Bar Baarsch

Jan Evertsenstraat 91 1057 BS Amsterdam Nederland Kaart
31-206181970

Over restaurant Bar Baarsch

Jong en modern in de Baarsjes

Bar Baarsch is een mooie spot in de Baarsjes. Hier gaat jong en modern Amsterdam heen voor een killer burger, een pubquiz op maandagavond of een vrijdagmiddagborrel met collega's. Een van die tenten waar je gewoon per se een keer naartoe moet in het steeds populairder wordende Amsterdam-West. een wijk waar je bij menig café-restaurant. Geniet van de gezellige vibe van West en het lekkere eten van Bar Baarsch!

Meer informatie over restaurant Bar Baarsch

• : Parkeerplaats

6,8
Pamm16 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Na goede verhalen gehoord te hebben over Bar Baarsch wilde ik het eens met eigen ogen zien. Prachtig tentje, heerlijk hip en modieus ingericht. Een fijne plek! Bediening vond ik niet heel vlot en ook wat onpersoonlijk. Meer oog voor elkaar dan voor de gasten. Wij hebben hier geluncht en kozen voor het broodje carpaccio en de burger. Beiden waren goed van smaak! Het broodje carpaccio had wel iets meer mogen zijn.
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Donderdagavond hier gegeten op de verjaardag van mijn zoon. Bediening was vriendelijk en de sfeer gezellig. Jammer alleen dat als je een Gin tonic besteld waarmee geadverteerd wordt op donderdagen voor Euro 5 , er bij het afrekenen het volle pond in rekening wordt gebracht. Nadat wij hier na gevraagd hadden, werd medegedeeld dat de actie pas vanaf 21.00 geldig is. Flauw.... en wij adviseren dan ook dit duidelijk te vermelden op het aanplakbiljet. Zeker gezien het feit dat wij een dikke Euro 90 hebben afgerekend zonder voor of nagerechten te hebben genomen.
Raelie .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Fantastisch gegeten op dit terrasje bij Bar Baarsch. Er hing een relaxte en rustige sfeer in de drukte van de stad. De keuken is eenvoudig, maar zeer smaakvol: vooral het vlees was uitmuntend bereid. De bediening was zeer vriendelijk. Alleen allergieën accommoderen was een enorm grote uitdaging. Dat was dan ook het enige minpunt. Kortom, het was heerlijk etentje samen met mijn vriendinnen.
AdBorrelnoot .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Positief; Leuke locatie en de inrichting is ook helemaal top.

Negatief; Als je ergens 'te gast' bent is het prettig als er af en toe gevraagd wordt of je voorzien bent, in plaats van een halve avond je arm/hand de lucht in te steken. Dat was leuk op de basisschool, nu niet meer. Zag ik vaker terug in de comments, blijkbaar een bekend probleem (zonder oplossing)

Verder een side dish besteld die afweek van de reguliere keuzes. Deze werd (terecht) apart gefactureerd, maar de side dish die normaal gesproken deel uit maakt van het menu waar wél voor betaald is heeft de weg naar onze tafel nooit gevonden.

Al met al geen hele beste ervaring en met de ruime keuze aan alternatieven in de Baarjes zeer waarschijnlijk niet voor herhaling vatbaar.
Jurrien V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Eerder een druk cafe waar je ook kunt eten dan een restaurant. De tafels staan erg dicht op elkaar en de stoelen zo dicht tegen die van de achterburen dat je niet kunt bewegen. Het borrelplateau voor 2 is bijna een maaltijd op zich. Jammer dat er niet uitgelegd werd wat er precies op lag. Karafje kraanwater op tafel is een sympathiek gebaar. Hoofdgerechten zijn zonder bijgerechten, dat maakt dat de prijs-kwaliteitverhouding een beetje scheef is.
KraakENsmaak .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Sfeervol, gezellig en stoer interieur. Bediening maakt niet echt contact door je in de ogen te kijken maar wel vriendelijk. Dan het belangerijkst: het eten. Er staan 3 verschillende hoofdgerechten op het menu. Gekozen hebben we voor de gamba's en de hamburger. Er is niet gevraagd naar welke graad het vlees gegrild mocht worden. Maakt ook niet uit want beide gerechten vonden erg smakelijk, alleen veel te weinig groente naar ons idee. Prima prijs en kwaliteits verhouding.
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Heerlijk gegeten goede sfeer goede bediening. Bediening was goed op de hoogte van de kaart en gaven een goede uitleg of gerechten die niet op de kaart stonden. Wij hebben vlees gegeten die heerlijk gegrilt was op de bbq. De groente spice kan een update gebruiken. De geluiden frietjes waren ook lekker. Een echte aanrader goede prijs kwaliteit verhouding totaal geen last gehad van te harde muziek wat ik een paar keer gelezen had in de recensies hier. Ga er zeker nog eens eten.
Etenismijnpassie .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Onlangs op een vrijdagavond met een groep hier gegeten, helaas is de akoestiek niet optimaal zodat je elkaar moeilijk kunt verstaan. Het eten was ok, maar de service liet te wensen over het gerecht van een van mijn tafelgenoten was vergeten, hiervoor werden nauwelijks excuses gemaakt en je moest je best doen om nog wat extra's te bestellen.
Shayed S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Afgelopen zaterdag weer eens geborreld in het altijd gezellige Bar Baarsch. Dit keer ook een hapje gegeten en ik moet zeggen dat ze een inderdaad een killer-burger serveren! Nice & juicy, met oude kaas, een knapperig getoast broodje en een goede frieten. Personeel erg vriendelijk. De opfrisbeurt van het interieur heeft de zaak goed gedaan.
Jordi K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het was een lekker drukke ontspannen sfeer met eters en mensen die aan het borrelen waren. We werden goed en vriendelijk bediend. Wanneer een bier uitverkocht was, werd gelijk een goed alternatie geboden.
Het eten was lekker, vooral de longhaas was erg goed bereid.
Enige minpunt: de bestelde nacho's waren lekker maar grotendeels verkruimeld!

Superplek om gewoon lekker een hapje te eten!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Ik was voor het eerst in Bar Baarsch om mee te doen aan een pubquiz. Het was heel druk en de sfeer was goed. De bediening is niet altijd even handig, maar wel vriendelijk. Voorafgaand aan de pubquiz heb ik hier een hamburger met frietjes gegeten. Het eten was heel erg slecht!!!! Ik heb er nog een nare smaak van. De kwaliteit is zeer onder de maat. Ik kom hier hoogstens nog voor een drankje of quiz terug, maar eten zal ik hier nooit meer doen!
Beste Jacqueline,

We vinden het buitengewoon vervelend dat je zo ontevreden bent. We zijn er hier dan ook vandaag flink mee bezig geweest. Zou je ons misschien een mailtje kunnen sturen (info@barbaarsch.nl) zodat we met j een contact kunnen komen?

Groeten,

Reinout (Bar Baarsch)
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wij hebben lekker en ontspannen gegeten bij Bar Baarsch.
De sfeer is relaxed en de bediening goed (vlot, vriendelijk en eerlijk gezegd beter dan je verwacht in een eetcafe in Amsterdam). Het eten verraste ons in positieve zin. We deelden een bruschetta vooraf (daar zijn ze groot genoeg voor) en hoewel we de wasabi van de beloofde wasabimayo niet helemaal terug zagen, smaakte het erg goed. Als hoofdgerecht hadden we een caesarsalade besteld, super lekker was die zeg! Geen frutsels en franjes, gewoon wat er in hoort en dan lekker fris en vers. Hulde voor het goed gepocheerde ei (dat is een kunst). Ook namen wij de gevulde pasta van de week: met bospaddestoelen en een roomsausje. Met enige twijfel, want zin in pasta, maar kan zo saai zijn in restaurants. Gelukkig werd deze angst absoluut geen werkelijkheid: Heerlijke en goede portie pasta met bospaddestoelen gevuld, precies goed gaar, met een sausje dat absoluut niet saai was vanwege de paprika, kappertjes en ander lekkers. Dus het ene hoofdgerecht was sterk in simpelheid, het ander heerlijk verrassend. Kortom: relaxte sfeer, fijne bediening en lekker eten. We komen vast terug.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Erg vriendelijke bediening, goed advies over de grill kaart, ontspannen sfeer en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Toptent voor met z'n 2en maar ook met een groep van 4-8 personen.
Djadi G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Op een maandagmiddag ging ik hier 's middags met een vriendin lunchen. Ik had de tosti met tallegio, rode ui en groene asperges en zei een broodje gegrilde groente. Het is erg goed bevallen. Er hing een gezellige sfeer, het is leuk ingericht en de bediening vriendelijk. Kortom: aanrader.
Joon B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Prima zaakje om te lunchen, simpele gerechten gewoon lekker.
Goede bediening, vriendelijk maar af en toe is het even zoeken naar de aandacht.
Goede prijs kwaliteit verhouding ook.
Gewoon leuke plek in de buurt om te lunchen/borrelen
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Hippe en drukke tent. Mooie inrichting en leuk terras. Helaas niet al te beste akoestiek en staat de muziek soms veel te hard. Het eten was matig. De carpacio was vlak van smaak en wat liefdeloos geserveerd. Het piepkuiken was goed bereid, het vlees was sappig en mals, maar had geen uitgesproken smaak. De scropino miste pit en had meer weg van een waterige milkshake. De bediening was vriendelijk, maar niet altijd even attent. Ga naar deze gezellige tent vooral om een borrel te drinken, dan zit je hier uitstekend!
André V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het is daar veel te rumoerig. Er moet dringend iets aan de akoestiek worden gedaan. We zaten er van 18:00 uur tot 20:00 uur. En gedurende die tijd werd de lichtsterkte twee keer teruggeschroefd. Toen de hoofdmaaltijd werd geserveerd was de inhoud praktisch niet meer zichtbaar. Verder niet echt veel keus op de kaart.
Pluspunt de kwaliteit van de frites.
Jeroen1611 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Gezellig eetcafe, waar op maandag vaak een pubquiz is. De laatste keer dat ik er geweest ben een heerlijk hamburger gegeten en uiteindelijk mee gedaan met de pubquiz die er toen toevallig was. Hartstikke leuke en gezellig tent.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Leuk restaurant, leuk personeel en prima eten voor een goede prijs!

Ik had zelf de carpaccio en de kip sate en van beiden absoluut geen spijt. Ook de Gin Tonic smaakte prima :)

Eten kwam in een rustig tempo, zonder langdradig te worden. Top!

Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Restaurant wat in mijn ogen zo'n beetje aan je verwachtingen voldoet. Gegeten op zo'n dag dat je niet uitgebreid wilt tafelen, maar toch wel zin hebt in iets lekkers, zonder een 'fortuin' uit te geven. Stampvol bij binnenkomst (beetje erg vol en niet veel ruimte - dit laatste zou mij af en toe wel kunnen weerhouden), gewacht aan de bar met een biertje. Daarna, later aan tafel, een heerlijke saté gegeten. Vlees (kippendijen) echt lekker en mals. Dus... eenvoudig, maar hartstikke goed. Na nog lekker een glennfiddich met koffie. Tja, gewoon helemaal goed op zo'n dag.