Bamiyan

Generaal Coenderslaan 49A 5623 LV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bamiyan

Afghaanse sferen in Eindhoven

Wil je in Eindhoven een culinaire reis maken naar Afghanistan dan bent je hier op het juiste adres. Dit team heeft als doel en passie om iedereen de mogelijkheid te bieden om van de authentieke Afghaanse gerechten te kunnen laten proeven en genieten. Bij Bamiyan gaan de chefs elke dag met de beste ingrediënten aan de slag om de lekkerste gerechten te bereiden. Alles wat ze serveren komt uit eigen keuken en is ambachtelijk gemaakt. Dit alles in een Oosterse en sfeervolle ambiance, kom snel zelf kijken!

Meer informatie over restaurant Bamiyan

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Bamiyan

lars S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Zeer gastvrij en een zeer goede keuken. Klasse!
jh H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Fantastisch rijk smaak bouqet, allemaal verschillende schaaltjes met héél diverse smaken. Super. Lekker met zijn allen alles delen.
jan N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goede sfeer, lekkere gerechten, gastvrij... wat wil je nog meer.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Super restaurant om echt kennis te maken met de Afgaanse keuken. Heel gevarieerd en erg lekker. De bediening was goed en aardig. Aanrader
Sandy M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Service was heel goed. We waren er nooit geweest en we werden netjes door het menu geleid. Het eten was heerlijk. Wel wat veel, maar dat is nooit erg.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel erg lekker gegeten. Super goede bediening.
Waren er al vaker geweest en komen zeker ook nog terug.
Rashidi N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijke eten en een leuke sfeer. De bediening is top! Zeker een aanrader voor degenen die een keer Afghaans willen eten.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten, aardige bediening, goede tips/goed advies wat te kiezen.
was voor mij de tweede keer dat ik hier gegeten heb, en ga hier zeker nog vaker komen!

De ruimte is wel een beetje gehorig, heb dit zelf niet als een last ervaren.
Erik N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk en gevarieerd eten en een prettige, ontspannen bediening die ook de moeite neemt om wat te vertellen over de Afghaanse tafelgewoonten.

Het is een wat onopvallende locatie in een buurtwinkelstraat. De ruimte is eenvoudig ingericht, maar een authentieke theepot op tafel maakt veel goed.

Een restaurant waar we met plezier een aantal keer per jaar komen.
Sophie M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Supervriendelijke en snelle bediening, ontzettend lekker gegeten. Een heerlijke diversiteit aan smaken, echt van genoten!
Zeer aan te raden voor vegetariërs ook, veel gerechten hebben een vleesloze variant.
Complimenten!
Thil V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een zeer gastvrije ontvangst met zalig eten. Wij blijven graag terugkomen.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Verassingsmenu genomen aangezien het onze eerste kennismaking was met de Afgaanse keuken. Beslist een aanrader, van veel gerechten een portie ontvangen met (bijzonder enthousiaste) toelichting van de bediening. Genoten van de verschillende en verrassende smaken. Zeker eens gaan bezoeken.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Super vriendelijke bediening, lekker divers eten. Aankleding niet mijn stijl, te kil en vrij traditioneel.
Jurgen K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben een verrassingsmenu genomen met veel verschillende gerechten. Alle gerechten waren heerlijk en bijzonder smaakvol gekruid. Zeker een aanrader en we komen snel weer terug
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Hebben heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Zeker aan te bevelen.
eelco34 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vriendelijk ontvangen. Uitstekend en gevarieerd gegeten. Smakelijk gekruid, aromatisch, nauwelijks scherp. Lekkere houtskoolgrill, prima feestelijk aangemaakte rijst, veel groente. Niet het beste adres voor vis.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Vriendelijke bediening en lekker eten mooi geserveerd. Wij gaan zeker nog vaker daar eten. Er was ook afgaanse muziek en bediening al met al een sfeervolle avond.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren met 2 vrienden hier gegeten. Tweemaal vegetarisch hoofdgerecht en eenmaal vlees. Ik kan alleen maar positief zijn. Kundige, vriendelijke bediening, goede sfeer en heerlijk eten. Wij komen zeker terug.
CMJanssen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een ontdekking! Nog nooit Afghaans gegeten, maar wat is dat lekker! Heerlijk vers, zeer grote variëteit, alles barstensvol smaak, van voorgerecht tot en met het nagerecht & de Afghaanse thee. Alles werd toegelicht, oorsprong van de gerechten, maar ook zeer goed advies over de kaart en bijpassende wijn. Wij gaan zeker hier weer naar toe. En bijkomend voordeel: het is dan wel ver buiten het centrum van Eindhoven, maar geen centje pijn om een parkeerplaats te vinden & geen parkeerkosten.