Bandung

Maandag en dinsdag 12.00 - 23.00 uur
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Bandung

Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Iedereen van het gezelschap heeft heerlijk gegeten. Kruiden zijn goed in balans en het was er gezellig.
paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
zoa;s het was hierboven weer gegeven, huidige eigenaar heeft het prima voor elkaar en we hebben smakelijk gegeten, voor mij aanleiding om hier terug te komen.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten. Gezellig restaurant.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een mooi ingericht Indonesisch restaurant net buiten het centrum, op korte loopafstand van de Sint Jan. Een rijsttafel en Gado-Gado met Sateh Kambing. De rijsttafel met vooral visgerechten was erg smakelijk. De Kambing was iets te vet en pezig. Maar het totaal was zeer de moeite waard. Echt Indonesisch, voor herhaling vatbaar. Zeker nu er 50% korting is.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Uitstekend restaurant, authentieke smaken, gastvrij en gezellig. We gaan zeker vaak terug!
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Authentiek Indonesisch eten. Heerlijk gegeten. Gezellige drukte en flexibele service. We waren met 8 man en iedereen heeft genoten.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De prijzen waren redelijk hoog, met de actie was het te doen, lang op het eten gewacht
Sorry voor de lange wachttijd. We streven ernaar om de gast op tijd aan de gekozen maaltijd te laten beginnen. Het kan echter wel eens gebeuren dat het iets langer duurt dan gepland.
We vinden het fijn, dat u dankzij de Iens-actie toch van ons eten hebt kunnen genieten. Aan de prijzen kan ik verder weinig veranderen.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Jammer dat er niet meer mensen als gast bleven plakken.
Wel goed om te weten dat afhaal ook tot de mogelijkheden hoort
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke rijsttafel Bandung gegeten. Goede vlotte bediening. Erg vriendelijke sfeer. Zeker een aanrader.
barbara A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
heel fijn dat er een goed indonesisch restaurant weer is in den Bosch is bandung is erg lekkeralles was goed, behave de sate kambing deze was erg pezig.

ik ga er zeker nog een keer eten!
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima eten, vriendelijke bediening
Jan-Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hadden geboekt via Iens met 50% korting. Bij de afrekening bleek dat er geen sprake van korting was,, de restaurant eigenaar was niet op de hoogte en het was niet meer terug te vinden op de site. Heeeeel vreemd en teleurstellend, we moesten gewoon de volle pond betalen. Let op bij acties via Iens!!
Ik wist inderdaad nog niet zo veel van de actie aangezien de korting pas inging op 26 oktober.
Ik heb dit ook aan de gast laten zien. Dat deze veronderstelt dat de korting al op 22 oktober inging kan ik als restaurateur zijnde ook niets aan doen.
Alexandro M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
De prijs-kwaliteit in dit restaurant is zoek. Wij hadden 2 rijsttafels besteld en wij hadden beiden de indruk dat er slechts 1 rijsttafel op tafel is gezet. Te weinig voor te veel euro's.
Bediening is redelijk maar het enthousiasme straalt er niet van af.
Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten is heerlijk. Leuke gemoedelijke sfeer. Je voelt je welkom. Kom hier zeker terug en vertel het ook tegen vrienden. De moeite waard om voor naar Den Bosch te rijden..
Bedankt voor uw positieve reactie, we vinden het erg fijn als u het verder vertelt, mond op mond reclame is tenslotte de beste reclame.
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heel lekker gegeten. Autenthiek indisch lekker heel vriendelijke bediening. Komen zeker terug.aanrader. Niet over dreven duur