Bamboo wok & smoothies

Meer informatie over restaurant Bamboo wok & smoothies

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Hak01 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Heerlijk gegeten met vriendinnen. De smoothies waren verrukkelijk en de wok met kip heerlijk gaar en smaakvol. Een echte aanrader!
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Een wokgerecht gehaald met de pindasaus en kipfilet. De kip is blijkbaar al voorgekookt en krijgt hierdoor een hele vieze bijsmaak.
De pindasaus is pittig en verliest hierdoor helemaal de pindasmaak.
Eiernoedels zijn niet vers en heel dik ( lijkt wel spaghetti).

Hele nare ervaring en wij komen er nooit meer terug.
Vervelend om te moeten constateren dat uw bezoek aan Bamboo niet positief is. We zijn in ieder geval blij met uw feedback.
Wij hebben negen verschillende sauzen om zo voor ieder wat wils te creëren. Elke klant kan voor het bestellen van zijn/haar wok vooraf de saus proeven. Zo voorkomen wij verrassingen achteraf. Onze kip en noodles zijn dagvers en worden dagelijks voorbereid door onze ervaren wokkoks.

U bent van harte welkom om samen met onze locatiemanager te kijken voor een geschikte oplossing voor uw klacht, zodat u de volgende keer toch met een glimlach de deur uitgaat.
Gert-Wim V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Geweest met drie kinderen. Heerlijk gegeten en gedronken. Alles naar wens klaar gemaakt. Kon zelf mijn groente en saus uitkiezen. De nummer 9 is echt een aanrader. Voor de kinderen de Sweet bees (2) genomen en deze vonden ze heerlijk.

Na afloop smoothies genomen. Ook deze waren heerlijk.