dit restaurant staat bij ons ver bovenaan.
Mvg,Ben en Danny van der Aa Budel