Bar Beton Centrum

6,8
7,2
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De luxe high tea gehad met Groupon. Was een grote teleurstelling en zag een groot verschil met gasten die volle pond van €25.= betalen. Hele kleine scones en muffins die we ook nog moesten delen. Half stukje brownie en dun plakje carotcake.Moesten zelf om de munt thee vragen en nieuw water. Dikke bruine hompen bruin brood met karig beleg terwijl de andere gasten zalm hadden. Er ik na mijn klacht ook toegegeven dat dit ter waarde was van € 15.= ipv € 50.=. Ongezellige ruimte en het eten wordt over straat van de ene lokatie naar de andere gebracht.
MeatloverLR .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Via AH Restaurantactie hier terecht gekomen. Best sympathiek dat er geen apart lunchmenu is, maar gewoon de goedkoopste gerechten gratis. Dat maakt dat je kan kiezen, erg plezierig.

Eten: paprika-asperge-venkelsoep. Vooral erg pittig, smaken niet te onderscheiden. Salades gegeten. Amerikaanse salade: (te) veel vlees, weinig salade, veel te veel saus. Sla dreef erin. Franse salade erg verzocht, lekkere geitenkaas.

Service: weinig attent en ontzettend traag, terwijl het binnen praktisch leeg was. 1x gevraagd of het naar wens was, daarna 40 minuten niet meer aan de tafel geweest. Uiteindelijk maar naar de kassa gelopen om af te rekenen. Op zich vriendelijk, maar qua service eerder lui dan oplettend.

Decor: op zich hippe uitstraling, leuke aankleding, maar wel wat zoekend. Kleding van bediening is een beetje Le Journal wannabe. Niet passend bij decor. Prijzen echt te hoog, zeker in verhouding tot service en kwaliteit.

Jammer, wij komen hier niet meer voor over uit Leidsche Rij ...
NV12 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Maandag 11 april bracht ik samen met een vriendin een bezoek aan Bar beton. Via groupon had ik een leuke high tea gekocht. Het was die dag ontzettend lekker weer en we hadden er dan ook erg veel zin in. Bij binnenkomst hebben we ons gemeld en mochten wij binnen een plaats uitzoeken. Omdat het buiten zo lekker weer was vroegen wij of het ook mogelijk was om buiten te zitten. Volgens de jongen die ons hielp was dit niet mogelijk. Er ontstond al een kleine discussie omdat er nog plekken vrij waren op het terras en wij dus gewoon op het terras hadden kunnen plaatsnemen. Door ons deze kans te ontnemen hebben wij het ervaren dat wij 'minder belangrijk' waren dan andere gasten, en dus begon het al niet fijn. Vervolgens zijn we binnen gaan zitten maar het zat ons toch niet lekker. De dame die ons de theekaart kwam brengen vertelde ons nogmaals dat wij echt niet buiten konden gaan zitten want dat waren de plekken voor de passanten. Ze kon er echt niks aan veranderen en dit 'is hun manier van werken'. Onklantvriendelijk, niet flexibel en voor mij een reden niet meer terug te komen. Jammer!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Lekker gesnoept van een high tea. Personeel is vriendelijk en oplettend - de thee (ruime keuze) wordt regelmatig aangevuld.
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Met Groupon een luxe high tea gedaan bij Bar Beton. Het eerste anderhalf uur is de thee bij de high tea inbegrepen. Dat is op zich geen probleem, maar het duurde ongeveer 40 minuten voor onze hapjes op tafel stonden. Deze waren overigens lekker! Verschillende sandwiches en muffins, scones, brownie en carrot cake. Die laatste was lekker, maar de frosting te zoet (het is maar waar je van houdt natuurlijk). Er lag meer dan genoeg op tafel, dus het is wel een klein feestje.

De bediening mag wel wat meer attent zijn. Ze kijken niet goed om zich heen en ze zien vaak niet dat je naar ze wenkt. Ik ben een aantal keer naar de bar gelopen om thee te bestellen. Daarnaast was het fijn geweest als iemand naar ons toe was gekomen om door te geven dat ons anderhalf uur 'gratis' thee voorbij was en of we wellicht nog een kopje hadden gewild. Verder leek het ook alsof ze niet op de hoogte waren wat er bij de 'luxe high tea' inbegrepen was. Ik moest zelf vragen om het glas cava en om de bonbons.

Al met al een prima middag met lekkere hapjes, maar ik zou er niet snel weer naar toe gaan.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Leuke tent, beetje studentikoos. Helaas best duur. Voor een koffie verkeerd moest ik € 3.60 afrekenen terwijl op de kaart € 3.40 staat (nog steeds best hoog). Toen ik daar wat van zei keek de bediende wat glazig maar deed verder niets.
De broodjes zien er leuk uit, maar zijn wat droog. Doordat het brood dik is proef je het beleg minder. Niet uitgesproken qua smaak.
Het interessantste op de kaart vond ik nog wel het ei. Je kunt voor € 1,50 een gekookt ei bestellen. Dat is wel echt heel erg over de top. Jammer.
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Op een drukke zaterdag een broodje gegeten bij Bar Beton. Aankleding is leuk en modern. Bediening was erg enthousiast. Terwijl we net de kaart hadden en deze nog druk aan het bestuderen waren werd alweer gevraagd wat we wilden bestellen. Toen we eenmaal besteld hadden bleek de bestelling niet doorgekomen, dus werd onze bestelling opnieuw opgenomen. Het eten kwam toen snel: een broodje kipfilet en een club sandwich. Vooral deze laatste (ong. 9 euro) viel tegen. Er zat veel op, maar toch was de smaak weinig interessant. Een goede mayonaise of iets anders dat het geheel bij elkaar zou brengen zou helpen. Nu was gekozen voor een laagje smakeloze eiersalade en dat werkte niet. Broodje kipfilet was okay, maar ook niet speciaal. Misschien zijn andere broodjes beter - deze zou ik niet opnieuw bestellen.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Recent voor het eerst lunch gegeten bij Bar Beton. Helaas, een afknapper. Op het moment dat je voor een lunch komt en het huis broodje "Beton" bestelt verwacht je niet meer dan een half uur te moeten wachten in je lunch pauze. Ondanks hier wat op te hebben aangegeven, geen snellere bediening of positieve reactie. Daarnaast een beetje kale lege ruimte, komt over als een vissekom.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Mooi concept op een steenworp afstand van de Dom. Smaakvol interieur. Leuke sfeer, zeer sympathieke bediening en lekker eten.
Uitstekend om even alleen te werken of gezellig samen te lunchen.
Hopelijk volgen er snel meer vestigingen van BarBeton in andere steden !
FransjeB .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Het eten hier is heerlijk! Veel keuze om uit te kiezen.
Toen ik hier voor het eerst was, boden ze zelfgemaakt thee aan. Als theeliefhebber kon ik dit niet afslaan en ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan! De thee was echt heel lekker! Er was gember in verwerkt en zelf vind ik gember heel lekker dus dit was gewoon perfect! De service is erg aardig! Beleefde mensen en heel geduldig. Het decor is leuk en simpel.
Sarah-eet .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Eten: inmiddels al 3x hier gelunched. Elke keer was het eten dik in orde. Lekker en in goede verhouding met de prijs.

Service: uitstekend! Snel en attent. Daar kunnen veel tentjes in Utrecht nog wat van leren.

Decor: mooi strak ingericht. Misschien een beetje donker binnen. Terras op een aantal plekken wat aan de krappe kant.