Banka Nunspeet

Dorpsstraat 29 8071 BX Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Banka Nunspeet

Welkom bij Grand Café Banka.

Beide vestigingen van Grand Café Banka zijn
gevestigd in het centrum. De een op de Markt in Hattem de andere aan de Dorpsstraat in Nunspeet. Allebei in een sfeervol pand.
Genieten met hoofdletter G staat voorop en u proeft het sfeertje van toen in een eigentijds jasje!

Goede koffie en een krantje erbij wie wil daar nou niet de dag mee beginnen? Maar ook voor (zakelijk) lunchen, borrelen of dineren is er alle gelegenheid. Wat je ook neemt het is prettig toeven bij Grand Café Banka.
Op onze menukaart vindt u vooral ‘huisgemaakte’ gerechten van eerlijke producten uit de regio.
Zorgvuldig bereid en enthousiast geserveerd.
Binnen óf buiten, want er is een prachtig gelegen, ruim terras met volop zon.

De tijd verstrijkt er geruisloos, zeker met een
heerlijk wijntje of een mooi koud biertje van de tap.

Heb het fijn!

Meer informatie over restaurant Banka Nunspeet

• : Voldoende en gratis in en rond om centrum

7 dagen per week vanaf 10 uur 'sochtends

Jouw recensie over het restaurant Banka Nunspeet

B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Mijn eten was heerlijk, maar de nancho’s van mijn vriendin waren taai en dus niet lekker.
Toetje was heerlijk en verrassend veel
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Nonchalant personeel. Verkeerde soep werd geserveerd. 2x mosterdsoep, moest 1x zijn en 1x tomatensoep. Werd hersteld maar de tomatensoep leek zo uit blik te komen en was veel te dik, zoals erwtensoep Niet smakelijk. De mosterdsoep waterig.. aangelengd?? Broodjes daarna waren te droog en taai en ook daarbij werd verkeerd uitgeserveerd De persoon die bruin broodje bestelde kreeg wit en andersom Al met al gelukkig via social deal dus niet zo duur, hoewel voor de kwaliteit nog teveel! Geen kennismaking die voor herhaling vatbaar is Geen aanrader!
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
We hebben hier vanmiddag lekker geluncht. Het 12-uurtje was heel smakelijk. Lekker soepje en heerlijk kroketje. Wel aan de prijs en jammer dat het wittebrood is.
De salade met hertenham viel erg tegen bospaddestoelen ontbraken evenals brood. Het was niet echt een maaltijdsalade: een paar plakken ham met wat rucola. Dan is €16,50 wel erg veel. Dus een gezellige plek om te zitten, maar prijs/kwaliteitsverhouding is scheef.
Arnold C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Zeker een aanrader voor nog een keer lekker uit eten gaan.
Maar ook om gezellig iets te gaan drinken
Ysbrand H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Halve kip genomen was veel te pittig bijna niet weg te krijgen. Bediening nam de klacht niet serieus. Nooit meer gaan we hier naar binnen.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De keus viel op het keuzemenu. Voorgerecht zalm was oké, de bankaburger (hoofdgerecht) was ronduit slecht. Veel te droog, doorbakken en enigszins aangebrand. Toen ik daar een opmerking over maakte, was de reactie van het personeel nog teleurstellender: “Ik kan het wel aan de keuken doorgeven en u kunt misschien wel een nieuwe burger krijgen, maar ik kan niet garanderen dat die wel goed is.” Als nagerecht dacht ik tiramisu besteld te hebben. Wat ik kreeg was een groot glas slagroom (90%) met op de bodem drie verdwaalde hele slappe smaakloze lange vingers. De prijs-kwaliteitverhouding is ver zoek, het personeel moet misschien wat meer begeleid worden Wij komen niet meer terug.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Maandag 25-6-17; mijn vriendin en ik willen wat gaan eten, we gaan op het terras zitten en de bediening is snel bij ons, 2 minuten later krijgen we ons drinken. Helaas moeten we daarna 20 minuten wachten om ons eten door te mogen geven. Een soepje en een saté. Opeens komt daar een meisje die de soep komt brengen zonder saté. Even later meldt ze dat de saté met spoed komt. De soep is koud dus we vragen of die nog maar worden opgewarmt en ze zegt niks en loopt met het bordje soep terug. 25 minuten later komt ze met de soep en de saté. Zegt niks en loopt weer weg. Niemand keek meer naar ons om gedurende het eten, niet of het smaakte of dat we nog een drankje wilden. Bedroefend terwijl er genoeg personeel liep. Ze negeerden ons, blijkbaar omdat we de KOUDE soep terugstuurde. Jammer, zeer jammer. We komen niet meer terug
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Alles was goed geregeld.
van het begin tot het einde vriendelijk personeel en goed eten.
Er werd niet netjes gevraagd of er nog drinken kon komen en niet opdringerig.
Top avond gehad.
GJTGM V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
27 mei voor vier personen Dagmenu gevraagd! Er was géén vlees meer!
Dagmenu werd wel aangeprezen op het bord! Goed, ander menu uitgekozen. Er was geen appelmoes! Radler 0% was zeer matig op temperatuur. Bediening; niet creatief, hoe lossen wij dat voor U op! Nee beste mensen dit was geen beste beurt!
Elma D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras
L. B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Met socialdeal een 3gangen menu voor €16. We konden alles kiezen van de kaart. Heerlijk gegeten, goede kwaliteit echt lekker.
Minpuntjes: bij aangeven dat we met socialdeal kwamen werden we verzocht direct alle 3 de gangen te bestellen. Ook was er te weinig personeel. Ons hoofd- en nagerecht werd aan tafel geserveerd door de kok. Voordeel was dat we hem wel direct konden complimenteren :-)
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Gedurende de hele maaltijd liepen er 2 jonge kinderen door het restaurant te schreeuwen, blijkbaar de nakomelingen van de kok of de eigenaar of zo.
Eten was redelijk, maar we hebben nog nooit ergens zulke kleine glaasjes wijn gekregen. We dachten echt dat we moesten voorproeven.
Kortom: eerst een cursus normale glazen wijn schenken, daarna de kinderen (thuis) opvoeden alvorens ze in een restaurant los te laten en dan komen we misschien nog een keer terug.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten was super verzorgd. De bediening vriendelijk en daardoor een gezellige avond gehad. We gaan zeker nog een keer daar eten
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
De lunch was prima, de bediening was prima. Helaas blinkt niets uit bij Banka.
Voor een lunch tijdens Pasen had ik meer verwacht.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben alleen een hoofdgerecht besteld. Maar de surf en turf maaltijdsalade was echt overheerlijk en zeer aan te bevelen.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heel gezellige locatie met zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Lette V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Erg leuk restaurant voor verschillende momenten op de dag. Lekker eten. Erg vriendelijke en attente bediening
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
lekker gegeten, nette bediening.. voor herhaling vatbaar iig. ook de prijs is netjes en de inrichting is gezellig , maar dat is altijd subjectief natuurlijk
Justin W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Meerdere keren bij banka nunspeet geweest. Vers gebakken brood en heerlijke belegt. Diner is ook top,super service en vriendelijk en top eten ga zo door. Wij komen vaker.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Achtergrondmuziek overheerste een beetje, hoeft van ons niet.
Eten was erg goed, leuke kaart en mooie wijnen. Bediening uitermate prettig.