Over het restaurant Banka Hattem

GRAND CAFÉ BANKA IS GEVESTIGD IN HET OUDE RABOBANK IN HET HARTJE VAN HATTEM. IN DIT MONUMENTALE PAND BELEEFT U HET SFEERTJE VAN TOEN IN EEN EIGENTIJDS JASJE!

BANKA VOLGT HET RITME VAN DE DAG – KOM LUNCHEN, BORRELEN, DINEREN, OF GENIETEN VAN TAPAS. IN UW EIGEN TEMPO, OP UW EIGEN PLEK, OP DE PLEK DIE BIJ U PAST. BINNEN ÓF BUITEN, WANT ER IS EEN PRACHTIG GELEGEN, RUIM TERRAS UITKIJKEND OP DE PRACHTIGE HISTORISCHE MONUMENTEN OP DE MARKT.

OP ONZE MENUKAART VINDT U VOORAL ‘HUISGEMAAKTE’ GERECHTEN VAN EERLIJKE PRODUCTEN UIT DE REGIO. BIJ ONS KUNT U AL VANAF 11:30 IEDER GERECHT NUTTIGEN WAT U WENST VAN DE KAART, 7 DAGEN IN DE WEEK.

OPENINGSTIJDEN

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Banka Hattem

Rubi V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk op terras gezeten, goede bediening. Drankjes en lunch kwamen snel door. Verzorgd, smakelijk.
Toiletten zijn beneden, trap erg steil, smalle tredes en met name 1e trede erg diep vanaf vloer begane grond.
Corien E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Eten was goed en terras heerlijk verwarmd, maar vond erg slecht dat er niet gevraagd werd of we een nagerecht wilden en ook om nog iets te drinken werd niet gevraagd, terwijl dat bij andere tafels wel gebeurde. Personeel liep zo langs onze tafel heen
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Gezellig gegeten op mooi gelegen terras met vriendelijk personeel. Eten was goed en overeenkomstig met prijs. Gerechten kwamen erg vlot.
Gerdadirk .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Voor de zoveelste keer een teleurstelling
We hadden broodjes besteld, wat waar is waar, ik had een heerlijk broodje tonijn, naar mijn gezelschap had een 12 uurtje, wat een afgang
Een paar maand geleden was dat nog leuk met 4 verschillende kleine broodjes met zaadjes erop, nu was t een slordig gesneden stuk stokbrood, het was echt een aanfluiting, ook nog 12,99
Laten we t maar niet weer hebben over de bediening, want dat zal wel nooit beter worden
Daar klagen helpt niet, want hun hebben gelijk
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Matig
Rudy S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Wij waren met zijn vieren en we hadden de critische recenties gelezen. Dus we zijn gaan zitten met zoiets als, we zullen zien.!!!!
Maaaaar, kan niet anders zeggen als top, top. Het eten heerlijk en met goede tussenpozen op tijd. De befiening attent, vriendelijk en aardig. Dus wij zeggen , aanrader.!!!
patrickbrian .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Na 50 minuten ober aangehouden voor de kaart, na 1,5 uur pas het voorgerecht.
Toen ik rode wijn bestelde werd niet gevraagd welke ik wou hebben, gemiste kans. Tijdens de aanwezigheid van ruim 2.5 uur geen enkele keer gevraagd of ik wat wilde drinken, heb er zelf om moeten vragen. Eten was heerlijk .
Bediening moet als de keuken het niet kan bijhouden wel langs blijven komen. waren met zijn 4 binnen terwijl er 2 personen binnen aten. Terras werd nauwelijks bediend. Bijzonder dat je zowel geen eten als drinken krijgt.
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Na ontvangst drankje besteld. Half uurtje later bestelling opgenomen, we waren met een stel vrienden. Al vrij snel arriveerde het voorgerecht, prima. Maar daar hield het op. Na vele malen vragen (we gaan voor u informeren, maar geen antwoord!!) en uiteindelijk zelf naar binnen gaan om daar te informeren kregen 3 personen het hoofdgerecht. daarmee hield het weer op. Starend naar ons koud wordend eten na 10 minuten geïnformeerd waar het 4e hoofdgerecht bleef werd het stil... Na weer 5 minuten kreeg onze laatste tafelgenoot haar hoofdgerecht en werden de bijgerechten gebracht. Helaas, ons eten was koud. Het bleef bij (naar ons aller gevoel) niet gemeende excuses, we hadden niet het idee dat het personeel zich er druk over maakte. We hebben de drankjes en voorgerechten afgerekend, geen enkele tegemoetkoming .... Voor ons was dit niet ons eerste bezoek aan BANKA maar absoluut wel ons laatste. Maar ook dat zal ze misschien niets kunnen schelen. Als de kassa maar rinkelt......
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Een keer maar nooit weer!!!!! Hopelijk komt er ooit in Hattem een horecagelegenheid die het wel,weet waar het om gaat. Goed eten, goed glas wijn en dan een REDELIJKE prijs. Banka en Daandels is een pot nat.
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Niet schoon, bestek en tafel waren vies. Niet klantgericht personeel. Het eten liet erg lang op zich wachten. He't eten was aardig goed bereid maar iets te zout, vooral de saus van de kabeljauw. De knoflook bij de gamba''s was veelste veel. Voor ons geen 2e bezoek.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker gegeten, maar oh wat duurde het vreselijk lang voor de voor- en hoofdgerechten kwamen. De keuken is duidelijk niet efficiënt georganiseerd.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Bij binnenkomst kregen we een tafel aangewezen. De gastheer liep mee naar de tafel maar bleef niet staan om een drankje op te neme of de kaart te geven. Vervolgens heeft het 20 !! minuten geduurd voordat wij, na enig aandringen van onszelf (lees zwaaien), geholpen werden. Drankje besteld en de menukaart gekregen. Pas 30 minuten na binnenkomst stond het eerste drankje op tafel en konden wij bestellen. Het verzoek was of wij voor- hoofd en nagerecht in 1 keer wilden bestellen. Dit omdat wij met een Social Deal bon hadden gereserveerd. Dit vonden wij vreemd. Pas op 60 minuten kwam het voorgerecht. Direct een glas wijn besteld maar helaas pas gekregen ruim nadat het voorgerecht op was. Als hoofdgerecht een rauw gebakken tournedos besteld, maar helaas was deze medium/gaar. Als nagerecht de Crème Brulee. Helaas blijkt hier waarom je met een Social Deal reservering alles ineens moet bestellen. De porties worden namelijk aangepast. Een tafel elders in het restaurant kreeg namelijk beduidend grotere porties. Al met al een zeer slechte ervaring. Bijna 3 uur binnen gezeten en slechts 3 drankjes kunnen bestellen. Schande voor de prijzen die ze vragen!
oldent55 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Woensdag avond, prachtig weer, terras vol. Waarschijnlijk daardoor een onwaarschijnlijk lange wachttijd. Drankjes duurden lang en het eerste voedsel werd pas na een uur wachten geserveerd. En dat was van matige kwaliteit. Een vriendelijke ober die wel wilde maar de sfeer in de keuken leek niet goed.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Eerste ervaring (op het terras): de ober heeft drie pogingen nodig om de twee bestelde drankjes op tafel te krijgen en weet dan nóg het bierglas te vergeten. De bestelde bitterballen hebben ondanks herhaaldelijk aandringen onze tafel nooit bereikt. Tweede ervaring (in het restaurant): de bestelde lettuccine is te vet, te zwaar en te veel en de bijbehorende gamba’s zijn vergeten. Kortom; aardige mensen maar een slechte keuken en een krakkemikkige bediening.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Leuk gezellig en ontzettend lekker
MowgliBalou D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Echt prima en lekker gegeten maar de bediening, was bijna lachwekkend.
Het duurde lang voor wij een eerste keer benadert werden voor een drankje en
moesten zelf vragen om de menukaart.
De gerechten lieten heel lang op zich wachetn. De ober wist niet dat 1 voorgerecht
helaas op was, kwam vragen of we een dessert wilden terwijl we net het voorgerecht op hadden en stond vreselijk, aan tafel, te stuntelen met zijn computertje.
Hij gaf nog aan dat het bestelde nagerecht wel even op zich kon laten wachten,
Nou dat was er sneller dan de andere twee gangen.

Kortom kwalitatief lekkere gerechten maar de bediening mag wel terug naar school.
Elsa N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gisteren een fantastische familiereünie gehad met de neven en nichten Nuninga. De bijeenkomst was mede zo geslaagd door de prachtige locatie, de goede ontvangst, de fijne bediening en het heerlijke buffet. Om 16.00 u besloten we spontaan om te blijven dineren . Waar kun je onverwacht met 21 personen aanschuiven voor een heerlijk diner? Bij Banka in Hattem. Top!
Bernadet L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Heerlijke High tea gehad. bediening was goed en vriendelijk, echt een aanrader! Echt waar voor je geld.
Als je te weinig hebt gehad dan lag het echt aan je zelf.
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten super goed.bijzonder attent en vriendelijk personeel.de inrichting is zeer smaakvol.bij mooi weer erg fijn zitten op het goed ingerichte terras.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een aantrekkelijke actie. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en een goede bediening. In de wijnglazen mocht iets meer wijn geschonken worden.