Bambul

Vrijdag 16:00 - 03:00
Zaterdag 16:00 - 04:00
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Samen met echtgenote het dagmenu gegeten. Op verzoek kan dat nog een beetje aangepast worden. Top!
Veel vlees (shoarma, döner) met salade, aardappeltjes, rijst en pitabroodjes en 3 soorten saus.
Kwaliteit en kwantiteit is prima voor een vriendelijke prijs. De lamsshoarma is echt fantastisch.
Marieke1974 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Bij Bambul werden we gastvrij ontvangen. We kozen de falafelschotels (mini en gewoon) en een pizza. Falafelschotels waren perfect. De mini was een volwaardige schotel, en de gewone was large. Bij beiden hadden wel twee broodjes gekund, bij de gewone werd ook nog rijst geserveerd. Niet dat ie niet opkwam, zo lekker was ie wel. De salades die erbij horen, waren meer dan vers. Zelfs de tomaat was lekker (en niet waterig of halfrijp, kom daar nog maar eens om tegenwoordig). De ijsthee was de Icetea met bubbels, zoals ik m graag heb. Een glas kraanwater werd zonder problemen geserveerd. Onze zoon nam een toetje, ik at een hapje mee. Het enige wat nog beter zou kunnen, is de koffie. Was niet slecht, maar een goede maaltijd verdient ook een echt goede koffie als afsluiting :)
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Geen aanrader. De bediening was erg amateuristisch wat afstraalde op zowel het eten als de sfeer. Het eten was weinig bijzonder, de salade deed niet vers aan. We zijn hier niet eerder geweest en zijn niet van plan terug te komen.
Jan_vanderleij .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Kom al sinds de opening in 1987 in Bambul, heb er al honderden keren gegeten. De gebroeders Ali en Ömer Turan schotelen de klanten al meer dan 25 jaar de lekkerste gerechten voor. Is van indertijd een kleine shoarma zaakje uitgegroeid naar een mooi en gezellig turks grill-restaurant. Personeel is altijd even vriendelijk en het eten is er altijd heerlijk.