Banhs & Coffee

9,2

Jouw recensie over het restaurant Banhs & Coffee

Lucton2 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Geweldig lekker!!!! Het gestoomde broodje met lemongrass chicken gehad. Super!!!! en de homemade Ice Tea. Het is dat ik op Vlieland woon anders zou ik elke week een broodje of rolletje gaan halen. Dagelijks een glas van de Ice tea is ook een aanrader. Super!!! Ik kom zeer zeker terug
Roxanne K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Een aanwinst voor Leeuwarden! Nee echt, Leeuwarden is dik level up gegaan nu Bahns & Coffee er is. Mooie zaak, vriendelijk personeel, lekkere koffie en heeeeeerlijk eten!
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
De banh mi seitan die Vivian me had aangeraden was superlekker! Met de ca phe sua da (Vietnamese ijskoffie) was ik ook heel blij. De smaken van de banh mi en de koffie brachten me weer even terug in Vietnam. Nu ben ik ook erg benieuwd naar de voor mij nog niet bekende gerechten, en kom ik zeker weer eens terug!
A. K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wat een ontzettend heerlijke en vernieuwende aanvulling op de doorsnee lunchrooms in Leeuwarden is Bahns!
We aten hier authentieke Vietnamese streetfood, vers gemaakt terwijl we met een heerlijke Latte en Cappucino de mooie frisse en industrieel ogende eetgelegenheid bewonderden. Met ons zaten er ook 'locals' in Bahns. Dit lijkt me ook een compliment voor de authentieke broodjes en rolls die ze serveren. Aanrader!!