Bar Beton CS

Stationshal 9C 3511 CE Utrecht Nederland Kaart
31-0302080999

Meer informatie over restaurant Bar Beton CS

Gelegen in het Centraal Station, perfect bereikbaar per tram, bus en trein
  • : Betaald parkeren in de buurt, Jaarbeursterrein en parkeergarages Hoog Catharijne

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 21:00
Zondag gesloten

Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Fijne sfeer, interieur tot in de puntjes verzorgd. Hier loop je even voor om. Bedienend personeel komt gestresst over en er lijkt weinig communicatie onderling te zijn. Bar Beton CS moet nog groeien naar de kwaliteit en service van de andere locaties.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Afgelopen vrijdag heb ik hier een high tea van croupon gegeten.

Bar Beton zit sinds kort op Utrecht Centraal, het interieur ziet er goed uit, gezellig en modern.
Maar helemaal vlekkeloos verliep het allemaal niet.
We hadden een bon voor de luxe high tea, wat inhoud dat je er een glas prosecco of verse jus bij krijgt en een schaaltje luxe bonbons.
De sinaasappels waren op, dus kregen we prosecco, die overig heel goed smaakte.
Vervolgens de theekaart waar we een uur lang zoveel van mochten drinken als we wilde. Leuke kaart met verschillende verse theesoort.

Als bestek kregen we alleen een gebaksvorkje en geen mesje? Ook de thee werd zonder lepeltje geserveerd, en suiker moesten we vragen? Het gebaksvorkje dus maar gebruikt als theelepeltje.
De etagère bestond niet uit sandwiches, maar uit landbrood dat in vieren was gesneden? De scones waren wat aan de kleine kant maar wel warm, en moest je dus in tweeen breken, want we hadden geen mes.
Er lag 1 punt appeltaart op de etagère voor twee personen? Die moesten we delen, vertelde de bediening. Waarom de chef die punt niet in tweeën had gesneden is mij een raadsel?
De luxe bonbons kwamen uit de supermarkt, en de pindarotsjes waren wit uitgeslagen!

De bediening was wel leuk en vriendelijk, en dat maakt een hoop goed. Hier moet wel het een en ander verbeterd worden, want als wij de volle mep hadden moeten betalen, waren wij ontevreden weggegaan om vervolgens niet meer terug te komen.

Cecile S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Mooi restaurant boven het Centraal Station, heel leuk aangekleed. Deuren zouden dicht mogen voor een aangenamere temperatuur binnen. Wij kwamen hier voor een high tea. Bij de reservering aangegeven dat er in ons gezelschap een persoon met notenallergie was en of ze daar rekening mee wilden houden. Bij aankomst werd medegedeeld dat "in al hun producten noten zitten" en dat daar niks aan te doen was. Dit werd gelukkig later genuanceerd: de kok kon gewoon niet garanderen dat er geen sporen van noten in het eten zou zitten, en dit was voor ons geen probleem. Het duurde vrij lang voordat de high tea geserveerd was, maar het was allemaal ontzettend lekker en ruim voldoende qua hoeveelheid.
Nici_71 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Wat een hartelijkheid en gastvrijheid! Genoten van alle 3-gangen in de door ons samengestelde menu's (6 personen). Voor mijn dochter haar 17e verjaardag was de tafel extra feestelijk aangekleed (een cadeautje:)) in de toch al gezellige en warme ambiance van dit restaurant. Utrecht op z'n best! Wij komen hier zeker terug.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Leuk en gezellig Cafe/ Bar op mooie locatie op Utrecht CS.
Met een stijl van inrichting die je zeker niet op een station verwacht en zeer vriendelijke medewerkers.
Utrecht_030 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Wat een verrassing! Midden in een koud en kil station een gezellige sfeervolle ambiance! De kipsaté was heerlijk, het biertje smaakte naar meer. Als dessert een carrotcake gedeeld met m'n tafelgenoot, absolute aanrader! We komen hier zeker weer terug!
Peter1950 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Een prettig, rustig restaurant. Pas een paar weken open, maar nu al de allure van een goed lopende zaak. Het personeel is vriendelijk en attent. De tafel sober, maar mooi gedekt. De menukaart biedt voldoende variëteit. De geserveerde maaltijden zijn van goede kwaliteit en mooi opgediend.
Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Na een bezoekje centrum bij Bar Beton terecht gekomen. Ondanks dat het zaterdagmiddag was was het niet druk. Daarom verbaasde me het ook zo dat we overal zo lang op moesten wachten. De blonde jongen die er rond liep was overal druk mee behalve met zijn gasten. Een aantal keren zwaaien was nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Daarna duurde het ook vrij lang voordat we de bestelling kregen. Bestelling bestond uit thee met gebak voor 3 personen, dus niet iets waar de keuken lang mee bezig was. De taartjes waren wel erg lekker! En de entourage ook, plattegrond van Utrecht met alle high lights. Leuk! Nu nog wat attentere bediening en het is helemaal top!
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Als eerste: 1 van de beste high tea's die ik tot nu toe gehad heb!

We kwamen bij Bar Beton terecht via groupon.nl voor een luxe high tea...er was echter was misgegaan op deze site waardoor onze reservering niet bij deze Bar Beton was maar bij een andere vestiging. Ze waren dus helemaal niet op ons voorbereid. Maar dankzij de gezelligheid van de sociale gastheer en de creativiteit van de kok is het alsnog helemaal goed gekomen. O.a. de verse sandwiches, romige cheesecake en de ongelooflijk lekkere chocolade taart zijn er heel snel ingegaan, we hebben onze buik vol gegeten. Ik kom hier zeker terug!