Bamiyan

Generaal Coenderslaan 49A 5623 LV Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Bamiyan

Afghaanse sferen in Eindhoven

Wil je in Eindhoven een culinaire reis maken naar Afghanistan dan bent je hier op het juiste adres. Dit team heeft als doel en passie om iedereen de mogelijkheid te bieden om van de authentieke Afghaanse gerechten te kunnen laten proeven en genieten. Bij Bamiyan gaan de chefs elke dag met de beste ingrediënten aan de slag om de lekkerste gerechten te bereiden. Alles wat ze serveren komt uit eigen keuken en is ambachtelijk gemaakt. Dit alles in een Oosterse en sfeervolle ambiance, kom snel zelf kijken!

Meer informatie over restaurant Bamiyan

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Wi-Fi
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren met 2 vrienden hier gegeten. Tweemaal vegetarisch hoofdgerecht en eenmaal vlees. Ik kan alleen maar positief zijn. Kundige, vriendelijke bediening, goede sfeer en heerlijk eten. Wij komen zeker terug.
CMJanssen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een ontdekking! Nog nooit Afghaans gegeten, maar wat is dat lekker! Heerlijk vers, zeer grote variëteit, alles barstensvol smaak, van voorgerecht tot en met het nagerecht & de Afghaanse thee. Alles werd toegelicht, oorsprong van de gerechten, maar ook zeer goed advies over de kaart en bijpassende wijn. Wij gaan zeker hier weer naar toe. En bijkomend voordeel: het is dan wel ver buiten het centrum van Eindhoven, maar geen centje pijn om een parkeerplaats te vinden & geen parkeerkosten.
Daniella S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gastvrije en super vriendelijke ontvangst. Alles wordt gedaan om het naar je zin te maken. Heerlijke kruidige gerechten. Een aanrader.
Dilara T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Afgelopen week met een klein groepje bij Bamiyan gegeten. We hadden hiervoor nog nooit Afghaans gegeten dus was een verassing voor ons! Bij aankomst werden we verwelkomt door een vriendelijke serveerster en kregen we meteen informatie over de verschillende gerechten. Uiteindelijk gekozen voor het verrassingsmenu waarbij we een mix kregen van de verschillende gerechten. Beste beslissing ooit! We werden verrast door de verschillende smaken en alles was heel vers. Het eten was perfect en we kwamen niks te kort. De decoratie van het restaurant was heel mooi en de schilderijen waren erg bijzonder om te zien. Bediening was gedurende het eten goed en we werden snel geholpen. Ik raad iedereen Bamiyan aan die een keer wat anders dan steak of Italiaans wilt proberen. We komen zeker terug!
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben genoten van het verrassingsmenu. De eigenaar kwam steeds vertellen wat voor lekkers we te eten kregen. De ingrediënten en kruiden maken het een feest voor fijnproevers. Het menu is heel gevarieerd en gezond. De aankleding en muziek zijn mooi in stijl, je waant je echt even in het buitenland. Tot slot is de rekening prima betaalbaar!
johanleliveld .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
eten was bijzonder lekker en smaakvol en zoals ze bij kookprogramma's zeggen "je wordt heen en weer geslingerd tussen alle smaakexplosies". De bediening heel vriendelijk, maar jammer dat ze niet in het centrum zitten. Volgende keer pak ik een taxi en ga er weer lekker eten.
Damvan.bram .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Lekkere sausjes, pakaura, rijst, kabab, alles!
De muziek bracht fijne herinneringen van Nepal naar boven. Kortom, ik heb een heerlijk romantisch avondje met m'n vrouw gehad.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gezellig en authentiek restaurant, dat de juiste sfeer weet neer te zetten zonder dat het over the top wordt. In de bediening stond een meisje dat net begonnen was, maar dit werd netjes gemeld aan het begin van het diner zodat we wisten waar we aan toe waren. De enthousiaste eigenaar hielp ons een keuze te maken, waarbij het hoofdgerecht bestond uit vlees, rijst en een hoop kleine bijgerechten. Het eten was perfect: verrassende en uitgesproken smaken, een prettige afwisseling van structuur binnen de gerechten en natuurlijk is het leuk om veel bordjes op tafel te hebben staan, zodat je overal uit kunt kiezen.

Een positieve ervaring en zeker een restaurant waar ik nog vaker heen wil.
Kai W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten is heel smakelijk en de bediening is vriendelijk. Verschillende gerechten kunnen proberen, het restaurant is zeker aan te raden.
Sfawegner .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Dit was de 2e keer bij Bamiyan. En net zoals de eerste keer hebben we het verassingsmenu gekozen. Wederom een perfecte keuze.
M.vandengoorbergh .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Dit was onze eerste ervaring met Afgaans eten en wij zijn direct verkocht
We hebben ons door de charmante bediening laten adviseren en het resutaat was grandioos
Het eten heeft oosterse trekken maar is toch weer heel anders qua smaken dan wij tot nu toe hadden meegemaakt
Al met al een aanrader al mag de ambiance nog wel wat meer afgaans gaan uitstalen en het meubilair wat minder burgelijk
Parisa2323 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We hebben erg lekker gegeten en genoten van het sfeer.
Decor van Resturant Bamiyan is erg mooi en met vol liefde gemaakt vooral al de schilder werk en schilderijen.
Service was goed en werd alles netjes uilegde over de gerechten.
De lange reis vanuit België naar Bamiyan Restaurant was dik waard.
Jancovenderbos .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Totaalplaatje van sfeer, eten, prijs en bediening was gewoon goed. Het eten was heerlijk en een echte ontdekking van kruiden en smaken. Dit samen met een betrokken vriendelijke eigenaar maakte het een geslaagde avond. De gerechten kwamen wel wat snel achter elkaar, iets meer tijd ertussen was beter geweest.
Ss0783 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heel goed eten! Zeker voor herhaling vatbaar! De bediening was ook goed en gaf goed uitleg over de maaltijden.
Jammer alleen dat er maar 2 nagerechten zijn.
Jdvg .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Puur en supervers bereide gerechten. De kruiden worden net voor het verwerken toegevoegd aan de andere ingrediënten wat een culinaire explosie geeft bij het eten. Verrukkelijk!
Uiterst aardige service. Een verscholen juweel in culinair Brabant.
Dinerpad .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Aparte smaken in oosterse sferen
Leuk restaurant met gezellige sfeer
Het 4 gangen menu was verrassend lekker
De wijnen erbij waren goed uitgezocht en prima te betalen
Bediening lekker vlot
Cjmverbeek2 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Wat hebben we hier heerlijk gegeten!! Voor de eerste keer hier gegeten, maar zeker niet voor het laatst. Bediening was allervriendelijkst, en de menukaart en gerechten werden duidelijk uitgelegd. Vanaf het voorgerecht tot en met het dessert was alles lekker. We waren met zijn tweeën en hadden als voorgerecht mantoe en chapli kebap, daarna Qabeli Palauw en Tjophan Kabab, en als dessert Ferrni. Je kunt echt merken dat het eten met liefde en zorg is bereid. Bamyan behoort nu zeker tot mijn favoriete restaurants. Een echte aanrader voor mensen die eens wat anders willen, dan Chinees, Italiaans of Grieks (waar overigens ook niets mis mee is).
Jonschoo .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Een niet alledaagse eetbelevenis, die ons zeer goed bevallen is. Alles heerlijk en fijn van smaak.
Zeer aan te raden als men een keer wat anders wil.
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Op een rustige avond heerlijk gegeten bij Bamiyan! Het eten was fantastisch, de bediening was heel goed en we kregen alles goed uitgelegd. We hadden wat te vieren en hier werd door heel goed op ingespeeld. Een echte aanrader!
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Enorm lekker gegeten. Keuze van de chef gehad. Dan heb je diverse gerechten. Bediening was top. Herkende ons zelfs nog van enkele maanden geleden.