Bangkok City Thai

Lange Tiendeweg 57 2801 KG Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Bangkok City Thai

De pure Thaise keuken

Zin in een authentieke Thaise maaltijd? Dan zit je bij Bangkok City helemaal goed! Alle bekende gerechten uit Thailand vind je op het menu, van romige curry’s tot vurige soepen. Eet je geen vlees en vis? Geen probleem, er zijn meer dan 22 vegetarische opties.

Meer informatie over restaurant Bangkok City Thai

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Soeparto R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten service was top ga ik vaker naar toe :-)
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Met 6 personen gegeten. Alles was top. Heerlijke gerechten. Een echte aanrader. Bediening erg vriendelijk en goede service.
prinsesheerlijk R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Eten afgehaald. Prima , ging snel. Vers en niet te zout. Behalve de viskoekjes, die waren erg vet.
Goede prijs/kwaliteit verhouding!
Gerrie D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk wezen eten.
Alan D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Vandaag eten gehaald! 10,50 volle bak rijst met curry. 2 personen zouden er van kunnen eten en super smaakvol. Het enige Goudse orientaalse restaurant wat eerlijke porties eten serveert
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Eten is heerlijk. Goede snelle en vooral vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit verhouding perfect. Ik kom hier graag terug.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ruime keuze, heerlijk bereid. Veel aandacht besteed aan de uitstraling en de smaak van elk gerecht. Echt een aanrader dit restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding, in een woord: super !
Alan D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijke gerechten en goede sfeer! Echt een aanrader en niet voor niets bij de 500 beste restaurants van Nederland. Lekker borrelen aan de bar na het diner!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het is een erg leuk restaurantje. Het eten was heerlijk. Vriendelijke gastheer, was leuk om even een praatje mee te houden.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Niet echt voor herhaling vatbaar
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Vanavond weer prima gegeten bij Bangkok City gelegen aan 1 van de leukste winkel straten van Gouda centrum.

Gezellig ontvangst door de eigenaar met een zeer goed glas Rose.

Vriendelijke dames in de bediening en vooral heerlijk Thais eten.
Echt Thais vakantie gevoel, kom hier snel weer eens terug!
Bernardfranse .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gegeten in deze ongemakkelijk ogende zaak. Het is een pijpenla. Niks mis mee maar de zaak zit in een verkeerd pand. De service, bediening is in handen van jonge meiden en een mijnheer die zichzelf erg belangrijk vindt. Dit stoorde ons enorm, hij schijnt meerdere functies te bekleden in de Goudse binnenstad en is een voorbeeld voor velen, althans dat vertelde hij aan onze tafel. We hadden als voorgerecht de Thaise koekjes, aardig gemaakt maar niet geheel bijzonder. De borden zijn leuker als het gerecht. Hoofdgerecht de saté ! Dit moest een klapper zijn, meer om het feit dat de saus die erbij zat nergens zo lekker is als daar, dus we namen de proef op de som. Wijko, Verstegen met wat sambal en ketjap, meer niet.

Dessert sloegen we af!
Volgende keer, kijken we even verder in deze straat.
peterpoot1959 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Het eten was heel lekker, alleen de bami die ik er in plaats van rijst bij kreeg was wat magertjes.
De bediening was vriendelijk. Volgens de website ligt het restaurant aan het water, maar ik heb geen water gezien.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Het voorgerecht hadden we overgeslagen omdat we plek voor een toetje wilden overhouden.De hoofdgerechten (massaman curry en kip met knoflook en peper) waren erg smakelijk.
Het toetje was ook lekker maar van de beloofde lychee en ramboetan hebben we alleen de ramboetan op ons bord aangetroffen, overigens wel met ander vers fruit op het bord. De bediening was prima. We waren de enige bezoekers die avond maar dat zal waarschijnlijk gelegen hebben aan de dag (maandag) want aan het eten kan het niet gelegen hebben, dat was dik in orde.
Tapenade .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
We hadden gereserveerd op vrijdagavond maar het leek niet echt nodig, aangezien het best rustig was. Een stagiaire (erg sympathiek!) nam onze bestelling op en het duurde niet lang tot het eten kwam.
Dit was lekker, maar ook niet super-bijzonder (bij andere thaise restaurants waar ik ben geweest was het lekkerder). Het gerecht waar 1 pepertje voor stond (=op de kaart, minst pittig) was veel pittiger dan verwacht maar goed.
Toen we niet alles hadden opgegeten kregen we de vraag of het niet lekker was - ik zou het fijn vinden als ik me niet hoef te verantwoorden als ik wel of niet alles op eet.

Het nagerecht was kleefrijst (getsie) en bolletjes ijs (lekker!) maar duurde zeker een half uur. Ik zou hier niet gauw terugkomen.
geachte mevrouw M Estaban, bedankt voor uw mening, , nadien u weg was werd het pas drukker omdat u wat vroeg was, de vraag of het gesmaakt heeft is in de Horeca vrij normaal, als wij dit niet doen dan volgt er absoluut weer een zulke recensie ,van ze vragen niet eens of het gesmaakt heeft en dan is het personeel weer de dupe

graag tot ziens

vr gr Bangkok City
rpvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Wij waren hier op een woensdag avond. Helaas was de bediening dit keer erg teleurstellend.
Ons was gevraagd wat we wilden drinken, maar vergeten de menu kaart te brengen.
De bestelling was niet goed opgeschreven. Hierdoor kregen wij een verkeerd gerecht.
Bij het melden van dit voorval kwam de chef/eigenaar bij ons verhaal halen maar dit werd een flinke discussie aan tafel.
Wij hadden hier eerder gegeten en de ervaring was toen geweldig, maar met zo een bediening hoeven wij hier niet meer heen.
geachte en beste mensen , het spijt mij bijzonder en erkennen onze fout, door een stage persoon s e.a mis gegaan en mede is door de chef kok e.a mis gegaan , nogmaals excuses en ik wil het graag goed maken met jullie

en bied jullie een flesje wijn aan aan tafel

bedankt voor de opmerking

vriendelijke groet Herman Schoemaker

DanteAustie .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Heerlijke avond schouwburg gestart bij de Thai Bangkok city. Alles vers en vriendelijk personeel. Eindelijk een Thais restaurant met veel vegatarische gerechten, zelf de keang krari groenten gegeten! Heerlijk. Jammer dat ik niet in Gouda woon!
goeiedag dat zijn cijfers , hartelijk dank en ik laat het de chef kok zien, erg aardig , graag tot de volgende maal,, vriendelijke groet Herman
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Leuk restaurantje in hartje Gouda. Hartelijke ontvangst en vriendelijke bediening. Inrichting "gemengd" Thai/Westers, dus niet al te kitsch, zoals Thai restaurants vaak zijn. Plezierig muziekje op de achtergrond. Goede stoelen. Gerechten komen redelijk authentiek over. Goed gekruid en de aangegeven pepertjes kloppen. Knapperige korstjes om de vis op het randje van taai, maar prima van smaak. Al met al "gewoon goed".
beste heer Mackay in een woord hartelijk dank , , en graag tot de volgende maal , cullinaire groet Herman Schoemaker
colinbiemond .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Erg lekker gegeten! Voordat we het voorafje kregen duurde wel erg lang. Maar ach, we hadden de tijd. Bediendijg was gezellig en spontaan. Misschien iet wat overdreven.
avdburgt56 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Nadat we aan tafel werden gewezen duurde het relatief lang voordat we contact hadden met de bediening. Na het voorgerecht moesten we het hetzelfde bestek ook voor het hoofdgerecht gebruiken. Na ruim drie kwartiel wachten werd het hoofdgerecht lauw warm opgediend.
spijtig dat u het niet naar uw zin had bij ons, wel jammer dat wij dit niet gehoord hebben van u,tijdens het diner ,en bij het afrekenen vernamen wij niets hiervan, het was zeeeer druk zoals u zelf kon zien, alle gasten waren tevreden, ik zie in uw recensie niet wat u van het eten vond en dat is ook jammer , de smaak bedoel ik , het decor is recent verbouwt met een totale gestript zaak t.w. € 135.000,- , ik zie dat u uw ontevredenheid uit in een totale min en dat is ook erg jammer, toch bedankt voor uw recensie, groet Herman Schoemaker