Bapas

Meer informatie over restaurant Bapas

7,1
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Afgelopen zaterdag hier neergestreken voor de lunch. De naam Bapas verwijst ongetwijfeld naar bier en tapas. We hadden een tafeltje op het terras, zodat we ons konden koesteren in de zon (mazzel, want bewolking was eigenlijk verwacht).
We namen een drankje vooraf: Bitter lemon voor mijn lief en zo’n heerlijke Gouden Carolus speciaal bier voor mezelf. Hoewel de lunchkaart tamelijk standaard is, stond er voor mij wel een apart gerecht bij: Brostei stoofvlees. Het begrip brostei was me tot dan onbekend. Het bleek een soort pasteibakje te zijn, gemaakt van knapperig brood. Dit bakje was gevuld met lekker stoofvlees. Weer eens wat anders dan het gebruikelijke. Mijn partner hield het bij de salade met gerookte eendenborst en was daar ook zeer tevreden over.
De bediening was heel vlot.
fokker129 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Zaterdagmiddag , 17 uur, vol terras maar toch vonden we nog een plaatsje. We bestelden Kip Bapas, Gevulde Portobello en Vloerbrood. Voordeel van een Tapas-restaurant zoals Bapas is, dat je kleine porties krijgt, zodat je met 2 personen bijv. 3 Tapas-gerechten kunt bestellen, die je dan ook kunt delen. De kwaliteit van de gerechten was prima; met smaak klaargemaakt. De bediening verliep vlot; je hoefde nooit moeite te doen om aandacht van de bediening te trekken om een extra biertje te bestellen.
denniswessels .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Geen standaard tapas bar, maar het uitgangspunt zijn heerlijke bieren met bijpassende gerechtjes. Vooral de spare-ribs en het visstoofpotje zijn heerlijk. De kleinere tapas (bapas) zijn zeker prima te noemen en de keuze in bieren (voornamelijk van kleinere brouwerijen) is fantastisch! De bediening is altijd attent.
siebehans57 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Heerlijke (huis) wijnen, eerst wat lekkere hapjes als bitterballen, gefrituurde mosselen en gamba's. Dan werkelijk fantastische spare ribs, (daar neem ik de volgende keer de onbeperkte versie van !) en een lekker visstoofpotje! Alles voor hele nette prijzen. Fijne vlotte communicatieve bediening van iedereen die er werkte die avond. We komen zeker weer!
warnaar .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
We wilden met een groepje komen eten van ongeveer 20 mensen. Dan konden we alleen het tapas menu bestellen à 24,95! Ze moesten het heel precies weten want als we met één of twee minder zouden komen, zouden we toch voor aantal gereserveerden moeten betalen. Dat was het begin!
De klantvriendelijkheid bleef matig. Wel goede bediening maar defensieve toon ('ja, mag ik even nadenken' bij een vraag over het verschuiven van een tafel)
Het eten was OK maar niet bijzonder. Er zijn lekkerdere tapasbars.
ulbe T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Op een woensdagavond met een vriend afgesproken om bij te kletsen.
Dat we alleen wilden drinken was geen enkel probleem. Wat we wilden drinken werd lastiger. De keuze is ook zo groot. De mevrouw die ons bediende vroeg naar onze voorkeuren aan smaken en wij lieten haar een selectie maken. En die was goed! Ze vertelde als een echte sommelier wat en waarom ze deze bieren voor ons had uitgekozen. Later op de avond toch een bite besteld. Heerlijke bitterballen (hoe standaard Nederlands), gebakken in bierbeslag begeleid met goede mosterd.
De prima bediening, de heerlijke biertjes, de lekkere bitterballen en de mooie ambiance hebben bijgedragen dat wij die avond een goede avond hebben gehad met mooie gesprekken.
mls .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Het personeel van Bapas snapt het. Heel goede bediening en topservice met persoonlijke benadering. Bij ieder gerecht een adviesbiertje, voornl van kleine brouwerijen dus geen standaard bieren. Het eten was heerlijk, wel wat vettig allemaal, maar precies genoeg, wat erg prettig is. Een aanrader.
MRitsema .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Een heel leuk concept, en een gezellige sfeer. De service was erg vriendelijk en behulpzaam. Lekker borrelen en lekker eten; lokaal gebrouwen biertjes met bijpassende versnaperingen.
miekelaer .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Een leuk restaurant met een origineel concept en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Verwacht geen typische Spaanse tapas (geen gehaktballetjes in tomatensaus, gevulde wijnbladeren of calamaris) maar lekkere kleine hapjes voor bij de borrel (zoals ossenworst, olijven, garnalenkroketjes en dadels in spek). De eend is erg lekker en het lam ook. En de snaaiplank is een schot in de roos. Bediening oogde wat jong en onzeker, maar was wel heel vriendelijk en correct. Mooie ambiance, donkerbruin interieur. Kortom een fijn restaurant om uitgebreid te borrelen met vrienden of je geliefde.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Binnen een knus restaurantje, maar wij zaten buiten te genieten van het mooie weer. Een mooi terras en veel keuze in bier. Iets minder keuze in wijn, maar de wijnen zijn erg lekker. Je kan hier kleine hapjes bestellen en wij hebben een zogenaamde "snaaiplank" genomen met een variatie aan hapjes. Het grootste gedeelte hiervan kwam uit de frituur.De garnalenkroketjes waren heerlijk. Wat ons betreft een leuke zaak om te borrelen met een hapje erbij.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Leuk terras buiten, binnen niets bijzonders. Bediening was prima, kwamen geregeld langs om te vragen of we nog wat wilden bestellen. Het eten vond ik zeer matig. Tapas waren allemaal erg vet. Wijn redelijk. Eigenlijk niet voor herhaling vatbaar; er zijn leukere en betere tapasbars te vinden.