Banka Nunspeet

Dorpsstraat 29 8071 BX Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Banka Nunspeet

Welkom bij Grand Café Banka.

Beide vestigingen van Grand Café Banka zijn
gevestigd in het centrum. De een op de Markt in Hattem de andere aan de Dorpsstraat in Nunspeet. Allebei in een sfeervol pand.
Genieten met hoofdletter G staat voorop en u proeft het sfeertje van toen in een eigentijds jasje!

Goede koffie en een krantje erbij wie wil daar nou niet de dag mee beginnen? Maar ook voor (zakelijk) lunchen, borrelen of dineren is er alle gelegenheid. Wat je ook neemt het is prettig toeven bij Grand Café Banka.
Op onze menukaart vindt u vooral ‘huisgemaakte’ gerechten van eerlijke producten uit de regio.
Zorgvuldig bereid en enthousiast geserveerd.
Binnen óf buiten, want er is een prachtig gelegen, ruim terras met volop zon.

De tijd verstrijkt er geruisloos, zeker met een
heerlijk wijntje of een mooi koud biertje van de tap.

Heb het fijn!

Meer informatie over restaurant Banka Nunspeet

• : Voldoende en gratis in en rond om centrum

7 dagen per week vanaf 10 uur 'sochtends

Jouw recensie over het restaurant Banka Nunspeet

Elma D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras
L. B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Met socialdeal een 3gangen menu voor €16. We konden alles kiezen van de kaart. Heerlijk gegeten, goede kwaliteit echt lekker.
Minpuntjes: bij aangeven dat we met socialdeal kwamen werden we verzocht direct alle 3 de gangen te bestellen. Ook was er te weinig personeel. Ons hoofd- en nagerecht werd aan tafel geserveerd door de kok. Voordeel was dat we hem wel direct konden complimenteren :-)
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Gedurende de hele maaltijd liepen er 2 jonge kinderen door het restaurant te schreeuwen, blijkbaar de nakomelingen van de kok of de eigenaar of zo.
Eten was redelijk, maar we hebben nog nooit ergens zulke kleine glaasjes wijn gekregen. We dachten echt dat we moesten voorproeven.
Kortom: eerst een cursus normale glazen wijn schenken, daarna de kinderen (thuis) opvoeden alvorens ze in een restaurant los te laten en dan komen we misschien nog een keer terug.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten was super verzorgd. De bediening vriendelijk en daardoor een gezellige avond gehad. We gaan zeker nog een keer daar eten
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
De lunch was prima, de bediening was prima. Helaas blinkt niets uit bij Banka.
Voor een lunch tijdens Pasen had ik meer verwacht.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben alleen een hoofdgerecht besteld. Maar de surf en turf maaltijdsalade was echt overheerlijk en zeer aan te bevelen.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heel gezellige locatie met zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Lette V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Erg leuk restaurant voor verschillende momenten op de dag. Lekker eten. Erg vriendelijke en attente bediening
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
lekker gegeten, nette bediening.. voor herhaling vatbaar iig. ook de prijs is netjes en de inrichting is gezellig , maar dat is altijd subjectief natuurlijk
Justin W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Meerdere keren bij banka nunspeet geweest. Vers gebakken brood en heerlijke belegt. Diner is ook top,super service en vriendelijk en top eten ga zo door. Wij komen vaker.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Achtergrondmuziek overheerste een beetje, hoeft van ons niet.
Eten was erg goed, leuke kaart en mooie wijnen. Bediening uitermate prettig.
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gezellig restaurant
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig grand cafe met heel vriendelijk personeel. Het eten was lekker. 3 gangenmenu voor 25 euro was een prima keuze! Zeker een aanrader!!!
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Het was uitgestorven, dus we konde een mooi plaatsje uitzoeken. Voorgerecht (carpaccio) smaakte goed. Niks mis mee. Het hoofdgerecht - stoofpotje - was erg vet. Veel harde stukken en niet erg smakelijk.
Larissa K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Zaten helemaal in een hoekje en als je dan langs de tafel naar de wc wou, zat je bijna bij de andere tafel op schoot. Ook was het hoofdgerecht alle 3 de gerechten wat aan droge kant of aangebrand. Naam griesmeelpudding klopt niet, want het was geen pudding, maar tussen gewone pap en water in. Ook een andere tafel was later dan ons binnengekomen, maar kreeg toch alles eerder dan ons, of wij nou eerder klaar waren of niet.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een prima locatie voor een heerlijk avondje uit eten in een gezellige en ambachtelijke ambiance. Heerlijk om een avondje bij te praten.
Edin T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Super Grandcafe, leuke bediening en lekker eten. In de zomer een mooi terras, verwarmd en met kussentjes. De kinderen kunnen ook heerlijk spelen in de fontein. Wij komen hier vaak en het is altijd lekker en gezellig.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten in een gezellige ambiance met uitstekende bediening. We maakten gebruik van de speciale januari , 2e menu voor €12,50, kwaliteit en smaak was goed.
Marike V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goed verzorgd!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Leuk restaurant, goede sfeer en vriendelijk personeel.
Meerdere keren geweest, voor een borrel, een hapje of diner en nog nooit teleurgesteld!
Het eten is goed en smaakvol.