Bandai Thai

Zeestraat 46 2042 LC Zandvoort Nederland Kaart

Over restaurant Bandai Thai

Thaise heerlijkheid

Sawadee Ka! Kom binnen in Bandai Thai voor de lekkerste Thaise gerechten. Proef heerlijke authentieke smaken uit het Oosten van de wereld. Gelegen op loopafstand van het strand dus een fantastische plek om na een wandeling neer te strijken. Door de stijlvolle inrichting ben je even helemaal weg. Een stukje Thailand in Zandvoort!

Meer informatie over restaurant Bandai Thai

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Lindsay H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was echt heerlijk, absoluut een aanrader.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De inrichting heeft stil gestaan in de tijd, en dat maakt de binnenkomst een charmante. Ook de eigenaar heeft een flair om je direct thuis en welkom te laten voelen. Op het menu staan bekende, maar ook minder bekende Thaise gerechten waardoor je wordt uitgedaagd 'ns wat anders te kiezen. De gerechten zijn smakelijk en goed, maar niet wauw. De 8,7 die het restaurant op Iens krijgt vind ik het niet waard, maar een 8 zeker. Overigens, de porties zijn heel groot, dus je kunt gerechten goed delen of gewoon om een doggy bag vragen!
RiessenseMug .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
O, o we kenden jullie nog van november vorig jaar. Wij kwamen toen toevallig binnenlopen, vlak voor jullie vakantie naar Thailand.
Jullie zijn goed. Wat een smaaksensaties.
Vandaag hadden wij onze zwager - die goede herinneringen aan de Thai in de Schagelstraat in Haarlem koester - als expert meegenomen. Hij ging bij de Tom Kha Kai al uit zijn dak, zoals hij dat uitdrukt. Daarna hebben wij het biefstukgerecht, het kipgerecht en het vegetarische gerecht met elkaar gedeeld. Smikkelen en smullen. Een speciale koffie toe, dat was een waardige afsluiting van het weekend.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten, eindelijk een Thai met flinke en ook tasty porties: TOP! Ik kom zeker een terug, wanneer ik een dagje op het strand heb gezeten.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Als liefhebber van Thais eten heb ik voor 4 jaar geleden Bandai Thai voor het eerst ontdekt tijdens onze vakantie in Zandvoort. Sindsdien komen wij er als we in Zandvoort zijn regelmatig eten. Altijd heel goed en erg lekker. Prettige sfeer en vriendelijke mensen. Bij Bandai Thai word het eten geserveerd met een smaakscherpte die voor iedereen prima te eten is. Maar daardoor kun je ook goed proeven dat er met verse en kwalitatief hele goede ingrediënten gekookt word. Wij vinden het beslist een super restaurant.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij hebben het restaurant ervaren zoals in de recensies wordt omschreven. Een mooi restaurant, vriendelijke en behulpzaam personeel en het eten was heerlijk. Het restaurant liep vrij snel vol, maar het personeel bleef het zelfde hoge niveau handhaven. Altijd alert en de gerechten volgden elkaar op in een prima tempo. Als voorgerecht vonden we de viskoekjes erg lekker en voor het hoofdgerecht namen phad poo theak- de specialiteit van de chef. Heerlijk. Als je van pittig oosters eten houd, moet je hier eigenlijk naar toe.
Saatje .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Beetje toevallig hier terecht gekomen na een feestje 's middags. Geen grote honger, maar toch even een hapje eten. Daar is dit een prima zaak voor. Ontspannen sfeer en heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Als we nog eens in Zandvoort zijn....!
Hanskok78 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
De viskoekjes waren erg lekker als voorgerecht en als hoofdgerecht hadden we garnalen in een pittige saus en witvis gefrituurd ook in een heerlijke saus
Saraah__ .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Een leuk intiem restaurantje. Gamba gerechten waren lekker. Wij hebben ook genoten van de gastvrouw van deze restaurant. Heerlijke sfeer als ik terug kom in Zandvoort eet ik hier zeker nog een keer.
Silvija V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Intiem, authentiek, keurig en sfeervol restaurant! Zeer vriendelijke eigenaar, fantastisch bedienend personeel, erg netjes, beleefd, vriendelijk. Ambiance top! Een geheel van mooie Thaise inrichting maakt het af! Het eten was echt geweldig, smaakte voortreffelijk, was voldoende. De kip met mie (ben de naam even kwijt) raad ik zeker aan, alsmede de loempia's met saus! De sfeer is erg relaxed, je komt al genietend van een lekker bord eten tot rust! een aanrader dus!
Annemarie G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Ik eet hier zeer vaak en de kok kent mijn smaak. Ik vind het eten fantastisch. Buiten Thailand heb ik nog niet beter gegeten. Ambiance is ook mooi en aangenaam. Ik zit er altijd heerlijk releaxed. Ik vind het erg geweldig, ik eet er meer dan heerlijk. Een aanrader!!!
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Sfeervol ingericht restaurant, mooie houten vloer en genoeg Thailand aan de muur. Gastheer erg vriendelijk. Voorgerecht, soep met kip en kokosmelk (Tom kha kai), was lekker, maar wel erg zoet en veel ui. Hoofdgerecht (Massaman kai) lekker, de reepjes biefstuk in rode curry (Neua phad ped) ook goed, maar van vermelding twee pepertjes op de kaart was weinig te merken. Het zweet stond niet op het voorhoofd. Koffie na, de bonbon gescheiden van het warme kopje door het suikerzakje, netjes hoor. Leuke zaak, absoluut sfeervol, gastvrij, maar behoorlijk aan de prijs. Gerechten kunnen hoger op smaak. Nu was het gewoon lekker allemaal.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Het is niet om de hoek (vanuit Eindhoven), maar als ik daar in de buurt ben dan MOET ik rond etenstijd naar Bandai Thai hoor! Altijd gezellig en superlekker eten. Ik snap niet wat sommigen hier mis vinden met de bediening, maar daar vind ik niks mis mee hoor. Binnenkort maar weer eens langs gaan met mijn Thaise vrouw, die komt er ook graag en dat wil wat zeggen!
Ellenover .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Heerlijk gegeten. Het soepje vooraf wat top en ook de rode curry en vegetarische curry waren heerlijk. Alsof we weer in Thailand waren. De bediening was vriendelijk. We komen zeker nog eens terug.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
We hebben hier gisteravond gegeten na een relaxt dagje sauna.
De sfeer in dit restaurant was bijna net zo relaxt, de gastheer was erg vriendelijk bijna als of je de man al een tijd kent.
Ik was begonnen met een pittig gamba soepje erg lekker en kruidig. Zoals je dat graag ziet bij een thais restaurant.
Daarna aten we de currys ondanks dat de inktvis iets te taai en de rijst een beetje klef was, waren de smaken erg goed en kruidig.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
2 jaar geleden heb ik dit ontdekt en sinds dien eet ik er een aantal keer per maand. Ik eet bijna altijd hetzelfde want ik weet inmiddels wat ik daar lekker vind. Af en toe probeer ik nieuwe gerechten uit, maar kom toch vaak terug op mijn standaard eten.

De bediening is op zijn Thai’s dus rustig aan. Even hap slik weg is er niet bij, gewoon rustig genieten van je eten.

Wat raad ik aan als voorgerecht:
Kipsate is werkelijk heerlijk!
Ben je met meerdere mensen bestel dan het ‘doe-het-zelf’ gerecht met ‘blaadjes’ Meang kham. Gezellig met zijn allen met eten spelen en elke hap is anders.
De kleffe loempia’s zijn ook heerlijk.

Wat ik super hoofdgerechten vind:
Yam Kai, kip salade al is het meer kip dan salade. Vult goed en is heerlijk om alleen te eten als je geen zin heb om te koken. Mijn favoriet.
Phad thai kai, het lijkt een simpel bord slierten maar het is echt overheerlijk! Bij elke Thai die ik tegen kom bestel ik het maar als je het eenmaal hier geproefd heb valt het altijd tegen. Waanzinnig!
Kho moe jang, hele bijzondere smaak, lijkt op niks wat ik ooit gegeten heb en het sausje is heet maar te lekker om te laten staan. Tip: lik de lepel met saus niet af.
Tahoe phad med mamuang, heerlijk vegetarisch gerecht als je wat meer groenten wilt eten. Echt heerlijk ook voor de vleeseter.
De thaise bami is ook zo lekker, kan je ook alleen maar eten, heerlijk.

Het is in mijn ogen absoluut de beste Thai in omstreken en ik denk zelfs Nederland!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Paar dagen Zandvoort aangedaan met gezin. Na flink zoeken op verschillende sites hier terecht gekomen.
Mooie zaak met vriendelijke en attente bediening. Lekkere Thaise gerechten zoals we die hadden verwacht. Iets pittiger had gemogen. Zeker een terugkomertje.
Proever1999 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Ik ben afgelopen dindag samen met mijn familie lekker naar het strand in Zandvoort geweest. Ik ben gek op Indiaas en Thais eten maar aangzien er geen Indiaas restaurant in de buurt was zijn we gaan eten in het Thaise restaurant in Zandvoort: Bandai Thai.

Toen we binnekwamen werden we goed ontvangen maar daarna ging het traag. We moesten erg lang wachten op ons drinken en de menu's. Nadat we vroegen of er lam in het restaurant werd verkocht kregen we opeens rum. De bediening was wel aardig maar onervaren.

Het eten was lekker en maar we vonden het wel raar dat er geen warmhoudplaten werden neergelegd maar de curry's gewoon met een schaal werden neergelegd.

tot slot: het decor was heel mooi.
Thaifoodmaster .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Het eten is buitengewoon goed van smaak. Zaterdag 18 augustus waren we hier met 4 personen, waaronder 2 zeer kritische Thaise dames die allebei erg goed kunnen koken. We hadden allemaal verschillende gerechten en we hebben van elkaar geproefd.
De dames waren meer dan tevreden en de heren ook. Alle gerechten verdienen een dikke 9!
Hier gaan we vaker naar toe!
Ga zo door Bandai Thai!
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Omdat ik nog nooit Thais heb gegeten, kan ik het niet vergelijken met andere Thaise restaurants. Maar ik vond het eten echt heel lekker. Verfijnde smaken met toch veel pit door de hete peper. De bediening is vriendelijk maar de gastvrouw spreekt niet goed nederlands, dus als je echt iets over het eten wilt vragen o.i.d. dan kan je beter de gastheer aanspreken. Die is nederlands. Verder vond ik het interieur erg leuk en authentiek Thais ingericht. Met veel beelden, schilderijen van en uit Thailand, mooi donker hout, en natuulijk thaise muziek. Al met al vond ik het heel aangenaam om daar te eten en ik zou zeggen, als je eens een keertje Thais wil eten ( wat totaal niet op ' chinees' lijkt wat de meeste mensen op voorhand al denken ) zou ik zeker langs Bandai Thai gaan :)