Bamboehof

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren
Danee R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
voor het eerst daar gegeten met een groupon bon en het eten was super en de bediening ook
zeker nog een keer voor herhaling vatbaar.De service is goed en de bediening is vriendelijk.
Het gerecht met de garnalen was een echte topper!!!
Erwin G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Geen hoogvlieger deze chinees. Gewoon een hele simpele degelijke chinees.
De gerechten vond ik vrij vet en niet veel verse groenten. Ben de chinees aan de Peperstraat gewend en dan valt dit toch lichtelijk tegen.
Ook vond ik ze stevig aan de prijs. Was voor 2 personen zo'n twintig euro meer kwijt dan bij bij een andere Chinees.
Zeker geen slecht restaurant, maar in Zaandam kun je beter chinees eten.
Sdaems .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Regelmatig haal ik wat te eten bij restaurant Bamboehof. De service en de sfeer is zeer goed: je wordt vriendelijk geholpen, met een lach. Decor is typisch 'chinees restaurant', leuk! Met op de achtergrond een zachte Chinese muzikale klanken. Tot nu toe veel verschillende gerechten besteld, allemaal even lekker, al moet ik zeggen dat de klassieker Babi Pangang echt super is!
Een aanrader!
Jdnona .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Tijdens een korte vakantie in Noord-Holland zijn we hier op een zondagavond op goed geluk naar binnen gegaan met 2 volwassenen en 2 kinderen Er was nog net genoeg ruimte voor ons, want het was er gezellig druk. De vrouwelijke bediende bleek niet erg geïnteresseerd in haar werkzaamheden, maar daarentegen was de Chinese Meneer die ons ook hielp iets vriendelijker
Chinese Rijsttafels besteld. Kwaliteit: zoals mag worden verwacht, een net voldoende, maar niet veel anders of beter dan in een ander Chinees restaurant.
De inrichting was sober en een beetje ouderwets.