Bar Alt

9,1

Jouw recensie over het restaurant Bar Alt

Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Een geweldige ervaring, heerlijk gegeten in een leuke omgeving. Verrassende gerechten en een aardige bierpairing en prettige bediening.
Voor mij een hoge score maar wel een 1-malig bezoek ivm de prijs. Als ik dit moet betalen probeer ik liever weer een andere leuke plek. Maar absoluut de moeite waard!
Joona K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Perfect!
Gerolt K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Mooie gerechten, kleine porties maar als je een 6 gangen menu neemt geen probleem. Verrassende wijnen in het bijpassende wijnmenu, biologisch, met smaken die buiten de standaard van de supermarkt-wijnwinkel liggen. Goede match van de wijnen bij de gerechten, zonder de bijpassende gerechten zouden sommige wijnen van het arrangement niet goed te drinken zijn. Leuke smaak ervaringen.
Jurriaan M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Goed eten, goede service, jammer dat de prijs te hoog is, anders had de tent vol gezeten (€10 te duur voor wat het is). Mooie tent, geen value for money.
Joost J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Bedankt! :)
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuk concept, maar extreem duur voor wat je krijgt. Wij hadden het 4 gangen menu, waarbij iedere gang twee of drie happen was en daarmee was het gerecht op. Een soort veredelde tapas. Vond het ook niet sympathiek dat de prijs van een bier of wijnarrangement niet op de kaart staat. De entrecote bij het hoofdgerecht was niet mooi mals, letterlijk drie reepjes entrecote op een bedje van zeewier als hoof gegeten. Ik ga vaak en regelmatig uit eten bij de betere tenten in Amsterdam en "gewend" om voor een mooie avond 75 a 100euro de man uit te geven. Nu heb ik 75 euro uitgegeven (4 gangen, halve fles wijn en een espresso - had geen zin om nog meer te bestellen nadat de prijs-kwaliteit verhouding uit de bocht schoot) en nog 25 euro uitgegeven aan de shoarmatent onderweg naar huis. Bar ALT: leuk, maar niet nodig.
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prijs kwaliteit top! En prima service!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Uitmuntende smaak sensaties. Donderdag zakelijk diner. Allen zeer positief. Mooie combinaties en creatief gepresenteerd. We kozen voor de 4 gangen menu en iedere gang was voortreffelijk
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Lekker, goed, gezellig! Alleen ern verkeerde naam. 100 euro po eten in een bar?
Ido S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Uitstekende bediening, uitstekende stoelen en acoustiek. Geen spannende gerechten. Jammer! Bieren waren verrassend en je krijgt een mooie toelichting waarom deze bieren bij de gerechten passen.
Mooie open keuken maar jammer dat de kok een saus proeft met een lepel en deze teruglegt in de saus.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten met mooie en spannende bieren er bij. Prima prijs en kundige, vriendelijke bediening die haar best doet je een fijne avond te bezorgen. Wij komen terug!
Corrine H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Het vegetarische verrassingsmenu was buitengewoon lekker!
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Erg goed gegeten in het nieuwe Bar-Alt. Wel prijzig maar daar krijg je dan ook wat voor: de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en het eten gewoonweg ook. Prettige bediening, erg goede wijnen, kortom een geslaagde avond. Financieel gezien moet je dit dus niet iedere week doen maar ik kom er graag nog een keertje terug..
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Excellent service
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Wat een fijne plek! De sfeer in het restaurant is fijn, gezellig. Later op de avond wel wat luid. De bediening is erg vriendelijk en kan veel vertellen over de bieren en wijnen. Er is keuze uit een 4, 6 of 8 gangen menu, wij kozen 6 (meestal kiezen wij voor het maximale), maar waren hier blij mee! Het eten was namelijk best vullend. De gerechten zelf zijn erg goed: aparte en lekkere combinaties, smakelijk eten. Leuk is uiteraard dat er in dit restaurant gekozen kan worden voor een bier pairing. Niet aan mij besteed, maar gelukkig hebben ze ook een (lekkere) wijn pairing. Mijn partner vond de bier pairing erg goed gelukt. We komen zeker terug!
Ton A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Top bediening, top gerechten en voor het eerst kunnen genieten van een prachtige samenstelling aan bieren!
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten goede ambiance oftewel een echte aanwinst in a’dam Zuid
June B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk eten, duurde wel een beetje lang (6 gangen)
Robert-Jan O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Super gegeten met een bier arrangement. Uniek concept! Geweldige ambiance, vriendelijk en vakkundig personeel. Kortom alle ingrediënten voor een superavond
Denise O.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Een parel in de stadionbuurt! Iedere gang is een feestje. Alles klopt: het eten, het interieur, de service. Een ware aanrader. Wij gaan zeker terug.