Bar-B

Lange Leidsedwarsstraat 29 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-207059631

Over restaurant Bar-B

Burgerwalhalla

Hamburgerliefhebbers opgelet! Hier moet je zijn als je gek bent op een sappige burger en de lekkerste biertjes. Ga voor een wereldse burger zoals de Asian of Mexico. Meer zin in luxe ingrediënten? De chef serveert heerlijke exemplaren met gegrilde eendenlever, van wagyu rund of van tonijn. Wil je zelf je culinaire fantasieën los laten gaan? Bouw dan je eigen burger. Vega, vlees, vis, de opties zijn eindeloos. Je houdt het zeker weten niet bij een bezoek.

Meer informatie over restaurant Bar-B

Maandag t/m Donderdag 13:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 13:00 - 03:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Sjors M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima eten. Drinken is wel erg duur (4,50 voor een medium cola). Is wel te verwachten zo dicht bij het Leidseplein.
David S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Lekkere rechtoe rechtaan burgers. Iedereen happy. Prijspeil zit wat boven de pizza pasta tentjes in de buurt. Maar wel goed betaalbaar.
De bediening was vlot attent en vriendelijk.
Inrichting
De inrichtig is echt supermooi gedaan, met de leds die langzaam kleuren en accenten door het decor een die meeveranderen. We zaten in het “voor”deel. Achter was ook nog een supermooi ingerichte bar.
Ga eens een burger eten, daar kun je je geen buil aan vallen!
Dbmsoutput .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Er is geen restaurant voor een romantische of luxe dinner maar een prima plek om snel (binnwn 1 uur) en lekker te eten. Uiteraard kunt je daar ook blijven hangen om bier te drinken en wat uitgebreider te eten.
Zeer ruime en doorgedachte keuze.
Wij komen vaak daar voor een redelijk budget te eten. Bedankt!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
met een groepje vrienden na een dagje Amsterdam hier gegeten, vooraf de spareribs ( klein portie) was heel erg goed van smaak en perfect gaar. daarna een burger van Tonijn laten delen met mijn buurman hij had de burger met ganzenlever. op bord van beide burgers de helft Leuk! lekker toetje toe en koud bier uit de tap aan tafel. bediening erg netjes maar met een paar handjes te kort vandaar een 6
Lennert V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Goede burgertent met opvallend verschillende keuzes voor vegetariers; Met een burger, friet en salade zit je vol. Goed betaalbaar en een toeristisch maar verder prima plekje. Verder is de bierkaart wel ruim maar er staat weinig echt speciaals op.
Kevin X.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Super burgertent. Ook leuk dat je een burger kan customizen!

Een van de betere hamburgers in omgeving Amsterdam.

Een mooi ingerichte tent met beleefd personeel en uiteraard goed eten.

Maar soms wordt er wel aparte muziek gedraaid en helaas valt de tent vanaf de buitenkant niet zo op.
René P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ruime keuze uit heerlijke Burgers en ander lekkers (zoals de Onion Rings), vriendelijk personeel , gezellige inrichting, alleen iets te weinig verlichting bij sommige tafels.
Ed301 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Eten was goed , en het leuke is dat je de smaak helemaal zelf bepaald ,je moet wel over de nodige kennis over ingredienten en smaken hebben ,kook zelf elke dag dus was een super burger!!! Inrichting is zeer gezellig apart en zeer goede muziek ,het enige storende was het personeel geen foto willen maken erg klungelig en ook verkeerde rekening gekregen ,

AafkeV .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Na goede recensies gelezen te hebben juist dit burger restaurant gekozen tijdens ons dagje Amsterdam. Helaas bleek het een teleurstelling. Het biertje dat bij het menu hoorde was vergeten en vervolgens niet meer beschikbaar, de burgers (zelfs de Wagyu) volledig droog doorbakken en de nacho's ook niet speciaal en erg weinig. De bediening die wel vriendelijk deed kon dit niet compenseren.. Jammer...!
Romee462 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Top personeel en het decor is ook uniek! Ik vind het een aanrader voor mensen die luchtig en gezellig willen eten voor eens schappelijke prijs. Er is voldoende keuze op het menu en door de mogelijke doe-het-zelf-tap op je tafel ook nog eens heel uniek!
MikeTheBike68 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Prima gegeten bij Bar-B. De IENS reservering aangegeven maar daar werd verder niet op gereageerd. Dat hoefde eigenlijk ook niet want er was genoeg plaats. Leuke atmosfeer!
Loonenator .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
De burgers waren zeer goed en smaakten heerlijk. Het kunnen tappen aan tafel is ook in goede smaak gevallen. Wij gaan hier iig zeker vaker naar toe.
N_pieters .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Het eten was lekker, heerlijke biertjes uit de hele wereld, ziet er erg leuk uit en ook eens goede muziek. We hebben genoten.
AliekeGe .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Lekker, goede burgers, waar voor je geld. Erg veel keuze, je kunt kiezen uit standaard burgers of zelf 1 samenstellen. Overigens staan er op de website verouderde prijzen (scheelt ong. een halve euro) en staat er daar nog op de menukaart dat je 2 sauzen gratis bij je burger krijgt. Dat is niet meer het geval, je betaalt 40 cent per sausje.
Geertvaneygen .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heel lekker en vers. Een echte aanrader.
We gaan er zeker nog terug als we Amsterdam opnieuw bezoeken.
Slechts 1 top :Let er wel op dat de deur altijd gesloten blijft in deze periode.we waren aangenaam verrast in positieve zin .