Bar-B

Lange Leidsedwarsstraat 29 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-207059631

Over het restaurant Bar-B

Burgerwalhalla

Hamburgerliefhebbers opgelet! Hier moet je zijn als je gek bent op een sappige burger en de lekkerste biertjes. Ga voor een wereldse burger zoals de Asian of Mexico. Meer zin in luxe ingrediënten? De chef serveert heerlijke exemplaren met gegrilde eendenlever, van wagyu rund of van tonijn. Wil je zelf je culinaire fantasieën los laten gaan? Bouw dan je eigen burger. Vega, vlees, vis, de opties zijn eindeloos. Je houdt het zeker weten niet bij een bezoek.

Meer informatie over restaurant Bar-B

Maandag t/m Donderdag 13:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 13:00 - 03:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Bar-B

Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Goede burgers, leuke sfeer en vriendelijk personeel. Niet al het personeel spreekt Nederlands maar dat was voor ons geen probleem.
André K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Leuk en gezellige ambiance. Prima burgers! Veel keuze uit verschillende biersoorten. Leuke bediening. Jammer dat deze alleen niet in het Nederlands communiceert.
Lukasz C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Reccomended
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Super lekkere burgers en hele vriendelijke bediening! Kom zeker terug!
Een recensie moeten schrijven van minimaal 120 tekens vind ik wel een beetje matig Iens
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Mooi restaurant van binnen. Het was niet zo druk, hetgeen de sfeer wat drukte. Bediening was Engelstalig en vriendelijk. Het eten was goed. Ik had onion rings, fresh salad en chickenburger. De burger en rings waren wat flauw van smaak.
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Leuke toko! Heb het gelijk aangeraden bij vrienden en zal zeker andere Burgers gaan proeven! Dank voor de leuke avond!!!
hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Het is een goede plek om te dineren, goed eten, goede service en goede producten. Het is een plek om een ​​keer te gaan, maar misschien is dat over. Er zijn betere aanbiedingen in Amsterdan voor dezelfde prijs en kwaliteit.
lucass .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker eten en altijd een uitstekende service: vriendelijk en efficient. We werden na het eten niet gepusht om plaats te maken voor de volgende klant, wat ook een verademing is in vergelijking met vrijwel alle andere horecagelegenheden in Amsterdam waar wij heen gaan. Al met al top.
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We werden geholpen door een zeer vriendelijke jongen, die zijn eerste dag had. Daardoor gingen er wat dingen fout, maar werd zo ver mogelijk netjes opgelost. Complimenten daarvoor. Hamburgers waren top. Inclusief de side dishes een (enorm) grote maaltijd. Het restaurant zelf is vooral gericht op de jongere doelgroep, met bijbehorende muziek die redelijk hard staat. In mijn geval, met wat ouder gezelschap, iets minder handig.
Onno O.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prima hamburgers, maar we hadden een matige bediening alsof deze geen horecaervaring heeft:
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten, super sfeer. Zelf jouw hamburger samenstellen of een reeds samengestelde hamburger.
Tap aan de tafel voor een heerlijk biertje. Maar ook keus uit heel veel andere biertjes.
huibert D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Hun "landen" thema, specifieke Burger + biertje uit dat land, is niet meer. Zal wel een reden hebben maar ik vind het jammer :-(
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het eten was super. Alles was perfect op de schreeuwende, scheldende kok na. Gelukkig konden wij daar wel tegen maar hij was erg grof.
Denisa Ž.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zoals gewoonlijk was alles weer goed! Snelle en vooral vriendelijke bediening en daarnaast was het eten ook perfect.....
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Lekker eten en sfeervolle tent. Vriendelijke internationale bediening. De tap op tafel was leuk.
Eleonardo V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Bij de naam 'Burgers n' Beer BAR' had ik toch andere associaties, dan wat ik ervaren heb. De naam deed me vermoeden dat het een Bar is, die vooral gericht is op de bier drinker, met wat middelmatig voedsel ernaast. Niks is minder waar. Ik was er verrast door het lekkere en kwalitatief goede eten wat ons opgediend werd. We bestelden een Wagyu burger (navraag leerde me dat 't daadwerkelijk met Wagyu beef voorbereid wordt, wat niet overal het geval is) en de entrecote. Beide heerlijk mals, en goed voorbereid. Koppel daar aan toe het mooie interieur, en de zeer (vrolijke en) vriendelijke bediening (niet onbelangrijk), en je zult begrijpen dat wij een top avond gehad hebben. Ik hem m'n lesje geleerd. Do not judge a book, ermmm, bar, by it's name.
Aaf B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten met een groep van 7 mensen. Zoals altijd stond het eten zeer snel op tafel en waren de burgers zalig. Helaas beheerste niet iedereen in de bediening de Nederlandse taal, iets wat je in ieder restaurant, ook in het hartje van Amsterdam, mag verwachten.

Aanrader!
Sjors M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Prima eten. Drinken is wel erg duur (4,50 voor een medium cola). Is wel te verwachten zo dicht bij het Leidseplein.
David S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Lekkere rechtoe rechtaan burgers. Iedereen happy. Prijspeil zit wat boven de pizza pasta tentjes in de buurt. Maar wel goed betaalbaar.
De bediening was vlot attent en vriendelijk.
Inrichting
De inrichtig is echt supermooi gedaan, met de leds die langzaam kleuren en accenten door het decor een die meeveranderen. We zaten in het “voor”deel. Achter was ook nog een supermooi ingerichte bar.
Ga eens een burger eten, daar kun je je geen buil aan vallen!
dbmsoutput .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Er is geen restaurant voor een romantische of luxe dinner maar een prima plek om snel (binnwn 1 uur) en lekker te eten. Uiteraard kunt je daar ook blijven hangen om bier te drinken en wat uitgebreider te eten.
Zeer ruime en doorgedachte keuze.
Wij komen vaak daar voor een redelijk budget te eten. Bedankt!