Bamboo-Inn

Oude Provincialeweg 23 5527 BM Hapert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bamboo-Inn

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Missie B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Bamboo inn was 1 top ervaring.
Als je binnekomt is het net of je in een klein stukje china loopt. Je wordt onmiddelijk hartelijk ontvangen door vriendelijk personeel en deze brengen je dan naar een mooie tafel.
Je mag meteen beginnen en onbeperkt genieten van eten en drinken. Ook een echte plusplunt, alcohol zit hier gewoon bij in en je betaals dus niet extra.
Het eten is echt typisch chinees en niet verwesterd net als de meeste chineze restaurants.
Je kan ook de keuze maken voor de bakplaat en wat vlees en groenten laten bakken.
Ook qua voor gerechten en nagerechten is er een ruime keuze.
Mijn voorkeur ging vooral naar de heerlijke sushi's uit het koude buffet.
Zeker een plaatst om nog eens terug te komen!
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
We zijn met 5 personen geweest en hebben samen genoten van een heerlijk bufet.
Het personeel was zeer vrijndelijk.
Bij het eten was er veel keuze in voor, hoofd en nagerechten ook was er vlees en vis in diverse variaties.
Ontvangst en atentie was er zeker.
Wij gaan hier zeker binnenkort wel weer eten.

Rafael2013 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Je kunt niet zeggen dat er alleen zit, het wordt goed bezocht. Of dat voor de keuken of de prijs is, is de grote vraag. Onze reservering voor 10 personen werd ingedeeld aan 2 ronde tafels aan elkaar geschoven, zeg maar rustig niet handig. Wij hebben a la carte gegeten en de kwaliteit zou beter kunnen. Afwijken van de menukaart is geen probleem, vegetarisch ook geen probleem al hadden wij wel sterk het gevoel dat deel van de gerechten direct van het buffet kwam. Maar de sfeer en muziek zijn chinees, de vriendelijkheid is dat ook. Het decor is iets too much en het feit dat er Chinezen zaten te eten, dat zegt ook heel veel. Bamboo Inn is op het gebied van specialiteiten goed en aan te bevelen maar dan alleen als men toevallig in de buurt is.