Bandung

Hinthamereinde 34 5211 PN Den Bosch Nederland Kaart
31-738200943

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Bandung

Dol op echt Indonesisch eten? Dan is dit een must- go- to-adresje! Gerechten geïnspireerd door de West-Javaanse keuken en stuk voor stuk authenthiek en traditioneel. Leer meer over de cultuur en keuken van Indonesië en laat je verrassen door smakelijke en geurige gerechten. Van complete rijsttafels tot een keurig opgediend kipsateetje. Alles voor de grote en kleine trek met z’n tweetjes of met een grotere groep.

Meer informatie over restaurant Bandung

Maandag en dinsdag 12.00 - 21.30 uur
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 12.00 - 21.30 uur

• MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Bandung

monique S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Aanrader.
Anita V.
Lekker!
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Het was erg rustig in het restaurant, hetgeen niet apart is voor de lunch op een maandag. Eten en service was zeker in orde. Zal hier zeker een keer terugkomen
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Menukaart met voldoende keuzemogelijkheden. Kleinschalige, intieme huiskamerachtige ruimte, eenvoudig maar sfeervol ingericht. Smakelijk bereide gerechten, vlotte bediening.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Via iens hier terecht gekomen voor een late lunch. Het restaurant is iets buiten het centrum gelegen. Het decor is wat achterhaald, echter de service maakt veel goed. Het restaurant wordt gerund door Indonesiërs en dat komt ook tot uiting in de gerechten. Authentiek en smaakvol, en niet 'aangepast' aan de Hollandse smaak. Kaart is vrij standaard, verwacht daarom geen moderne of fushion hoogstandjes. Al met al een prima Indonesisch restaurant.
Schelte V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Erg lekker gegeten. Traditioneel Indonesische kaart. Rijsttafels zijn aan de prijzige kant. Bij veel afhalen, mensen lopen door de zaak hiervoor, is het wel wat rommelig allemaal en duurt het vrij lang voor e.e.a. komt.
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, echt Indonesisch. Sfeer is goed. Personeel vriendelijk. De rijsttafels zijn een aanrader! Ik kom hier zeker terug
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Herrlijk eten in ongedwongen sfeer.
Sabrina T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
De bediening was erg vriendelijk. Ze hadden uitgebreide kaart en de gerechten waren erg lekker (we hadden gekozen voor de rijsttafel Bandung). Het was redelijk druk i.v.m. de carnaval maar het was er wel gezellig druk.
Zeker een aanrader!
Frans F.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Absolute aanrader. Kom zeker terug.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gevarieerde rijsttafel. Miste wel nasi kuning. Jammer dat het wel een mooie stoffen servet was, maar een papieren placemat! Bediening erg vriendelijk. Komen zeker terug!
Bedankt voor uw positieve recensie, we hebben wel nasi kuning op het menu staan, dus als u de volgende keer komt, dan mag u er even naar vragen.
D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De gerechten zijn allemaal erg lekker. Daarnaast erg vriendelijk personeel die de recepten met veel zorg bereiden en opdienen. Echt een aanrader!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heel erg lekker eten, authentiek Indonesisch met veel variëteit. We hebben gezellig met de hele familie gegeten. De bediening was erg vriendelijk.
carly S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
heerlijk gegeten we hadden voor 3 personen rijsttafel bantung genomen in eerste instantie dacht ik wat een kleine porties voor 3 personen maar het was meer dan genoeg we zaten alle drie vol en voldaan
kleine tip voor de eigenaar je komt nors over een glimlach doet veel
Dank voor uw positieve recensie, ik zal proberen wat vrolijker te kijken de volgende keer.
Joery V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk echt Indonesisch.
Meinard D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
We waren op dinsdag 9 januari met z'n vieren in restaurant BANDUNG en hebben heerlijk gegeten, rijsttafel Bandung. Komen hier zeker terug !!
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker pittig eten
Carien K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar.