Bar Basquiat

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bar Basquiat

KatjaB .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Vroeger was hier Vietnamees eten, toen was het echt super, nu met de nieuwe 'Dirty Duck' keuken is het eten totaal niet aan te bevelen: had Pad Thai die soppig en veel te zout was, enkele verdwaalde sperziebonen waren de enige groente en de tofu met een of ander kant en klare potjes-marinade was ook niet je van het. Ook had ik aan de bediening gevraagd of dit gerecht vegan was, dit werd beaamd, helaas foutievelijk: er zat ei in.
Ik ga bij deze keuken hier niet mee eten!
Bobeldijk G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Vandaag op één van de zonnigste dagen en begin van de week heerlijk gaan zitten. Zelfs in de schaduw heerlijk vertoeven. Vriendelijke bediening en voor een heerlijke lunch en-/of een drankje prima te doen.
Eerst een frisdrankje voor mijn gast en mijzelf, heerlijke sandwiches en toe een heerlijke espresso, keurig geserveerd met een glaasje water zoals het hoort.
Een aanwinst in dit prachtige deel van Amsterdam. Tot snel, ik vind het een aanrader en kom zeker een keer s'avonds eten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Voor een zaak die Bar Basquiat heet zou je misschien wel een kleurrijker inrichting verwachten. Niet dus! Het meest memorabele aspect van het decor was nog wel het grote terras aan de voor- en zijkant. Ook in het oog springend was de goede service van de dames in de bediening: attent, vriendelijk, informeel en vlot. Ik had de linzensoep en het broodje falafel. De soep was lekker (al had ie iets pittiger gemogen) en werd geserveerd met lekker getoast brood en een dip, ik vermoed van kikkererwten en andere groenten. Ook het broodje falafel met rodekoolsalade, feta, tomaat, een ingemaakt pepertje en tzatziki was lekker. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend.
VerBar .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik ben fan van Bar Basquiat! De koffie is lekker (en het koekje erbij ook!), het personeel is alert, attent en gezellig, het concept is extreem goed doorgevoerd, de wifi werkt, krant is aanwezig, heerlijk ontbijt, top lunch en goede snacks. Verder kun je gewoon met de zon meedraaien op het grote terras. Alleen de knoflook is soms wat too much (in geval van knoflook dips). Maar als dat alles is ... ;)
Cees. V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Je waant je hier in oost Berlijn, persoonlijk niet echt mijn style maar helemaal prima! De bediening is super vriendelijk en weet wat ze doen! De "pork belly bun" voor de lunch is echt een aanrader, dit broodje heb ik hier al meerdere keren gegeten en ik ben verslaafd :-)
Tinus29 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
De nieuwe aanwinst in de Javastraat lijkt een blijver: wat een leuke tent! Hier voor de zondagmiddagborrel gestrand en niet meer weggegaan. Eten was prima, geen culinaire hoogstandjes maar lekker en net even ander finger food, leuk! De inrichting is industrieel, helemaal trendy. Viel me op dat vooral de bediening erg goed was. Kwamen zelf goed getimed voorbij om ons te voorzien van alles wat we wilden en waren erg vriendelijk en oprecht. Kom hier zeker weer!
Pieter_N .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Basquiat is een fantastische nieuw aanvoeging voor de java straat om de hoek van ons kantoor, heerlijk voor lunch of een gezellige borrel. Vooral de noodle soep die ze maken is overheerlijk, echt het gevoel van authentiek Aziatisch streetfood. Alleen tot mijn grote spijt, en die van mijn collega's, staat deze niet meer op de kaart. Waardoor het lunchmenu toch weer gereduceerd wordt tot een keuze van ofwel een broodje of een salade. Helaas, gelukkig hebben we drover's dog nog!
Elish V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Heel blij met Bar Basquiat. Prachtige nieuwe zaak vernoemd naar één van mijn favoriete graffiti kunstenaars uit de jaren 80. En daarom des te leuker hier en daar (typografische) verwijzingen te zien zijn in het interieur en menukaart. En die laatste is lekker! Afgelopen zondag super lekkere brunch gehad. De wentelteefjes waren verrukkelijk. De baba ganoush was rijk en heel smakelijk. Verder was er ook niets mis met de BLT avocado en de gepocheerde eieren met spinazie en hollandaise saus. Goeie koffie (in leuke kopjes), fijne bediening. Aanwinst!
SybrandK .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Prachtige nieuwe bar! Open tot 's avonds laat, maar wij hebben er ontbeten met een shakshuka, roerei en croissants. Het eten was goed, de bediening prima en de sfeer uitstekend. Hier gaan we vaker terugkomen.