Bamboo City

Meer informatie over restaurant Bamboo City

• Af te huren , Catering
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Paar weken geleden hier gegeten met kennisen ( een groep met totaal 9 personen en ook nog eens 2 kleine kinderen 5 en 8 jaar ) dus dat is al een hele tour. We werden gezellig aan een ronde tafel gezet zodat we makkelijk met zn alle konden kletsen TOP dus. De bediening was goed ( had soms wel dorst ) maar goed het bufet waar we voor hadden gekozen i.p.v. De kaart was gewoon prima te noemen helemaal voor de prijs € 11,00 p.p. Alles was vers en werd continu bijgevuld zelfs nog toen we nog alleen in het restaurant over waren. De sushi was heerlijk de tomaten soep ja die moet je maar over slaan. Maar de rest was van zeer goede kwaliteit ( en wij eten veel en vaak chinees ) helemaal de tongfilet. Een echte aanrader dus. Oh de entourage ja voor de gezellige sfeer moet je gewoon naar geen enkele chinees want t zijn allemaal schuren.
Gera D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Het buffet is heel goedkoop en dat merk je toch aan de kwaliteit van het eten. De sushi leek uit de groothandel en is niet vies, maar ook niet echt lekker. De tomatensoep is mierzoet. Er zit veel deeg en weinig vulling in de miniloempia's. De sat? is gekookte kip met een slappe saus. Voor de rest smaakt alles een beetje hetzelfde. De meloen leek niet vers en sommige stukjes begonnen al te gisten. Het spijt me des te meer, omdat de bediening heel vriendelijk en voorkomend is. Wat mij betreft mag het echt duurder als dat de kwaliteit ten goede komt. Voor diegenen die veel willen eten voor weinig geld is dit een goed adres.
Veelsmaak100 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Goed eten, simpel, lekker rustig. en hoe kan dat voor die prijs. wij komen weer terug. Chinees zols wij dat lekker vinden. voor poppenkast gaan we wel naar t circus.