Over restaurant Bandoeng

Authentiek Indonesisch

In het sfeervol ingerichte restaurant, met onder andere oude schoolplaten en originele Indonesische attributen, kun je oprecht genieten van jouw diner. Met gezellige Indonesische muziek op de achtergrond, het geluid van de tokek en de geur van geroosterde sateh op de houtskoolgrill waan je je werkelijk in Indonesië. Wellicht kun je op de landkaart nog aanwijzen waar je bent geweest?

Meer informatie over restaurant Bandoeng

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
19-11-2016 Mijn 50ste verjaardag hier gevierd met 12 personen.
We hadden voor het javaanse buffet gekozen met vooraf sateh Udang en Kambling.

Zeer goed authentiek bereid met volop keuze.
Mooie vriendelijke bediening. met een goede gastheer en gastvrouw.

Kom hier zeker terug als ik in de buurt ben.
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vrijdagavond, redelijk druk.
Er was ook een grote groep die voor drukte zorgde.

Eten was smaakvol, echte niet warm genoeg. Wel voldoende keuze aan het buffet

Bediening was prima
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Op 19-11-2016 mijn 50ste vejaardag gevierd met 12 personen.
We hadden het javaans buffet gekozen , met vooraf sateh udang en kambling. Het eten was authentiek en vers .

De bediening is mooi . De gastvrouw en heer waren zeer gastvrij , em hebben de toko netjes op orde.

Wij komen hier zeker terug als we in de buurt zijn.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Als je al bekend bent als een van de beste Indonesische restaurants van Nederland, moet je dat toch elke keer weer bewijzen. Bandoeng in Oost-Souburg stelde ons niet teleur. De hele groep van 17 personen, voornamelijk bestaande uit Indische mensen en wat orang belanda, heeft genoten van deze smakelijke afsluiting van een familiedag. Het Javaanse buffet van wel 40 gerechten zag er prachtig uit en ondanks dat het restaurant vol was, was er nooit een tekort. De voorgerechten, pittige Indische groentesoep en pangsit, waren lekker. De sajoers waren smakelijk, de diverse vleesgerechten, misschien hier en daar iets te geparfumeerd, waren goed bereid en de diversiteit aan droge gerechten was prima. Zelfs van de atjar werd gesmuld. De diverse satehs vielen ook in de smaak. De bediening was attent en gastvrij. Kortom een avond om met veel genoegen op terug te kijken.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten. Zo veel keus en met het buffet een goede kans om de Indonesische keuken te ontdekken.Ontzettend aardige bediening. Voor ons een adres om regelmatig te bezoeken !!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
al meer dan 30 jaar ons meest favoriete restaurant. Het Javaans buffet is authentiek van smaak en de kwaliteit zeer hoog. Glutenvrij eten is geen probleem, het meeste van het buffet is glutenvrij. Zeer vriendelijke staf die zijn best doet om een alternatief te zoeken voor wat je niet kan eten. Al jaren een aanrader.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
17-7-2016
Voor de 1e keer gegeten bij Bandoeng. Geweldig en heerlijk gegeten in een "op reis" decor. Er volgen zeker meerdere bezoeken vanuit Eindhoven!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Wij (3 personen) kregen een tafel bij de deur, dus veel geloop en ook tocht. Toen een andere tafel vrijkwam mochten we daarheen verhuizen.
Wij kozen een rijsttafel voor 2 personen met sateh oedang vooraf voor 3 personen: ruimschoots voldoende.
De bediening was vlot, charmant en voorkomend. De kwaliteit van het eten was goed. Het voorgerecht was relatief duur.
Aanbevolen.
Lia.van.zee .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Javaans buffet met Pangsit als starter. Heerlijk fris Spaans wijntje erbij. Zeer ruime keus aan milde en pittige gerechten. Vlees, vis, groente ect ect teveel om op te noemen. Saté bereidt op houtskool. Top avond in zeer gastvrije ambiance.
Girlie2000 2.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
bBandoeng is een gezellig indonesisch restaurant met prima bediening. Wij namen heerlijke rijsttafel en deze was heerlijk een top gekruid. Ook lekkere huis wijnen genomen.
Rian D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Omdat mijn man 9 weken moet revalideren en niet thuis zal zijn gaan eten bij Bandoeng. Het was wwer heerlijk zoals het indonesisch eten hoort te zijn. Wat betreft de service; ze zijn oplettend, halen op tijd je lege borden weg en houden in de gaten als he glas leeg is maar zeker niet opdringerig. De aankleding ademd de sfeer van huiskamer en indonesie uit. Warm en een welkom gevoel als je hier bent. Helemaal top! Dank je wel voor de fijne avond!!
Lilyana S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Het is een heel klein restaurant, een beetje een huiskamer gevoel. Wel Indonesche sfeer. We hebben van buffet gegeten. Het was goed, maar absoluut niet bijzonder, zeker geen 25 euro waard. Voor kinderen vond ik het zelfs met 15 euro een duur etentje. Meeste eten was pittig, dus daar moet je er wel van houden. Bediening was wel heel attent voor de jarige met vuurwerk tijdens het toetje en een potje sambal als cadeau.
Mineke3 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wat hebben we hier heerlijk gegeten! Werkelijk elk gerecht van het buffet was een feestje. Het eten is net als in Indonesië. Wel jammer dat de namen er niet bij stonden, een paar gerechten herkende ik niet op het oog. We hadden en prachtplekje in een rustig hoekje bij het raam, erg leuk. We komen zeker terug. De entourage is wat minder, service kan iets beter, maar dit fantastische eten overtreft alles!!!
Jeetjedej .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het eten was heerlijk!
Met een stok en humor worden de gerechten aangewezen en besproken bij het buffet, al een hele leuke start van een wel geslaagd etentje.
Vriendelijk personeel.
De inriching ietsje donker.

Elles H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Op het eten niets aan te merken. Zeer divers en smakelijk eten. Het was tjokvol in het restaurant. We hadden een tafel voor 4 gereserveerd maar zaten vlak bij 3 tafels met 8 personen. Het was zo'n lawaai om ons heen dat wij elkaar nauwelijks konden verstaan. Omruilen naar een andere vrije tafel, kon volgens de bediening niet. De bediening zelf stond erg op de automatische piloot. Ben in het verleden vaker geweest, maar ik vond het dit keer wat tegenvallen.
Nangkah72 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Prima Indonesisch restaurant. Eten is kwalitatief top. Bediening is kundig en vriendelijk en er heerst een ongedwongen sfeer. Interieur kan inmiddels wel een opknapbeurt gebruiken, maar al met al kan dat de pret niet drukken.
Aanrader.
Andre L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Geweldig Indische keuken, smaak zoals het vroeger was bij de haagse restaurants. Prachtig buffet. De sambal is van zeldzame klasse.

Dwsinke .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
17 jaar getrouw:; dat verdient een..... etentje. Veel gehoord over het Javaans restaurant in Oost-Souburg en stond op onze wensenlijst. Echt Indonesisch eten zijn er toch minder dan Chinees restaurants. Ik hou van de smaken van Indonesië. Pittiger dan Chinees en weer anders dan Japans. Dus ons feestje werd Bandoeng in Oost-Souburg...
En het was zoals ik hoopte: Een sfeervol restaurant, bewaard wat die sfeer al jaren zo eigen maakt. Het gaat om het eten, niet om een leeg en hol en steriel gebouw, maar eten bij Indische mensen. Ik zou me voor kunnen stellen dat je zo'n restaurant ook in Indonesië zal vinden...
Ik kan slecht namen onthouden van de gerechten, maar dat ze stuk voor stuk heerlijk waren weet ik wel! (Wij deden het buffet, want wou alles proeven).
Mijn vrouw en ik hebben genoten van alles, de sfeer en het eten. De bediening is top (ook de uitleg over het eten ????????).
We komen zeker nog vaak.
Finn_sailor .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Lekker buffet, met veel keuze. Heerlijk bakje koffie met likeur achteraf!
De bediening was altijd dichtbij dus een drankje bestellen of het bord laten afhalen duurde nooit lang.
Youphenrica6 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
met kinderen en kleinkindeen gegeten ivm verjaardag. Bediening heeft dit heel goed opgepakt de kleinkinderen werden op een hele leuke manier benadert. Halve wegen de avond werd ik ineens in het zonnetje gezet ( verjaardag ) zonder dat ik daar een toewijzing naar had gemaakt, erg leuk. ( nog bedankt voor de lekkere pot sambal ) al met al heel gezellig . Kleinkinderen kregen nog een kleinigheidje toegestopt wat ze erg leuk vonden. Zeker de moeite waard om dit nog eens te doen.