Bambou

5,6
Kan beter
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Even een lunch. Meerdere zaken waren gesloten op de Zuidas tussen kerst en oud en nieuw. Jammer. Dan naar Bambou. Het was niet overvol en we konden boven zitten. Zelf maar even stoelen aangeschoven, persooneel was druk elders. Snel de kaart en wat te drinken. Menu skewer besteld. Helaas, wachttijd 50 minuten, slechts 1x langs gekomen voor het drinken. Het eten was goed, de kleding ruikt nu nog. Personeel was niet sympathiek en zeker niet gastvrij.
SamiraC .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
- Voor de lunch met een collega gegaan. Wij waren één van de eerste mensen daar. Moest nog 20 minuten wachten op mijn gerecht nadat mijn collega bijna klaar was met eten.
- Prijzen zijn niet slecht.
- Heb de Rendang genomen, maar ik kon de citroen/ citroengras niet echt proeven in het vlees.
flurps .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Klein restaurant dat zich deels richt op snelle Oosterse keuken voor 'bewoners' van de Zuidas en deels op afhaal. Snelle bediening, redelijk wat keuze op de kaart. De salade met kip was door de ketjap nogal zout.