Ban-Buathong Thai Restaurant

Meer informatie over restaurant Ban-Buathong Thai Restaurant

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Jannem1982 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Uiterst vriendelijk personeel, fantastisch!
Het eten was lekker, vers en smaakvol.
Prijs/kwaliteit is goed te noemen.

De inrichting is niet heel sfeervol, maar dat maakte de zeer vriendelijke bediening en het schone restaurant helemaal goed!
proever2499 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Afgelopen zondag hier gegeten. Als voorgerecht hadden wij gevulde kippen vleugels en heerlijke kip sate. Als hoofgerecht roergebakken garnalen met Kerrie en groenten en phad phed met rund. Super!
Als nagerecht gebakken benaan met vanille ijs.
Bediening vonden wij vakkundig en vriendelijk. Wij hadden een perfecte avond.
Wij komen hier zeker terug. Een aanrader.
Sepbasil .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Zojuist weer heerlijk gegeten! Voor de liefhebbers van Thais eten echt een prima keuze aan gerechten. Zelf ben ik een liefhebber van visgerechten dus mijn keus was o.a. de gebakken pittige zeebaars
Goede en vriendelijke bediening. De sfeer is relaxed, dus gezellige avond gekregen.
Mart D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Met 4 personen lekker gegeten vooraf sate tomjamkhun viskoekje hoofdgerecht zeebaars som tam en diverse andere Thaise gerechten nagerecht kokos ijs. vriendelijke bediening .
kom zeker terug ! de eigenaar heet ook kom.
Rosalinda F.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Eten en bediening.... Uitstekend.

Snelle en vriendelijke bediening. Eten goed. Wordt ook op de kaart aangegeven hoe pittig de gerechten zijn. De pittige soep met garnalen is moeilijk eten omdat de staart nog aan de garnalen zit. Bij de curry-gerechten zit verder geen groente, moet je zelf opletten, maar beter zou zijn als de bediening dit zegt zodat je nog een salade ofzo kan bijbestellen.

De aankleding van de zaak is een beetje samengeraapt zoo...
Thieu B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wat een geezellige verrassing in de Dorpstraat van Nieuwerkerk aan den Ijssel. Heerlijk thais gegeten. vriendelijke bediening en zeer goed betaalbaar. Aanrader!
Dovb .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Met koningsdag hier gegeten. Vooraf hadden we menu roeam, dit zijn een paar verschildende voorgerechtjes. Hartstikke lekker en leuk, zo kun je van alles wat proeven. Voor het hoofdgerecht hebben we ons laten adviseren door de eigenaresse. We kregen de phad phed curry met rund en kip met cashewnoten. Allebei echt heel erg lekker! Ondanks dat het hartstikke druk was, hoefden we niet lang te wachten. Wij komen zeker weer terug
Renu K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016

Zaterdag 23/4 met 2 personen gegeten bij Ban Buathong in de Dorpstraat.
Wij namen als voorgerecht saté en gebakken kip in bamboeblad.
Als hoofdgerecht gebakken zeebaars en Thaise curry met rijst.
Deze gerechten waren heerlijk op smaak gebracht, super.
Als nagerecht banaan en cocosijs, heerlijk.
De bediening is uiterst vriendelijk, we hadden een hele fijne avond.
Wij komen zeker terug
TimSon .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Ik ben nu zeker al 5 keer geweest sinds de nieuwe eigenaar erin zit en ze heeft echt op een geweldig positieve manier invloed op het eten; Het smaakt echt super! Authentiek Thais eten is mijn favoriet. Ik ben al vaak in Thailand geweest en herken de goede smaak direct! Als je echt goed en lekker Thais wil eten en de echte authentieke smaak wil ervaren moet je hier gaan eten! Een echte aanrader, krijg je geen spijt van!
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Kwamen hier voorheen toen het nog Monsoon heette. Nu ook eens getest en dat viel niet tegen. Vooraf schaal met vier gemengde starters met voor ieder gerecht eigen saus. Drie verschillende hoofdgerechten die stuk voor stuk goed waren, maar waar vooral het gerecht met cashewnoten er met kop en schouders boven uit stak. Behoorlijke porties, zodat we wel koffie namen maar geen dessert. Voor nog geen tachtig euro prima gegeten met drie personen.
Sepbasil .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk gegeten! Het menu was goed gevarieerd en we besloten 4 gerechten te nemen.
De zeebaars smaakte prima. De omgeving was gezellig en de bediening vriendelijk en rustig.
Wij komen zeker weer terug.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Gisterenavond fantastisch gegeten. Eigenaresse kookt zelf en heeft talent. Heel flexibel allemaal. We kregen vier gerechten en vier borden en konden daarom van elkaar proeven.
Zeer vriendelijke bediening.
Jeanette Z.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We gingen hier af en toe eten omdat het heerlijk Thais eten was. Toen we hier een paar weken terug gingen eten bleek het overgenomen te zijn. De kwaliteit van het eten is aanzienlijk achteruit gegaan. Ik had de pittige vis genomen, maar deze was zo gefrituurd dat niet alleen de korst van de vis knapperig was maar ook de vis zelf. Normaal was de vis lekker zacht. Jammer, want het was een van onze favoriete restaurants in Nieuwerkerk. De bediening was vriendelijk en goed. Voor ons de rit naar Nieuwerkerk niet meer waard.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Samen met partner hier gegeten, partner had kip groente en thaise basilicum besteld en in gele curry en kokosmelk. Service is goed en vriendelijk. Eten van goede kwaliteit en prijsverhouding de porties zijn ruim voldoende. Wat wel opvalt is dat een glas huiswijn behoorlijk aan de prijs is € 4,15 vindt wel wat veel voor een glashuis wijn. Verder een prima eetgegelegenheid. kom hier zeker terug
Bob O.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Na een bezoek aan de havendagen niet ver van huis een restaurant bezocht waar we al een jaar niet geweest waren zonder specifieke redenen. Monsoon bleek onder een nieuwe naam pas weer open en heeft ons blij verrast met een uitstekende kwaliteit en vlotte bediening.Er was een redelijk uitgebreide menukaart en een beperkte wijnkaart. Met pepertjes op de kaart wordt de scherpte van het gerecht aangegeven. Mijn soep met 2 pepertjes was echt lekker pittig en het Currygerecht mild zoals beloofd.Een gesprek met de nieuwe eigenares beloofd veel voor de toekomst.Wij wachten niet lang met ons volgende bezoek ,vinden ook onze vrienden die dezelfde positieve mening waren toegedaan
Suzan .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Helaas wordt dit restaurant overgenomen, en dat proef je nu al terug in het eten.
De viskoekjes waren tot voor kort echt super lekker; mooie structuur, heerlijke authentieke kruiden. Maar het zijn nu rubberen gefrituurde platte dingen geworden..
De witte rijst was altijd lekker, vers uit een stomer. Nu droog: opgewarmd in een magnetron?
De curry was geschift...

Einde van eten bij Monsoon :-(.

Elly O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Voor het eerst hier gegeten (met 3 personen) en we zijn zeer tevreden. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Hebben het meest uitgebreide menu genomen om zoveel mogelijk smaken te proberen en vervolgens was het geen enkel probleem wat dingen te wijzigen (uitwisselen met gerechten uit het andere menu). Aanrader dus.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Lekker gegeten! We gaan hier zeker nog eens terugkomen als we weer op familiebezoek zijn! De vis in rode curry is een aanrader.
Pmartens1 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Thom yam kai brem zout en te ver ingekookt. Proefde alleen vissaus.
Thom kha kai smaakte alleen naar kokosmelk. Viskoekjes klef en te zoet.
Loempia's chemische smaak. Rundvlees in rode curry veel te lang gekookt waardoor er alleen een laagje curry om het ondefinieerbare gekookte vlees zat. Ongeïnteresseerde gastvrouw
Kon de kritiek niet handelen en vluchte giechelend naar achter.
Vroeger fan maar voor nu nooit meer.
Wat jammer dat uw bezoek aan ons restaurant u slecht bevallen is, natuurlijk vinden wij dit erg spijtig om te lezen. we kunnen ons niet aan de indruk onttrekken dat uw recensie vooral als "straf" bedoeld is. U beschrijft een ongeïnteresseerde gastvrouw die giechelend weg vluchtte. Die zg. ongeïnteresseerde gastvrouw is mijn vrouw en tevens de eigenaresse. In totaal stond er 30 jaar "Thaise keuken ervaring" in de keuken deze avond en serveren geen eten zoals u dat beschrijft. U heeft haar aangesproken op "te zoete" viskoekjes. Dat heeft ze zeker serieus genomen en subiet andere gasten gevraagd of ze dat wellicht ook vonden, hetgeen niet het geval was. Er kwamen zelfs viskoekjes mee naar huis om te proeven of ze te zoet waren. In de Thaise cultuur is het gebruikelijk te blijven glimlachen in dit soort situaties, omdat men beleefd wil blijven en de gast niet wil beledigen. U heeft dit wellicht als ongeïnteresseerd ervaren, waarvoor onze excuses. Echter, uw recensie doet ons inziens geen recht. Ze heeft er in ieder geval erg slecht van geslapen.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Gezellig met z'n tweetjes uit eten. Op advies van de eigenaar alletwee een Thais biertje genomen.
Vrij uitgebreide kaart maar besloten beiden voor t gemak een vast menu te nemen. Soep vooraf: prima kokossoep met verse ingrdienten. Daarna - wat ik het lekkerst vond - een tussengerecht met drie Thaise specialiteiten met ieder z'n eigen saus. Vervolgens drie verschillende hoofdgerechten met goede rijst. IJsje toe.
Kunnen deze zaak van harte aanbevelen!