Meer informatie over restaurant BANKA

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Erg rumoerig
Lang
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben onze avond er niet door laten verpesten, want daarvoor was de gelegenheid te bijzonder. Maar tjonge jonge wat was het slecht zeg. De verschillende gerechten lieten veel te lang op zich wachten. Voorgerecht was oké, maar de varkenshaas was veel te droog. De groentes, aardappelen en frietjes werden veel te laat geserveerd. Bovendien was de hoeveelheid lang niet genoeg voor 14 personen. De aardappelen waren niet gaar en koud. Onze klachten werden wel erkend, maar ik had niet de indruk dat de bedrijfsleider/baas het ook maar iets kon schelen. Met een waardebon voor koffie en gebak de deur weer uit........
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker tapas dus chef gegeten. Het was erg gezellig, totdat een groep luidruchtige (Stam?)gasten arriveerden. We waren blij dat het dessert snel werd geserveerd en we konden afrekenen. De luidruchtige heren moet geleerd worden dat er ook andere gasten zijn. Als ik een volgende keer binnenkom en zij zijn er ook, ga ik meteen weer weg.
J. .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gezeten op een warme zondag in het prachtige Hattem. Super vriendelijke bediening. Nette zaak! Onze kroketten op brood waren prima, de Luxe Hanzelunch was lekker (behalve dat het brood met Pastrami ontzettend droog was) en de Hamburger American Style was de beste burger die onze vriend ooit gegeten had. Nou dat wil wat zeggen!
Tip voor Banka: Prima dat we betalen voor een karaf water €1,50 ('t geld gaat naar een goed doel) maar dat zou ik ook echt een Karaf op tafel zetten ipv een klein karafje, dat kwam wat raar over.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Vanaf het terras hadden wij een mooi uitzicht op Hattemse monumenten. We werden vlot en vriendelijk bediend. Wij bestelden sate van varkenshaas voor de een en voor de andere 3 tapasgerechtjes en een schaal frites, dit was qua hoeveelheid voldoende voor 2 personen. De sate was aan de droge kant en de zelfgemaakte saus lekker maar veel te weinig. Van de tapasgerechten was de calamaris prima, de champignons Dordogne ook maar de bijbehorende saus had een vreemde smaak, niet lekker. De pan con aioli was heerlijk maar
€ 4.25 vinden wij aan de prijs voor een broodje met een klein bakje saus.
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Op het mooiste plekje van Hattem, Banka kan immers niet verantwoordelijk worden gehouden dat in deze tijd van het jaar de zon te vroeg achter monumentale panden schuilgaat, een prachtig terras. En de heerlijke zondagavond heeft alles in zich om te genieten van een drankje en een hapje. Hattemmers, voorbij komende lopers, fietsers en moederdagvierders hebben er zin in. Dat geldt ogenschijnlijk niet voor het personeel. Misschien zijn het teleurgestelde Ajax-fans, maar op dat moment in ieder geval geen opgewekte gastvrouwen met maar één doel; hoe maak ik het mijn gasten naar de zin. Maar los van dit 'bewolkte personeel', ook het eten dat ze (ons) brengen is niet goed genoeg. De salade met ossenhaaspuntjes is te makkelijk en heeft een te hoog gehalte 'dat kan ik thuis beter'. Een bord met kropsla (dat kan toch wel wat verfijnder en gevarieerder), te doorbakken ossenhaas (wel voldoende) en wat onduidelijke toevoegingen. Jammer want de locatie is super, de drankjes zijn goed en veel mensen vinden Banka in Hattem 'the place to be'. Dus binnenkort maar eens herkansen.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Op tweede Paasdag heerlijk gezeten met twee stellen en een kind bij dit leuk ingerichte Grand-Café. De broodjes zijn misschien iets aan de prijs, maar zijn met veel smaak opgegeten. De koffie en caffè latte waren echter aan de slappe kant, maar er was wel een ruime keuze van speciaal biertjes op de kaart. Onze algehele indruk is dat je bij een bezoekje aan Hattem hier toch wel prima wat bestellen.
Dinet N.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Broodje met kruidenboter vooraf was erg lekker! Steak tartaar was perfect en ook de kippensoep was lekker pittig. De entrecote en de biefstuk waren perfect bereid!! Het restaurant oogt erg gezellig en complimenten voor het personeel, ondanks dat het druk was tijd voor een praatje en deden prima hun best! Zeker de moeite waard en komen zeker terug!
Savatara .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
In het centrum van het mooie stadje Hattem een leuk en gezellig uitziend restaurant
gezellig met gezin de lunch gebruikt . heerlijke broodjes o.a. met smakelijke huisgemaakte tonijn salade.
Vriendelijke bediening en een prima ambiance
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Gezellig restaurant aan het prachtige, pittoreske marktpleintje in Hattem. Het was stralend weer, dus wij konden de lunch op het terras gebruiken, heerlijk in de zon. We hebben genoten van een grote bol gerookte zalm met salade, en van de 'luxe hanzelunch'. Deze bestond uit een klein mosterdsoepje en 3 sandwiches met resp. champignons/kaas, pastrami en gerookte zalm. Alles was zeer royaal en smaakte prima. De bediening was ook goed en vriendelijk.
Sonjajohanna .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
wij waren met 4 personen 1x vega 1x spareribs 2x scholfile vega was goed spareribs zo droog en zwart en de vis te gaar drapperig er kwamen 1 schaaltje sla en 1 schaaltje friet voor 4 personen nou
1 persoon had er nog niet genoeg aan we hebben de serveerster op de hoogte gebracht dat dit kleine stukje vis toch niet alles was ze ging naar de keuken toen kregen we er nog een half vis stukje bij van de zwarte spareribs zegt ze die serveren we altijd zo daar betaal je dan 80,00 euro voor onbeschoft en onze klacht werd zo weggewimpeld geen enkele reactie waardeloze tent en te duur voor wat er op je bord komt.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heerlijk op het terras, zeer vriendelijke bediening. Na een goed glas wijn met uitleg , een paar tapashapjes besteld. Mooi geserveerd en smaakvol. Komen hier zeker terug.
Proever41 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Prima gegeten. Vooraf Vitello Tonato en als hoofdgerecht een gerecht met gamba's geserveerd met huisgemaakte frieten en groenten.
De wijn was ook van goede kwaliteit. Dit alles in een gezellige ambiance geserveerd door aardige dames.
D68 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Onlangs een broodje huisgemaakte tonijn salade gegeten. We kregen een een bruine pistolet, welke aan beide zijden zo dun was besmeerd met tonijnsalade dat je dit amper proefde.
De slappe sla en de zachte tomaat, maakte het geheel ook niet goed.
We hebben het gemeld aan de serveerster en zij zou het doorgeven aan de kok.
Jammer, want voor dit broodje betaal je € 8,75 en dat is echt veel te veel!!
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Als besluit van een dagje uit met vriendinnen, gegeten bij café restaurant Banka.
De bediening was vlot en vriendelijk en het eten heerlijk.
De Zwolse mosterdsoep was zoals die hoort te zijn.
Daarna een prima malse Hollandse biefstuk.
Jammer was dat er niet gevraagd werd hoe je de biefstuk wilde hebben en ook ontbrak er water op tafel.
De huiswijn was goed en de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.
Hier komen we beslist nog eens weer.
Ingeborg-S .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Heerlijk buiten gegeten op het ruime terras. Vriendelijke (vlotte!) bediening en een leuke zomerkaart. Wel aan de klassieke kant (qua gerechten) maar de borden zien er juist leuk uit. Frietjes worden apart geserveerd (+ sla) en bediening komt vragen over er meer gewenst is. We hebben hier ontspannen gegeten. De prijs/kwaliteit is goed!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014

Met drie personen op het terras werden we snel bediend. Onze drankjes kwamen snel maar moesten behoorlijk lang wachten op onze bestelling. We bestelden alle drie hetzelfde met als grapje dat het gemakkelijk voor de kok was. We kregen onze sandwiches gezond, die bestonden uit 2 plakjes droog (oud ?) brood met taaie korsten. Onze messen hadden moeite er door te komen en besloten om de rest maar met de handen te nuttigen. We hadden al een keer eerder er gegeten en ook toen was het eten zeer matig. Jammer!!
Klaasjan H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Op een prachtige plek in het centrum van Hattem, dit leuke restaurant met vlotte menukaart. We hadden een lekker plekje buiten en we werden snel geholpen. Hierna verslapte de aandacht..
Van het eten werd ik niet vrolijk; harde patat, bijna geen salade bij het menu en de vis smaakte niet vers. Het is zomerseizoen en als je als vakantiehulp kan koken, dan krijg je volgens mij dit.

Prima restaurant om met de hele familie te gaan eten; niet te duur en geen pretenties.