Bar 35

Lepelstraat 35 5211 DP Den Bosch Nederland Kaart
31-737200877

Over restaurant Bar 35

Een bezoekje waard

Zie je een lekkere burger wel zitten, dan ben je bij Bar 35 aan het goede adres. Het restaurant specialiseert zich in huisgemaakte burgers en heeft ook heel wat bieren op zijn kaart.
Alle burgers van Bar 35 worden met de hand gemaakt en gebakken op een traditionele houtskoolgril. Ook de frietjes mogen er zijn, want er is niets zo lekker als verse friet! Wil je een avondje genieten van een informele maaltijd en lekker bier? Breng dan zeker een bezoekje aan Bar 35.

Meer informatie over restaurant Bar 35

- Ba

7,1
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanmiddag geluncht bij Bar 35. Het was prachtig weer en we konden in het zonnetje op het terras zitten. Vriendelijke meisje die de bestelling op kwam nemen. Eerst een wit IJ-biertje en daarna kwamen de Burgers door. Ik ging voor de kalfsburger met truffel mayo en blauwschimmel kaas. Mijn partner had een Burger van het huis met Cheddar en Bacon en Jalapeno peper. Beide waren medium/rare gebakken. Burgers waren fors en heerlijk van smaak met een heerlijk broodje en dikke frieten. The food was good and the people were friendy. Wat wil je nog meer!
DvHV .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
De ontvangst was meer dan hartelijk. Omdat we op nog een persoon moesten wachten besloten we om alvast een snaaiplank en wat nacho's te bestellen. Wat een goed idee zag. Zelden heb ik zo'n lekkere nacho's gehad, gemaakt in hun speciale oven en dat was goed te proeven. Bij de snaaiplank zat een tapenade van champignons en noten. Verrukkelijk , zo lekker dat we het bakje gewoon leeg lepelden. Ik moet het recept hebben !! Het hele gezelschap was tevreden met hun gekozen burger, ook ik. Mijn cow vs pig was ook prima, maar had iets smeuïger gemogen. Uit nieuwsgierigheid ook wat spareribs besteld , oosterse stijl en dwaze waren heerlijk. De desserts waren prima, niks mis mee maar ook niet wauw. Het interieur is matig tot zelfs saai met een aantal vreemde keuzes. Gelukkig maakt de vibe in het restaurant veel goed . Het personeel was fantastisch, supervriendeljjk, attend en grappig. Zou zou het overal moeten zijn !
Hoedinida .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Inmiddels 4x geweest. Als je een goede burger wil eten in den Bosch dan moet je hier zijn. Vlotte bediening en voor elk wat wils qua burger en bier. Zitplaatsen en tafels zijn wat kleiner dan gemiddeld. Prima voor een goede hap maar niet voor een avond tafelen. Maar dat laatste is ook duidelijk niet het doel van dit restaurant.
Caro D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Burgers en bier! Gewoon lekker. Voor ieder wat wils en ze passen eventueel aan naar je wensen. Enige nadeel is dat ze de burger op een ijzeren plaatje serveren, ik vind dat minder smakelijk eten dan van een bord.

Maar zowel buiten als binnen zit je gezellig en de bediening is goed.
Aanrader om te gaan eten als je het even wat simpeler maar gewoon lekker wil.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Hier laatst heerlijk geluncht met mijn zusje. Brood met Pulled Pork was heerlijk mals en goed van smaak. Mijn zusje nam het broodje Tonijn surimi welke zelfs nog iets lekkerder was. Verder keuze uit vele biertjes enz. enz.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Een gezellig, knus burgerrestaurant in Den Bosch. Veel verschillende burgers. Ook een skinny versie zonder brood met extra sla. Goede bierkaart!
Jolan S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Op aanraden van Paul Leeyen, goede vriend en eigenaar van 't Paultje, de geweldige bierproeverij ernaast gelegen, alreeds maanden geleden voor het eerst gaan eten bij Bar35 met goede vriend en onze 3 kids. Naast de geweldige burgers die naar ieders wens voor onze ogen in de open keuken klaar gemaakt werden en zowel door ons als volwassenen zo ook de 3 mannekes - aangepaste hoeveelheid en smaakbeleving - als geweldig betiteld werden, mochten de kleine mannen van het super attente personeel - iedere keer weer als we er zijn - na het diner aan de overkant een ijsje halen (op hun kosten). Dat vonden ze geweldig! Daarna nog vaak in wisselend gezelschap met mijn boyzz terug geweest en vandaag nog zei de oudste (bijna 12jr) "Mam, ik heb zin in een burger en weet je de lekkerste eet ik bij Burger35 (ja ja zelfs de naam onthouden!) dus let's go! Een beter fijner positiever compliment kan men zich eigenlijk niet wensen, de jonge generatie die snapt wat goed en lekker eten betekent, is de toekomst, zeker voor Burger35. #dikkecomplimenten Wij zijn blij met jullie en blijven gezellig regelmatig bij Bar35 eten, omdat het gewoon fijn is :-)
JT1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Al een aantal keer gegeten, en ik neem hier graag vrienden mee naar toe. Het is een leuk klein (erg gehorig) tentje waar je geluk moet hebben om plek te vinden, reserveren voor kleine gezelschappen is niet mogelijk.
De burgers zijn heerlijk, goed belegd en gebakken in een speciale gril. Onder hoge druk worden veel broodjes per keer afgeleverd, de wachttijd is de keren dat ik er was zeer kort. De vers gesneden friet maakt het daarbij af. Er is een variëteit aan lekkere biertjes te krijgen en de bediening is zeer goed. Voor zowel een snellere hap als een wat langere zit een zeer leuk restaurantje.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
trendy eetcafe in Den Bosch met twee specialiteiten : Hamburgers en Bier.
Hamburgers zijn er in veel varieteiten, zijn smakelijk en portie is meer dan genoeg. Ook de varieteit in biersoorten is bijzonder. We hebben genoten van de Zatte van Brouwerij ‘t IJ. Erg lekker. Wel is het er erg gehorig wat bij drukte een aangenaam gesprek moeilijk kan maken.
ReneeBel .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Mijn man en ik verbleven dit weekend in Den Bosch en besloten bij Bar 35 te lunchen. Toen we aankwamen in de Lepelstraat was Bar 35 het enige restaurant dat zo goed als leeg was. Normaal zouden we dan doorlopen, maar nu besloten we toch naar binnen te gaan. We gingen lekker aan een hoge tafel zitten en werden gelijk geholpen. Mijn man koos voor de burger met pullen pork en ik koos voor de BLT salade. We hebben allebei heel erg genoten. Het was heerlijk! De kip in de salade was super mals en veel. De frites bij de burger waren vers en knapperig en de burger was ook top volgens mijn man. We werden netjes geholpen en kunnen dit restaurant echt aan iedereen aanraden. Wij komen er nog eens voor terug! We moesten ongeveer 32,- afrekenen voor twee lunchgerechten en 3 cola. Iets aan de prijzige kant, maar het was het zeker waard.
Jelle_roelofs .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Na lange tijd eindelijk een keer bij een hippe hamburgertent wezen eten. De burgers waren overheerlijk, ik had gekozen voor de USA burger. Het vlees was lekker medium gebakken, verder was het broodje goed in balans.

Echte meerwaarde voor mij was het assortiment aan speciaal bier (40 stuks). Positief verrast was ik over de bierkennis van het personeel! Aanrader voor bij je hamburger: Tank 7 (Amerikaanse Farmhouse Ale).
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Afgelopen vrijdag in een heerlijk nazomer-zonnetje geluncht bij Bar35. Deze relatief jonge zaak profileert zich aanvankelijk als hippe burgerzaak, maar is eigenlijk van meer markten thuis. De menukaart is veelzijdig. Ik kies voor een BLT salade; een flinke kom vol met salade, heerlijk gegrilde kip, knapperige bacon en een prima dressing. Heerlijk. Diverse andere lunchgerechten kwamen voorbij, deze zagen er eveneens goed uit. Wanneer ik s'avonds een keertje in Den Bosch ben kom ik een burger eten. Ik kan niet wachten.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Prima burger gegeten. Heb ze beter op, maar zeker ook slechter. Uitstekend stuk vlees, goed belegd en in praktische zin ook eetbaar. Iets minder was het wat droge broodje, ook was de hot & spicy variant hot noch spicy. Er mocht meer pit in. Frites smaakte goed. Salade zag er ook goed uit. Vriendelijke bediening.
Marthe90 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
De eigenaar is super hartelijk; hele goede service, gaat duidelijk the extra mile voor zijn klanten. Bovendien uitgebreide bierkaart. Goede combinaties met de burgers, die overigens heerlijk zijn: ik had de burger met ganzenlever (Rossini) en mijn vriend had de Berlin burger met wagyu beef. Allebei heel karakteristiek en lekkere smaak. Zeker voor herhaling vatbaar.
Thesis13 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Ronduit de beste burger tent die ik ken, al meerdere keren geweest. Goede dikke burgers met lekker brood en goede keuze uit verschillende type burgers. Het leuke is ook dat ze de brood vrije burger mooi hebben opgelost door i.p.v. brood m.b.v. een prikker salade aan de onder en bovenkant te bevestigen zodat je toch het burger idee krijgt. Wat dit restaurant ook echt super leuk maakt, is de keuze aan bier, Jopen, Brouwerij het IJ, Blauw... etc etc. je kan er zelfs een stempelkaart krijgen om alle bieren af te stempelen!

De bediening is persoonlijk en snel (zelfs op koningsdag), weinig te klagen!

Ik zou willen dat er een filiaal hiervan in Haarlem zou komen!
Laurens U.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Op het oog leuke tent maar 3 problemen toen wij er waren:
- Er draaide een dj met prima maar veel te harde muziek die conversatie onmogelijk maakte.
- Lang wachten (1,5 uur) op hoofdgerecht.
- MIjn burger (usa) was kurkdroog en het broodje taai. Totaal smakeloos, wellicht door te lang onder de warmtelamp te hebben gestaan.

We waren er met een groep en deze recensie gaat over mijn ervaring. Er waren mensen die wel tevreden waren namelijk.
Boeurgondier .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Afgelopen week hier weer gegeten. Nieuwe kaart, dus ook nieuwe burgers! De bekendere burgers zoals de USA, Bar35 & Cow vs Pig zijn gelukkig niet verdwenen. Burgers van Kalfsvlees, Wagyu en Black Angus zijn toegevoegd. Ons oog viel op de Kalfsburger & de Wagyu burger. HEER-LIJK.
Vooral het vlees van Wagyu was heerlijk van smaak. Tot snel, want we zullen de kaart even moeten "afwerken" :)
Jensderkx .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Trendy burgerbar die precies biedt wat je verwacht! Veel burgers (ook vega), snelle en vriendelijke bediening, eerlijke prijzen en goede kwaliteit eten. Leuke is het serveren op een soort kleine dienbladen. Toffe plek als je snel een hapje wil eten.
AanTaaaaafel .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Met nieuwsgierigheid een bezoek gebracht aan deze hamburgertent. Ik associeer een hamburger niet met een restaurant vandaar deze benaming. Het concept vind ik wel verrassend en de inrichting sluit hierbij aan. Er hangt een goede sfeer. Als voorgerecht hebben we genoten van het snaaiplankje. Natuurlijk een hamburger als hoofdgerecht, waarbij ik overmoedig dacht dat dit wel een snelle hap zou worden. De hamburger vult enorm zodat een nagerecht is overgeslagen. De bediening was vlot en spontaan. Helaas zat er te veel tijd tussen de gerechten. Maar gezien de relaxe sfeer zit je er lekker en is het acceptabel.
TonMikkers .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Gisteren bij Bar 35 gegeten, wat een leuke tent is dat zeg! Aardig personeel, goede burgers en lekkere biertjes erbij. Ik ga zeker nog eens langs!