Bangkok Cuisine - Thais Restaurant

2e Dorspstraat 34 3701 AB Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Bangkok Cuisine - Thais Restaurant

Het land van de lach

Leuke opgemaakte tafels met een bamboe placemat en een waxinelichtje. Het rustige snarenspel op de achtergrond en Aziatische decoraties aan de muur. Duidelijk is dat je je hier even in Thailand waant -met haar geuren en smaken die perfect in balans zijn. De bediening is kundig en vriendelijk in een en kan je van alles vertellen over de kaart!

Meer informatie over restaurant Bangkok Cuisine - Thais Restaurant

• Kom je met de auto?
    Bij Het Rond, schuin tegenover Figi.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag
P en S .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Voor de eerste keer Thais gegeten. Wat een verrassing. Je proeft hier een mooie balans tussen vlees en groente. We kozen een 3 gangen menu en kwamen niets te kort. Zelfs een soepje is een belevenis. De wijnkaart was beperkt, jammer, maar de wijn (Sauvignon) was erg lekker en betaalbaar. Ook de koffie was bij het menu inbegrepen en we rekenden nog geen € 100,00 af voor 2 personen.
Krabi T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Echt heerlijk gegeten, de herinneringen aan onze vakantie aan Thailand kwamen weer helemaal terug. De bediening is heel erg vriendelijk, maakt een praatje als je het leuk vindt en het eten was gewoon erg goed!
Artur K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten en de gerechten waren mooi van smaak. Voor herhaling vatbaar
Reineke R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zeer goede Thaii. Heerlijk gegeten, goede bediening. Aanrader in Zeist.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten is heerlijk. De bediening is prima zij het dat we lang op ons eten moesten wachten. En dat is wel een uitdaging met 2 tieners aan tafel
Sopp1e .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten, leuke bediening. Groente niet te gaar, lekker vers, echt op zijn Thais. Goede uitleg over scherp of minder scherpe gerechten. Echt een aanrader!
Met een jarige in ons midden kregen we op het eind ook nog een leuke verrassing!
leinwand .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gisterenavond hebben wij met een AH bon bij Bangkok cuisine gegeten. We hebben genoten van alles wat wij hebben uitgekozen.
De bediening was erg aardig, de aankleding typisch Thais met een vleugje westers ( steigerhouten banken0. We vonden het wel erg fris en op het toilet gewoon koud. Ikzelf had wat last van een nogal penetrante zoete lucht die in het restaurant hing. Maar we hadden een heerlijke avond en zullen er zeker nog eens heen gaan. Een aanrader!!
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was prima en keurig en de presentatie was verzorgd uit en de bediening was erg vriendelijk.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten was lekker, bediening niet heel vlot, maar wel vriendelijk. Het was vrij rustig, ook al was het zaterdagavond. Schuin tegenover de bioscoop, wat wel handig is als je naar de film wilt.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de 2e keer AH menu....perfect verzorgd en lekker,
Hoop dat ze volgend jaar ook weer meedoen met nieuwe restaurant aktie..
Marielle K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bij binnenkomst ruikt het al naar Thailand, heerlijk! Het eten was heerlijk, en smaakte ook net als in Thailand. Jammer genoeg was het erg rustig, vanwege de typisch Thaise inrichting spreekt het mogelijk wat minder aan. Maar het fantastische eten en de aardige bediening maakt het zeker een top-restaurant! Ik ga hier zeker vaker eten
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mooie aankleding en erg vriendelijk personeel. Lekker gegeten met AH-bon. 70% korting op het 2e 4-gangenmenu; waarvan hoofdgerecht bestond uit 3 gerechtjes. Los van de kaart kiezen kon ook en dan kreeg je 1 maal voor-/hoofd-/nagerecht gratis. Maar het menu was veel uitgebreider.

Snap niet waarom er zo weinig tafels bezet waren. En ondanks dat het rustig was hebben wij een hele gezellig avond gehad. We hebben lekker de tijd kunnen nemen. Werd netjes gevraagd wanneer de volgende gang kon doorkomen en we kregen bij de wijn op verzoek een karaf water.

Een aanrader!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk Thais eten. Vers, gevarieerd en goed van smaak. Vriendelijke bediening. Aanrader! Met AH actie gegeten, je kon gewoon alles van de kaart kiezen. Voor herhaling vatbaar
Liza V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Het duurde allemaal even iets langer maar daar werden wij netjes over op de hoogde gesteld. Zeer vriendelijke bediening!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vrijdagavond een diner bezoek gebracht in Zeist bij Bangkok Cuisine en ik moet zeggen het eten was perfect,
We hebben bij binnenkomst ons aangemeld met de A-H formule waarop de tafeldame ons e.e.a. uitlegde dat in principe alles de 2de pers gratis was betreffende de dineractie behalve de samengestelde menu 1,2 en 3 daarvan werd 75 % gratis verstrekt(was voor ons geen enkel probleem) we namen het menu diner no 2 en liet me vooraf inchenken met een gebruikelijke voor mij althans rode port en voor m'n vrouw een sapje tevens kwam er een schaaltje heerlijke kroepoek op tafel, wat ons opviel dat we de eerste gasten waren die om half zes binnen viel.
Na genoeg 'n uur later kwam het voorgerecht dat was een pastei van mini Thaise loempia een Thaise viskoekje,en een knapperig deegvelletje opgemaakt met kip en krab en natuurlijk geserveerd met een lekker pittige oosterse saus, inmiddels werd het gelukkig ook drukker en dat is toch wat aangenamer en gezellig
Na enige tijd kwam het 2de voorgerecht nl de Tom Yam Koeng dat is een soort schaal waarin een zoet zuur pittige over heerlijke soep met verse grote garnalen met citroengras en koriander met champignons ,duurde wat lang maar alles werd vers bereid. daar moet op gedronken worden dus namen we weer een port en een liter kan water. na langdurig gezellig gepraat te hebben met m'n partner kwam het hoofdgerecht eindelijk op tafel maar het lange wachten werd beloond met twee grote opwarmplaten met drie smakelijk uitziende gerechten genaamd de Neua Phad Prik Bai Horrapa een vorstelijke biefstukgerecht rijkelijk gevuld met bamboe,kouseband,mais chilipeppers,ect.daarnaast Bankok Cuisine Curry een roomsaus van kokosmelk en oosterse groenten, en een mooi schaaltje Phad Pak Ruam Mid bestaande uit div gebakken groenten kortom het geheel zag er vers fris en smakelijk uit .tussendoor wat niet op de kaart stond namen we een nagerecht die beide uit voornamelijk ijs bestond en als laatste wel op de kaart een heerlijk kopje caparcino maar dan ook heerlijk,de room blijft tot de laatste slok hangen en dan nog even lepeltje na..... dat is in onze ogen uitstekend.

Om een lang verhaal nu kort te maken We hebben uitstekend gegeten alleen jammer dat het wachtten er tussen door te lang was misschien een extra hulp verder geen opmerkingen ,o ja om negen uur gingen we naar huiswaarts, maar komen beslist nog eens terug .
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bangkok Cuisine doet haar naam eer aan. Ontvangst was prima in orde. Wegwijs maken en een goed advies bij de menukeuze. Min puntje is de rode wijn keuze, mag wat uitgebreider zijn. Wij komen beslist voor terug, ook al moeten we hiervoor een uurtje rijden.
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vanavond met z'n vieren wezen eten in dit gezellige restaurant, leuke bediening en heerlijk eten. Dus voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Op het laatste moment besloten om buiten de deur te eten. Bangkok Cuisine was nieuw voor ons. Vooraf knapperige gefrituurde loempiaatjes en deeghapjes, gevuld met krab en kip, met een licht pittige chilisaus. Heel goed bereid! De Pad Thai was ook lekker, tikje vettig. Deze was royaal voorzien van sappige stukjes kip, goed gekruid. Mijn lief had een groene curry, romig door de kokos, scherp door de chili, erg smakelijk. De ambiance doet niet echt op. Het personeel is hoffelijk en vriendelijk.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer geslaagde AH aktie avond...!
Leuk personeel, heerlijk eten: kregen veel voor weinig geld...14 euro PP!
Daar is de aktie voor bedoeld toch: kennismaken met een nieuw restaurant voor een zachte prijs

Heerlijke loempia's, een vis en kip gerecht met heerlijke wok groente, en dessert: gebakken banaan met chocolade saus..

Klein minpuntje: Eten was erg snel afgekoeld, en dessert duurde beetje lang voor we het kregen...
John S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuk restaurant met lekker Thais eten. Hier gisteren gegeten voordat we aan de overkant naar de film gingen. Vriendelijke ontvangst en bediening. Lekker Thais eten op stijlvol opgemaakt borden. Geen lange wachttijd. Prima porties (extra kom rijst kan gratis worden bijbesteld, hebben we geen gebruik van gemaakt).