Bamiyan

Generaal Coenderslaan 49A 5623 LV Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Bamiyan

Afghaanse sferen in Eindhoven

Wil je in Eindhoven een culinaire reis maken naar Afghanistan dan bent je hier op het juiste adres. Dit team heeft als doel en passie om iedereen de mogelijkheid te bieden om van de authentieke Afghaanse gerechten te kunnen laten proeven en genieten. Bij Bamiyan gaan de chefs elke dag met de beste ingrediënten aan de slag om de lekkerste gerechten te bereiden. Alles wat ze serveren komt uit eigen keuken en is ambachtelijk gemaakt. Dit alles in een Oosterse en sfeervolle ambiance, kom snel zelf kijken!

Meer informatie over restaurant Bamiyan

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

9,4

Jouw recensie over het restaurant Bamiyan

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Ons eerste bezoek aan Bamiyan
heeft ons verrast. Aardige vriendelijke bediening. Goede uitleg van de gerechten en goede adviezen. De kaart is niet uitgebreid, maar precies
goed. Gerechten waren heerlijk gebalanceerd, lekker gekruid, goed klaargemaakt en mooi gepresenteerd. Hoeveelheid precies goed. Dit is zeker een bezoek waard. De locatie is niet uitdagend, maar de rest zeker wel.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Absoluut een aanrader!
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Een aanrader voor iedereen!
Jean J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker eten en met het verassingsmenu krijg je een leuk en erg gevarieerde indruk van de gerechten
annet P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ontzettend lekker en verrassend gegeten. We hadden een verrassingsmenu met allemaal kleine gerechtjes, echt een genot voor je smaakpupillen!! Het was heerlijk en ga zeker nog eens terug.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
eten was lekker, maar service niet heel goed. Weinig uitleg over de gerechten, en in verhouding behoorlijk duur. Helaas niet voor herhaling vatbaar
Ties B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Aanrader!
Guy S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We zijn als verrassing hier neergestreken. De omgeving va het restaurant was wat gewoontjes, buiten het Centrum. Maar hetinterieur en de ontvangst waren meteen a heel prettig. Omdat we voor het eerst Afgaans aten werd e.e.a. uitgelegd. En de vriendelijke bediening stelde voor om gewoon maar wat lekkers op tafel te zetten. Wat hebben wij heerlijk gegeten! Uit de kunst. Echt een aanrader als je er voor in bent om verrast te worden met nieuwe smaken en combinaties. Top!
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We waren er al vaker geweest. Echt heel erg lekker eten en supervriendelijke dames in de bediening.
Volgende keer eten we wat minder zodat er nog een toetje gegeten kan worden, dat hebben we laten zitten.
Elke keer denk je, ik heb genoeg gegeten maar... nog een hapje en dan stop ik.
Sophie M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening. Voldoende vegetarische opties! Zeer aan te raden.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Bediening was heel vriendelijk. Het eten is heerlijk. Heel puur, gevarieerd en super van smaak.
Een prachtige keuken met goede uitleg van de dame die ons bediende.
marli M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijke maaltijd met voor ons weer nieuwe smaken. Goede sfeer. We komen hier graag nog eens terug.’
De tafel van Robèr B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De tweede keer dat we hier waren en wederom heerlijk gegeten. Al die verschillende intense smaken. Echt genieten
Marcel V.
Goede uitleg over de gerechten en advies over het combineren er van. Er wordt meegedacht met je wensem en keuzes.
Erwin P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor het eerst Afghaans gegeten. Een echte aanrader vanwege de mooie subtiele smaken van alle gerechten. Je proeft de passie en puurheid van de gerechten
Frouwe T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het smaakte weer heerlijk. Alles was op. De smaken van de gerechten zijn zo smaakvol. Heerlijk
Jacoline K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Top eten! Wat is afghaans toch lekker zeg! Nooit eerder gehad en zeker niet laatste keer. Lekkere kruiden en elke gerecht proeft verschillend. Ook goede bediening. De dames in de bediening namen er even de tijd voor om je thuis te laten voelen in dit restaurant, wat aanvoelt als een woonkamer. Een woord: GEWELDIG! ik kom hier terug met mijn kinderen!
Frouwe T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Na 7 x hier geweest te zijn gaan we nog steeds met heel veel plezier hier eten. Zeer smaakvol, goede uitleg van de gerechten. Iedere keer is het een ware smaakbeleving. Tot de volgende keer.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ontzettend lekker en verrassend gegeten. We hadden een verrassingsmenu en daardoor van veel verschillende kleine gerechten geproefd. Heerlijk en een aanrader!
Aarnout B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten; uitstekende service met heerlijke en authentieke gerechten. We blijven hier terugkomen. Lokatie is uitstekend berrikbaar.
Merel H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017