Bangkok Cuisine - Thais Restaurant

2e Dorspstraat 34 3701 AB Zeist Nederland Kaart

Over restaurant Bangkok Cuisine - Thais Restaurant

Het land van de lach

Leuke opgemaakte tafels met een bamboe placemat en een waxinelichtje. Het rustige snarenspel op de achtergrond en Aziatische decoraties aan de muur. Duidelijk is dat je je hier even in Thailand waant -met haar geuren en smaken die perfect in balans zijn. De bediening is kundig en vriendelijk in een en kan je van alles vertellen over de kaart!

Meer informatie over restaurant Bangkok Cuisine - Thais Restaurant

• Kom je met de auto?
    Bij Het Rond, schuin tegenover Figi.
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag
Voordelig
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Op het laatste moment besloten om buiten de deur te eten. Bangkok Cuisine was nieuw voor ons. Vooraf knapperige gefrituurde loempiaatjes en deeghapjes, gevuld met krab en kip, met een licht pittige chilisaus. Heel goed bereid! De Pad Thai was ook lekker, tikje vettig. Deze was royaal voorzien van sappige stukjes kip, goed gekruid. Mijn lief had een groene curry, romig door de kokos, scherp door de chili, erg smakelijk. De ambiance doet niet echt op. Het personeel is hoffelijk en vriendelijk.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer geslaagde AH aktie avond...!
Leuk personeel, heerlijk eten: kregen veel voor weinig geld...14 euro PP!
Daar is de aktie voor bedoeld toch: kennismaken met een nieuw restaurant voor een zachte prijs

Heerlijke loempia's, een vis en kip gerecht met heerlijke wok groente, en dessert: gebakken banaan met chocolade saus..

Klein minpuntje: Eten was erg snel afgekoeld, en dessert duurde beetje lang voor we het kregen...
John S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuk restaurant met lekker Thais eten. Hier gisteren gegeten voordat we aan de overkant naar de film gingen. Vriendelijke ontvangst en bediening. Lekker Thais eten op stijlvol opgemaakt borden. Geen lange wachttijd. Prima porties (extra kom rijst kan gratis worden bijbesteld, hebben we geen gebruik van gemaakt).
Boogschutter112 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg lekker gegeten. De soeps was voortreffelijk. Voldoende tot ruime porties per persoon.
Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke ontvangst en leuke rustige inrichting
R.H Van E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op zaterdagavond wezen eten met de AH voucher,echter het was erg rustig. De sfeer heeft een koele uitstraling door teveel licht.Keuze van de gerechten was ruim waarbij het opvallend was als je samen of met zijn drieen een voorgerecht nam de hoeveelheid precies het zelfde bleek. Zo stond het ook op de menukaart. Eten smaakte zeer goed en de bediening heel correct. Bij een keuze menu is het aanbod van de gerechten ruimer en verdient de voorkeur om meer inzicht van de thaise keuken te krijgen. Jammer dat het niet drukker was echter wel een aanrader.
Cornelis L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
goed restaurant in alle opzichten, prettige en redelijk vlotte bediening, leuk ingericht.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker gegeten met gebruik van AH actie.
Fijne ontvangst, prima interieur, fijne bediening.

Porties voor mij prima, voor mijn man te weinig. Vooral qua rijst had het echt wel het dubbele mogen zijn.

Al met al een fijn etentje!
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was heerlijk en heel veel. Heel fijn dat het geen probleem was om het overgebleven eten mee naar huis te nemen in bakjes. De inrichting zag er mooi uit. Lekker sfeertje! Ik miste alleen wel een muziekje o.i.d. op de achtergrond. We moesten wel erg lang wachten voor we onze gerechten hadden. Het was vrijdag avond en er waren inderdaad veel mensen, maar 2 personen in de bediening is dan wel erg weinig.
Domino71 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk het menu gekozen. Met de AH restaurantactie voor de 2e persoon 25% bij moeten betalen. Dit werd duidelijk vermeld en was zeker de moeite waard!
Beekbeek .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heel erg lekker gegeten, erg vriendelijk personeel. Het eten werd leuk en creatief opgediend. We komen nog wel eens terug.
Derek J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goed en lekker eten! We moesten iets langer dan normaal op ons eten wachten maar dat hadden wij niet eens echt door omdat wij gezellig met elkaar aan het praten waren. Er werd ons een drankje van het huis aangeboden en er werd uitgelegd waarom we iets langer op ons eten moesten wachten. Er was net te weinig personeel. Het eten daar in tegen was heerlijk en je kreeg meer dan genoeg! Zeker een aanrader!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Lekker eten, maar trage service (soms uurtje wachten) en niet altijd vriendelijk. Ik kom hier elke maand weleens, want het eten is smaakvol. De curries zijn heerlijk, en ook de noodle gerechten zijn erg goed. De soepen zijn ook aan te raden. Doen als je alle tijd hebt. Soms kost het veel tijd om het oog van de bediening te vangen, zodat je naar ze toe moet lopen voor een drankje.
Aankleding is prima.
Pensionados K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Zeer vriendelijke bediening. We kwamen met AH actie. Mochten alles kiezen van de kaart. Dat is heel fijn. 2e menu gratis.
Lekker gegeten en komen zeker nog eens terug.
Lisa S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Zeer vriendelijk personeel dat klaar staat om je te helpen. Het eten was echt super smaakvol met een goede proportionering. Ik zou hier zeker nog eens terug komen :)
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel erg aardig, we waren met z'n zessen en krijgen alle gangen mooi gelijktijdig. Zeker een aanrader!
Frans281 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
we hebben heerlijk gegeten met de ah spaaractie. we konden alles vrij van de kaart kiezen. de gerechten waren smaakvol en de wijn is lekker en betaalbaar( 14 EURO PER FLES)
Merak .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Elk gerecht is vers voorbereid en wordt gevraagd na afloop of dat gesmaakt heeft. Vriendelijke bediening. We gebruikten de zegelsactie van Albert Heijn voor driegangen menu maar wij mochten kiezen van de kaart en er was geen verplichting om nagerecht te bestellen.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016

Vriendelijke ontvangst en bediening. Ik had een groentegerecht met inktvis en mijn tafelgenote noodles met varkensvlees. Vooraf grote garnalen. Alles even lekker. Een aanrader!
Maan80 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het is er erg gezellig ingericht met een oosterse sfeer. Het is er ook heel erg schoon. Wij kwamen met een AH RESTAURANT kaart. We konden gewoon van de kaart kiezen. Van de voorgerechten zijn er wel veel gefrituurde hapjes. Van de hoofdgerechten hadden we een curry en een rijstnoedelgerecht. We kregen best veel eten. Het wordt netjes opgediend en het eten smaakt heerlijk!
Zeker een aanrader!!
Steufima .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op goed geluk met de AH-kaart hier gaan eten. Stijlvol aangeklede zaak. Beste Tom Kha (veg) ooit! Gerechten bevatten lekkere, verse ingrediënten en worden mooi opgediend (rijst was helaas wat weinig). Kreeg alleen rond einde van het hoofdgerecht te horen dat de keuken ging sluiten en er geen dessert meer kon worden besteld. Dat had ik dus liever wat eerder vernomen (vandaar de 7). Dan had ik wat sneller gegeten en het dessert al kunnen bestellen. Desondanks was de service verder prima en zal ik hier zeker nog terugkomen. Dus die gebakken banaan komt dan hopelijk de volgende keer.